Mohamed Ihattaren

Spelers A-selectie.
deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 474 times
Been thanked: 914 times

Mohamed Ihattaren

Bericht door deninho32 » 03 sep 2020, 13:27

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

@Juancho Mja, niet iedereen kan even goed onder woorden brengen wat hij of zij bedoelt. Het zal vast niet slecht bedoeld zijn..Objectiviteit of streven daarnaar is enorm moeilijk voor veel mensen. Zeker als ze fan zijn van een bepaalde speler.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 271 times
Been thanked: 282 times

Bericht door Paco Casal » 03 sep 2020, 13:27

@Juancho Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik niet al je post doorgekeken heb :mrgreen:. Alleen is het nu in korte tijd de 2e x dat ik je zie schrijven dat je 'anders wel weer weggaat'. Toch niet nodig, joh. Als een opmerking je niet zint zeg je er wat van of negeer je het. Er zijn voldoende forumleden die wel op een normale manier de discussie aan willen gaan.

Iedere post dus inderdaad overdreven, fair enough.

Ykhim
Vedette
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1011 times
Been thanked: 1131 times

Bericht door Ykhim » 03 sep 2020, 13:28

Het zijn toch ook gewoon argumenten van niks, dus in die zin heeft Juancho gelijk. Niemand pretendeert hier de psycholoog te zijn die in staat is om door Ihattaren heen te prikken en een waterdichte analyse van zijn persoon op tafel te leggen. Maar dat neemt niet weg dat je als buitenstaander echt wel wat dingen kan waarnemen. Dat betekent echter ook niet dat die dingen niet kunnen veranderen. Men is gewoon bezorgd en ziet graag dat die knop omgaat, that's all.

Dat gezegd hebbende ben ik wel klaar met alle excuses. Hij is jong, ja, maar hij is ook een waanzinnig groot talent. Die hoef je niet te pamperen of in bescherming te nemen, daar mag je gewoon prestaties van eisen, net zoals hij dat van zichzelf doet. Als dat niet gebeurt, dan zijn mensen - in mijn ogen terecht - hard in hun oordeel. We spreken hier alleen wel over het grootste PSV-talent ooit. Aan Ihattaren om de verwachtingen waar te maken en inderdaad te presteren als sterkhouder. Dat begint bij hard werken.
#WelkomThuisGini

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 474 times
Been thanked: 914 times

Bericht door deninho32 » 03 sep 2020, 13:30

Eens, ook dat hele gedoe met de familie en zo is wel een keer klaar lijkt me. Bij elke voorzet die hij geeft moet de hele familie zijn fiat geven lijkt het wel. Gewoon een grote jongen zijn en met begeleiding vanuit de club steeds beter worden.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 271 times
Been thanked: 282 times

Bericht door Paco Casal » 03 sep 2020, 13:32

Maar prestaties worden toch pas belangrijk in het seizoen en hij wordt hier al de basis uit gesproken voordat het seizoen uberhaubt is begonnen.

Als hij er op een manier bijloopt die niet iedereen zint is dat aan hem, maar dan is het ook aan hem om er in de wedstrijden om de punten of Europees te staan. Doet hij dit niet, wordt hij gepasseerd. Dat lijkt me niet meer dan normaal en terecht. Ik verwacht alleen dat hij er gewoon staat.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2113 times
Been thanked: 793 times

Bericht door Ren Höek » 03 sep 2020, 13:44

Ykhim schreef:
03 sep 2020, 13:28
Niemand pretendeert hier de psycholoog te zijn die in staat is om door Ihattaren heen te prikken en een waterdichte analyse van zijn persoon op tafel te leggen.
Klopt, maar er worden hier heel veel aannames gedaan en op basis daarvan wordt ook maar meteen een karakterprofiel gemaakt en daaruit blijkt zo ongeveer dat Mo vrij snel afgeschreven kan gaan worden.
Dan vind ik je bovenstaande zin maar een zwak excuus voor de vele beweringen over Mo.

