Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
hellemonder
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1 time

Mark van Bommel

Bericht door hellemonder » 02 dec 2019, 05:06

A.U.B.Mark stop ermee je maakt alles kapot,niemand is groter dan de CLUB.!!!!!

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 388 times
Been thanked: 492 times

Bericht door ruuddevil » 02 dec 2019, 06:46

Menno1 schreef:
02 dec 2019, 02:18
RIO schreef:
02 dec 2019, 01:52
Lekker je clubje blijven chanteren. Heerlijk
Is dat het? Of is hij echt zo blind dat hij nog steeds overtuigd is dat hij het kan omkeren?

Beiden fout natuurlijk.
Ik lees nu dat hij perspectief ziet omdat er energie en plezier is op de trainingen. Ik vrees dat hij echt blind is. Hij heeft namelijk een dozijn spelers mentaal gebroken en de rest zijn volgzame jongens die paaseieren gaan zoeken als hij dat eist. Kijk naar de gezichten en je weet genoeg. Er is nul plezier. Ik lees ook telkens maar dat we ‘het gaan omdraaien’. Beetje laat nu.

Nog wat pareltjes:
https://www.ed.nl/dossier-psv/van-bomme ... ~a720e81a/

Zomaar wat gedachten: je hebt 6 wedstrijden om je te revancheren. Zonder Europa heb je dus 1 van de laatste 6 wedstrijden gewonnen, is dat wel goed? Wat levert die analyse van de oorzaken waar hij het telkens over heeft eigenlijk op?

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 93 times
Been thanked: 719 times

Bericht door ShovingNE2 » 02 dec 2019, 07:26

Menno1 schreef:
02 dec 2019, 01:24
Herkenbaar Jan. Het is gewoon een pedante lul. Geweldige voetballer geweest. Maar is wat mij betreft als coach en als persoon door de mand gevallen.
Jij zag hem graag komen. Ik was vanaf het eerste moment al kritisch. Zag dit al aankomen en liep vorig jaar niet de polonaise mee. :roll:

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 4 times
Been thanked: 186 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 02 dec 2019, 08:14

Wat heb ik gelachen om Henk Ten Cate toen die trainer was van Ajax, telkens excuses zoeken voor wederom een slecht resultaat, het veld, de tegenstander die niet wil voetballen, de zon enz, nu zitten we zelf met zo'n ergerlijke excuustruus als trainer, verschrikkelijk zeg.
Leuk hoor dat Mark zich richt op een aardig helftje tegen Emmen en Heerenveen, maar hij moet zich juist richten op die andere helften in die wedstrijden en de andere 25 erbarmelijke helften voor deze wedstrijden, daar moet hij zich mee bezighouden.
Ben op zich niet voor witte zakdoekjes, maar het lijkt de enige manier om verandering te forceren op dit moment, het momentum om van Bommel zelf te ontslaan is al lang en meerdere malen gepasseerd, Van Bommel heeft duidelijk de tijd gekregen tot de winterstop, dan zal er pas verandering komen als het publiek er zich niet mee gaat bemoeien.

cocufan1
Nationale topspeler
Been thanked: 109 times

Kaarten:

Bericht door cocufan1 » 02 dec 2019, 08:19

ThoresenKoolhof schreef:
02 dec 2019, 08:14
Wat heb ik gelachen om Henk Ten Cate toen die trainer was van Ajax, telkens excuses zoeken voor wederom een slecht resultaat, het veld, de tegenstander die niet wil voetballen, de zon enz, nu zitten we zelf met zo'n ergerlijke excuustruus als trainer, verschrikkelijk zeg.
Leuk hoor dat Mark zich richt op een aardig helftje tegen Emmen en Heerenveen, maar hij moet zich juist richten op die andere helften in die wedstrijden en de andere 25 erbarmelijke helften voor deze wedstrijden, daar moet hij zich mee bezighouden.
Ben op zich niet voor witte zakdoekjes, maar het lijkt de enige manier om verandering te forceren op dit moment, het momentum om van Bommel zelf te ontslaan is al lang en meerdere malen gepasseerd, Van Bommel heeft duidelijk de tijd gekregen tot de winterstop, dan zal er pas verandering komen als het publiek er zich niet mee gaat bemoeien.
Hij had geluk dat de wedstrijd uit bij Emmen was.

Want thuis was gister de hel los gebarsten in het stadion. En had het hele stadion om vertrek van van Bommel gezongen.

Hightower
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Hightower » 02 dec 2019, 08:43

Je gaat bijna hopen op een nederlaag thuis tegen Fortuna of Zwolle, dat dan de vlam in de pan gaat slaan.

