Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Sfeertopic 2017/2018

Dit is het forum voor de sfeermakers van het stadion. Wat vond jij van de sfeer de afgelopen wedstrijden, en praat met mede supporters over sfeerverbetering.
driekes
Jeugdspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door driekes » 13 jan 2018, 10:52

Nou mooi. Dan zal het vast een box zijn op oost tussen de 1e en 2e ring. Ideaal hoor, ook gewoon 2 parkeer kaarten erbij voor parkeren naast t stadion :) . Vriendenloterij kan niet meer stuk 8) ....

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1293 times
Been thanked: 816 times

Bericht door J.B. » 13 jan 2018, 12:23

driekes schreef:Nou mooi. Dan zal het vast een box zijn op oost tussen de 1e en 2e ring. Ideaal hoor, ook gewoon 2 parkeer kaarten erbij voor parkeren naast t stadion :) . Vriendenloterij kan niet meer stuk 8) ....
Wij hebben eens een musical uitvoering gewonnen met deze loterij. Dat was niks..

Dan is deze prijs eigenlijk een stuk beter.
Circle of fifths

driekes
Jeugdspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door driekes » 13 jan 2018, 14:28

Als je t omrekent is t een behoorlijke prijs ja. De duurste kaarten zijn normaal al rond 70 euro en dat dan keer 10. Gratis parkeren erbij, gratis eten en drinken voor, tijdens en na de wedstrijd..... Ja wordt mooi dagje

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 13 jan 2018, 15:05

driekes schreef:Als je t omrekent is t een behoorlijke prijs ja. De duurste kaarten zijn normaal al rond 70 euro en dat dan keer 10. Gratis parkeren erbij, gratis eten en drinken voor, tijdens en na de wedstrijd..... Ja wordt mooi dagje
Nice..
Circle of fifths

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 04 feb 2018, 13:09

Wie geeft in godsnaam stewards opdracht om op te treden tegen eigen supporters die plezierig en onschuldig vermaak produceren in ons stadion?
Wat een droeftoeter gedoe weer tegen de vlaggenzwaaier op oost.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 15 feb 2018, 16:06

Aub CL sfeer zaterdag. Of tenminste zeer fanatieke en luidruchtige steun voor onze mannen vanaf minuut 1 tot en met het eindsignaal.
Want winst zaterdag kon wel eens betekenen dat we de mentale dreun uitdelen die 120 kilometer noordelijk het laatste restje hoop doet verdwijnen. :Ja:

ChrisSibon
Jeugdinternational
Clubvoorkeur:

Bericht door ChrisSibon » 15 feb 2018, 19:41

tirzah schreef:Aub CL sfeer zaterdag. Of tenminste zeer fanatieke en luidruchtige steun voor onze mannen vanaf minuut 1 tot en met het eindsignaal.
Want winst zaterdag kon wel eens betekenen dat we de mentale dreun uitdelen die 120 kilometer noordelijk het laatste restje hoop doet verdwijnen. :Ja:
CL sfeer ga je alleen krijgen als we pak een beet een kwartier nog op puntverlies staan... dan kunnen onze fans wel net dat extra zetje geven, anders verwacht ik gewoon weer een heel gemiddeld sfeertje
Hard werken verslaat talent, als talent niet hard werkt

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 314 times
Been thanked: 1461 times

Bericht door ShovingNE2 » 15 feb 2018, 20:22

tirzah schreef:Aub CL sfeer zaterdag. Of tenminste zeer fanatieke en luidruchtige steun voor onze mannen vanaf minuut 1 tot en met het eindsignaal.
Vanuit vak PR zit er onderaan rond de middenlijn een fanatiek groepje. En als ik Makaveli ook even aan stoot zingt hij ook mee hoor!