De vele aannames over hem zijn niet nodig, laat staan de conclusies die daaruit getrokken worden.
Hij kan beter en hij moet beter, dat moge overduidelijk zijn. Maar sommigen slaan nogal door met hun analyses.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 sep 2020, 13:54

Op welke aannames doel je dan? En op basis van welke aannames wordt een karakterprofiel gemaakt? Welk karakterprofiel überhaupt?

Wat ik in elk geval lees:
- Ihattaren werkt niet hard genoeg
- Ihattaren denkt het op 80% te kunnen doen
- Ihattaren is te zwaar

Je kunt het aannames noemen, maar volgens mij bedoelen de mensen die dit roepen het helemaal niet verkeerd. Zij observeren iets en zetten dat neer. Dan kan het best dat jij wat anders observeert en dan gaan we daar logischerwijs over in gesprek, maar het heeft niks te maken met het pretenderen psycholoog te zijn. Zoiets roepen vind ik een hele makkelijke manier om een gesprek dood te slaan wanneer je het niet eens bent met de observaties van een ander. Immers: je mag niks zeggen over wat je ziet tenzij je psycholoog bent en Ihattaren persoonlijk kent. Vind ik te makkelijk, zeker aangezien de toon hier nog relatief gereserveerd is.

Ik heb nog niemand gezien die zegt dat Ihattaren slecht in elkaar zit en niet de karaktereigenschappen heeft om de top te halen. Ik zie wél dat mensen bezorgd zijn en stellen dat hij op deze manier Bakkali achterna gaat. Ik zie daarin geen conclusie, wel bezorgdheid. En de een drukt zich daarin nog wat zwaarder uit dan de ander.
#WelkomThuisGini

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2113 times
Been thanked: 793 times

Bericht door Ren Höek » 03 sep 2020, 13:56

Ach kom op, een simpele quote van jezelf:
Maar nogmaals: het gaat om het onderliggende probleem dat leidt tot overgewicht en luiheid op het veld, niet de individuele gevolgen daarvan. Die knop moet om.
Dus hij heeft volgens jou al een onderliggend probleem dat leidt tot overgewicht en luiheid op het veld.
En deze analyses van verschillende leden gaan pagina's lang door.

Dat heeft weinig meer te maken met bezorgdheid.
Laat staan dat ik het gesprek dood zou willen slaan omdat ik het niet eens ben met deze 'observaties'.
Laatst gewijzigd door Ren Höek op 03 sep 2020, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Fanatic-U-s
Geselecteerd voor Oranje
Has thanked: 65 times
Been thanked: 99 times

Bericht door Fanatic-U-s » 03 sep 2020, 13:57

Wat een kut-topic is dit geworden zeg. Mag van mij best tijdelijk een slotje op.
Neunzig Minuten pro Spiel im Kampfmodus!

Juancho
Legende
Has thanked: 403 times
Been thanked: 655 times

Bericht door Juancho » 03 sep 2020, 13:58

Ren Höek schreef:
03 sep 2020, 13:44
Ykhim schreef:
Niemand pretendeert hier de psycholoog te zijn die in staat is om door Ihattaren heen te prikken en een waterdichte analyse van zijn persoon op tafel te leggen.
Klopt, maar er worden hier heel veel aannames gedaan en op basis daarvan wordt ook maar meteen een karakterprofiel gemaakt en daaruit blijkt zo ongeveer dat Mo vrij snel afgeschreven kan gaan worden.
Dan vind ik je bovenstaande zin maar een zwak excuus voor de vele beweringen over Mo.

De vele aannames over hem zijn niet nodig, laat staan de conclusies die daaruit getrokken worden.
Hij kan beter en hij moet beter, dat moge overduidelijk zijn. Maar sommigen slaan nogal door met hun analyses.
Ik spreek even voor mezelf maar alles wat jij hierboven stelt....dat is nou exact wat ik niet bedoel en er niet mee wil zeggen. Ik heb er daarom nog letterlijk bewust onder gezet: dit zijn geen aannames, feiten of wat dan ook maar mijn 1e gevoel hoe ik nu over Mo denk. Ik draai het liever om, een (wat negatieve/twijfelachtige) indruk over Mo op dit moment wordt veel groter gemaakt door sommigen.

