Ryan Thomas

Spelers A-selectie.
Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 52 times
Been thanked: 94 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 15 okt 2018, 14:30

Ardbeg schreef:Het is niet zo lastig. Als Thomas weer fit is en Ramselaar is er ook nog, dan wordt het heel vol op de bank.
Ach het zijn maar iele mannetjes, dat past wel.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Ajakkiebah (PL)
Has thanked: 206 times
Been thanked: 196 times

Awards:

Bericht door Mercer » 15 okt 2018, 19:17

Zoals destijds al aangegeven was Thomas dus NIET het alternatief voor Guti. Het staat iedereen vrij om m\n berichten terug te lezen. :D
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

Voormalig KG
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Voormalig KG » 11 nov 2018, 10:10

Voormalig KG schreef:
Juancho schreef:Je hebt hem sowieso 2x live aan het werk gezien neem ik aan. Tenminste, als hij fit was tegen PSV. Hij wil nog wel eens een wedstrijd moeten overslaan namelijk...

De Zwollenaren die ik spreek en hem dus altijd aan het werk zien hebben ook die twijfels. Kan geweldig voetballen, maar kan ook geweldig door het ijs zakken als het niet loopt. Zit een goede kop op, daar niet van, maar tis meer een speler die je de ruimte moet geven naast 2 kanjers op het middenveld. Je moet van hem niet verwachten dat hij het middenveld en het elftal op sleeptouw neemt.

Tis dus maar net de vraag wat je zoekt, wat v. Bommel wil en wat er evt. nog weggaat en bijkomt. Ik heb niks tegen Thomas, zolang er nog maar echt een klasse speler bij komt op het middenveld. Dat dan bijv. Ramselaar en Luckassen verkocht moeten worden.... so be it.
Ik denk dat je inderdaad niet moet verwachten dat Thomas het middenveld op sleeptouw neemt. Ik begrijp de frustratie bij velen toch denk ik dat hier iets heel goeds gebeurd.
Het liefste zou ik een nieuwe Guardado, Cocu of een talent als Guti toevoegen. Alleen dit lukt niet in het korte tijdsbestek. Gebleken is dat het middenveld voor BommelÂ’s visie niet uit de verf komt. Te weinig creativiteit en openingen naar de voorwaartsen. Dit hebben we om de CL te halen wel nodig, zeker naar het voorbeeld wat Feyenoord gaf bij het neutraliseren van Pereiro.
Thomas kan dit toevoegen en staat verdedigend zijn mannetje.

Situatie:
Er komt een talentvolle enthousiaste jongen bij het team. Een speler binnen die bezig is met het spel, als buitenspeler met een actie gevaarlijk was in een op een, assists en een paar goals. Als nr6 of controlerende middenvelder goed overzicht, passing prima, hij lan schieten/dribbelen al met al zullen we hier niet een grote buil op vallen.

Dat het middenveld te licht uit ziet dat onderschrijf ik meteen. Alleen met Hendrix Rosario Pereiro winnen we de oorlog niet bijvoorbaat in de CL of competitie. Een Thomas erbij voegt al wat extraÂ’s toe, wellicht veel meer dan velen hier denken.

Er is relatief weinig geld bij betrokken vergeleken met een Maher (zo zijn er meer te benoemen). Als je kijkt naar de bedragen die voor Ramselaar en Luckassen zijn neergelegd dan is dit bedrag peanuts. Het is ook echt een talent gebleken, bij een iets kleinere club.
Zeljko Petrovic kwam bijvoorbeeld van RKC en was ook een fijne voetballer wel meer op leeftijd.

PSV heeft nu nog geld in kas en kan zich hopelijk plaatsen voor de CL.
Dan krijgt het nog meer centjes waardoor wellicht Guti alsnog kan komen.

Voor spelers als Ramselaar, Rigo, Lundqvist is het duidelijk het jaar van de waarheid of ze worden al afgeschreven transfervrij of verkocht dit of volgend jaar. Ook voor Pereiro een examenjaar doet hij of doet hij het niet.

Als dit ons middenveld wordt:
Hendrix, Pereiro, Gutierrez, Thomas, Ramselaar, Rosario, Mauro (Rigo, lundqvist)

De contracten van Rigo, Lundqvist aflopen in 2019, de contracten van Rosario, Pereiro en Hendrix in 2020 en het voor sommigen een examenjaar wordt bijvoorbeeld Luckassen en Ramselaar dan houdt je nog voldoende kwaliteit in het team. Waarbij Thomas wellicht kan uitgroeien(flinke groeicurve laten zijn bij pec) tot een vaste vervanger in de selectie van Ramselaar of misschien Hendrix.

