Joël Piroe

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Kratjebier
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 8 times
Been thanked: 2 times

Joël Piroe

Bericht door Kratjebier » 06 aug 2019, 11:49

Ik denk (en hoop) ook wel dat hij mits we wat lekkerder spelen en met een ruime marge voorstaan hij wel wat minuten gaat maken. Hoe hij die goal afmaakte afgelopen week in de oefenwedstrijd van jong PSV, zie je direct dat dit een heel goede spits is.
PSV fan in hart en nieren.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 29 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 06 aug 2019, 12:18

Ik ken Piroe niet. Hij zal best tekortkomingen hebben. Wie niet?
Of hij het grootste talent in de jeugd is weet ik ook niet.
Maar als hij makkelijk scoort heeft hij een eigenschap die in PSV 1 momenteel zeer node wordt gemist.

Kratjebier
Ballenjongen
Has thanked: 8 times

Bericht door Kratjebier » 06 aug 2019, 12:21

tirzah schreef:
06 aug 2019, 12:18
Maar als hij makkelijk scoort heeft hij een eigenschap die in PSV 1 momenteel zeer node wordt gemist.
PSV fan in hart en nieren.

BRAM046
Regelmatige invaller
Has thanked: 62 times
Been thanked: 16 times

Bericht door BRAM046 » 06 aug 2019, 12:29

tirzah schreef:
06 aug 2019, 12:18
Scoort zeer makkelijk , links, rechts, kop , afstand, dichtbij , maakt allemaal niet uit.
Hij is echt zeer dodelijk voor de goal, hoop dat Bommelaar hem de kans gaat geven , 60e minuut of wanneer het voorin niet loopt. :)
WZPWZDB ;)

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Ajakkiebah (PL)
Has thanked: 173 times
Been thanked: 153 times

Awards:

Bericht door Mercer » 06 aug 2019, 12:30

Piroe kun je gewoon inbrengen in een slotfase. Kan dan prima samenspelen met andere (centrum)aanvaller.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

Joenepsv
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 33 times

Bericht door Joenepsv » 14 aug 2019, 07:45

Sparta heeft hem op de korrel om hem een jaar te huren. Nu Lammers eruit ligt had ik verwacht hem bij het eerste te zien. Dat is niet het geval. Blijkbaar ziet Bommel het niet in hem zitten. Hij is nu twintig en speelt al een poosje in de KKD. Ik denk dat een verhuur goed voor hem is en dat Sparta daar een prima optie voor is. Hij heeft ontegenzeggelijk talent. Twee assists ook tegen Fc den Bosch dacht ik. Maar kan net de laatste stap niet zetten.

Valt me wel op dat Sparta het pad aardig warm heeft bij Psv. Er zijn de laatste tijd een aantal spelers met Psv achtergrond die kant op gegaan. Rigo en Abels de laatsten. Dat terwijl ze een samenwerkingsverband hebben met Ajax. Vind Sparta persoonlijk wel een leuke club waar wonder boven wonder toch elk jaar weer talenten doorbreken. Nu weer Dervisoglou die ze goed verkopen aan Brentford. Harroui en de gebroeders Duarte zijn ook leuke spelers. Past Piroe prima tussen.

LucNilis87
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 26 times
Been thanked: 4 times

Bericht door LucNilis87 » 14 aug 2019, 08:14

Inderdaad, hebben meer aan ons dan aan Ajax. Laat ze gauw dat samenwerkingsverband met Ajax verscheuren.
OT: zou een hele mooie plek voor Piroe zijn. Dan hebben we toch aardig wat talentjes onder dak in de Eredivisie.

Voormalig KG
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times

Bericht door Voormalig KG » 14 aug 2019, 08:20

Als hij speelminuten in deceredivisie krijgt dan is dit interessant.
Echter zal hij als spits niet veel opgelegde kansen krijgen bij deze promovendus.
Bij een clup als Heerenveen is het makkelijker je te onderscheiden wegens aanvallend voetbal.
Het zal niet makkelijk voor hem zijn om een plek te veroveren ondanks het vertrek in januari van Dervilsoglu, staat ook Veldwijk en Ache er als spits onder contract.