En als kers op de taart wordt je nog even uitgemaakt voor amateur psycholoog (niet direct door jou oveirgens) en het is weer gelukt om een prima inhoudelijke discussie dood te meppen. Echt top!
Laatst gewijzigd door Juancho op 03 sep 2020, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 188 times
Been thanked: 335 times

Bericht door Heruone » 03 sep 2020, 13:59

Ykhim schreef:
Dat gezegd hebbende ben ik wel klaar met alle excuses. Hij is jong, ja, maar hij is ook een waanzinnig groot talent. Die hoef je niet te pamperen of in bescherming te nemen, daar mag je gewoon prestaties van eisen, net zoals hij dat van zichzelf doet. Als dat niet gebeurt, dan zijn mensen - in mijn ogen terecht - hard in hun oordeel.
Hard? Ja. Maar dat oordeel mag wel enigszins gefundeerd en fair zijn, toch? In die nieuwe Tottenham documentaire, 'All or nothing', zegt Christian Eriksen iets heel treffends: in de voetballerij kunnen mensen, de media, iedereen ongegeneerd zonder van alles neerschrijven over iemand's karakter, leven, hoe die persoon is, etc. Als klaarblijkelijk Mo als meest luie speler wordt genoemd in een filmpje vanuit een geinig onserieus format online waarin teamgenoten een beetje lacherig om elkaar moeten doen, is dat klaarblijkelijk een trigger voor heel veel mensen (dit is niet aan jou gericht, maar in z'n algemeen) om een negatief oordeel te vellen over iemands mindset, nederigheid en werklust. Elke strontvlieg moet aangegrepen worden om te benadrukken dat Ihattaren "zogenaamd" (niemand kent de feiten of weet wat er achter de schermen gebeurd) een probleemgeval is, terwijl het het gros van de tijd slechts een aanname of een veronderstelling is. Met name Menno heeft daar zo'n handjevol van.

Is dat hard? Ja. Maar harde kritiek geven mag ook best op een faire manier gebeuren, zonder aan elke aanname tal van conclusies te binden en alles direct tot feiten te bombarderen.

Nogmaals, dit is geen aantijging richting jou. Slechts een eigen constatering hoe ik bepaalde mensen hier over Ihattaren zie praten.
Ykhim schreef:
03 sep 2020, 13:54
Dan kan het best dat jij wat anders observeert en dan gaan we daar logischerwijs over in gesprek, maar het heeft niks te maken met het pretenderen psycholoog te zijn. Zoiets roepen vind ik een hele makkelijke manier om een gesprek dood te slaan wanneer je het niet eens bent met de observaties van een ander. Immers: je mag niks zeggen over wat je ziet tenzij je psycholoog bent en Ihattaren persoonlijk kent. Vind ik te makkelijk, zeker aangezien de toon hier nog relatief gereserveerd is.
Leuk en aardig allemaal, maar dat is totaal niet van toepassing in het punt / de discussie die Ren probeert te maken. Totaal overbodig.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 736 times
Been thanked: 805 times

Bericht door El Sordo » 03 sep 2020, 14:01

Ykhim schreef:
Dat gezegd hebbende ben ik wel klaar met alle excuses. Hij is jong, ja, maar hij is ook een waanzinnig groot talent. Die hoef je niet te pamperen of in bescherming te nemen, daar mag je gewoon prestaties van eisen, net zoals hij dat van zichzelf doet.
Nu vind ik 'pamperen' iets totaal anders dan proberen bepaalde zaken in perspectief te plaatsen. Hij is jong én hij is een groot talent, dat zijn niet per se twee punten die loodrecht tegenover elkaar staan, maar ook parallel benaderd kunnen worden. Het is een ietwat rigide en normatieve benadering (hij is een groot talent, dus...), die verschillende processen van ontwikkeling vrijwel uitsluit. Topsporters en dus ook toptalenten zijn niet veel anders dan andere (met name jonge) mensen, die ook lastig in een eenduidige blauwdruk te vangen zijn. Als ik dan elders ook nog lees dat "dat hele gedoe met de familie en zo" wel een keer klaar moet zijn, gaan er toch wat haren overeind staan.

