Denzel Dumfries

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Smeets14
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 290 times
Been thanked: 54 times

Bericht door Smeets14 » 22 mei 2018, 23:23

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heerenveen wil 6 á 7 miljoen ontvangen voor Dumfries. Nou dan laat hem maar lekker daar. Ga dan maar voor de José Luis Gomez die afgelopen zomer ook in beeld was. Is beter en zal niet duurder zijn.

Johann Vogel
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 29 times

Bericht door Johann Vogel » 22 mei 2018, 23:33

Ik vind het erg veel geld voor een hele normale back. Ik hoop dat PSV even verder kijkt. Genoeg goedkopere en betere opties te vinden.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 1012 times
Been thanked: 1131 times

Bericht door Ykhim » 22 mei 2018, 23:35

Smeets14 schreef:Heerenveen wil 6 á 7 miljoen ontvangen voor Dumfries. Nou dan laat hem maar lekker daar. Ga dan maar voor de José Luis Gomez die afgelopen zomer ook in beeld was. Is beter en zal niet duurder zijn.
Goedkoper en waarschijnlijk beter is hij inderdaad, maar is ook een heel jaar geblesseerd geweest. Je weet nooit hoe zo'n speler daar uit gaat komen. We kunnen het ons niet veroorloven om met twee backs, waaronder dan Gómez, het seizoen in te gaan. Dat zou vrij riskant zijn.
#WelkomThuisGini

Johann Vogel
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Johann Vogel » 22 mei 2018, 23:35

Trixm schreef:
Johann Vogel schreef:Is die Ebuehi die nu transfervrij naar Benfica gaat nu zo veel minder dan Dumfries?
Nee, maar die heeft al een jaar een akkoord met Benfica. Goed gescout.
Goed gescout wellicht maar het is wel een duur grapje als wij straks daadwerkelijk zes miljoen neerleggen voor Dumfries terwijl Ebuehi gratis is wellicht net zo goed alleen hebben onze scouts die over het hoofd gezien.

Johann Vogel
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Johann Vogel » 22 mei 2018, 23:48

Ykhim schreef:
Smeets14 schreef:Heerenveen wil 6 á 7 miljoen ontvangen voor Dumfries. Nou dan laat hem maar lekker daar. Ga dan maar voor de José Luis Gomez die afgelopen zomer ook in beeld was. Is beter en zal niet duurder zijn.
Goedkoper en waarschijnlijk beter is hij inderdaad, maar is ook een heel jaar geblesseerd geweest. Je weet nooit hoe zo'n speler daar uit gaat komen. We kunnen het ons niet veroorloven om met twee backs, waaronder dan Gómez, het seizoen in te gaan. Dat zou vrij riskant zijn.
Ik lees ook wel goede verhalen over Fabricio Bustos, enig idee of zo’n jongen goed genoeg is voor PSV en haalbaar is? Lijkt mij qua type wat gelijkenissen met Arias. Als je toch zeven moet neerleggen voor Dumfries, waarom niet elders kijken wat je voor dat bedrag krijgt.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 1012 times
Been thanked: 1131 times

Bericht door Ykhim » 23 mei 2018, 00:01

Bustos is zeker goed genoeg en heeft zelfs al 2 interlands achter z'n naam, maar ik meen me te herinneren dat hij voor komende zomer al een transfer naar Spanje gemaakt heeft. Kan het niet terugvinden, dus misschien haal ik twee spelers door elkaar. In dat geval is het zeker een interessante naam. Heeft een tijd geleden wel zijn contract verlengd overigens, dus goedkoop zal hij niet zijn.
#WelkomThuisGini

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 266 times

Bericht door Joenepsv » 23 mei 2018, 01:23

Zou het een vrij bizarre transfer vinden. Vorig jaar nog voor een prikkie op te pikken en nu bijna het tien voudige waard volgens Heerenveen. Die hebben overigens groot gelijk dat ze hoog in de boom gaan zitten. Vind het veel te veel geld voor een modale back. Iemand die ik niet zie doorgroeien naar een constant hoger niveau. Dat heeft hij bij Heerenveen dit seizoen ook niet laten zien. Daar heeft hij een wisselvallig jaar gehad. Hij ziet er overigens wel imposant uit. Grote sterke kerel die over snelheid en een goede voorzet beschikt. Maar verdedigend vind ik hem matig.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 170 times
Been thanked: 279 times

Bericht door koetje » 23 mei 2018, 02:24

Joenepsv schreef:Zou het een vrij bizarre transfer vinden. Vorig jaar nog voor een prikkie op te pikken en nu bijna het tien voudige waard volgens Heerenveen. Die hebben overigens groot gelijk dat ze hoog in de boom gaan zitten. Vind het veel te veel geld voor een modale back.
Die laatste twee zinnen zijn een beetje tegenstrijdig in je betoog.

