Veronica Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 8 times
Been thanked: 114 times

Veronica Inside

Bericht door Josef Dettelbacher » 03 sep 2019, 20:23

Menno1 schreef:
03 sep 2019, 19:43
Maikel_91 schreef:
03 sep 2019, 11:38
Kan niet wachten tot ze gaan reageren op Jandino.

Tenenkrommend
Ik ben al 8 jaar weg uit Nederland: who the actual fuck is this?? Kolere zeg, wat was dit tenenkrommend slecht.
Kijk die gezichten van Robben en Overmars.. "niveautje..".

Jandino is sowieso niet grappig.

Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 285 times
Been thanked: 439 times

Bericht door Maikel_91 » 03 sep 2019, 20:52

Derksen reageert.

trouwepsvfan
Veelbelovend talent
Has thanked: 21 times
Been thanked: 6 times

Bericht door trouwepsvfan » 04 sep 2019, 09:36

Ik vind jandino ook niks, maar dat Derksen & co hem verwijten dat zijn grappen hard en ongepast zijn is wel heel hypocriet voor een stel dat continu homo's belachelijk maakt.

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 126 times
Been thanked: 130 times

Bericht door El Sordo » 04 sep 2019, 09:49

Ik vind het vooral bijzonder hoe een grote groep, die altijd vooraan staat om te roepen dat iedereen een wat dikkere huid moet hebben en niet zoveel moet klagen als Derksen & co weer eens iemand of meerdere iemanden beledigt, nu niet dezelfde standaard aanhoudt en vooral denkt te moeten benadrukken hoe Jandino niet zo grappig is. Het is vrijwel exact dezelfde soort 'humor', die vooral gericht is op (het kleineren van) een persoon of een groep. Het is niet zo dat die Jandino niets 'bereikt' heeft, hè - een ander populair en volledig irrelevant weerwoord. Je kan het niet grappig vinden, prima. Was die 'grap' ongepast? Ja. Zijn veel 'grappen' van Derksen ongepast? Ja. Is het grappig? Bij allebei neig ik naar absoluut niet. Maar die plotselinge dubbele moraal en vooral doodsbedreigingen (wtaf?) zijn op z'n minst curieus.

Sensation
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 132 times
Been thanked: 157 times

Bericht door Sensation » 04 sep 2019, 09:52

Jandino koestert wel erg veel wrok jegens Johan als hij tijdens een Gala waar waanzinnige voetballers in de zaal zitten, de complete opening gebruikt om Johan Derksen te 'roasten' (wat ik sws een kansloos gegeven vind).

Maargoed gezien de reacties heeft Jandino hiermee het einde van zijn carrière ingeluid. Mooi. Kan mij niet snel genoeg van de buis af zijn, die stem is zo irritant.

#Mitrogolazo

NESTA
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:   ‏‏‎
Has thanked: 55 times
Been thanked: 99 times

Bericht door NESTA » 04 sep 2019, 09:54

Hoe groot is die groep dan?
“Wine is fine. But whisky is quicker.”

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 126 times
Been thanked: 130 times

Bericht door El Sordo » 04 sep 2019, 09:56

Geen idee, groot genoeg getuige de massale verontwaardiging.

Vooral de dynamiek is toch interessant. Derksen beledigt iemand: 'niet zo zeuren, niet zo 'gekwetst' doen, stel je niet aan, het is maar humor.' Derksen wordt teruggepakt: 'wat een waardeloze cabaretier, dit gaat echt te ver, wat denkt hij wel, hier een (doods)bedreiging.'

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 104 times
Been thanked: 250 times

Bericht door deninho32 » 04 sep 2019, 10:18

Van mij mag die Jandino alles zeggen wat hij wil. Ik vind hem alleen niet grappig in tegenstelling tot Derksen.. Verder niets..
There have been nearly 3000 Gods so far but only yours actually exists.The others are silly made up nonsense. But not yours. Yours is real.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 225 times
Been thanked: 218 times

Bericht door J.B. » 04 sep 2019, 10:19

Menno1 schreef:
03 sep 2019, 19:43

Ik ben al 8 jaar weg uit Nederland: who the actual fuck is this?? Kolere zeg, wat was dit tenenkrommend slecht.
Ook in het buitenland heb je slechtere komieken. Het probleem is dat ze hier op zo`n gala mogen staan. :mrgreen:
There are no mistakes, there are just happy accidents.

