Alle andere media waar geen topic voor is

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
J.B.
Vedette
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 130 times
Been thanked: 107 times

Alle andere media waar geen topic voor is

Bericht door J.B. » 30 jul 2019, 00:18

ziege maar ook zagge schreef:
30 jul 2019, 00:07
Dat kan alleen in theorie - in werkelijkheid zal de UEFA zijn macht nooit maar dan ook nooit uit handen geven.
Dan komen ze erbij zitten. Ik volg je wel, want ze zijn too big to be ignored.
There are no mistakes, there are just happy accidents.

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 78 times
Been thanked: 84 times

Bericht door El Sordo » 30 jul 2019, 00:23

deninho32 schreef:
29 jul 2019, 19:52
Nieuw stukje van Driessen.. Zeg het maar...

[tekst]
En wat denk je er zelf van als liefhebber van die Driessen?

Het is toch te hopen dat die club snel weer een ongenadige droogte van vijf jaar krijgt. Verschrikkelijk, dit onzinnige gezever.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 80 times
Been thanked: 165 times

Bericht door deninho32 » 30 jul 2019, 00:25

Hij mag van mij zijn mening hebben. Ik denk dat er best een kern van waarheid in kan zitten, maar dat hij het meest gunstige scenario ook nog eens heeft uitvergroot..
There have been nearly 3000 Gods so far but only yours actually exists.The others are silly made up nonsense. But not yours. Yours is real.

ruuddevil
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 79 times
Been thanked: 123 times

Bericht door ruuddevil » 30 jul 2019, 07:02

milansandro
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 36 times
Been thanked: 33 times

Bericht door milansandro » 30 jul 2019, 07:16

PSV moet en zal als een calimero club afgeschilderd worden door dit Ajax fankrantje..
Zielige poging daartoe...

ruuddevil
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 79 times
Been thanked: 123 times

Bericht door ruuddevil » 30 jul 2019, 07:26

Ja, laat die Ajax lul gewoon een rekening sturen voor zijn foto. PSV wil een supporter feliciteren, waarom zou je dan 2 man laten zien die er niets mee te maken hebben.

Ykhim
Vedette
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 452 times
Been thanked: 321 times

Bericht door Ykhim » 30 jul 2019, 11:47

Ik moest 3x lezen voordat ik besefte dat dit geen satire was. Wat sneu.
#teamunnerstall #JohnnyMoetZarachoKopen

Paulus22
Bankzitter
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 16 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Paulus22 » 06 aug 2019, 08:24

Ruud ziet mogelijkheden.
PSV kan Nederlandse Liverpool worden
Ik heb me verbaasd over de negativiteit bij de competitiestart. Oranje doet het aardig, Ajax kijkt terug op een topseizoen en direct legt iedereen de lat torenhoog. Zonder te kijken naar de omstandigheden. In deze seizoensfase weet niemand exact waar hij staat, is niemand in topvorm, zijn sommige spelers niet of niet volledig beschikbaar en zitten teams op hooguit 80%. Dat moet je in je beoordeling meenemen.

De tweede helft tegen FC Twente maakte PSV een bijzonder goede indruk. Ze voetbalden met een geweldige intentie. Met nieuwe spelers moet PSV snel een andere manier van spelen onder de knie krijgen. De lange bal op Luuk de Jong kan niet meer en daarom moet PSV over de grond spelen. Dat ging na rust wonderwel goed: nieuw spel met nieuw elan. Ik zag allerminst een ploeterend PSV zoals ik overal hoorde en las. Alleen ontbrak het aan genoeg kansen, maar de intentie is er. Terwijl de ploeg al wat klappen opliep met de Champions League-uitschakeling en het verlies tegen Ajax om de Johan Cruijff Schaal.

Natuurlijk zijn trainer Mark van Bommel en de PSV’ers dit prille seizoen nog zoekende, bouwende en kan het allemaal beter. Zoiets kost tijd en toch zie je dat in Eindhoven in korte tijd al veel progressie is geboekt. Vergeet niet dat het Ajax zo’n acht jaar heeft gekost om op dit niveau te komen.

"Dan kan het weleens een heel spannende competitie worden"
PSV stemde mij positief en die drie in de voorhoede zijn echt goed. In jongens als Steven Bergwijn, Donyell Malen en Bruma zit verschrikkelijk veel potentie. Terwijl Van Bommel daarachter nog de beschikking heeft over Sam Lammers, Hirving Lozano en Cody Gakpo. Uitstekende aanvallers, stuk voor stuk. PSV heeft iets in huis wat het misschien zelfs niet eens wist, maar wat ik tegen FC Twente wel gezien heb. PSV kan zich ontwikkelen tot het Nederlandse Liverpool. De aanval vertoont pure Liverpool-trekjes. Jürgen Klopp heeft met Mané, Salah en Firmino drie toppers voorin lopen, die elke wedstrijd het verschil kunnen maken. Daarachter speelt het complete team in dienst van dit supertrio.

Zo moeten ze het bij PSV ook aanpakken. Iedereen dient zich weg te cijferen voor die drie snelle behendige aanvallers voorin. Ik weet dat dit een proces is. Onderkent iedereen bij PSV dit snel genoeg, dan kan Van Bommel daarop voortborduren met zijn spelers. Je zal zien dat de ploeg dan ook in defensief opzicht veel evenwichtiger zal optreden. Lukt dit, dan kan het weleens een heel spannende competitie worden. Vanaf de zijkanten moeten de PSV’ers wel sneller de oplossing zoeken in de voorzet. Het is nog te veel kappen en draaien aan de buitenkant en dan is het juiste moment voor de voorzet voorbij.

Ardbeg
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 6 times
Been thanked: 65 times

Bericht door Ardbeg » 06 aug 2019, 08:43

Wat een wanstaltig artikel:

https://nos.nl/artikel/2296489-lozano-w ... flijk.html

"Het is een klier, een druiloor."

Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 204 times
Been thanked: 269 times

Bericht door Maikel_91 » 14 aug 2019, 12:38

Goud, Van Gelder wordt even flink geroast door Gullit hier.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Ajakkiebah (PL)
Has thanked: 173 times
Been thanked: 153 times

Awards:

Bericht door Mercer » 14 aug 2019, 12:40

Bedankt hiervoor Maikel. Cheque slaapt dus naakt. Dat hoef ik nou ook niet te weten.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

J.B.
Vedette
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 130 times
Been thanked: 107 times

Bericht door J.B. » 14 aug 2019, 13:02

Mercer schreef:
14 aug 2019, 12:40
Bedankt hiervoor Maikel. Cheque slaapt dus naakt. Dat hoef ik nou ook niet te weten.
En bedankt Mercer. Dit kost weer een therapie om dit beeld los te laten. Als je nog es wat weet
There are no mistakes, there are just happy accidents.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Ajakkiebah (PL)
Has thanked: 173 times
Been thanked: 153 times

Awards:

Bericht door Mercer » 14 aug 2019, 13:11

Als je goed rustig doorademt dan moet dat hyperventileren wel meevallen.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

Plaats reactie