Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Football Manager 2020

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Plaats reactie
Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1711 times
Been thanked: 604 times

Football Manager 2020

Bericht door Ren Höek » 30 jun 2020, 07:39

Ik vind het prima.

PS: Ik ga Salcedo halen, maar hij is duurder geworden. Inter wil er 10 miljoen extra bij, mede omdat hij aan het uitblinken is op het EK-21. Dus ik neem mijn verlies en heb 40 miljoen geboden, ik ben nu aan het wachten op zijn handtekening onder het aangeboden contract.

En Arsenal nodigde mij uit voor een sollicitatie.
Dat gesprek heb ik gehad en nu krijg ik de vraag welke mutaties ik precies wil doorvoeren in de staf, dus die mogelijke overstap komt ineens dichtbij.

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 377 times
Been thanked: 1707 times

Bericht door ShovingNE2 » 30 jun 2020, 08:07

Als ze dat vragen dan is het 100% rond is mijn ervaring.

RIO
Nationale topspeler
Has thanked: 155 times
Been thanked: 352 times

Bericht door RIO » 30 jun 2020, 10:43

Iemand nog tips voor mijn Zaracho situatie?

Bayern had me uitgenodigd omdat ze op de laatste speeldag in de88e min van Bvb hebben verloren terwijl ze evenveel punten en beter doelsaldo hadden. Had er geen zin en tis Tuchel geworden.
Mo money, Mo honey

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 30 jun 2020, 10:45

Zeg dan niet dat je alles wilt veranderen. Vinden ze niet leuk.
Mo money, Mo honey

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 30 jun 2020, 11:27

RIO schreef:
30 jun 2020, 10:43
Iemand nog tips voor mijn Zaracho situatie?
Verkopen en een vervanger halen? ;)
Als hij echt niet wil verlengen dan houdt het op. Of je moet hem houden en gokken dat hij voor de winterstop van volgend seizoen wel wil bijtekenen.

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 30 jun 2020, 12:07

Tis nu al zomer 2023, zitten in de voorbereiding. In januari 2024 mag ie met andere clubs onderhandelen. Ga hem proberen te verkopen. Heb Moriba en Tonali en probeer Mejbri dan nog te halen.
Mo money, Mo honey

Gestelnaar
Bankzitter
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 84 times
Been thanked: 55 times

Bericht door Gestelnaar » 30 jun 2020, 12:14

Ligt er inderdaad ook een beetje aan wat de reden is waarom hij niet wil bijtekenen. Bij mij had Moriba dat bijv. omdat hij naar Real Madrid wilde. Toen zij uiteindelijk niet genoeg boden en de ontsnappingsclausule niet activeerde kreeg Moriba er vrede mee. Daarna kon ik zijn contract alsnog verlengen.

Gestelnaar
Bankzitter
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 84 times
Been thanked: 55 times

Bericht door Gestelnaar » 30 jun 2020, 12:15

Maar het grote verschil was dan inderdaad dat bij mij zijn contract nog 2 jaar doorliep. Dan is de situatie wat makkelijker idd

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 30 jun 2020, 13:03

Hij wil niet verlengen gezien de interesse van alle topclubs. Barca, Real, PSG, Man Utd, Bayern. Terwijl ik de CL 3e op rij heb gewonnen en eerste sta op de ranking voor clubs. Die competities hebben dan ook een betere reputatie.

