Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Innovatieve SCC verkoop ivm crisis

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 314 times
Been thanked: 1465 times

Innovatieve SCC verkoop ivm crisis

Bericht door ShovingNE2 » 17 mei 2020, 11:10

Kost zo'n box? 😄

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 760 times
Been thanked: 1300 times

Bericht door Maikel_91 » 17 mei 2020, 11:15

Hopen dat we dan geen bans hoeven uit te delen

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1313 times
Been thanked: 822 times

Bericht door J.B. » 17 mei 2020, 11:16

PCGC schreef:
17 mei 2020, 11:09
We kunnen ook met zijn allen een skybox afnemen natuurlijk. De PSV Netwerk box. Gastheren J.B. en tirzah!
Ik ben nu heel erg druk met Assassins Creed. Maar er plek is voor een flinke tv en mn ps4 dan doe ik mee. Anders niet :mrgreen:
Circle of fifths

Gestelnaar
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 74 times
Been thanked: 41 times

Bericht door Gestelnaar » 19 mei 2020, 16:19

Opties zijn bekend:

PSV Seizoen Club Card All-in
Met deze seizoenkaart geniet je op jouw vaste plek van alle thuiswedstrijden die PSV speelt; in de Eredivisie, Europees, de KNVB Beker en vriendschappelijk. De kaart is geldig voor twee seizoenen. Je betaalt per seizoen 100% van het reguliere tarief van je seizoenkaart, waarbij de prijs niet verhoogd wordt. Het is tevens mogelijk om na één seizoen de kaart op te zeggen.

Mocht er komend seizoen helemaal niet voor publiek gevoetbald worden, dan komt PSV je tegemoet door de All-in seizoenkaart voor hetzelfde tarief ook voor het seizoen 2022-2023 aan te bieden. PSV stelt geen aanvullende tegemoetkoming beschikbaar indien er niet of minder voor publiek gespeeld wordt.

PSV Seizoen Club Card FiftyFifty
Je behoudt je eigen plek en betaalt de helft van de reguliere prijs van je seizoenkaart. Worden er komend seizoen meer dan negen wedstrijden met publiek gespeeld? Dan betaal je per wedstrijd bij. Worden er helemaal geen wedstrijden met publiek gespeeld? Dan ontvang je de helft van je betaling terug. Je betaalt in dat geval dus maar 25% van de originele prijs van jouw Seizoen Club Card. Hiermee behoud je toch je plek en steun je de club uiteraard ook. PSV stelt geen aanvullende tegemoetkoming beschikbaar indien er niet of minder voor publiek gespeeld wordt.

PSV Seizoen Club Card Original
Met dit type Seizoen Club Card steun je PSV financieel gezien optimaal. Je behoudt je eigen plek, tegen de reguliere prijs van je seizoenkaart. PSV stelt geen aanvullende tegemoetkoming beschikbaar indien er komend seizoen niet of minder voor publiek gevoetbald wordt. De prijs van de Seizoen Club Card Original blijft ook in seizoen 2021-2022 hetzelfde.

Brael
Nationale topspeler
Has thanked: 111 times
Been thanked: 205 times

Bericht door Brael » 19 mei 2020, 16:40

Vraag me vooral af wat ze gaan doen als er beperkt publiek mag komen. Wie mag er dan wel naar binnen, wie niet? En hoe wordt dat geregistreerd met eventuele tegemoetkomingen.

trouwepsvfan
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 65 times
Been thanked: 78 times

Bericht door trouwepsvfan » 19 mei 2020, 16:55

Brael schreef:
19 mei 2020, 16:40
Vraag me vooral af wat ze gaan doen als er beperkt publiek mag komen. Wie mag er dan wel naar binnen, wie niet? En hoe wordt dat geregistreerd met eventuele tegemoetkomingen.
In de uitgebreide voorwaarden staat dat al deze opties op geen enkele manier toegang biedt tot wedstrijden waar maar beperkt publiek is toegestaan. Daar wordt tzt dan in overleg met de supporters een aparte regeling voor getroffen.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 129 times
Been thanked: 287 times

Bericht door PCGC » 19 mei 2020, 22:52

Original it is. Hopelijk kan ik hem wijzigen naar U aankomend seizoen.

Voijke
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 85 times

Bericht door Voijke » 19 mei 2020, 23:49

all in

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 423 times
Been thanked: 707 times

Bericht door Menno1 » 20 mei 2020, 00:56

Ook all in. Like she said.

