Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Denzel Dumfries

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 88 times
Been thanked: 305 times

Denzel Dumfries

Bericht door Massimo » 20 mar 2020, 21:37

Dumfries gaat het vanwege zijn mentaliteit zo ontzettend ver schoppen terwijl hij verre van een groot talent is. Ik kan daar alleen maar veel respect voor opbrengen. Ondanks dat er nog geen club concreet is zal de kans groot zijn dat hij gaat vertrekken komende zomer. Daar zijn me net een beetje teveel berichten voor en ook afgelopen zomer scheen er al interesse te zijn. Ik hoop zo dat hij nog een jaar blijft, maar ik denk dat het ijdele hoop is. Echt geweldig hoe hij zich in 2 seizoenen ontwikkeld heeft.

Rudie-10
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 12 times
Been thanked: 35 times

Bericht door Rudie-10 » 21 mar 2020, 00:12

Massimo schreef:
20 mar 2020, 21:37
Dumfries gaat het vanwege zijn mentaliteit zo ontzettend ver schoppen terwijl hij verre van een groot talent is. Ik kan daar alleen maar veel respect voor opbrengen. Ondanks dat er nog geen club concreet is zal de kans groot zijn dat hij gaat vertrekken komende zomer. Daar zijn me net een beetje teveel berichten voor en ook afgelopen zomer scheen er al interesse te zijn. Ik hoop zo dat hij nog een jaar blijft, maar ik denk dat het ijdele hoop is. Echt geweldig hoe hij zich in 2 seizoenen ontwikkeld heeft.
Eerst dacht ik bij Dumfries dat hij het vooral moest hebben van zijn inzet en mentaliteit, maar ik begin nu in te zien dat het gewoon zijn talent is. Power, uithoudingsvermogen en zijn diepgang zijn gewoon hele grote krachten in het voetbal. Ik vergelijk hem met de Benjamin Mendy van Man City. Hij gaat verder schoppen dan ik altijd heb gedacht, ben ik nu heilig van overtuigd.

Voormalig KG
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 17 times

Bericht door Voormalig KG » 21 mar 2020, 09:28

Een mooie ontwikkeling voor hem, psv en ons. Hij heeft Er zelf voor gezorgd dat niemand het heeft over een uitstekende speler als Arias. Echt een van de cashcows van psv op moment, wie westwaarts dit stopt.

Een uitstekende mentaliteit en ook een goed voorbeeld voor de jongeren, hoe hongerig hij is, drive en winnaarsmentaliteit. Hopelijk kunnen met name Teze en Sambo veel van hem oppikken voor de rechtsback positie. Stiekem zit in hun beide ook veel toekomstmuziek.
Komt goed

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 49 times
Been thanked: 371 times

Bericht door Ardbeg » 21 mar 2020, 16:47

Wat voor type is Sambo?

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 935 times
Been thanked: 722 times

Bericht door J.B. » 21 mar 2020, 23:22

Massimo schreef:
20 mar 2020, 21:37
Misschien een voordeel van de huidige crisis is dat dat nog niet per se volgende zomer hoeft te zijn..
Circle of fifths

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 21 mar 2020, 23:54

Ik denk sowieso dat de transfermarkt er heel anders uit gaat zien.

Veel aanbod van spelers door clubs die financiële problemen krijgen. Grote clubs met weinig liquiditeit kunnen ook veel minder uitgeven.

Voormalig KG
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 17 times

Bericht door Voormalig KG » 22 mar 2020, 09:09

Ardbeg schreef:
21 mar 2020, 16:47
Wat voor type is Sambo?
Van wat ik heb mogen zien een sterk mannetje, wat klein van stuk. Maar hij weet dat met zijn felheid en snelheid prima te camoufleren. Hij is technisch goed, kan mee opkomen en heeft een redelijke voorzet. Nu nog wat minuten maken in de eerste divisie om weer de volgende stap te maken.
Hij is eerder wel verkozen tot beste verdediger van jeugdtoernooien en maakt consequent deel uit van vertegenwoordigende elftallen.
> Hij zal nu Dumfries nog niet kunnen opvangen maar over twee jaar kunnen de sterren heel anders staan.

Teze zou aankomend jaar mocht Dumfries vertrekken zeker een kans mogen krijgen van mij, anders gewoon de knoop doorhakken en of een degelijk plan een jaar verhuren of verkopen, contract loopt tot 2021 en een eenzijdige optie voor psv om te verlengen.
Komt goed

Plaats reactie