Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

John de Jong

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 377 times
Been thanked: 1707 times

John de Jong

Bericht door ShovingNE2 » 22 okt 2019, 20:51

We hebben Thomas, Sadilek, Guti, Rosario, Hendrix voor 2 posities... Lijkt me goed toch? Wil je daar een zesde middenvelder bijhalen? Bij vertrek van Hendrix had ik het begrepen.

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Kaarten:

Bericht door cocufan1 » 22 okt 2019, 21:33

ShovingNE2 schreef:
22 okt 2019, 20:51
We hebben Thomas, Sadilek, Guti, Rosario, Hendrix voor 2 posities... Lijkt me goed toch? Wil je daar een zesde middenvelder bijhalen? Bij vertrek van Hendrix had ik het begrepen.
Daar zit het probleem. "We hebben... Dus kan er niemand meer bij"

Maar bij wat we hebben ontbreekt kwaliteit.
Stel je eens voor dat we in plaats van Rosario een speler van het niveau van Ginkel hadden?

Dan was het hele elftal al een heel stuk sterker.

Helaas is PSV afhankelijk van een bepaalde begroting. En moet het heel goed op de financiën passen.

Maar Hendrix, Rosario, Sadilek en in mindere mate Guti zijn kwalitatief niet goed genoeg om de titel binnen te halen of in Europa potten te breken.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 486 times
Been thanked: 749 times

Bericht door Menno1 » 22 okt 2019, 21:43

ShovingNE2 schreef:
Je denkt te veel in hokjes :)

Wel grappig dat je het prima kon begrijpen dat we een 7e buitenspeler haalde...

Sadilek is linksback
Thomas is geblesseerd
Afellay is mascotte

Blijft dus over: Guti, Rosario, Hendrix.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 22 okt 2019, 22:01

Code: Selecteer alles

(type Van de Beek) / Ihattaren

Gutiérrez / Sadilek / Thomas             Rosario (c) / Lonwijk / Afellay
Zo had ik het graag gezien waarbij je met de aankoop ook kon schuiven naar CM en de andere AM dus kunt opstellen. Twee spelers (Afellay, Thomas) van bovenstaand al langdurig in de lappenmand. Doorstromende Lonwijk heeft verleden met knie en daarin heb je met zijn profiel een interessante aanvulling voor dat moment. Alle anderen spreken voor zich.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 68 times
Been thanked: 500 times

Bericht door Ardbeg » 22 okt 2019, 22:22

Ardbeg schreef:
03 okt 2019, 22:56
BRAM046 schreef:
03 okt 2019, 22:53
Ardbeg schreef:
03 okt 2019, 22:41
Top prio is een linksback voor de basis en krachtpatser voor op het middenveld. Badou Ndiaye van Galatasaray wellicht?

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... er-1141670
Leuke speler , kende ik niet , mooi gevonden @Ardbeg !

Niet door mij gevonden, haha. PSV hield hem in de gaten.

;)

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 377 times
Been thanked: 1707 times

Bericht door ShovingNE2 » 23 okt 2019, 07:22

Menno1 schreef:
22 okt 2019, 21:43
ShovingNE2 schreef:
Je denkt te veel in hokjes :)

Wel grappig dat je het prima kon begrijpen dat we een 7e buitenspeler haalde...

Sadilek is linksback
Thomas is geblesseerd
Afellay is mascotte

Blijft dus over: Guti, Rosario, Hendrix.
Ik heb Afellay nooit genoemd, die reken ik niet mee als inzetbaar.

7e buitenspeler, waarvan er drie regelmatig (of altijd) op 10 of in de spits spelen. Iedereen bij ons is buitenspeler, maar ze vullen 4 posities in.