Een nieuwe spits zou met Lammers, Romero en Piroe die nog onder contract staan wel kapitaalsvernietiging zijn in mijn ogen. Een extra buitenspeler die ook als 10 of spits uit de voeten kan, het liefst huren met een optie tot koop zoals bij Isimat-Mirin.

Zonder Lammers, Lozano en het niet doorschuiven van Piroe heeft PSV nog maar 4 aanvallers over in de eerste selectie en Ihattaren, Afellay en Aboukhlal die er kunnen spelen... erg weinig.
De Brabantse topclub verlangt wel dat er 'een bestendig ontwikkelpad' komt voor de jonge spits.
goed teken
Komt goed

ruuddevil
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 79 times
Been thanked: 123 times

Bericht door ruuddevil » 14 aug 2019, 09:25

Ik zeg doen! Mooie club voor hem.

Juancho
Legende
Has thanked: 96 times
Been thanked: 141 times

Bericht door Juancho » 14 aug 2019, 09:28

Bij Sparta zit toch ook nog Veldwijk op de bank die het vorig seizoen erg goed deed? Wordt Piroe dan gehaald als 3de spits ofzo.... In dat kader zou ik hem lekker bij PSV houden en nu ook doorschuiven zolang Lammers niet fit is.
Vive la Trance!

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 17 times
Been thanked: 38 times

Bericht door nilssonH » 14 aug 2019, 10:16

Zou niet eens zo'n slechte optie zijn. Piroe is op dit moment nog niet goed genoeg voor PSV 1, maar de club zal er wel vertrouwen in hebben dat hij naar dat niveau toe kan groeien gezien zijn contractverlenging. Heeft in de spits bij Sparta wel flinke concurrentie.

En inderdaad: Sparta is een soort PSV B aan het worden op deze manier. Abels, Rigo, Piroe maar ook Faye, Rayhi en Alberto hebben hier rondgelopen. Opvallende trend.
#MoInDeBasis

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 14 aug 2019, 10:23

Sparta moet inderdaad wel een plan hebben. Zo niet dan zijn er ook andere clubs te vinden. Als je Piroe opmerkelijk genoeg na absentie Lammers niet eens in de wedstrijdselectie opneemt dan moet je externe opties gaan bekijken.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 17 times
Been thanked: 83 times

Bericht door Jwoeloe » 14 aug 2019, 11:33

Het gegeven dat PSV niet onwelwillend tegenover een verhuur van Piroe staat, de enige echte pure spits die je nog beschikbaar hebt, vertelt mij dat we zelf nog een andere spits willen gaan. Ben benieuwd of Piroe het uiteindelijk gaat redden, ik ben bang van niet. Ik had dat miljoenenbod vanuit Turijn vorig jaar geaccepteerd.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 452 times
Been thanked: 321 times

Bericht door Ykhim » 14 aug 2019, 12:52

Piroe moet je ook dit seizoen verhuren eigenlijk. Anders maak je precies dezelfde fout als met Lammers destijds. Allebei grote talenten die gewoon minuten op ED-niveau nodig hebben. Ontwikkelen ze zich niet zoals gehoopt, dan kun je er nog een leuk prijsje voor vangen. Ontwikkelen ze zich wel goed, dan kun je er later nog wat aan hebben.
#teamunnerstall #JohnnyMoetZarachoKopen

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 14 aug 2019, 12:55

JPS moet je niet meer willen. Haal hem dan bij de selectie of had hem verkocht voor die twee miljoen. Verhuren dus.