PSV volgde hem ook twee seizoenen geleden bij Sparta intensief. Het was een overweging geweest hem toen al te halen voor dat geld en weer te verhuren (de oorspronkelijk Willems-constructie). Je weet van te voren nooit wat de ontwikkeling is die een speler maakt. Het geld kan ook verspild zijn. Zou hij bij Sparta zijn gebleven dan was hij wellicht minder ver geweest. Clubs als Heerenveen hebben in het algemeen weinig zin een opleidingsinstituut voor Ajax of PSV te zijn dus verhuur aan dit soort clubs (wat beter is voor de speler) zit er niet meestal niet in.

Gerbrands had het over een potje wat ze wilde creëren van 20 miljoen om strategische transfers mee te doen. Dit had Dumfries ook kunnen zijn, maar blijkbaar ontbreekt nu het geld daarvoor of zijn er andere prioriteiten met het aanwezige geld.

Overigens is Van Nistelrooy ooit niet genomen door PSV (bedankt Advocaat) voor een vergelijkbaar bedrag en ging hij naar Heerenveen. Daar maakt hij reuzensprongen waarna PSV hem voor heel veel geld haalde. Niet slecht uitgepakt uiteindelijk.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 887 times
Been thanked: 1176 times

Bericht door ruuddevil » 23 mei 2018, 06:24

Het bedrag dat Heerenveen vraagt is vrij logisch als je het afzet tegen de transfersom die we hebben betaald voor Luckassen. Dat we daarvoor teveel hebben betaald wil echter niet zeggen dat we dat voor Dumfries ook moeten doen. Heerenveen zal wel een transfer nodig hebben dus laten we maar even afwachten of ze gaan bewegen.

Juancho
Legende
Has thanked: 403 times
Been thanked: 655 times

Bericht door Juancho » 23 mei 2018, 15:43

Heerenveen heeft natuurlijk ook geen enkele reden om lager te gaan zitten. Dumfries is pas een jaar bij Heerenveen dus contractueel gezien geen noodzaak om te verkopen. Dumfries zit ook tegen Oranje aan dus ook dat is interessant. Ik denk dat PSV in deze gewoon moet lappen en weinig te zeggen heeft. Ja alternatief is bedanken en verder kijken. Wellicht dat een ruildeal met Luckassen plus een klein bedrag nog een optie is :D

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 623 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Menno1 » 23 mei 2018, 16:03

Ik geloof dat Heerenveen laatst zei dat ze niet hoeven te verkopen. Dumfries is best welkom, maar niet voor 6-7 miljoen natuurlijk. Dan gaat PSV neem ik aan wel verder zoeken.

Wel fijn dat PSV actief bezig is met de back posities. Angelino binnenhalen zou geweldig zijn, Dumfries op zich ook prima, al heb ik daar twijfels meer bij.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times
Been thanked: 491 times

Bericht door Massimo » 24 mei 2018, 18:12

Menno1 schreef:Ik geloof dat Heerenveen laatst zei dat ze niet hoeven te verkopen. Dumfries is best welkom, maar niet voor 6-7 miljoen natuurlijk. Dan gaat PSV neem ik aan wel verder zoeken.

Wel fijn dat PSV actief bezig is met de back posities. Angelino binnenhalen zou geweldig zijn, Dumfries op zich ook prima, al heb ik daar twijfels meer bij.
Dat hoort ook bij de onderhandelingspositie en om er zoveel mogelijk uit te krijgen. Wel heeft Heerenveen vorige zomer goed verkocht. Dumfries zal de stap willen maken en Heerenveen kan ondanks de verkopen vorige zomer het geld goed gebruiken.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 756 times
Been thanked: 2316 times

Bericht door ShovingNE2 » 24 mei 2018, 20:00

Doet een beetje denken aan de onderhandelingen met Groningen rond Matavz.

"Nooit onder de 7 miljoen": Nijland op Zaterdag.

"We moesten wel tekenen voor 5,25 mio": Nijland op zondag.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Joenepsv » 24 mei 2018, 23:12

Dat was op de laatste dag van de transferperiode. We zitten nu eind mei. Heerenveen heeft groot gelijk dat ze hoog in de boom gaan zitten. Ze hebben totaal geen noodzaak tot verkoop en als ze dat wel hebben, is er nog tijd zat om een speler te verkopen. Ze zitten in een luxe positie wat dat betreft.

Het is gewoon te hopen dat Psv niet zwicht en wel de buidel trekt voor Dumfries. Ik ben totaal niet onder de indruk van wat ik het afgelopen jaar van hem gezien heb. Nog heel wisselvallig. Kan me niet voorstellen dat er voor een prijs van rond de vijf miljoen geen betere opties rondlopen dan Dumfries.

Juancho
Legende
Has thanked: 403 times
Been thanked: 655 times

Bericht door Juancho » 27 mei 2018, 16:09

Nergens een update te vinden nav de gesprekken van gister tussen PSV en Heerenveen?