Man man man wat is het toch een armoede om naar deze man te kijken.

guus
Bankzitter
Has thanked: 13 times
Been thanked: 38 times

Bericht door guus » 02 dec 2019, 08:56

Hightower schreef:
02 dec 2019, 08:43
Je gaat bijna hopen op een nederlaag thuis tegen Fortuna of Zwolle, dat dan de vlam in de pan gaat slaan.

Man man man wat is het toch een armoede om naar deze man te kijken.
Dat hoef je helemaal niet te hopen dat gaat gewoon gebeuren. Dit PSV verliest van iedereen. Er is geen chemie meer tussen spelers en trainer. Het is ook geen team meer. Eenlingen die door hun trainer murw geslagen zijn.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 298 times
Been thanked: 468 times

Bericht door Menno1 » 02 dec 2019, 09:10

ShovingNE2 schreef:
02 dec 2019, 07:26
Menno1 schreef:
02 dec 2019, 01:24
Herkenbaar Jan. Het is gewoon een pedante lul. Geweldige voetballer geweest. Maar is wat mij betreft als coach en als persoon door de mand gevallen.
Jij zag hem graag komen. Ik was vanaf het eerste moment al kritisch. Zag dit al aankomen en liep vorig jaar niet de polonaise mee. :roll:
😂

colocolofc
Regelmatige invaller
Has thanked: 20 times
Been thanked: 30 times

Bericht door colocolofc » 02 dec 2019, 09:16

Ik vind het gewoon bizar dat hij nog niet weg is als je naar de cijfers en vorm van het team kijkt. De spelers lijken de weg helemaal kwijt te zijn.

Wat gebeurd er achter de schermen waardoor er nog niemand uit is gestuurd?

Zou het gewoon de vriendlijke verhouding zijn tussen Mark, John en Toon?

NESTA
Meervoudig international
Clubvoorkeur:   ‏‏‎
Has thanked: 142 times
Been thanked: 246 times

Bericht door NESTA » 02 dec 2019, 09:27

colocolofc schreef:
02 dec 2019, 09:16
Ik vind het gewoon bizar dat hij nog niet weg is als je naar de cijfers en vorm van het team kijkt. De spelers lijken de weg helemaal kwijt te zijn.

Vooral tussen Mark en Toon denk ik. Hoe die twee elkaar de hand schudde na de gelukkige overwinning tegen Heerenveen zei genoeg. Die gaat niet ontslagen worden.

grasveld
Nationale topspeler
Has thanked: 48 times
Been thanked: 91 times

Bericht door grasveld » 02 dec 2019, 09:36

Is 'ie al weg?

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 16 times
Been thanked: 204 times

Bericht door Ardbeg » 02 dec 2019, 09:49

NESTA schreef:
02 dec 2019, 09:27
colocolofc schreef:
02 dec 2019, 09:16

Vooral tussen Mark en Toon denk ik. Hoe die twee elkaar de hand schudde na de gelukkige overwinning tegen Heerenveen zei genoeg. Die gaat niet ontslagen worden.
Jawel hoor/

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 658 times
Been thanked: 563 times

Bericht door J.B. » 02 dec 2019, 10:26

Als dit soort berichten gaan verschijnen weet je dat het niet lang meer gaat duren

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/sp ... ~a4bb6dd1/
Circle of fifths

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 49 times
Been thanked: 118 times

Bericht door Joenepsv » 02 dec 2019, 10:31

Laat hij een voorbeeld nemen aan Alfons Groenendijk.

Siemen
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 51 times

Bericht door Siemen » 02 dec 2019, 10:33

Joenepsv schreef:
02 dec 2019, 10:31
Of Slutsky. Of Stam.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 262 times
Been thanked: 112 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 02 dec 2019, 10:47

Joenepsv schreef:
Iemand die het begrijpt. Dat betekent niet dat je een slechte trainer bent, maar dat je inziet dat je het tij niet kan keren. Deze neerwaartste spiraal waar we nu in zitten kan je als trainer onmogelijk ombuigen.

grasveld
Nationale topspeler
Has thanked: 48 times
Been thanked: 91 times

Bericht door grasveld » 02 dec 2019, 11:09

Het enige wat ik me in kan denken waarom Bommel nog blijft, is dat hij hoopt en uitgaat van hetzelfde scenario als vorig seizoen, maar dan andersom. Misschien hoopt hij dat het in de winterstop op miraculeuze wijze ineens goed gaat.

Tijn
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 25 times

Bericht door Tijn » 02 dec 2019, 11:10

Hij kan er tactisch ook niks van. Als we moeten scoren gooit hij er meer spitsen in en haalt zijn middenveld weg, waardoor de tegenstander nog meer aan voetballen toekomt en het juist alleen maar moelijker wordt. Er zit echt 0,0 lijn in het spel. Maar goed, we kunnen het blijven roepen, blijkbaar willen ze er bij PSV niet aan dat het de waarheid is. Zelfs Emmen lijkt een wonderploeg tegen ons.