Sensation
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 96 times
Been thanked: 122 times

Bericht door Sensation » 15 aug 2019, 10:00

Er is dus een kans dat Veldwijk vertrekt bij Sparta en Piroe hem moet vervangen. ZOu mooi zijn als hij daar basisspeler wordt, kunnen we hem goed in ED aan het werk zien!
#Mitrogolazo

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 70 times
Been thanked: 61 times

Awards:

Bericht door Trixm » 15 aug 2019, 10:03

Sensation schreef:
15 aug 2019, 10:00
Er is dus een kans dat Veldwijk vertrekt bij Sparta en Piroe hem moet vervangen. ZOu mooi zijn als hij daar basisspeler wordt, kunnen we hem goed in ED aan het werk zien!
Dat zou een ideale situatie zijn. I.t.t. velen ben ik nog niet overtuigd, hij moet nog een topsport stap gaan maken.
If triangels had a god, they would give him three sides.

MJPSV
Jeugdspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Bericht door MJPSV » 15 aug 2019, 13:42

Trixm schreef:
15 aug 2019, 10:03
Sensation schreef:
15 aug 2019, 10:00
Dat zou een ideale situatie zijn. I.t.t. velen ben ik nog niet overtuigd, hij moet nog een topsport stap gaan maken.
Hij heeft het voordeel dat Henk Fraser hem kent van de vertegenwoordigende elftallen. Stond al wat langer op de radar bij Sparta. Joel doet er zelf in ieder geval alles aan. Buiten trainingen van PSV heeft hij ook een eigen looptrainer bij een atletiektrainer (met name om zijn snelheid op de eerste meters te verbeteren), tevens ook ander soort trainingen.

Overigens stond niet alleen Joel daar op de radar, maar ook Obispo die is naar Vitesse gegaan.

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 15 aug 2019, 13:46

Datgene MJPSV aanstipt vraag ik mij dus al jaren af bij Rigo. Zulk gedrag moet je juist stimuleren en uiteindelijk belonen.

MJPSV
Jeugdspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door MJPSV » 15 aug 2019, 14:12

Mercer schreef:
15 aug 2019, 13:46
Datgene MJPSV aanstipt vraag ik mij dus al jaren af bij Rigo. Zulk gedrag moet je juist stimuleren en uiteindelijk belonen.
De andere training die hij volgt is bokstraining. Hij schijnt trouwens altijd ruimschoots voor begin van de trainingen op de Herdgang te zijn

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 15 aug 2019, 14:18

De Wijs deed dat soort zaken ook. Bij mij heb je dan gelijk een streepje voor.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 15 times
Been thanked: 56 times

Bericht door Massimo » 15 aug 2019, 14:26

MJPSV schreef:
15 aug 2019, 13:42

Hij heeft het voordeel dat Henk Fraser hem kent van de vertegenwoordigende elftallen. Stond al wat langer op de radar bij Sparta. Joel doet er zelf in ieder geval alles aan. Buiten trainingen van PSV heeft hij ook een eigen looptrainer bij een atletiektrainer (met name om zijn snelheid op de eerste meters te verbeteren), tevens ook ander soort trainingen.

Overigens stond niet alleen Joel daar op de radar, maar ook Obispo die is naar Vitesse gegaan.
Heel goed. Er zijn zoveel Eredivisie spelers die nog heel veel kunnen verbeteren in het loopwerk. Dat is doorgaans een zeer ondergeschoven kindje. Goed op de voorvoeten en de manier van bewegen hoort er in de jeugd al ingestampt te zijn. Helemaal bij profclubs.

voskat
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 43 times
Been thanked: 11 times

Bericht door voskat » 15 aug 2019, 15:01

Als Piroe een kans krijgt in het eerste, dan legt hij er gelijk eentje in. Let maar op.
#ΚαλώςήρθεςΜήτρο

MJPSV
Jeugdspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door MJPSV » 16 aug 2019, 08:42

Je vraagt je sinds gisteravond af, waarom verhuur je hem als je hem in het eerste elftal kan gebruiken

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 15 times
Been thanked: 56 times

Bericht door Massimo » 16 aug 2019, 09:18

Omdat het niet loopt, moeten we niet jeugdspelers beter en contanter maken dat ze op dit moment nog zijn. Een verhuur aan Sparta mits uitzicht op speelminuten lijkt me een hele goede optie.

Plaats reactie