Maar bon, voor zover ik heb gelezen zijn er sinds de eerste trainingsweek bijzonder weinig negatieve verhalen naar buiten gekomen. Hij ziet er weer afgetraind uit en buiten dat ene duel, aan het begin van de oefencampagne en waarbij het 35 graden was, zie ik weinig signalen dat hij niet zou gaan aansluiten.
Si yo fuera Jorrit Hendrix
Viviría como él

Balinho
Basisspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 151 times
Been thanked: 129 times

Bericht door Balinho » 03 sep 2020, 14:01

Gewoon eens wat minder janken hier, en meer gewoon lekker over voetbal ouwehoeren.

'sMo komt er wel hoor. Nog immer.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 sep 2020, 14:16

Ren Höek schreef:
03 sep 2020, 13:56
Ach kom op, een simpele quote van jezelf:
Maar nogmaals: het gaat om het onderliggende probleem dat leidt tot overgewicht en luiheid op het veld, niet de individuele gevolgen daarvan. Die knop moet om.
Dus hij heeft volgens jou al een onderliggend probleem dat leidt tot overgewicht en luiheid op het veld.
En deze analyses van verschillende leden gaan pagina's lang door.
Die quote zegt alleen niks over de persoon Ihattaren of zijn kans op slagen. Ik neem alleen waar dat hij met overgewicht terugkwam en vooralsnog luiheid op het veld laat zien. Daar zit een onderliggend probleem achter. Hoe en wat dat probleem is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar toeval lijkt het me zeker niet.

Verder heb ik natuurlijk nog nooit geclaimd zijn karakterprofiel te kennen of te kunnen beschrijven. Ik heb zelfs letterlijk gezegd dat ik dat helemaal niet kan doen, omdat ik hem niet persoonlijk ken. Maar dat betekent niet dat je als buitenstaander niet kunt zien dat er een knop om moet.
Laat staan dat ik het gesprek dood zou willen slaan omdat ik het niet eens ben met deze 'observaties'.
Nee, ik had het met die zin ook niet over jou, maar over onze vriend die dat soort teksten eerst nuttigde.
Heruone schreef:
03 sep 2020, 13:59
Hard? Ja. Maar dat oordeel mag wel enigszins gefundeerd en fair zijn, toch? In die nieuwe Tottenham documentaire, 'All or nothing', zegt Christian Eriksen iets heel treffends: in de voetballerij kunnen mensen, de media, iedereen ongegeneerd zonder van alles neerschrijven over iemand's karakter, leven, hoe die persoon is, etc. Als klaarblijkelijk Mo als meest luie speler wordt genoemd in een filmpje vanuit een geinig onserieus format online waarin teamgenoten een beetje lacherig om elkaar moeten doen, is dat klaarblijkelijk een trigger voor heel veel mensen (dit is niet aan jou gericht, maar in z'n algemeen) om een negatief oordeel te vellen over iemands mindset, nederigheid en werklust. Elke strontvlieg moet aangegrepen worden om te benadrukken dat Ihattaren "zogenaamd" (niemand kent de feiten of weet wat er achter de schermen gebeurd) een probleemgeval is, terwijl het het gros van de tijd slechts een aanname of een veronderstelling is. Met name Menno heeft daar zo'n handjevol van.
Ik spreek dan ook niet voor Menno natuurlijk. Wel voor mezelf, en als ik het zo inschat zijn mensen als Juancho het ook met me eens. Ik snap ook wel dat de nuance soms ontbreekt in de voetbalwereld, ook bij mezelf. Maar goed: het is en blijft een discussieforum en de meeste mensen zijn hier niet om te vertellen hoe Ihattaren als mens in elkaar steekt en waarom dat wel/niet deugt. Ik ook niet.