Al met al;
Hij heeft bewezen dat hij in een goed draaiend team van grote waarde kan zijn, creatief is, vooruit voetbalt en duels niet schuwt(over het algemeen wint).

Met CL deelname komt Er meer geld en ruimte wellicht voor Gutierrez.
Tadaa ineens hebben we dan een klasse middenveld juist door de toevoeging van een veelzijdig creatief talent als Thomas.
Het is toch jammer dat Thomas geblesseerd is geraakt. Hij is een speler die net als Rosario en Guti altijd naar voren wil spelen. Hopelijk komt hij weer helemaal terug zoals hij in vorm was bij Zwolle.

Mijn gevoel aan het begin van het jaar was dat Pereiro door Van Bommel in de schijnwerpers wordt gezet, een flink rendement heeft en mooi bedrag op gaat brengen.

Hiervoor was Thomas als aanjager, aangever van Pereiro en de andere toegevoegd. Gelukkig heeft Rosario deze rol op zich kunnen nemen en een fantastische ontwikkeling tot nu toe laten zien.
Komt goed

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 20 times
Been thanked: 67 times

Bericht door Massimo » 11 nov 2018, 10:19

Tuurlijk is het jammer dat Thomas het gehele seizoen er uit ligt, maar het is niet op een positie dat het problematisch is. Ik vond Thomas bij Zwolle ok, maar ook weer niet zo goed dat hij er wekelijks bovenuit stak en steevast bij de beste Eredivisie spelers behoorde. Zijn manier van spelen past goed bij PSV, maar heb toch twijfels over zijn algehele niveau. Niet in wedstrijden waar het lekker loopt, maar op het moment de weerstand en de handelingssnelheid omhoog gaat.

Wel zie je dat de pech van Thomas het geluk van Rosario kan zijn die daardoor de kans heeft gekregen en in die korte tijd zoveel stappen heeft gemaakt dat hij Gutierrez op dit moment op de bank houdt en van balletjes breed en terug steeds meer ballen vooruit speelt.

Juancho
Legende
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 116 times
Been thanked: 168 times

Bericht door Juancho » 12 nov 2018, 16:10

Ik denk vooral dat Thomas gehaald was als backup omdat men bij PSV dacht dat Ramselaar nog wel eens kon vertrekken. In Thomas zag ik afgelopen niet een echte basiswaardige aanwinst voor PSV en dat zie ik nu ook nog niet. Bovendien heeft PSV niet voor niets ook Guti gehaald, op een moment dat Thomas volgens mij nog gewoon fit was. Dus dat is ook wel veelzeggend.

Ik denk dat Ramselaar in de winter wel weg wil en anders sowieso in de zomer. En met een beetje geluk kan Thomas in de voorbereiding van het nieuwe seizoen weer aanhaken en dan ontstaat er natuurlijk ook weer een andere situatie.
Vive la Trance!

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 8 times
Been thanked: 114 times

Bericht door Josef Dettelbacher » 12 nov 2018, 16:51

Juancho schreef: In Thomas zag ik afgelopen niet een echte basiswaardige aanwinst voor PSV en dat zie ik nu ook nog niet.
Op basis van wat, zijn prestaties op de hometrainer?

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 12 nov 2018, 16:59

Op basis van hoe ik hem eigenlijk altijd heb gezien. Leuk spelertje, best wel talent, fysiek kwetsbaar en ik vraag me af of hij echt belangrijk kan worden op niveau PSV. Maar dat is nogmaals een inschatting. Net zoals we allemaal hadden ingeschat dat Guti nu zo\n beetje de beste middenvelder van de ED zou zijn :D
Vive la Trance!

ruuddevil
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 104 times
Been thanked: 159 times

Bericht door ruuddevil » 16 nov 2018, 07:18

Ik begrijp nog steeds niet waarom we deze jongen hebben gehaald. Voor de twee Australiërs geldt hetzelfde. Pure geldverspilling. We hebben nu al een Mexicaan van 8 mln die af en toe een paar minuten mag meedoen, wanneer zou Thomas dan aan de bak moeten komen?

Ren Höek
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 199 times
Been thanked: 65 times

Bericht door Ren Höek » 16 nov 2018, 07:38

Bij blessures, schorsingen, vormverlies?
Jij hebt liever geen spelers van niveau op de bank?
Pitter patter, let's get at 'er.