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Joenepsv » 27 mei 2018, 17:23

Met een beetje mazzel heeft Psv doorgeschakeld naar een betere optie :D

Sowieso een rustig weekend. Vrijdag leek het snel te gaan rondom Angelino en Dumfries. Dat zijn ook vrij grote transfers. Heeft even tijd nodig.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 66 times
Been thanked: 863 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 27 mei 2018, 21:15

Joenepsv schreef:Met een beetje mazzel heeft Psv doorgeschakeld naar een betere optie :D

Sowieso een rustig weekend. Vrijdag leek het snel te gaan rondom Angelino en Dumfries. Dat zijn ook vrij grote transfers. Heeft even tijd nodig.
Marcel moest in het weekend z'n vakantiedagen opmaken :wink:

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 28 mei 2018, 20:42

Marcel Brands verwacht niet dat Denzel Dumfries in de zomerse transferperiode naar PSV zal vertrekken. Volgens de vertrekkende directeur is de vraagprijs van SC Heerenveen voor de vleugelverdediger te hoog.

Als Brands zegt dat een speler te duur is dan tekent hij meestal nog voor het weekend.

- Matavz
- Pereiro
- Ramselaar
- etc. etc.

Maar een rechtsback uit het buitenland is ook niet erg hoor. 5 mio inclusief bonussen is de max voor Dumfries.

https://www.vi.nl/nieuws/brands-acht-ka ... ries-klein
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 170 times
Been thanked: 279 times

Bericht door koetje » 28 mei 2018, 20:55

ShovingNE2 schreef:
Marcel Brands verwacht niet dat Denzel Dumfries in de zomerse transferperiode naar PSV zal vertrekken. Volgens de vertrekkende directeur is de vraagprijs van SC Heerenveen voor de vleugelverdediger te hoog.

Als Brands zegt dat een speler te duur is dan tekent hij meestal nog voor het weekend.
Behalve als de club of speler niet beweegt.

De bedoeling is natuurlijk dat die Dumfries (of zijn zaakwaarnemer) met zijn vuist op tafel slaat. Dat Heerenveen blij moet zijn dat ze het 10 voudige kunnen ontvangen en hem die kans niet kunnen ontzeggen. Als Brenet met 3 titels en een stuk of 14 CL wedstrijden een bedrag van 5 miljoen opbrengt kan Dumfries niet veel hoger zitten.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 887 times
Been thanked: 1176 times

Bericht door ruuddevil » 28 mei 2018, 20:56

Dit is ouderwets Heerenveen onder druk zetten. Let’s wait and see.

Welke buitenlanders zouden een alternatief kunnen zijn?

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Joenepsv » 28 mei 2018, 21:03

Is ook veel te duur. Maar wat verwacht je dan van Heerenveen.. Hij ligt nog drie jaar vast en het is nog niet eens juni. Ze hebben alle tijd van de wereld om nog een speler te verkopen mocht dat nodig zijn. Ze zitten hoog in de boom en blijven daar echt nog wel even zitten hoor. Brands kan de druk dan wel opvoeren, die is eerder weg dan Dumfries eventueel kan komen.

Ben er trouwens helemaal niet rouwig om als deze deal afketst. Ik ben nog niet één keer overtuigd geraakt van Dumfries. Dat feit plus zijn enorme transfersom maakt dat ik liever heb dat Psv op zoek gaat naar een betere optie. Het is namelijk geen lekkere bedrijfsvoering als je de ene back verkoopt voor vijf miljoen en de volgende koopt voor zeven miljoen.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 28 mei 2018, 21:07

Ik vind dit eigenlijk wel heuglijk nieuws, ben niet echt kapot van Dumfries en vond € 4,5 miljoen echt de max voor hem, bij de subtop betaal je vaak toch teveel voor de kwaliteit van de spelers, ben benieuwd naar de geruchten om welke buitenlandse speler ze zich nu gaan richten.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 28 mei 2018, 21:09

Volgens mij zijn we het hier wel eens. Leuke speler, maar niet veel meer dan 4 miljoen.

Next. Topic kan dicht? :D

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 28 mei 2018, 21:15

Mij zul je niet horen klagen als we in het buitenland kwaliteit naar boven vissen. Het lijkt er echter op dat Dumfries bovenaan de lijst staat.

Dit hoort bij de algehele transferpolitiek. Kamp Dumfries is nu aan zet. 5 miljoen (inclusief bonussen) is het maximale Heerenveen zal ontvangen.

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 456 times
Been thanked: 155 times

Bericht door voskat » 28 mei 2018, 21:39

Welkom in Eindhoven, Denzel!

Johann Vogel
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Johann Vogel » 28 mei 2018, 21:57

Prima mocht de deal afketsen, kan mij niet voorstellen dat je voor het geld dat Heerenveen vraagt voor Dumfries er een betere back te vinden is elders of een gelijkaardige back voor minder.

Ik vind zelf dat we bedragen van zes miljoen en meer moeten spenderen aan spelers die ons echt beter maken. Als we straks wel negen miljoen neerleggen voor een Guttierez heb ik dat liever dan zes miljoen voor Dumfries.

Plaats reactie