Kom ik terug op die bezorgdheid: een aantal mensen maakt zich zorgen over Ihattaren en spreekt dat uit, onderbouwd met hun eigen observaties. Daar mag je het mee eens zijn of niet en dan gaan we het gesprek aan. Dat hoeft dan niet meteen doodgeslagen te worden met ''al die psychologen hier'' zodra je het niet eens bent met een aantal van die observaties.
Is dat hard? Ja. Maar harde kritiek geven mag ook best op een faire manier gebeuren, zonder aan elke aanname tal van conclusies te binden en alles direct tot feiten te bombarderen.
Helemaal mee eens, maar hoeveel mensen doen dit? Ik denk dat de mensen die al hun observaties over Ihattaren (en de conclusies die zij daaraan verbinden) tot feit bombarderen echt op één hand te tellen zijn.
El Sordo schreef:
03 sep 2020, 14:01
Nu vind ik 'pamperen' iets totaal anders dan proberen bepaalde zaken in perspectief te plaatsen. Hij is jong én hij is een groot talent, dat zijn niet per se twee punten die loodrecht tegenover elkaar staan, maar ook parallel benaderd kunnen worden. Het is een ietwat rigide en normatieve benadering (hij is een groot talent, dus...), die verschillende processen van ontwikkeling vrijwel uitsluit. Topsporters en dus ook toptalenten zijn niet veel anders dan andere (met name jonge) mensen, die ook lastig in een eenduidige blauwdruk te vangen zijn. Als ik dan elders ook nog lees dat "dat hele gedoe met de familie en zo" wel een keer klaar moet zijn, gaan er toch wat haren overeind staan.
Pamperen en bepaalde zaken in perspectief plaatsen zijn ook twee verschillende dingen, laat me dat duidelijk maken hoor.

Een ontwikkeling gaat verder ook met ups en downs. Bij grotere talenten zijn die downs over het algemeen wat minder diep dan bij de minder grote talenten, daarom zijn het ook supertalenten. Dat kan ook bij Ihattaren gebeuren. Maar als je een speler zo benadert, dan hoeven er ook geen redenen gezocht te worden waarachter hij zich kan verschuilen. Daarmee doel ik voornamelijk op teksten als ''leg niet teveel druk op die jongen'' of ''maak de verwachtingen niet zo torenhoog''. Juist een supertalent dient daarmee te dealen, aangezien het in de lijn der verwachting ligt dat hij daar de komende 15 jaar mee mag dealen.

Aan de andere kant heb je mijns inziens natuurlijk ook legitieme factoren die meespelen. Ik zal bijvoorbeeld de laatste zijn die gaat roepen dat zijn verlieservaring een keer aan de kant gezet moet worden. Niemand heeft enig idee hoe zwaar dat bij Ihattaren gevallen is en hoelang het gaat duren voordat hij dat definitief een plekje kan geven. Aan de andere kant zal Ihattaren ook een manier moeten vinden om dat hand in hand te laten gaan met presteren in topvoetbal, hoe moeilijk het ook is. Tenminste: als hij dat niet al gedaan heeft, want dat weet niemand hier.
#WelkomThuisGini

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door El Sordo » 03 sep 2020, 14:32

Ykhim schreef:
03 sep 2020, 14:16
Pamperen en bepaalde zaken in perspectief plaatsen zijn ook twee verschillende dingen, laat me dat duidelijk maken hoor.