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 15 feb 2018, 22:33

ShovingNE2 schreef:
Vanuit vak PR zit er onderaan rond de middenlijn een fanatiek groepje. En als ik Makaveli ook even aan stoot zingt hij ook mee hoor!
Zo mag ik het horen. Iedere stem is er 1.
Hopelijk worden jullie en ik overstemd door 35000 kelen. :wink:

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 16 feb 2018, 17:46

ShovingNE2 schreef: Vanuit vak PR zit er onderaan rond de middenlijn een fanatiek groepje. En als ik Makaveli ook even aan stoot zingt hij ook mee hoor!
Niet te hard zingen, anders slaat m`n bier meteen dood..
Circle of fifths

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 18 feb 2018, 13:58

ChrisSibon schreef:
CL sfeer ga je alleen krijgen als we pak een beet een kwartier nog op puntverlies staan... dan kunnen onze fans wel net dat extra zetje geven, anders verwacht ik gewoon weer een heel gemiddeld sfeertje
Gemiddeld zou ik dit niet willen noemen. :wink:

Een keer eerder slechts heb ik meegemaakt dat de hele wedstrijd door iemand werd uitgefloten, namelijk in het voorjaar 1978. Toen ene Johan Cruyff - twee jaar nadat die van Beveren en van der Kuylen bij Oranje had weggejaagd- met Barcelona hier kwam. Feest wegens de 3-0 en wegens het duidelijk maken hoe wij over dat alles dachten. Ik herinner me een persmuskiet van boven de Moerdijk die zich verbaasd afvroeg waarom de heilige Johan werd uitgefloten. Bewijs hoe dik de plank is voor menige Randstad kop.

Wat gisteravond gebeurde leek op eind 1998, toen de incapabele baas Dick van Egmond van de incapabele Higler Ruud van Nistelrooy rood gaf wegens zogenaamd trappen naar de tegenstander. Ik hoor de mafketel na afloop nog zeggen; "ik weet zeker dat ik goed zit". Kaart geseponeerd, maar Dickie werd toch scheidsrechtersbaas.

Gisteravond hoor ik na afloop toch al wat twijfel bij de scheidsrechter over zijn halve gare beslissing. Maar daar schieten we niets mee op. Wel vond ik het geweldig van ons publiek dat ze ook na afloop nog wisten wat Higler geflikt had zodat de man echt afging als een gieter. Mede dankzij onze spelersgroep die wachtte met naar de oost komen totdat de man weg was, die ze terecht weigerden de hand te schudden. Zo krijg je een echte eenheid tussen spelers en supporters die allebei de groepen hopelijk sterker maakt.

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 18 feb 2018, 14:04

tirzah schreef:
ChrisSibon schreef:

Een keer eerder slechts heb ik meegemaakt dat de hele wedstrijd door iemand werd uitgefloten, namelijk in het voorjaar 1978. Toen ene Johan Cruyff - twee jaar nadat die van Beveren en van der Kuylen bij Oranje had weggejaagd- met Barcelona hier kwam. Feest wegens de 3-0 en wegens het duidelijk maken hoe wij over dat alles dachten. Ik herinner me een persmuskiet van boven de Moerdijk die zich verbaasd afvroeg waarom de heilige Johan werd uitgefloten. Bewijs hoe dik de plank is voor menige Randstad kop.

Wat gisteravond gebeurde leek op eind 1998, toen de incapabele baas Dick van Egmond van de incapabele Higler Ruud van Nistelrooy rood gaf wegens zogenaamd trappen naar de tegenstander. Ik hoor de mafketel na afloop nog zeggen; "ik weet zeker dat ik goed zit". Kaart geseponeerd, maar Dickie werd toch scheidsrechtersbaas.

Gisteravond hoor ik na afloop toch al wat twijfel bij de scheidsrechter over zijn halve gare beslissing. Maar daar schieten we niets mee op. Wel vond ik het geweldig van ons publiek dat ze ook na afloop nog wisten wat Higler geflikt had zodat de man echt afging als een gieter. Mede dankzij onze spelersgroep die wachtte met naar de oost komen totdat de man weg was, die ze terecht weigerden de hand te schudden. Zo krijg je een echte eenheid tussen spelers en supporters die allebei de groepen hopelijk sterker maakt.
Grappig, ik moest ook aan die wedstrijd denken! Zelfde uitslag trouwens ook.