Ardbeg
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 9 times
Been thanked: 123 times

Bericht door Ardbeg » 16 nov 2018, 09:23

ruuddevil schreef:Ik begrijp nog steeds niet waarom we deze jongen hebben gehaald. Voor de twee Australiërs geldt hetzelfde. Pure geldverspilling. We hebben nu al een Mexicaan van 8 mln die af en toe een paar minuten mag meedoen, wanneer zou Thomas dan aan de bak moeten komen?
Vervanger van Ramselaar

ruuddevil
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door ruuddevil » 16 nov 2018, 18:22

Ardbeg schreef:
ruuddevil schreef:Ik begrijp nog steeds niet waarom we deze jongen hebben gehaald. Voor de twee Australiërs geldt hetzelfde. Pure geldverspilling. We hebben nu al een Mexicaan van 8 mln die af en toe een paar minuten mag meedoen, wanneer zou Thomas dan aan de bak moeten komen?
Vervanger van Ramselaar
Is die weg dan?

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Thijs85 » 16 nov 2018, 19:32

Is Guti niet pas gehaald toen Thomas zwaar geblesseerd was?

ruuddevil
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door ruuddevil » 16 nov 2018, 21:42

Thijs85 schreef:
Is Guti niet pas gehaald toen Thomas zwaar geblesseerd was?
Ja, maar dat stond los van elkaar. Guti was ook gekomen als Thomas niet geblesseerd geraakt was. Toch, Ykhim?

Ykhim
Vedette
Has thanked: 603 times
Been thanked: 471 times

Bericht door Ykhim » 17 nov 2018, 00:25

Nou, ik heb in elk geval zelf nooit enige indicatie gehad dat Gutiérrez niet zou komen omdat Thomas er al was. Wel omdat het aan het einde een kansloze zaak leek te worden, maar dat staat verder los van d\n Ryan.
#TeamUnnerstall #JohnnyMoetZarachoKopen #BoscagliOp10

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 17 nov 2018, 18:23

Zou ook wel bizar zijn, want dan zou PSV Thomas dus beter vinden van Guti. En dat lijkt me stug. Alhoewel, Guti komt er momenteel ook nog niet echt aan te pas :D
Vive la Trance!

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Thijs85 » 17 nov 2018, 20:31

Bij Mexico 74 minuten gespeeld tegen Argentinië.

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 17 nov 2018, 21:13

Thijs85 schreef:Bij Mexico 74 minuten gespeeld tegen Argentinië.
Ryan Thomas??? :smile:
Eensch.

Park
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Bericht door Park » 17 nov 2018, 21:50

Juancho schreef:Zou ook wel bizar zijn, want dan zou PSV Thomas dus beter vinden van Guti. En dat lijkt me stug.
Niet beter, maar wel beter betaalbaar.
Lange tijd leek Guti onbetaalbaar voor PSV

Ykhim
Vedette
Has thanked: 603 times
Been thanked: 471 times

Bericht door Ykhim » 18 nov 2018, 00:17

Juancho schreef:Zou ook wel bizar zijn, want dan zou PSV Thomas dus beter vinden van Guti.
Nou, niet per se toch? Het kan ook zijn dat ze Thomas gewoon beter bij de speelstijl vonden passen. Het is natuurlijk ook niet eenzelfde type als Gutiérrez, wat eigenlijk ook wel bevestigd dat Gutiérrez niet kwam omdat Thomas geblesseerd raakte.
#TeamUnnerstall #JohnnyMoetZarachoKopen #BoscagliOp10

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Thijs85 » 18 nov 2018, 09:11

SKERLA schreef:
:lol:
Oops.

ruuddevil
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door ruuddevil » 18 nov 2018, 10:22

SKERLA schreef:
De oplichter, bij ons net doen alsof hij geblesseerd is en dan wel een interland spelen. :)

Ardbeg
Nationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 18 nov 2018, 11:24

ruuddevil schreef:
SKERLA schreef:
De oplichter, bij ons net doen alsof hij geblesseerd is en dan wel een interland spelen. :)
Ryan Toñas

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Ajakkiebah (PL)
Has thanked: 206 times
Been thanked: 196 times

Awards:

Bericht door Mercer » 18 nov 2018, 13:41

Volgens FOX speelde Gutiérrez zelfs tweemaal in de basisformatie. \Guti\ en \Thomas\ stonden los van mekaar. Ook al bevestigd door Koning John. En door mijzelf vlak voordat Thomas tekende. :wink:
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

Ardbeg
Nationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 05 apr 2019, 12:46

Hoe staat het met die gast?

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 05 apr 2019, 12:55

Is volgens mij weer in training (dacht dat ergens op Twitter gelezen te hebben bij Elfrink) maar gaat dit seizoen natuurlijk niet meer in actie komen. Zou wel prettig zijn als hij komend seizoen topfit aan de voorbereiding kan beginnen.

Even los van de vraag of ik hem PSV basis waardig vind :)
Vive la Trance!

Plaats reactie