Juancho
Legende
Has thanked: 267 times
Been thanked: 525 times

Bericht door Juancho » 23 okt 2019, 09:47

ShovingNE2 schreef:
Qua aantallen lijkt het idd goed. Maar als je het verder gaat verdelen klopt er maar weinig van:

Hendrix/Rosario/Sadilek zijn wat mij betreft allemaal nummer 6. Dus eigenlijk allemaal concurrenten van elkaar.
Guti is de enige middenvelder die een beetje creativiteit heeft maar ook nog veel moet leren (al was hij goed bezig dit seizoen)
Thomas is een enorm twijfel geval (blessure gevoelig en heeft nog niks op hoger niveau laten zien) en bovendien speelde hij juist in zijn laatste seizoen op...jawel 6.

Kortom ik mis in dit overzicht toch echt wel minimaal 1 middenvelder die de rest aanvult en het elftal compleet maakt. Al zou Hendrix weg gaan en er wordt weer een 6 gehaald.. dan schiet je er alsnog niks mee op. Maargoed, het kan natuurlijk zijn dat anderen in bijv. Rosario wel een 8 zien, een speler die heel compleet en modern is en ook de benodigde creativiteit mee neemt.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1711 times
Been thanked: 604 times

Bericht door Ren Höek » 23 okt 2019, 13:44

Deze discussie herhaalt zichzelf iedere paar weken volgens mij.

RemPSV
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur:
Been thanked: 4 times

Bericht door RemPSV » 24 okt 2019, 22:57

Tot nu toe overtuigen geen van zijn aankopen, er is er geen een waarvan je zegt die voegt echt iets toe aan psv ook Baumgartl(al is dat wel veruit de beste vind ik) niet die is wel erg zwak in de duels, Op de linksback positie heeft hij er een grote puinhoop van gemaakt, geen van de drie is goed genoeg. Ook op de verdedigende posities op het middenveld staat niet echt een toekomstige topper. Dat is toch wel zorgwekkend helaas.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 486 times
Been thanked: 749 times

Bericht door Menno1 » 24 okt 2019, 22:59

RemPSV schreef:
24 okt 2019, 22:57
Tot nu toe overtuigen geen van zijn aankopen, er is er geen een waarvan je zegt die voegt echt iets toe aan psv ook Baumgartl(al is dat wel veruit de beste vind ik) niet die is wel erg zwak in de duels, Op de linksback positie heeft hij er een grote puinhoop van gemaakt, geen van de drie is goed genoeg. Ook op de verdedigende posities op het middenveld staat niet echt een toekomstige topper. Dat is toch wel zorgwekkend helaas.
Spot on. Zijn beste bijdrage zijn de contract verlengingen. Daar creeert hij kapitaal mee. Maar als dat aan spelers als Baumgart, Bruma en Boscagli wordt uitgegeven (30 miljoen bij elkaar) dan schiet je er nog geen klote mee op.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 205 times

Bericht door koetje » 24 okt 2019, 23:01

Menno1 schreef:
24 okt 2019, 22:59

Maar als dat aan spelers als Baumgart, Bruma en Boscagli wordt uitgegeven (30 miljoen bij elkaar) dan schiet je er nog geen klote mee op.
De 3BS

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 741 times
Been thanked: 900 times

Bericht door ruuddevil » 25 okt 2019, 07:04

Ik moet mijn mening over de transferzomer bijstellen. Ik vond de aankoop van Bruma overbodig, net als die van Doan. Inmiddels vind ik de aankopen vrij rampzalig. Bruma zit op de bank, Boscagli en Lato kunnen er weinig van. Guti is er al een jaar langer, maar totaal geen versterking (iets beter dan Hendrix, maar daarom haal je geen dure vent uit Mexico). Heel matig.

cocufan1
Nationale topspeler

Kaarten:

