Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Profielschets nieuwe trainer

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1734 times
Been thanked: 954 times

Bericht door J.B. » 15 apr 2019, 11:25

Juancho schreef:goed dat je het zegt, had het niet helemaal in de gaten. Misschien kunnen de mods de laatste posts even verplaatsen naar het v. Bommel topic? Thanks! :)
Eigenlijk alleen de pareltjes van mijn hand hoeven verplaatst te worden. Scheelt weer wat werk en je hebt de belangrijkste berichten er gelijk staan :D
Voorzitter en het enige lid van het `Zet Lammers in de basis` promoteam

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 15 apr 2019, 12:19

Dit topic omhoog halen slaat dan ook nergens op. :roll:

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 658 times
Been thanked: 520 times

Bericht door Sensation » 15 apr 2019, 12:28

Ik zie idd ook dat mijn post in het verkeerde topic staat, was de bedoeling om die in het MvB topic te plaatsen..

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 15 apr 2019, 12:29

Opbommelen Sensation. :wink:

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 15 apr 2019, 12:33

Mercer schreef:Opbommelen Sensation. :wink:
Kan de naam van dit topic veranderd worden naar 'Profielschets nieuwe Ykhim kontenkusser'? Mercer heeft deze rol lang genoeg vervult en lijkt zich nu op alles en iedereen af te reageren :D

Btw, ik wil die rol dus niet ,laat dat even duidelijk zijn.

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 15 apr 2019, 12:39

Ik kus graag kontjes. Echter niet van heren. :P

Mick Jagger
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 46 times
Been thanked: 99 times

Bericht door Mick Jagger » 15 apr 2019, 12:53

Juancho schreef:goed dat je het zegt, had het niet helemaal in de gaten. Misschien kunnen de mods de laatste posts even verplaatsen naar het v. Bommel topic? Thanks! :)
Helaas kunnen we dat niet. Misschien zodra de nieuwe forumupdate er is wel, maar tot die tijd is het roeien met de riemen die we hebben.

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 15 apr 2019, 13:35

Mick Jagger schreef:
Helaas kunnen we dat niet. Misschien zodra de nieuwe forumupdate er is wel, maar tot die tijd is het roeien met de riemen die we hebben.
Als die update er komt kunnen we deze post gelijk liken :D

Ykhim
Vedette
Has thanked: 627 times
Been thanked: 788 times

Bericht door Ykhim » 15 apr 2019, 13:59

Gewoon improviseren en de betreffende posts als quotes in het andere topic plaatsen. Het is 2019, beetje flexibiliteit mag wel, heren! :x
Shirtsponsor seizoen 2020-2021: een chanterend, megalomaan forumlid

"Mijn mening doet er niet toe. #RigoOut."

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 931 times
Been thanked: 1602 times

Bericht door Maikel_91 » 15 apr 2019, 14:01

Ykhim schreef:Gewoon improviseren en de betreffende posts als quotes in het andere topic plaatsen. Het is 2019, beetje flexibiliteit mag wel, heren! :x
Wie de schoen past :D

Ykhim
Vedette
Has thanked: 627 times
Been thanked: 788 times

Bericht door Ykhim » 15 apr 2019, 14:03

Jij bent admin hier. Ga je werk maar eens uitvoeren :D
Shirtsponsor seizoen 2020-2021: een chanterend, megalomaan forumlid

"Mijn mening doet er niet toe. #RigoOut."

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 446 times
Been thanked: 1872 times

Bericht door ShovingNE2 » 20 mei 2019, 10:48

Stel Van Bommel vertrekt naar Bayern, is Ruud van Nistelrooij er klaar voor om het stokje over te nemen? Pakken we een tussenpaus? (Wie Advocaat roept is af). En wie zouden er in aanmerking komen? Een buitenlandse trainer wellicht?
Kampioenstopic openen .... pending

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 428 times
Been thanked: 822 times

Bericht door deninho32 » 20 mei 2019, 11:10

Mick Jagger schreef:
Na de update kan dat wel, die like button is een modificatie, daar ben ik nog over aan het onderhandelen..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 209 times
Been thanked: 186 times

Awards:

Bericht door Trixm » 20 mei 2019, 11:37

ShovingNE2 schreef:Stel Van Bommel vertrekt naar Bayern, is Ruud van Nistelrooij er klaar voor om het stokje over te nemen? Pakken we een tussenpaus? (Wie Advocaat roept is af). En wie zouden er in aanmerking komen? Een buitenlandse trainer wellicht?
Van Nistelrooij is er in mijn ogen zeker niet klaar voor. Een totaal ander verhaal als van Bommel vorig jaar. Ik zie nog geen duidelijke visie in het spel van zijn team, daarnaast ziet het er trainer-mentaal nog niet helemaal 100% uit. Het is in mijn ogen nog geen hoofdtrainer.
"If triangles had a god, they would give him three sides."

grasveld
Nationale topspeler
Has thanked: 79 times
Been thanked: 146 times

Bericht door grasveld » 20 mei 2019, 11:37

ShovingNE2 schreef:Stel Van Bommel vertrekt naar Bayern, is Ruud van Nistelrooij er klaar voor om het stokje over te nemen? Pakken we een tussenpaus? (Wie Advocaat roept is af). En wie zouden er in aanmerking komen? Een buitenlandse trainer wellicht?
Ik weet niet of Ruud van Nistelrooij een geschikte trainer zou zijn. Hoe doet hij het bij de jeugd? Puur afgaand op de persoon denk ik niet dat het trainersvak wat voor hem is, maar misschien heb ik het mis.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 446 times
Been thanked: 1872 times