Overigens mag Nederland nu 2 spelers in de CL groepsfase laten meespelen. Staan nu 6e op de landen coëfficiënten ranglijst.
Mo money, Mo honey

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 98 times
Been thanked: 133 times

Bericht door Heruone » 30 jun 2020, 13:08

Bij mij is het de zomer 2038 :lol:

Vorig seizoen na een sterke serie van 31 punten uit de eerste elf competitiewedstrijden met Liverpool de titel volledig weggegeven. En bij de 1e KO ronde van de CL er ook uitgevlogen tegen Schalke. De grootste oorzaak was een niet renderende spits: Eusebio. Ziet er qua stats allemaal uitstekend uit, maar wist vorig jaar slechts 6 goals te prikken in 43 wedstrijden.
Afbeelding

Het bestuur heeft mij gelukkig laten zitten, omdat ik inmiddels nu 4 jaar bij de club zit (wat een unicum is voor Liverpool sinds ~ 2027 en toch 2 al keer landskampioen ben geworden. Helaas wel met financiële restricties in het budget (kreeg slechts 45 miljoen), want ik had vorig seizoen extra veel heb geïnvesteerd in een paar absolute toppers. En dat zorgt natuurlijk voor extra uitdaging, want ik wil wel groeien als club en de lange termijn positie waarborgen.

Gelukkig had ik vorig seizoen deze transfer al gedaan (6 miljoen + nog een hoop add ons), maar ivm zijn leeftijd mocht hij dit seizoen pas aansluiten. Lekker twee jaar laten rijpen in de O23, mee laten trainen bij het eerste en kijken of ik hem ook al 400 ~500 minuten kan geven in het eerste, zodat zijn ontwikkeling optimaal gestimuleerd wordt.
Afbeelding

Daarnaast deze jongen opgehaald voor slechts 200k (absoluut koopje) van mijn oude club Dortmund. Had hem daar destijds op 16 jarige leeftijd gescout en naar Dortmund gehaald, enkel in dat seizoen maakte ik ook de overstap naar Liverpool. Heeft zich niet echt meer kunnen ontwikkelen daar en stond dus op de transfermarkt voor een prikkie. Gelijk maar gehaald, want ik een speler voor de breedte nodig en zijn potentieel is nog steeds uitstekend. Hopen op een gevalletje laatbloeier.
Afbeelding

Verder heb ik deze speler gehuurd met een huursom van 900k de maand en een koop optie van 24 miljoen. Had hem destijds ook bij Dortmund op 15 jarige leeftijd gescout, maar toen niet gehaald wegens zijn gebrek aan vastberadenheid en zijn nonchalante karakter. Hij heeft zichzelf klaarblijkelijk qua stats toch aardig ontwikkeld bij Fulham en City, maar bij laatstgenoemde club was hij erg ontevreden. Heb hem in de media lopen te verleiden en uiteindelijk stond hij te koop voor 35.5 miljoen. Met deze deal (koopoptie 24 miljoen en huursom 900k) betaal ik in totaal minder dan die 35.5 miljoen die ik zou moeten betalen als ik hem direct zou kopen en kan de kosten over twee seizoenen spreiden. Daarnaast als hij tegenvalt, licht ik de koopoptie uiteraard niet.

Moet nog even gaan kijken voor welke positie ik hem ga gebruiken, maar denk dat ik hem ga proberen om te trainen tot linksbuiten. Heb namelijk al erg veel goede middenvelders en heb voor die posities ook al een paar grote talenten.

Afbeelding

Daarnaast heb ik dit talentje nog weten te scouten in Uruguay met een release clausule van 11.5 miljoen. Heb hem direct vastgelegd en komt in de winter naar mij toe ivm leeftijd. Opmerkelijk genoeg geen problemen gehad met werkvergunning, waardoor ik hem ook daadwerkelijk kan gaan gebruiken en niet hoef te benutten als handelswaar.