Bericht door cocufan1 » 25 okt 2019, 08:03

ruuddevil schreef:
25 okt 2019, 07:04
Ik moet mijn mening over de transferzomer bijstellen. Ik vond de aankoop van Bruma overbodig, net als die van Doan. Inmiddels vind ik de aankopen vrij rampzalig. Bruma zit op de bank, Boscagli en Lato kunnen er weinig van. Guti is er al een jaar langer, maar totaal geen versterking (iets beter dan Hendrix, maar daarom haal je geen dure vent uit Mexico). Heel matig.
Klopt. Brands wilde Guti niet eens. Die twijfelde volgens geruchten. Toen hij weg was drukte John de Jong die aankoop er toch door. Met Lato slaat hij de plank ook volledig mis. Heeft PSV nog geluk dat het van koop naar huur is gegaan. Dus kun je hem na dit seizoen weer terug sturen. Van Bruma ben ik ook geen fan. Maar Doan kan wel wat worden. Dat is een prima aankoop.

Johann Vogel
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Johann Vogel » 25 okt 2019, 08:43

Toch knap dat ruim een jaar geleden al intern bekend was dat Angeliño zou kunnen vertrekken en we een jaar later noodgedwongen met Sadilek als gelegenheids linksback moeten spelen. Beetje armoedig.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 25 okt 2019, 10:34

Van een standbeeld, naar waardeloos.
Gelukkig is men hier niet zo opportunistisch :lol:

De helft lijkt ineens wel depressief, heel apart.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 25 okt 2019, 10:41

Dat hele standbeeld geneuzel was dan ook net zo opportunistisch... In de zomerperiode werden een paar mensen hier bijna afgemaakt omdat ze kritiek hadden. Nu bijna een half jaar later:

1. Bruma, de man van bijna 15 miljoen op de bank
2. Lato, het grote Spaanse LB talent, kan niet eens aahaken op trainingen
3. Boscagli, kan iets met de bal maar is verdedigend heel erg matig
4. Doan is gekocht maar is nog lang niet rijp voor het niveau van PSV 1.

Kortom dat er vreemde dingen gebeuren en dat men dit na bijna een half seizoen aangeeft is volstrekt logisch. De grootste pijnpunten zijn er nog steeds, zaken die in de zomer al aangegeven werden. Maarja, toen was iedereen druk bezig met het bouwen van dat standbeeld natuurlijk...

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 25 okt 2019, 10:46

Ach, kijk vandaag eens door alle topics Juancho.
We hebben geen enkele speler meer die überhaupt kan voetballen ("kan er geen kut van" is schijnbaar de nieuwe wijze van commentaar geven), De Jong heeft op alle gebieden gefaald met zijn transfers, Van Bommel is de slechtste coach ooit en moet ontslagen worden, Gerbrands is niet lief genoeg voor de hooligans dus die kan er ook geen kut van en mag eveneens vertrekken, Ajax is al kampioen en AZ is ons op alle gebieden voorbij en wordt 2e.

Het is vrij lachwekkend hoe ongelooflijk opportunistisch veel leden ineens zijn.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 25 okt 2019, 10:49

Ik ga daareven niet in mee als je het niet erg vind. De één reageert wat emotioneler dan de ander. Ik vind het ook niet goed als men gaat schelden bijv. Dat soort dingen neem ik dan ook niet al te serieus. Moet jij ook niet doen... Het blijft wel gaan over onze mooie club. Maar de mensen die gewoon inhoudelijk kritisch zijn hebben gewoon een punt vind ik. En voor een paar telt dat dus al een hele tijd, maar zoals ik al zei, in de zomer werden die bijna afgemaakt. Incl. mezelf.

Dan zal jij toch ook wel iets van begrip moeten hebben voor die mensen. Waaronder ik dus :).

TylerDurdn
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 1750 times
Been thanked: 413 times

Bericht door TylerDurdn » 25 okt 2019, 11:08

Juancho schreef:
25 okt 2019, 10:41
Dat hele standbeeld geneuzel was dan ook net zo opportunistisch... In de zomerperiode werden een paar mensen hier bijna afgemaakt omdat ze kritiek hadden. Nu bijna een half jaar later:

1. Bruma, de man van bijna 15 miljoen op de bank
2. Lato, het grote Spaanse LB talent, kan niet eens aahaken op trainingen
3. Boscagli, kan iets met de bal maar is verdedigend heel erg matig
4. Doan is gekocht maar is nog lang niet rijp voor het niveau van PSV 1.