Qua hele wedstrijd uitfluiten kan ik me Dani nog herinneren, nadat hij Lodewijks op zijn hoofd geschopt had.
Eensch.

Bruggigol
Regelmatige invaller
Has thanked: 14 times
Been thanked: 16 times

Bericht door Bruggigol » 18 feb 2018, 15:20

PSV-Kaiserslautern waren ook een hete avondjes :D

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 346 times
Been thanked: 650 times

Bericht door deninho32 » 18 feb 2018, 15:31

Waar ik uit nog een aansteker tegen mijn kop gegooid kreeg van Mario Basler... Thuis was best gênant eigenlijk, als een stel randmongolen het veld op komen en dan vervolgens niets doen :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 18 feb 2018, 15:48

Bruggigol schreef:PSV-Kaiserslautern waren ook een hete avondjes :D
Ik heb die club daarna jarenlang Kaisers$#@$^#%@%^% genoemd.
Eensch.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 18 feb 2018, 21:00

SKERLA schreef:
tirzah schreef:
ChrisSibon schreef: CL sfeer ga je alleen krijgen als we pak een beet een kwartier nog op puntverlies staan... dan kunnen onze fans wel net dat extra zetje geven, anders verwacht ik gewoon weer een heel gemiddeld sfeertje

Grappig, ik moest ook aan die wedstrijd denken! Zelfde uitslag trouwens ook.

Qua hele wedstrijd uitfluiten kan ik me Dani nog herinneren, nadat hij Lodewijks op zijn hoofd geschopt had.
Die schoftenstreek werd uitgehaald in Amsterdam, niet in ons stadion. Bebloed en groggy speelde Patrick de wedstrijd uit. Ook Dani bleef in het veld want dit was geen rood volgens Uilenberg. :lol:
Some things never change.

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 18 feb 2018, 23:10

Dat weet ik, maar ik had het over de eerstvolgende PSV-Ajax daarna.
Eensch.

Voijke
International
Clubvoorkeur:
Been thanked: 85 times

Bericht door Voijke » 19 feb 2018, 06:48

deninho32 schreef:Waar ik uit nog een aansteker tegen mijn kop gegooid kreeg van Mario Basler... Thuis was best gênant eigenlijk, als een stel randmongolen het veld op komen en dan vervolgens niets doen :lol:
Niemand wilde dan ook het veld op, maar een gepakte veldbestormer redden.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 127 times
Been thanked: 279 times

Bericht door PCGC » 19 feb 2018, 06:53

Bruggigol schreef:PSV-Kaiserslautern waren ook een hete avondjes :D
Basler :x

Paco Casal
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 149 times
Been thanked: 125 times

Bericht door Paco Casal » 26 feb 2018, 10:22

Is het al tijd voor ´hier in het zuiden´...?

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 178 times
Been thanked: 154 times

Awards:

Bericht door Trixm » 26 feb 2018, 10:33

Het is tijd voor "Philip Cocu"
"If triangles had a god, they would give him three sides."

Paco Casal
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 149 times
Been thanked: 125 times

Bericht door Paco Casal » 26 feb 2018, 11:27

Het is altijd tijd voor ``Philip Cocu``

Zeljko
Talent
Clubvoorkeur:

Bericht door Zeljko » 03 mar 2018, 15:07

https://www.youtube.com/watch?v=MmXQceS-b5g

Misschien niet ieders genre, maar zal iig sfeerverhogend zijn!

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 87 times
Been thanked: 156 times

Bericht door koetje » 03 mar 2018, 15:12

Zeljko schreef:https://www.youtube.com/watch?v=MmXQceS-b5g

De inzendingslijst van de Emmy Award zal het niet halen zullen we maar zeggen....

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 314 times
Been thanked: 1461 times

Bericht door ShovingNE2 » 03 mar 2018, 15:28

Zeljko schreef:https://www.youtube.com/watch?v=MmXQceS-b5g

Is dat hetzelfde dat ze draaiden bij 40 jaar PFU of zo? Iedereen die al binnen was liep snel weer de gang op :D

Plaats reactie