Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Centraal vrouwen topic

Bespreek hier de verrichtingen van de PSV Vrouwen
deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 293 times
Been thanked: 527 times

Centraal vrouwen topic

Bericht door deninho32 » 30 okt 2017, 17:15

Hier kun je de algemene dingen met betrekking tot de PSV vrouwen bespreken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 121 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 30 okt 2017, 17:28

Ik wil graag iets posten over de PSV vrouwen omdat ik het niet voor ons forummers vind pleiten dat er na twee maanden nog niemand iets te melden heeft gehad over hen.
Laten we wel wezen; hoe je ook over damesvoetbal denkt, de Oranje vrouwen hebben inmiddels al evenveel Europese titels behaald als de mannen, namelijk 1.
Daar heeft ook onze vrouwentak aan meegeholpen.
Bovendien denk ik dat er beslist toekomst zit in vrouwenvoetbal nu meisjes op grote schaal deze sport (mogen) gaan beoefenen.

Aangepast :D

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 228 times
Been thanked: 274 times

Bericht door El Sordo » 30 okt 2017, 18:38

Gaat ‘ie lekker tirzah? :D

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 750 times
Been thanked: 648 times

Bericht door J.B. » 31 okt 2017, 10:40

De Oranje vrouwen zijn niet de PSV vrouwen he. Buiten dat zit er niemand op de tribune daar. Het leeft gewoon niet. Jammer maar helaas..

Is er op dit forum uberhaupt iemand die het vrouwenteam volgt?
Circle of fifths

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 01 nov 2017, 18:26

El Sordo schreef:Gaat ‘ie lekker tirzah? :D
Gert Timmermans mag dan overleden zijn, maar eerbied voor grijze haren is toch wel blijvend, hoop ik? :wink:

Fijn dat PSV.tv inmiddels ook aandacht besteedt aan de PSV vrouwen,hetgeen iedereen op vrijdagavond op Studio 040 kan bekijken.
Jammer dat ze net als Jong PSV vrijwel steeds op de Herdgang spelen. Dat hele eind in het donker fietsen weerhoudt mij in elk geval van regelmatig bezoek. Aan de Aalsterweg vond ik het comfortabeler.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 14 nov 2017, 20:13

Het vrouwenteam stelt dit seizoen tot nu toe behoorlijk teleur.
De competitie met 9 clubs en een aparte kampioenspoule van 5 straks komt weliswaar raar over - zo bevorder je vrouwenvoetbal geenszins, KNVB - maar wat ons PSV betreft is het pijnlijk te zien dat we nu zelfs pas zesde staan gerangschikt.
Dat is toch echt PSV onwaardig.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 29 nov 2017, 19:56

Omdat er geen topic voor de Oranje vrouwen is en er toch een link is vanwege ex PSVsters, meld ik hier maar dat ik met stijgende frustratie heb gekeken naar het duel met Ierland dat , grotendeels door pech, niet werd gewonnen.
Wat de Russische scheidsrechtster bezielde om de opzettelijke handsbal - recht voor haar gezicht sloeg de Ierse naar de bal - niet met een penalty te bestraffen is me nu, 22 uur later nog een compleet raadsel.

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 162 times
Been thanked: 930 times

Bericht door ShovingNE2 » 30 nov 2017, 09:39

tirzah schreef:Omdat er geen topic voor de Oranje vrouwen is en er toch een link is vanwege ex PSVsters, meld ik hier maar dat ik met stijgende frustratie heb gekeken naar het duel met Ierland dat , grotendeels door pech, niet werd gewonnen.
Wat de Russische scheidsrechtster bezielde om de opzettelijke handsbal - recht voor haar gezicht sloeg de Ierse naar de bal - niet met een penalty te bestraffen is me nu, 22 uur later nog een compleet raadsel.
Mij niet. Desgevraagd reageerde de leidsvrouw: "herinner je het EK nog?"