Kortom dat er vreemde dingen gebeuren en dat men dit na bijna een half seizoen aangeeft is volstrekt logisch. De grootste pijnpunten zijn er nog steeds, zaken die in de zomer al aangegeven werden. Maarja, toen was iedereen druk bezig met het bouwen van dat standbeeld natuurlijk...
Het zal vast voelen als een half jaar maar we zijn maar 2 maanden verder.
Daarbij durf ik mijn hand in het vuur te steken dat we met Cocu of zelfs Sef Vergoossen voetballend verder zouden zijn dan dat we onder Von Bommel zijn. De selectie en vooral de nieuwe aankopen er stukken beter voor stonden. Daarbij is het van de zotte om je aankopen na 2 maanden al af te schrijven, dat doen ze zelfs in Engeland niet. JdJ heeft een brede selectie samengesteld waarmee een normale coach gewoon mee moet doen voor de titel. Helaas zitten wij opgescheept met Von Bommel en schoonpapa

Voormalig KG
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Voormalig KG » 25 okt 2019, 11:15

Nu Malen, Bergwijn, Lammers geblesseerd zijn ben ik blij dat Bruma bij de selectie is.
Ook de aankoop van Doan is zo slecht nog niet, hij doet het meer dan aardig als nieuwe speler.

Dat zowel Boscagli en Lato niet voldoen heeft ook met de trainer en scouting te maken.
Het lijkt wel alsof er geen echte back-up was voor Angeliño, mooi leermoment.

Het zit op moment even niet mee, maar het komt wel goed.

Nu hebben we in de aanval tegen AZ in ieder geval: Gakpo, Bruma, Doan, Mitroglou - dat is in ieder geval iets. Misschien een kans voor Ngonge of Madueke?
Komt goed

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 248 times

Bericht door Makaveli » 26 okt 2019, 09:13

Ik ben nog steeds redelijk tevreden met de aankopen eigenlijk, volgens mij wordt er gewoon niet het maximale uit gehaald. Er ontbreekt wel ervaring met kwaliteit, dat is een probleem.

cocufan1
Nationale topspeler

Kaarten:

Bericht door cocufan1 » 26 okt 2019, 10:06

Voormalig KG schreef:
25 okt 2019, 11:15
Nu hebben we in de aanval tegen AZ in ieder geval: Gakpo, Bruma, Doan, Mitroglou - dat is in ieder geval iets. Misschien een kans voor Ngonge of Madueke?
Vergeet Pereiro niet. Die is ook fit en inzetbaar.
Kan ook een goaltje maken als het moet.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 26 okt 2019, 11:24

Pereiro is natuurlijk afgeschreven. Die gaat alleen in geval er echt niks meer mogelijk is nog een keer spelen. Maar die kans lijkt me nihil.

Chucky
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 132 times
Been thanked: 113 times

Bericht door Chucky » 26 okt 2019, 12:06

Pereiro > Doan

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 248 times

Bericht door Makaveli » 26 okt 2019, 12:19

Zolang iemand er nog is zou ik hem gewoon gebruiken wanneer dat nodig is. Tenzij diegene er echt niks van kan maar Pereiro is in wedstrijden waar de ruimtes klein zijn best nuttig. En dat zal AZ wel gaan proberen.

Kan ook prima dat Ihattaren met alles wat hij over zich heen heeft gekregen plus het feit dat hij sowieso nog jong is, over een langere periode een keer een terugval krijgt. Dus ik denk dat je Pereiro zowel tegen AZ als in zijn algemeenheid nog niet af wil schrijven.

Plaats reactie