Kokkie
Talent
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Kokkie » 21 mei 2020, 01:16

Ik snap de keuze om een all in card toe te gaan passen. Ben ik enorm voor, maar waarom gooi je daar gewoon geen % bovenop. Ik zou dat zo betalen...

Thoresen
Jeugdspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 19 times

Bericht door Thoresen » 21 mei 2020, 12:49

In de voorwaarden staat duidelijk dat de aangeboden opties niet gelden voor wedstrijden met minder publiek. Een tijd geleden waren er wel berichten dat PSV aan het kijken was of en hoe ze een 1,5 meter proof stadion konden openstellen.

Stel dat er toch een modus gevonden wordt om met minder publiek het stadion open te stellen. is dat op zich mooi. Weet iemand hoe het dan zit? Is er een soort van voorrangsregeling in de maak? Vreemd dat dit niet als sellingpoint wordt benoemd.

Als PSV bijvoorbeeld bij minder publiek de Originals voorrang geeft, denk ik dat dat wel degelijk uitmaakt voor de keuze van scc.

Ik ben geen viroloog en heb geen glazen bol maar als ik het inschat lijkt me vanwege de, volgens de kenners, te verwachten 2e of 3e golf in het najaar wedstrijden met publiek uitgesloten. Dat risico gaan overheden echt niet nemen. Pas als er een vaccin is EN het vaccinatieprogrmma is voltooid (en dat zal ook nog tijd kosten vermoed ik) dan pas verwacht ik dat grote evenementen met mensenmassa's op elkaar gepakt weer vrij gegeven gaan worden.

Met 3 scc in het gezin overweeg ik serieus om voor de veilige 50/50 optie te kiezen. Mochten er dan wedstrijden met publiek voor de beker of europees gespeeld worden betaal ik met liefde en plezier een hoger prijs voor een kaartje.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 21 mei 2020, 14:28

Als er gekozen wordt voor het toelaten van een beperkt aantal fans dan lijkt me dat ze dit gewoon afwisselen. Stel je hebt nog 6 thuis wedstrijden, kun je elke keer 4.000-5.000 fans kwijt.
En stel dat daar een wedstrijd tegen ajax, AZ of Feyenoord bij zit, is het logisch dat dan eerst de ‘originals’ naar binnen mogen, of wellicht de mensen met een originals SCC met de meeste uitwedstrijd punten. Zeg maar de supporters die de club het meeste steunen.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 314 times
Been thanked: 1465 times

Bericht door ShovingNE2 » 21 mei 2020, 14:56

Dus als je niet mee kan naar uitwedstrijden steun je je club minder...

Waarom altijd gradaties aanleggen in wie de beste supporter is. De gradatie naar keuze SCC snap ik wel.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 21 mei 2020, 15:06

Het gaat er nu niet om wie de beste supporter is, maar wie in zo’n uitzonderlijke situatie het recht zou hebben om evt naar een topwedstrijden te mogen. In het geval dat er maar 5.000-6.000 mensen naar binnen mogen, moet je ergens een schifting maken, en dan vind ik het persoonlijk het eerlijkst om fans binnen te laten die er altijd/het vaakst bij zijn en zo de club het meeste steunen.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 346 times
Been thanked: 652 times

Bericht door deninho32 » 21 mei 2020, 15:18

Op zich is het niet gek om de vaste klanten voorrang te geven. Die hebben het meeste geld uitgegeven de afgelopen jaren..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 389 times
Been thanked: 544 times

Bericht door Ykhim » 21 mei 2020, 15:22

Of gewoon een loting onder seizoenskaarthouders. Dan benadeel je in elk geval niet de fans die níet de mogelijkheden hebben om PSV overal achterna te reizen. Iedereen een eerlijke kans. En kun je niet? Dan gaat jouw ticket voor PSV-Ajax naar een ander.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 21 mei 2020, 15:24

Kan inderdaad ook. Niet het eerlijkste natuurlijk, maar inderdaad een optie.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 21 mei 2020, 15:27

Niet eerlijk vanuit jouw principe dat supporters die uitwedstrijden bezoeken (en dus meer geld betalen) meer hart voor de club hebben of wat dan ook, nee. Maar eerlijker dan een gewone loting ga je het niet krijgen hoor. Daarmee heeft iedere seizoenskaarthouder een even grote kans.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 21 mei 2020, 15:28

Niet voor het eerst haal je er weer dingen bij die ik helemaal niet gezegd heb...