NESTA
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:   ‏‏‎
Has thanked: 55 times
Been thanked: 99 times

Bericht door NESTA » 04 sep 2019, 10:24

Derksen legde tenminste nog uit waarom hij Jandino niet mocht. Andersom kwam men niet verder dan ‘Je moeder’. En dat als professioneel grappenmaker.
“Wine is fine. But whisky is quicker.”

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 04 sep 2019, 10:28

NESTA schreef:
04 sep 2019, 10:24
Derksen legde tenminste nog uit waarom hij Jandino niet mocht. Andersom kwam men niet verder dan ‘Je moeder’. En dat als professioneel grappenmaker.
Het ene is natuurlijk een opinie, het andere is een gescript stukje van een komiek.

Sensation
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 132 times
Been thanked: 157 times

Bericht door Sensation » 04 sep 2019, 10:31

NESTA schreef:
04 sep 2019, 10:24
Sowieso, je moeder. Ja wat? Wat is er met mijn moeder? Hallo, Jandino? Maak je je zin nog af?

Overgenomen uit Amerika, maar daar maken ze de zin tenminste nog af.
#Mitrogolazo

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Josef Dettelbacher » 04 sep 2019, 10:47

El Sordo schreef:
04 sep 2019, 09:56
Geen idee, groot genoeg getuige de massale verontwaardiging.

Vooral de dynamiek is toch interessant. Derksen beledigt iemand: 'niet zo zeuren, niet zo 'gekwetst' doen, stel je niet aan, het is maar humor.' Derksen wordt teruggepakt: 'wat een waardeloze cabaretier, dit gaat echt te ver, wat denkt hij wel, hier een (doods)bedreiging.'
Cultuur ligt voor een groot deel ten grondslag aan acceptatie en of iets grappig wordt gevonden. Ik vind Derksen persoonlijk erg grappig, en dat heeft er zeker mee te maken dat ik grappen op het randje (of net daar overheen) over het algemeen wel leuk vind. Jandino vind ik gewoon niet grappig, want zijn grappen en stijl passen beter bij mensen met een Surinaamse/Antilliaanse achtergrond, eventueel de straatcultuur. Geeft niet hoor, daar moet ook gewoon plaats voor zijn. Voor elke doelgroep een komiek zullen we maar zeggen.

grasveld
Meervoudig international
Oude username: trolol
Has thanked: 5 times
Been thanked: 29 times

Bericht door grasveld » 04 sep 2019, 10:57

El Sordo schreef:
04 sep 2019, 09:49
Ik vind het vooral bijzonder hoe een grote groep, die altijd vooraan staat om te roepen dat iedereen een wat dikkere huid moet hebben en niet zoveel moet klagen als Derksen & co weer eens iemand of meerdere iemanden beledigt, nu niet dezelfde standaard aanhoudt en vooral denkt te moeten benadrukken hoe Jandino niet zo grappig is. Het is vrijwel exact dezelfde soort 'humor', die vooral gericht is op (het kleineren van) een persoon of een groep. Het is niet zo dat die Jandino niets 'bereikt' heeft, hè - een ander populair en volledig irrelevant weerwoord. Je kan het niet grappig vinden, prima. Was die 'grap' ongepast? Ja. Zijn veel 'grappen' van Derksen ongepast? Ja. Is het grappig? Bij allebei neig ik naar absoluut niet. Maar die plotselinge dubbele moraal en vooral doodsbedreigingen (wtaf?) zijn op z'n minst curieus.
Volgens mij ging het Derksen en Co. meer om het feit dat die Jandino dat programma uberhaupt ging presenteren. Vervolgens ging hij proberen grappig te doen, wat overduidelijk totaal mislukte. Continue awkward stiltes nadat hij grappig probeerde te zijn... :lol:

Ik zat er met plaatsvervangende schaamte naar te kijken in ieder geval.

