Ryan Thomas

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Mick Jagger
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 2 times
Been thanked: 25 times

Bericht door Mick Jagger » 10 aug 2018, 11:52

Ryan Thomas op weg naar PSV

PSV en PEC Zwolle hebben een akkoord bereikt over de transfer van Ryan Thomas.

De regerend landskampioen en de 23-jarige middenvelder zijn het mondeling ook eens over de persoonlijke voorwaarden van het contract. Wat nog rest is de medische keuring. Zodra de Nieuw-Zeelander de keuring met goed gevolg heeft doorstaan, tekent hij voor vier seizoenen. “Ik kijk er ontzettend naar uit om op een hoger niveau aan de slag te gaan”, aldus Thomas

Speculatie
Na onderling overleg hebben PSV, PEC Zwolle en Thomas besloten om de nog niet volledig afgeronde transfer nu al te communiceren. “PEC Zwolle speelt vanavond al in de Eredivisie tegen Heerenveen. De afwezigheid van Thomas zou leiden tot speculatie en daar is niemand bij gebaat. Dan kiezen we liever voor openheid”, legt interim technisch manager John de Jong uit.

Verbindingsspeler
De technische leiding van PSV is zeer tevreden met het jawoord van de international. “Ryan is een typische verbindingsspeler op het middenveld”, vervolgt De Jong. “We volgen hem al langere tijd. Hij is klaar voor een stap omhoog.”

Ontwikkeling
De voetballer zelf is vanzelfsprekend net zo blij. “Ik denk dat het tijd is om de volgende stap in mijn ontwikkeling te zetten”, zegt Thomas. “Ik heb bij Zwolle ontzettend veel geleerd. Dat ik nu bij een topclub als PSV mag laten zien wat ik in mijn mars heb, is fantastisch. Hier was ik aan toe.”
Ik heb grote twijfels bij deze aankoop.

Kezman9
Jeugdinternational
Clubvoorkeur:

Bericht door Kezman9 » 10 aug 2018, 11:55

Martin van Geel, is that you?

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 20 times
Been thanked: 67 times

Bericht door Massimo » 10 aug 2018, 11:55

Het juiste type, maar niet de benodigde kwaliteit. Je zal hem in de Eredivisie met regelmaat een goede pass zien geven op de juiste snelheid en het juiste been, maar PSV wordt hier niet beter van terwijl deze selectie juist behoefte had aan een middenvelder die de selectie wel beter zou maken.

Rendement is ook niet best met 2 goals en 9 assists in de afgelopen 2 seizoenen waarin een keer of 60 heeft mogen opdraven.

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 10 aug 2018, 11:57

Wel 10 x beter dan Frenkie...
Eensch.

Hutch
Jeugdspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Hutch » 10 aug 2018, 11:57

Verrassend dat ze zo\n type halen. Van Bommel heeft duidelijk aangeven met de punt naar voren te willen spelen en Thomas is toch echt een aanvallende middenvelder. Qua type is het meer een soort Mauro Junior eigenlijk (alleen dan rechtsbenig). Ik dacht we meer naar een \6\ op zoek waren.

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 23 times
Been thanked: 110 times

Bericht door Jwoeloe » 10 aug 2018, 11:59

Hutch schreef:Verrassend dat ze zo\n type halen. Van Bommel heeft duidelijk aangeven met de punt naar voren te willen spelen en Thomas is toch echt een aanvallende middenvelder. Qua type is het meer een soort Mauro Junior eigenlijk (alleen dan rechtsbenig). Ik dacht we meer naar een \6\ op zoek waren.
Heeft afgelopen seizoen als controleur gespeeld hoor bij PEC.