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 346 times
Been thanked: 652 times

Bericht door deninho32 » 21 mei 2020, 15:31

Als je vaker bent geweest heb je meer uitgegeven bij PSV en ze daarmee meer gesteund.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 21 mei 2020, 15:34

Dank! Dat zei ik dus. Iemand die nooit gaat, kan namelijk net zoveel hart voor de club hebben als iemand die 34 competitie wedstrijden in het stadion de longen uit zijn lijf staat te schreeuwen.
Het gaat alleen nu over wedstrijd bezoek, dan is het imho dus logisch dat je de mensen beloond die het vaakst gaan, je trouwste klanten dus (qua wedstrijd bezoek).

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 437 times
Been thanked: 477 times

Bericht door El Sordo » 21 mei 2020, 15:37

Tsja en hoe doe je dat dan met supporters die bijvoorbeeld al meer dan 30 jaar een SC hebben en/of elk jaar veel merchandise kopen? Steunen bestaat niet enkel uit naar uitwedstrijden gaan en daar (veel?) geld aan uitgeven.

Een loting voor belangrijke wedstrijden lijkt me eerlijker, waarbij mensen die voor een reguliere kaart kiezen wellicht wat meer kans hebben om ingeloot te worden.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 21 mei 2020, 15:42

Het gaat nu over het onderwerp: wedstrijdbezoek, dan is het (nogmaals, mijn mening) het meest logische dat je hier de mensen voor beloond die het vaakst een wedstrijd bezoeken.
Als er maar 100 nieuwe Puma shirts zijn, vind ik het namelijk ook het eerlijkst dat de mensen die jaarlijks het meeste uitgeven aan merchandise dan de eerste keus hebben.

Het is geen recht. Het is geen wet. Het staat niet in de huisregels dat het zo moet verder, het is alleen maar mijn optie.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 21 mei 2020, 15:47

PCGC schreef:
21 mei 2020, 15:34
Dank! Dat zei ik dus. Iemand die nooit gaat, kan namelijk net zoveel hart voor de club hebben als iemand die 34 competitie wedstrijden in het stadion de longen uit zijn lijf staat te schreeuwen.
Het gaat alleen nu over wedstrijd bezoek, dan is het imho dus logisch dat je de mensen beloond die het vaakst gaan, je trouwste klanten dus (qua wedstrijd bezoek).
En dat is dus precies wat ik óók bedoel, dus ik snap niet waarom je nu weer loopt te miepen dat ik er dingen bij haal die je niet gezegd hebt. Niet alles wat ik tegen je zeg gaat meteen van het kwade uit hoor.

Je roept dat een willekeurige loting niet de eerlijkste oplossing is, maar je predikt nu eerlijkheid voor een beperkte groep, selectieve eerlijkheid dus. Maar de eerlijkste oplossing is die oplossing die alle fans evenveel kans geeft op een kaartje, kortom: een willekeurige loting. Uiteraard sluit je hen zonder een SCC of een clubcard uit, want in dat geval krijg je ook gloryhunters en Ajacieden die zich gaan aanmelden en die wil je er natuurlijk niet bij hebben. Anders was dat de eerlijkste oplossing geweest.

Chucky
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 117 times
Been thanked: 90 times

Bericht door Chucky » 21 mei 2020, 15:55

Ykhim schreef:
21 mei 2020, 15:47
PCGC schreef:
21 mei 2020, 15:34
En dat is dus precies wat ik óók bedoel, dus ik snap niet waarom je nu weer loopt te miepen dat ik er dingen bij haal die je niet gezegd hebt. Niet alles wat ik tegen je zeg gaat meteen van het kwade uit hoor.

Je roept dat een willekeurige loting niet de eerlijkste oplossing is, maar je predikt nu eerlijkheid voor een beperkte groep, selectieve eerlijkheid dus. Maar de eerlijkste oplossing is die oplossing die alle fans evenveel kans geeft op een kaartje, kortom: een willekeurige loting. Uiteraard sluit je hen zonder een SCC of een clubcard uit, want in dat geval krijg je ook gloryhunters en Ajacieden die zich gaan aanmelden en die wil je er natuurlijk niet bij hebben. Anders was dat de eerlijkste oplossing geweest.
Nee, iedereen met een SCC even veel kans geven is wat mij betreft helemaal geen eerlijke oplossing. Dat maakt de totale groep namelijk veel te groot. Het is naar mijn mening eerlijker om dan het systeem voor de uitwedstrijden van stal te halen. Mensen die heel het land (of zelfs Europa) doorreizen zijn geen betere supporters dan andere seizoenskaarthouders, maar die mensen mogen wel voorrang krijgen op de toppers obv aantal loyaliteitspunten vind ik.

Plaats reactie