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Josef Dettelbacher » 04 sep 2019, 11:15

grasveld schreef:
04 sep 2019, 10:57
El Sordo schreef:
Volgens mij ging het Derksen en Co. meer om het feit dat die Jandino dat programma uberhaupt ging presenteren. Vervolgens ging hij proberen grappig te doen, wat overduidelijk totaal mislukte. Continue awkward stiltes nadat hij grappig probeerde te zijn... :lol:

Ik zat er met plaatsvervangende schaamte naar te kijken in ieder geval.
Iemand dik betalen om "je moeder" en "drinkt azijn of pis" op het podium te roepen, dat is sowieso zonde van je geld. Op die opmerking/grap zit een baard langer dan die van onze Griekse vriend.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Ajakkiebah (PL)
Has thanked: 206 times
Been thanked: 196 times

Awards:

Bericht door Mercer » 04 sep 2019, 11:29

Hoe treurig laag als mens ben je ook als je iemand en public zittend op een stoeltje aldaar eruitpikt en popiejopie gaat lopen beledigen. Valentijntje kon niet veel meer dan lachen als boer met kiespijn. Op zo'n moment Rico je die Janpipo..
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Josef Dettelbacher » 04 sep 2019, 11:38

V Persie was de enige die constant lachte, maar dat moet ook haast wel als je zo vooraan zit en prominent in beeld komt. Robben deed dat ook maar toen ie doorhad dat de camera steeds reacties uit het publiek ging opvissen.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 39 times

Bericht door tirzah » 04 sep 2019, 11:54

El Sordo schreef:
Inderdaad eigenaardig, die reacties nu ineens.
Kijk al "eeuwen" niet meer naar Derksen en co sinds Manolev in dat programma kapot gemaakt is. Afzeik"humor" is nu eenmaal niet te vergelijken met echte humor van het type Monty Python, Fawlty Towers of Rowan Atkinson.
Van Jandino had ik nog nooit gehoord en wat ik zag was om te huilen.
Ik gun ieder die dat wil de lol van Jandino of Derksen.
Maar het hypocriete gezwets als zou dat niet mogen tijdens een gala terwijl hetzelfde soort wekelijkse ongein op tv wel leuk gevonden wordt is , zoals je zegt, curieus.

ElTigre
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 35 times
Been thanked: 20 times

Bericht door ElTigre » 04 sep 2019, 11:57

Woodenshoes schreef:
03 sep 2019, 20:13
Ik heb dat hele gala vanzelfsprekend gemist, maar wat was die opmerking van Luuk over penalties van Tadic waar heel Osdorp weer wakker van ligt?
Er werd aan beide gevraagd welke goal ze graag van de ander hadden gemaakt. Tadic had het over de omhaalgoal van Luuk en Luuk had graag alle penalties van Tadic gemaakt.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 04 sep 2019, 12:09

ElTigre schreef:
04 sep 2019, 11:57
Woodenshoes schreef:
03 sep 2019, 20:13
Ik heb dat hele gala vanzelfsprekend gemist, maar wat was die opmerking van Luuk over penalties van Tadic waar heel Osdorp weer wakker van ligt?
Er werd aan beide gevraagd welke goal ze graag van de ander hadden gemaakt. Tadic had het over de omhaalgoal van Luuk en Luuk had graag alle penalties van Tadic gemaakt.
Haha. Ja, dan was ie rond de 40 goals uitgekomen onze Luuk. :mrgreen:

Ardbeg
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 9 times
Been thanked: 123 times

Bericht door Ardbeg » 04 sep 2019, 12:37

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 39 times

Bericht door tirzah » 04 sep 2019, 14:56

Ik had Luuk al hoog zitten, maar hij stijgt in mijn achting na deze opmerking. Is er blijkbaar toch nog iets zinnigs gezegd tijdens dat gala.
Luuk de Jong; PSV held voor altijd.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 04 sep 2019, 15:06

Ajacieden zijn nogal snel op hun pikkie getrapt is het niet?

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Josef Dettelbacher » 04 sep 2019, 15:17

Waarom is dit trouwens een zure opmerking? LdJ had toch een behoorlijk aantal penalties gemist, waardoor hij ze niet meer mocht nemen? Zo kun je het ook uitleggen ;)

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 04 sep 2019, 15:39

Josef Dettelbacher schreef:
04 sep 2019, 15:17
Waarom is dit trouwens een zure opmerking? LdJ had toch een behoorlijk aantal penalties gemist, waardoor hij ze niet meer mocht nemen? Zo kun je het ook uitleggen ;)
Hij had ze willen nemen zoals Tadic denk ik. Ja, hij probeert ook maar aardig te zijn natuurlijk :mrgreen:

Plaats reactie