Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Comedians

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 211 times
Been thanked: 497 times

Comedians

Bericht door PCGC » 12 jun 2020, 14:07

Jack Whitehall inderdaad, ook erg goed!
Speelt ook in geinige tv series, zoals Bad Education.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1777 times
Been thanked: 620 times

Bericht door Ren Höek » 12 jun 2020, 14:11

Thijs85 schreef:
11 jun 2020, 17:26
De Nederlandse Ricky Gervais
Huh? Hoe wil jij Gervais en Teeuwen vergelijken?
Daar zit een wereld van verschil in, zowel in kwaliteit als in de humor.

Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 890 times
Been thanked: 1515 times

Bericht door Maikel_91 » 13 jun 2020, 12:22

PCGC schreef:
12 jun 2020, 14:07
Jack Whitehall inderdaad, ook erg goed!
Speelt ook in geinige tv series, zoals Bad Education.
Travels With My Father was ook leuk. Behalve het laatste 'seizoen'.

In Engeland heb/had je de The Big Fat...Quiz, waar altijd veel comedians aan meededen. Erg leuk ook.

Golden Stars
Ballenjongen
Clubvoorkeur:

Bericht door Golden Stars » 13 jun 2020, 20:18

De eerste shows van Jeff Dunham waren mooi.
Tegenwoordig doet hij ook (mindere) sketches en zijn Top-zoveel filmpjes op youtube zijn in mijn ogen ook niet allemaal zo grappig meer. Jammer.
Throw back: Om Harrie Jekkers heb ik ook hard moeten lachen.

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 185 times
Been thanked: 324 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 16 jul 2020, 22:38

Iemand de nieuwe special op Netflix van Jim Jeffries gezien?

Heissenberrug
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 401 times
Been thanked: 68 times

Bericht door Heissenberrug » 17 jul 2020, 01:40

Thanks voor de tip, ga hem gelijk aanzetten. Lach me altijd helemaal kapot om hem

Edit: Zojuist bekeken, hij blijft geniaal met zijn manier van praten/schreeuwen maar de show was minder hard dan hij normaal is. Heb ook geen tranen gelachen maar er zaten zeker een paar leuke/goeie stukken in. Zo maakt hij bijvoorbeeld de Millenials terecht kapot en brengt hij goed onder woorden wat voor pussy maatschappij we zijn geworden waarin zelfs comedians moeten oppassen waar ze grappen over maken.

Zeker de moeite waard om te kijken maar het is niet zoals bij Bare dat ik de tranen over mn wangen had lopen.

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 185 times
Been thanked: 324 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 17 jul 2020, 07:06

Ben ik met je eens. Hij vertelt op een gegeven moment ook hoe de lijn van wat acceptabele grappen zijn is terug gegaan en dat hij zich hieraan houdt. Dat viel me wel tegen. Verder wel weer een goede show.

RaJitsu
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 13 times
Been thanked: 26 times

Bericht door RaJitsu » Gisteren, 14:37

Heissenberrug schreef:
17 jul 2020, 01:40
Thanks voor de tip, ga hem gelijk aanzetten. Lach me altijd helemaal kapot om hem

Edit: Zojuist bekeken, hij blijft geniaal met zijn manier van praten/schreeuwen maar de show was minder hard dan hij normaal is. Heb ook geen tranen gelachen maar er zaten zeker een paar leuke/goeie stukken in. Zo maakt hij bijvoorbeeld de Millenials terecht kapot en brengt hij goed onder woorden wat voor pussy maatschappij we zijn geworden waarin zelfs comedians moeten oppassen waar ze grappen over maken.

Zeker de moeite waard om te kijken maar het is niet zoals bij Bare dat ik de tranen over mn wangen had lopen.
Hoe oud ben je? Ben wel benieuwd. Wel eens met dat Bare niet zo sterk was als zijn vorige specials, maar nog steeds wel ok. Het heeft voor een deel ook wel met zijn leeftijd te maken. Hij praat ook heel anders over zijn moeder en haar gewichtsprobleem nu ze overleden is. Eerst grappen over Gunther, en met een meer serieuze toon over overgewicht en hoe ze zijn kind nooit gezien heeft en nooit naar de VS kon komen.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 211 times
Been thanked: 497 times

Bericht door PCGC » Gisteren, 15:41

Ik vind Bare zijn beste show die hij gemaakt heeft eerlijk gezegd.

Heissenberrug
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 401 times
Been thanked: 68 times

Bericht door Heissenberrug » Vandaag, 03:42

RaJitsu schreef:
Gisteren, 14:37
Heissenberrug schreef:
17 jul 2020, 01:40

Hoe oud ben je? Ben wel benieuwd. Wel eens met dat Bare niet zo sterk was als zijn vorige specials, maar nog steeds wel ok. Het heeft voor een deel ook wel met zijn leeftijd te maken. Hij praat ook heel anders over zijn moeder en haar gewichtsprobleem nu ze overleden is. Eerst grappen over Gunther, en met een meer serieuze toon over overgewicht en hoe ze zijn kind nooit gezien heeft en nooit naar de VS kon komen.
30.

Plaats reactie