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Ja
Has thanked: 183 times
Been thanked: 100 times

Bericht door Grasmat » 02 dec 2019, 11:12

Ik ben echt jaloers op al die clubs waar de trainer wel netjes opstapt. :|

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 155 times
Been thanked: 218 times

Bericht door nilssonH » 02 dec 2019, 11:13

Joenepsv schreef:
De ex-trainers van ADO & Vitesse zijn dus meer zelfbewust dan die van ons. Pijnlijke constatering.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 658 times
Been thanked: 563 times

Bericht door J.B. » 02 dec 2019, 11:14

Ik ben nu zover dat het me eigenlijk geen reet meer uitmaakt hoelang ie blijft zitten. Het lijkt mij duidelijk dat het Gerbrands ook geen zak interesseert dat we binnen 6 weken voor alles waar we voor streden weg is gegooid. EL kun je ook spelen als je 4e of 5e bent nietwaar? Dus in theorie maakt het dus niet meer uit of hij blijft of niet. Als er enige urgentie was geweest had ie al lang ontslagen geweest. Ik ga in ieder geval niet meer kijken zolang hij er trainer is. Doe ik mezelf niet aan en ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.

Ik kijk geen voetbal om me wekelijks te ergeren. Ik heb toen hetzelfde gedaan toen Stevens even trainer was. Ik ga nu hetzelfde doen. Helemaal klaar mee...
Circle of fifths

cocufan1
Nationale topspeler
Been thanked: 109 times

Kaarten:

Bericht door cocufan1 » 02 dec 2019, 11:22

mauro-junior-productiever-dan-gehele-psv-middenveld-bij-elkaar

https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/4941 ... nTLu91Ehbk

Mark van Bommel heeft Mauro Jr. niet 1x de kans gegeven.

Maar deze speler had ook in plaats van Bruma of Doan kunnen spelen. Mauro is echt niet minder.
Lekker kapitaal vernietigen van Bommel en de Jong.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 121 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 02 dec 2019, 11:23

grasveld schreef:
02 dec 2019, 11:09
Het enige wat ik me in kan denken waarom Bommel nog blijft, is dat hij hoopt en uitgaat van hetzelfde scenario als vorig seizoen, maar dan andersom. Misschien hoopt hij dat het in de winterstop op miraculeuze wijze ineens goed gaat.
Zou ook best kunnen dat het na de winterstop veel beter gaat aangezien de spelers wel degelijk achter de coach blijven staan - het criterium om de coach dus niet te ontslaan - en zowel gisteren als vorige week bleek dat het team goed kan spelen maar uiteraard zelfvertrouwen mist.
Gelukkig blijft men bij PSV normaal doen ondanks de zwaar overdreven kritieken - en zijn wij geen ADO of Vitesse. Onze spelers reageren gezonder dan menig supporter.
We zullen zien hoe het verder gaat in Den Haag en Arnhem . Die gaan vast meestrijden om de titel.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 246 times
Been thanked: 446 times

Bericht door deninho32 » 02 dec 2019, 11:32

J.B. schreef:
02 dec 2019, 11:14
Ik ben nu zover dat het me eigenlijk geen reet meer uitmaakt hoelang ie blijft zitten. Het lijkt mij duidelijk dat het Gerbrands ook geen zak interesseert dat we binnen 6 weken voor alles waar we voor streden weg is gegooid. EL kun je ook spelen als je 4e of 5e bent nietwaar? Dus in theorie maakt het dus niet meer uit of hij blijft of niet. Als er enige urgentie was geweest had ie al lang ontslagen geweest. Ik ga in ieder geval niet meer kijken zolang hij er trainer is. Doe ik mezelf niet aan en ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.

Ik kijk geen voetbal om me wekelijks te ergeren. Ik heb toen hetzelfde gedaan toen Stevens even trainer was. Ik ga nu hetzelfde doen. Helemaal klaar mee...
Ik heb gisteren de 2e helft niet meer gezien, wederom niets gemist dus.. Voetbal is entertainment en met deze clown voor de groep komt daar niets van terecht. Dit is gewoon niet meer houdbaar, Bommel moet weg en heel snel..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

colocolofc
Regelmatige invaller
Has thanked: 20 times
Been thanked: 30 times

Bericht door colocolofc » 02 dec 2019, 11:36

Wat Mauro Jr betreft vind ik niet dat Van Bommel een foute keuze heeft gemaakt. Bij PSV had Mauro nog niet veel gepresteerd. Hij liet zien dat hij een mooie voetballer kan worden en er werd verwacht dat hij bij een Eredivisionist als Heracles aan zijn rendement kon werken. Blijkbaar pakt dit goed uit en kan hij dus komend seizoen zijn kans bij PSV pakken.

Plaats reactie