Was schijnbaar ergens payback voor.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 30 nov 2017, 12:50

ShovingNE2 schreef:
tirzah schreef:Omdat er geen topic voor de Oranje vrouwen is en er toch een link is vanwege ex PSVsters, meld ik hier maar dat ik met stijgende frustratie heb gekeken naar het duel met Ierland dat , grotendeels door pech, niet werd gewonnen.
Mij niet. Desgevraagd reageerde de leidsvrouw: "herinner je het EK nog?"

Het was inderdaad zoiets wat Lieke Martens zei dat ze te horen kreeg van deze scheidsrechter. Ik zou dan niet zijn weggelopen bij haar als ik een dergelijk antwoord kreeg.

Beetje on, beetje off topic;
Killer, waar blijf je? Jij vindt toch ook dat vrouwenvoetbal meer aandacht en waardering verdient? :wink:

Ailon
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Sjaak Swart Dementinos
Has thanked: 1 time

Bericht door Ailon » 30 nov 2017, 14:21

ShovingNE2 schreef: Mij niet. Desgevraagd reageerde de leidsvrouw: "herinner je het EK nog?"

Waarschijnlijk voor een penalty die Nederland wel kreeg tegen Denemarken na een schwalbe.
Nada mesmo em cidade proletária

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Kaarten:

Bericht door tirzah » 30 nov 2017, 16:58

Ailon schreef:
ShovingNE2 schreef: Mij niet. Desgevraagd reageerde de leidsvrouw: "herinner je het EK nog?"

Waarschijnlijk voor een penalty die Nederland wel kreeg tegen Denemarken na een schwalbe.
Maar wat is dan precies de reden geweest voor haar om nu niet te fluiten?
Had Rusland last van die penalty tegen Denemarken?
En zelfs als dat zo geweest zou zijn, wat dan nog?
Het was boze opzet net te doen of haar neus bloedde bij de opzettelijke handsbal recht voor haar (niet bloedende) neus. Een schandalige arbitrale beslissing derhalve.

Deze flater is vergelijkbaar met de niet bestrafte handsbal van Henry waardoor niet Ierland maar Frankrijk destijds naar de eindronde mocht.
Ook deze twee punten kunnen fataal worden, zodat het gebrek aan commotie in de Nederlandse pers mij hogelijk verbaast.

Ailon
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Sjaak Swart Dementinos
Has thanked: 1 time

Bericht door Ailon » 30 nov 2017, 18:43

tirzah schreef: Het was boze opzet net te doen of haar neus bloedde bij de opzettelijke handsbal recht voor haar (niet bloedende) neus. Een schandalige arbitrale beslissing derhalve.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en blijkbaar die van scheidsrechters ook.

Was inderdaad een schandalige beslissing terwijl de dienstdoende scheidsrechter er zowat bovenop stond.
Nada mesmo em cidade proletária

Woodenshoes
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 202 times
Been thanked: 62 times

Bericht door Woodenshoes » 24 feb 2018, 11:57

:D Gisteren een zeer verrassende wending bij de laatste wedstrijd voordat de wedstrijden van kampioenspoule en de play off poule beginnen. De kampioenspoule bestaat uit de eerste 5 ploegen in de stand en de andere 4 gaan de play offs in.
PSV startte voor deze wedstrijd op plaats 6. Er streden nog 5 teams om 3 plaatsen in de kampioenspoule.
PSV moest het opnemen tgen de nummer 2, Ajax, in Amsterdam en MOEST winnen. Maar was dan ook nog afhankelijk van de wedstrijd ADO- vvALkmaar. en PEC - Achilles.
ADO moest of gelijk spelen of winnen of PEC moest punten laten liggen of Heerenveen moest verliezen van een zwak Barendrecht.

En wat gebeurde er:
Ajax - PSV 0 -3
ADO - vvAlkmaar 2-1
PEC - Achilles 3-1
Excelsior Barendrecht - Heerenveen 0-3

PSV daardoor van plek 6 naar plek 5 en geplaatst. En natuurlijk altijd lekker om van Ajax uit te wnnen.
ADO eindigt op basis van slechter doelsaldo 1 plek onder PSV.

Top!

Woodenshoes
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door Woodenshoes » 08 sep 2018, 12:55

Het seizoen is weer begonnen. 1-0 uitnederlsag tegen Twente. Een compleet nieuw team met een nieuwe coach. 7 nieuwe basisspelers. We zullen het binnenkort misschien weer eens gaan bekijken.