Mijn enige hoop is nog dat hij de medische keuring niet door komt. :D

Breur
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 32 times

Bericht door Breur » 10 aug 2018, 11:59

Ik ben meestal niet van het vooraf afschrijven van spelers maar dit is toch wel een teleurstelling moet ik eerlijk toegeven.. De geruchten gaan dat we zelfs 4 miljoen betaald hebben, wat al helemaal belachelijk is voor een speler met een 1-jarig contract.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 20 times
Been thanked: 67 times

Bericht door Massimo » 10 aug 2018, 12:00

Hutch schreef:Verrassend dat ze zo\n type halen. Van Bommel heeft duidelijk aangeven met de punt naar voren te willen spelen en Thomas is toch echt een aanvallende middenvelder. Qua type is het meer een soort Mauro Junior eigenlijk (alleen dan rechtsbenig). Ik dacht we meer naar een \6\ op zoek waren.
Thomas heeft vorig seizoen op de eerste twee maanden na louter als verdedigende middenvelder gespeeld.

P.S. Ik lees dat PSV 4 miljoen voor hem gaat betalen.

Juancho
Legende
Has thanked: 116 times
Been thanked: 168 times

Bericht door Juancho » 10 aug 2018, 12:01

Net als Sainsbury een onbegrijpelijke aankoop. PSV heeft directe kwaliteit nodig. Ervaring, leiderschap, power. En dan kom je met deze snotneus aanzitten. Bedoel ik niet slecht overigens want het is voor PEC een prima voetballertje maar is vaak geblesseerd, is absoluut geen leider en mist alles wat PSV eigenlijk nodig heeft.

Handig om erbij te hebben, zeker als hij bijv. 1 a 1,5 miljoen kost, maar eigenlijk heb je met Mauro al zo\n speler. Dus wat moet je er mee vraag ik me af.

Beleid van PSV is zo niet echt meer te volgen.
Vive la Trance!

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 10 aug 2018, 12:03

Juancho schreef:Net als Sainsbury een onbegrijpelijke aankoop. PSV heeft directe kwaliteit nodig. Ervaring, leiderschap, power. En dan kom je met deze snotneus aanzitten. Bedoel ik niet slecht overigens want het is voor PEC een prima voetballertje maar is vaak geblesseerd, is absoluut geen leider en mist alles wat PSV eigenlijk nodig heeft.

Handig om erbij te hebben, zeker als hij bijv. 1 a 1,5 miljoen kost, maar eigenlijk heb je met Mauro al zo\n speler. Dus wat moet je er mee vraag ik me af.

Beleid van PSV is zo niet echt meer te volgen.
Mis je Brands al? :wink:
Eensch.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 aug 2018, 12:04

Neuh als ik zie wat die allemaal haalt voor belachelijk veel geld....

Wel heb ik altijd twijfels gehad bij de gehele switch die PSV heeft gemaakt met jonge gasten zonder veel ervaring. Ik hoop dus niet dat Thomas en Sainsbury hier een voorbeeld van gaan worden en dat PSV echt nog wel met klasse gaat komen.

Middenveld met Pereiro/Thomas/Hendrix kan echt niet. Veelste licht.
Vive la Trance!

Tijn
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Bericht door Tijn » 10 aug 2018, 12:06

Hier snap ik idd echt helemaal niks van. Aardige speler, maar toch geen 4 miljoen waard. Mag idd aannemen dat Ramselaar dan verkocht wordt en dat hij samen met Guti, Hendrikx en Rosario mag uitvechten wie in de basis staan. Dan strijden Pereiro en Mauro maar voor de 10 plek. Ramselaar valt ook redelijk buiten de boot in een middenveld met de punt naar achteren.

Hopelijk is Thomas dan een speler die snel aanhaakt en flinke stappen kan maken bij PSV. Is geen onaardige speler, maar ook geen hele bijzondere speler.

papi323
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:

Bericht door papi323 » 10 aug 2018, 12:07

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 8 times
Been thanked: 114 times

Bericht door Josef Dettelbacher » 10 aug 2018, 12:09

Wie is dat? De vader van Ryan?