Afbeelding

En als laatste popte deze speler nog op uit Brazilië. Groot talentje voor linksback die ik zeker ga volgen en wellicht komend jaar een poging op ga wagen. Heeft een release clausule van ~ 20 miljoen dus dat is positief, alleen werkvergunning wordt een issue. Had hem pas na de transferdeadline gevonden dus kon hem deze window niet meer vastleggen helaas. Maar vond hem wel ff het benoemen waard.
Afbeelding

Inmiddels de boel weer op de rit gekregen door een paar kleine tactische aanpassingen. De voorbereiding goed gebruikt om deze tactische veranderingen erin te krijgen en het moraal wat op te krikken. Helaas was de voorbereiding niet optimaal, want mijn 2 absolute vedettes in de aanval hebben beide een langdurige blessure opgelopen, al biedt dat wel de kans weer voor jonge talenten. En verder tot mijn ongenoegen nog een hoop kleine blessuregevalletjes. Inmiddels 7 punten uit de eerste drie wedstrijden, waaronder al tegen Chelsea en Arsenal, dus zeker geen slechte start. En ook de community shield gewonnen van Man Utd. Hopelijk lukt het dit seizoen weer om kampioen te worden, anders kost het hoogstwaarschijnlijk mijn kop als manager van Liverpool :lol:
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 30 jun 2020, 16:10

Omdat het beste aanbod 40 miljoen was voor Zaracho, heb ik hem geruild met Mejbri en dus gaat ie naar Man Utd. Mejbri wilden ze 57 miljoen voor dus dat bespaar ik dan min of meer. Heb nu dus Bellingham, Moriba en Mejbri voor 2 posities op het middenveld.
Mo money, Mo honey

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 30 jun 2020, 16:58

Kan nu de Ligt kopen voor 40. Laatste contract jaar. Is 80 waard. 24 jaar oud. Doen? :D
Mo money, Mo honey

tijn0
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV natuurlijk
Has thanked: 167 times
Been thanked: 219 times

Bericht door tijn0 » 30 jun 2020, 17:01

Zeker, veel betere krijg je niet. Vraagt alleen achterlijk salaris.

Bellingham en Moriba heb ik ook op 1 middenveld gehad (bij PSV). Gouden duo, bijzonder goede spelers.

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 30 jun 2020, 17:13

1 miljoen per maand sjezus
Mo money, Mo honey

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 30 jun 2020, 17:20

Zo, ik ben coach van Arsenal geworden :lol:
Ik laat PSV in geweldige staat achter, helemaal als Salcedo zijn contract tekent.

Nu op naar de volgende uitdaging!

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 30 jun 2020, 17:54

Ren zit nog ff in deze save denk ik. :D

Ik wil er wel eentje naast spelen. Wie durft.

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 30 jun 2020, 18:06

Ligt eraan welke club en wat voor spelregels.

Verder ben ik druk met het binnenhalen van te Licht. Kan ie eindelijk die wereldtopper worden in Eindhoven. Voor een miljoen per maand...
Mo money, Mo honey

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 30 jun 2020, 18:08

RIO schreef:
30 jun 2020, 18:06
Ligt eraan welke club en wat voor spelregels.
Ik durf iedere uitdaging aan RIO. Noem een club en kijken wie in x-jaar het hoogst op de HOF lijst eindigt. Of van dat betreffende land. Verboden van club te switchen. Ontslag is huilen en je meerdere erkennen.

Juancho
Legende
Has thanked: 267 times
Been thanked: 525 times

Bericht door Juancho » 30 jun 2020, 19:55

Ik sla ff over mannen. Heb niet giga veel tijd en ik wil rustig zelf mijn game met PSV spelen. Ben nog maar in seizoen 3 dus er valt nog veel te leren, te zien en te ontdekken. En hierna wil ik overstappen naar een leuke subtopper in Duitsland/Spanje/Engeland.

tijn0
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV natuurlijk
Has thanked: 167 times
Been thanked: 219 times

Bericht door tijn0 » 30 jun 2020, 19:58

Ik wil wel, maar nog een week of zo wachten. Ik heb nu 14 seizoenen met Sligo Rovers (11 titels na elkaar, waarmee je niet in de wereldwijde HoF komt, niet eens in de buurt) erop zitten en enigszins onnodig zijn we uitgeschakeld in de kwartfinale CL. Wel de beste prestatie tot nu toe, dus ik hoop dat het me met jaar 15 gaat lukken een gooi te doen naar de CL.