Bericht door ShovingNE2 » 20 mei 2019, 11:38

trolol schreef:
Ik weet niet of Ruud van Nistelrooij een geschikte trainer zou zijn. Hoe doet hij het bij de jeugd? Puur afgaand op de persoon denk ik niet dat het trainersvak wat voor hem is, maar misschien heb ik het mis.
Dat denk ik ook, maar het is gebaseerd op helemaal niets.
Kampioenstopic openen .... pending

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 312 times
Been thanked: 345 times

Bericht door nilssonH » 20 mei 2019, 11:42

Ik zou Hein Vanhaezebrouck een interessante trainer vinden. En ook Ivan Leko heeft het goed gedaan bij Brugge, al heeft die natuurlijk een beetje de schijn tegen door zijn mogelijke betrokkenheid rondom de schandalen in België.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 46 times
Been thanked: 99 times

Bericht door Mick Jagger » 20 mei 2019, 11:43

Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij het idee van Van Nistelrooy als trainer, in tegenstelling tot bij Cocu en Van Bommel. Het is nergens op gebaseerd, maar puur op gevoel. Misschien omdat die laatste twee als speler ook al met tactiek bezig waren en Van Nistelrooy niet.
Maar misschien zit ik mis en is Van Nistelrooy wel een goede trainer in de dop, ik hoop het. In ieder geval lijkt het me wel slim als hij nog wat langer de jeugd blijft doen.

Mocht Van Bommel gaan, heeft een buitenlandse trainer bij mij de voorkeur. Ik zie geen geschikte Nederlandse trainer namelijk.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 78 times
Been thanked: 589 times

Bericht door Ardbeg » 20 mei 2019, 11:53

Mick Jagger schreef:Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij het idee van Van Nistelrooy als trainer, in tegenstelling tot bij Cocu en Van Bommel. Het is nergens op gebaseerd, maar puur op gevoel. Misschien omdat die laatste twee als speler ook al met tactiek bezig waren en Van Nistelrooy niet.
Maar misschien zit ik mis en is Van Nistelrooy wel een goede trainer in de dop, ik hoop het. In ieder geval lijkt het me wel slim als hij nog wat langer de jeugd blijft doen.

Mocht Van Bommel gaan, heeft een buitenlandse trainer bij mij de voorkeur. Ik zie geen geschikte Nederlandse trainer namelijk.
Red Bull Salzburg trainers zetten altijd mooi, offensief en verzorgd voetbal neer. Marco Rose is daar nu trainer. Zou die te porren zijn? Ik weet niet hoe haalbaar zo iemand is?

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:

Bericht door nilssonH » 20 mei 2019, 11:54

Marco Rose gaat al naar Borussia Mönchengladbach, samen met assistent René Maric.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 78 times
Been thanked: 589 times

Bericht door Ardbeg » 20 mei 2019, 12:11

nilssonH schreef:Marco Rose gaat al naar Borussia Mönchengladbach, samen met assistent René Maric.
Ah crap.

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 20 mei 2019, 12:13

TS. TM. AD. Kan er allemaal niets zinnigs over zeggen van buitenaf. Kwaliteit, leiderschap, clubcultuur. Dat zijn voor iedere functie de basisvoorwaarden. Met Cocu en Van Bommel zijn we natuurlijk in de boter gevallen. Van Nistelrooy schaar ik daar niet onder. Zie er nog meer een AD in. Zou weleens willen weten wat er gebeurt als we daadwerkelijk op zoek moeten. Zie De Jong, Faber. Allemaal intern.

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 206 times
Been thanked: 347 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 20 mei 2019, 12:15

Ik ga er persoonlijk vanuit dat Van Bommel blijft en daar zou ik ook blij mee zijn. Anders heb je nog best kans dat Faber onze nieuwe hoofdtrainer wordt...

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 04 aug 2019, 12:14

Ik zag dan Menno in het Mark van Bommel topic aangaf dat hij ook geen alternatief zou weten voor van Bommel , maar het zou in ieder geval geen Advocaat of van Nistelrooy moeten worden/zijn, ben het daar wel mee eens, al zie ik voorlopig van Bommel echt nog niet vertrekken of ontslagen worden althans zeker niet voor de winterstop, dat is weer zo'n evaluatiemoment van Toon en dan kunnen ze eventueel tot het "gezamenlijke" besluit komen om uit elkaar te gaan als het seizoen zo verloopt zoals het er nu naar uitziet.
Wat betreft beschikbare opvolgers zijn er genoeg gerenommeerde namen vrij, waarvan er ook een groot aantal zich te groot zullen voelen voor PSV en onbetaalbaar zijn, wat ikzelf een interessante coach zou vinden is Roger Schmidt in het verleden heel succesvol bij RB Salzburg en in eerste instantie ook bij Bayer Leverkusen.
Hier zijn gegevens:

https://www.transfermarkt.nl/roger-schm ... ainer/3865

Hier de hele lijst met beschikbare trainers.

https://www.transfermarkt.nl/trainer/ve ... /statistik

Een Italiaan als Stefano Pioli zou ook een optie kunnen zijn, de Belg Hein Vanhaezebroeck, de Fransman Rudi Garcia en de Sapnjaard Pablo Machin, trainers die al in op een (redelijk) hoog niveau gewerkt hebben en daar hun sporen verdient hebben en eens wat anders dan altijd die Nederlanders.
Wat dat betreft kijk ik ook met veel plezier terug op de periodes Bobby Robson bij PSV, 1 van de weinig buitenlandse trainers die PSV in de afgelopen 50 jaar gehad heeft.

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:

Bericht door nilssonH » 04 aug 2019, 12:21

Quique Setién is ook een interessante naam, maar ik weet niet of hij Engels spreekt, wat toch minimaal wel een vereiste zou moeten zijn. Roger Schmidt is denk ik niet te betalen voor PSV.

Plaats reactie