Ykhim
Vedette
Has thanked: 603 times
Been thanked: 471 times

Bericht door Ykhim » 10 aug 2018, 12:12

Als dit het alternatief voor Gutiérrez is, dan mogen we met het aantrekken van Sainsbury en Thomas toch langzaamaan concluderen dat we deze week richting niveau Feyenoord zijn vertrokken.

Begrijp me niet verkeerd: Thomas is een uitstekende speler, volgens sommige kenners zelfs van Real Madrid-niveau, maar het scheelt toch véél of je Gutiérrez of Thomas op je middenveld hebt staan. In alle opzichten.
#TeamUnnerstall #JohnnyMoetZarachoKopen #BoscagliOp10

Park
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Bericht door Park » 10 aug 2018, 12:13

Moet zeggen dat ik Thomas niet zo goed ken en benieuwd ben wat hij kan. Maar na alle geruchten over Gutierrez is het makkelijk om negatief te zijn over Thomas.

Jona
Jeugdinternational
Clubvoorkeur:

Bericht door Jona » 10 aug 2018, 12:15

Echt onvoorstelbaar, kan me geen enkel scenario voorstellen waarin dit logisch is. Ook als Ramselaar wordt verkocht heb je met Mauro al de vervanger in huis. Als dit dé middenvelder wordt naast Hendrix kunnen we het echt schudden. Transferwindow tot nu toe was prima, dit zou echt een drama zijn.

Jwoeloe
Site Admin

Bericht door Jwoeloe » 10 aug 2018, 12:16

Vier miljoen inderdaad voor een éénjarig contract. Dat maakt het nog onbegrijpelijker.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 64 times

Bericht door Heruone » 10 aug 2018, 12:17

Iemand wellicht een linkje naar die 4 miljoen?
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Jwoeloe
Site Admin

Bericht door Jwoeloe » 10 aug 2018, 12:17

Heruone schreef:Iemand wellicht een linkje naar die 4 miljoen?
Rik Elfrink, artikel op ED.nl
https://www.ed.nl/psv/psv-haalt-ryan-th ... ~a3de2f3b/

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 47 times
Been thanked: 80 times

Bericht door nilssonH » 10 aug 2018, 12:18

Ik heb zeker mijn twijfels, maar moet eerlijk bekennen dat ik die destijds ook had bij Pröpper, en dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen. Heb ook het idee dat de teleurstelling rondom Guti wat meeweegt in de beoordeling van Thomas. Hoe dan ook had ik op een speler gehoopt die het elftal wat meer zou kunnen dragen, maar geef Thomas wel een eerlijke kans. Ben benieuwd.
#MoInDeBasis

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 aug 2018, 12:18

Ze zijn gek geworden bij PSV... 4 miljoen euro. Schandalig!
Vive la Trance!

Ardbeg
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 9 times
Been thanked: 123 times

Bericht door Ardbeg » 10 aug 2018, 12:19

nilssonH schreef:Ik heb zeker mijn twijfels, maar moet eerlijk bekennen dat ik die destijds ook had bij Pröpper, en dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen. Heb ook het idee dat de teleurstelling rondom Guti wat meeweegt in de beoordeling van Thomas. Hoe dan ook had ik op een speler gehoopt die het elftal wat meer zou kunnen dragen, maar geef Thomas wel een eerlijke kans. Ben benieuwd.
Een sturende speler van Vitesse is wat anders als die van PEC, vooral met Guti als verwachting.

Tomm
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Bericht door Tomm » 10 aug 2018, 12:19

Pfoe.. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hier nou van moet vinden. Geen absoluut top talent, geen ervaren klasbak en ook niet echt een ‘risicoloze’ gok mocht het bedrag kloppen. Categorie Luckassen/Ramselaar al laat ik me graag verrassen..

Sensation
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 132 times
Been thanked: 157 times

Bericht door Sensation » 10 aug 2018, 12:20

Josef Dettelbacher schreef:
Wie is dat? De vader van Ryan?
Nee pseudoniem van Hans Kraay Jr. aangezien hij het over een positieve aanname heeft.
#Mitrogolazo

Plaats reactie