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 124 times
Been thanked: 109 times

Awards:

Bericht door Trixm » 08 sep 2018, 13:23

Kunnen we de dit Topic niet omdopen tot "Daniël Vrouwen Topic", dan kan het niet alleen over PSV vrouwen gaan, maar ook relatieproblemen geadresseerd worden. :D
"If triangles had a god, they would give him three sides."

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Ja
Has thanked: 228 times
Been thanked: 128 times

Bericht door Grasmat » 08 sep 2018, 18:15

Twee vliegen in één klap: een mooi eerbetoon én dan is er zekersteweten een stuk meer interesse in dit topic. :Ja:

Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 552 times
Been thanked: 1027 times

Bericht door Maikel_91 » 09 sep 2018, 21:13

Worden hier dan meteen ook spelersvrouwen en dergelijke besproken? :D

Inclusief foto's uiteraard.

Park
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 18 times

Bericht door Park » 10 sep 2018, 20:03

Jammer dat de PSV vrouwen nooit meedoen om het kampioensschap. Ik vind dat een team met de naam PSV altijd mee moet doen om het kampioensschap, maar daar zijn de vrouwen gewoon niet goed genoeg voor

Woodenshoes
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door Woodenshoes » 14 sep 2018, 21:41

Misschien wordt het dit jaar wat met een volledig nieuw team. Slechts 1-0 verloren in de 1e wedstrijd tegen Fc Twente en vandaag 5-0 gewonnen tegen vv Alkmaar.

Alle doelpunten van spelers die er vorig nog niet waren:
Kayleigh van Dooren 4'
Katja Snoeijs 58', 87'
Aline Zeler 75'
Sofia Nati 85'

Toch maar weer eens kijken.

Park
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 18 times

Bericht door Park » 14 sep 2018, 23:54

Lees net in PSV Supporter interessant interview met manager PSV Vrouwen Sandra Doreleijers. Daarin wordt ook uitgesproken dat ze willen gaan meedoen om de prijzen

PSVLFC
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door PSVLFC » 15 sep 2018, 00:06

Veldverspilling

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Trixm » 15 sep 2018, 10:24

PSVLFC schreef:Veldverspilling
Als je het forum en de club in elk topic wil verzieken, blijf dan aub weg.

We kunnen de discussie wel elke keer gaan uitleggen, maar dan blijf je bezig. In het kort: Hoe groter je merk is, hoe groter je bereik, vrouwen - kinderen - adolescenten - ouderen, des te meer sponsorinkomen. Een vrouwenteam levert uiteindelijk veel meer op dan de kosten die je hebt. Daarnaast heb je in mijn ogen ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Maar het uitganspunt is, we worden er beter van.

Woodenshoes
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door Woodenshoes » 15 sep 2018, 11:34

Forumvervuiling....

Ga voor de aardigheid eens kijken op de Herdgang bij zo'n wedstrijd. Vaak volle bak en inderdaad vooral meisjes, maar met een PSV-shirt aan (merchandise).

Maar zelf kijken is niet aan jou besteed of wel laptopboy? Lekker makkelijkk toch. Je afreageren op vouwen en Haar. Een combi die je natuurlijk niet graag hebt. Liefst zo min mogelijk Haar of niet? :D

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Trixm » 15 sep 2018, 12:03

Woodenshoes schreef:
Forumvervuiling....

Ga voor de aardigheid eens kijken op de Herdgang bij zo'n wedstrijd. Vaak volle bak en inderdaad vooral meisjes, maar met een PSV-shirt aan (merchandise).

Maar zelf kijken is niet aan jou besteed of wel laptopboy? Lekker makkelijkk toch. Je afreageren op vouwen en Haar. Een combi die je natuurlijk niet graag hebt. Liefst zo min mogelijk Haar of niet? :D
Haha, spot on!

PSVLFC
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door PSVLFC » 20 sep 2018, 02:21

Woodenshoes schreef:
Forumvervuiling....

Sowieso :D

Plaats reactie