Probleem is dat de meeste spelers geen zin hebben om in Ierland te voetballen, dus mijn selectie is nooit van het niveau als jullie bij PSV voor elkaar handelen.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Heruone » 01 jul 2020, 00:11

Heruone schreef:
30 jun 2020, 13:08
Bij mij is het de zomer 2038 :lol:

Vorig seizoen na een sterke serie van 31 punten uit de eerste elf competitiewedstrijden met Liverpool de titel volledig weggegeven. (...)
11 wedstrijden in het nieuwe seizoen, nog steeds ongeslagen en een stabiele tweede plek te pakken met 27 punten. Alleen Man Utd is ongenaakbaar met 31 punten uit 11 wedstrijden. Vanuit de voorbereiding twee zware blessures gehad bij mijn linksbuiten en spits, de spelers die het normaal voor mij moeten doen. Desondanks toch prima kunnen presteren, met name omdat dit jonge Portugeesje die ik op 17 jarige leeftijd weggescout heb bij PSV opeens het op de heupen kreeg met 6 goals en 3 assists in 10 wedstrijden.
Afbeelding

Mijn linksbuiten, Antony Wallace, is inmiddels nagenoeg hersteld, maar nu is in de afgelopen wedstrijd de el patron van het middenveld, Michael Baldwin, voor ~2 maanden geblesseerd geraakt. Had 3 goals en 7 assists in 11 wedstrijden, dat is wel decent voor een middenvelder in een 4-1-4-1 systeem.
Afbeelding

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Heruone » 01 jul 2020, 02:09

Btw ff gekeken in mijn save wie de duurste transfer aller tijde is. Blijkt het John Stones te zijn voor maar liefst 233 miljoen euro :lol:

Afbeelding

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 01 jul 2020, 05:25

Heerlijke regens. Die heb ik nog niet gevonden in mijn game. Misschien deze hieronder:

Heb een Argentijnse keeper voor 7,5 miljoen gekocht. Is nu al beter dan Farinez en 4,5 ster potentie. Heb Vandevoordt gelijk verhuurd (had ik vorig seizoen gehaald voor 26 miljoen).

Afbeelding

Heb nu ook een heerlijk team.

Afbeelding

Ga de Ligt gratis binnenhalen in januari. Ze willen 60 miljoen en dat ga ik niet betalen. Dan geef ik hem liever 1,5 miljoen per maand salaris voor 5 jaar contract.
Mo money, Mo honey

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 01 jul 2020, 09:05

Ik ben toch maar doorgegaan met PSV (ik heb de stap naar Arsenal wel opgeslagen).
Het ging lekker met PSV en ik ben benieuwd naar de nieuwe spelers, dus ik ga nog een seizoen door.

Met mijn nieuwe spits:

Afbeelding

RIO
Nationale topspeler

Bericht door RIO » 01 jul 2020, 10:25

Begin gewoon aan een nieuwe game met Arsenal. Hebben leuke spelers. Auba kan je verkopen.

Begin van de competitie staat Fey helemaal onderaan met 0 uit 3, dus heb een extra manager toegevoegd in deze save zodat het Nederlandse voetbal meer aanzien krijgt. Heb nog 10 dagen in de transfereindow en heb 28 miljoen euro budget.

Hun 1e keeper is nog slechter dan onze 5e keeper (reserve bij Jong PSV) dus die ga ik verhuren aan Fey. Verder heb ik twee wonderkinderen op LCV en ga er eentje verhuren aan Fey.

Helemaal de selectie opschonen, Sjaak Troost eruit, Marcel Brands erin en volledig op de jeugd richten. Kunnen ze mooi spelers voor ons opleiden daar op Varkenoord.

Overigens Everton als satelliet club toegevoegd.
Mo money, Mo honey

Plaats reactie