Een ontwikkeling gaat verder ook met ups en downs. Bij grotere talenten zijn die downs over het algemeen wat minder diep dan bij de minder grote talenten, daarom zijn het ook supertalenten. Dat kan ook bij Ihattaren gebeuren. Maar als je een speler zo benadert, dan hoeven er ook geen redenen gezocht te worden waarachter hij zich kan verschuilen. Daarmee doel ik voornamelijk op teksten als ''leg niet teveel druk op die jongen'' of ''maak de verwachtingen niet zo torenhoog''. Juist een supertalent dient daarmee te dealen, aangezien het in de lijn der verwachting ligt dat hij daar de komende 15 jaar mee mag dealen.

Aan de andere kant heb je mijns inziens natuurlijk ook legitieme factoren die meespelen. Ik zal bijvoorbeeld de laatste zijn die gaat roepen dat zijn verlieservaring een keer aan de kant gezet moet worden. Niemand heeft enig idee hoe zwaar dat bij Ihattaren gevallen is en hoelang het gaat duren voordat hij dat definitief een plekje kan geven. Aan de andere kant zal Ihattaren ook een manier moeten vinden om dat hand in hand te laten gaan met presteren in topvoetbal, hoe moeilijk het ook is. Tenminste: als hij dat niet al gedaan heeft, want dat weet niemand hier.
E.e.a lijkt me dan wel afhankelijk van hoe je die teksten intrepreteert en vervolgens in de praktijk brengt. Druk leggen kan op zowel sportieve als op persoonlijke grond, hetzelfde geldt voor het creëren van een verwachtingspatroon. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat er intern genoeg sportieve verwachtingen worden uitgesproken en dat daar actief mee wordt gewerkt, aslmede dat er vanuit de club persoonlijke begeleiding in wat voor vorm dan ook bestaat. Wat dan 'teveel' of 'torenhoog' is, zal per persoon verschillen en daar zal ook een bepaalde opbouw in zitten. Afijn, ik zie zelf graag een meer gelaagde aanpak, waarbij rekening wordt gehouden met zowel sportief perspectief als leeftijd en persoonlijke omstandigheden, etc. én waarbij voorgaande elementen niet per se eenvormig worden benaderd.
Viviría como él

Juancho
Legende
Has thanked: 403 times
Been thanked: 655 times

Bericht door Juancho » 03 sep 2020, 14:37

Het is wederom een persoonlijke gedacht van mij, maar het kan ook meespelen dat zijn contract van invloed is. Wellicht is PSV wat angstig en maken ze hem (of hebben dat vorig seizoen gedaan) wat groter en belangrijker dan Mo eigenlijk is of nu op deze leeftijd zou moeten zijn. Hem nu een half jaartje rustig laten rijpen vanuit in eerste instantie invalbeurten kan op sportieve gronden wel maar als club kijk je daar zeker financieel gezien toch wat anders naar. Ik denk persoonlijk, dus nogmaals geen feit of conclusie, dat het juist voor Mo ook goed is om eindelijk bij te tekenen zodat alle focus weer kan gaan naar de ontwikkeling van hem als speler.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1959 times
Been thanked: 1076 times

Bericht door J.B. » 03 sep 2020, 14:38

Paco Casal schreef:
03 sep 2020, 13:32
Maar prestaties worden toch pas belangrijk in het seizoen en hij wordt hier al de basis uit gesproken voordat het seizoen uberhaubt is begonnen.

Als hij er op een manier bijloopt die niet iedereen zint is dat aan hem, maar dan is het ook aan hem om er in de wedstrijden om de punten of Europees te staan. Doet hij dit niet, wordt hij gepasseerd. Dat lijkt me niet meer dan normaal en terecht. Ik verwacht alleen dat hij er gewoon staat.
Simple as that. Hij moet ook gezien worden als talent en nog niet als speler die er al is. Dit wordt het seizoen waarin ie moet laten zien dat ie zich in de basis kan spelen.

Bijzaken als gewicht (die kilo`s zijn er ondertussen al lang af) en instelling (ja, hij is nog niet hele wedstrijden constant in de voorbereiding) mogen ook naast het spelen in een nieuw systeem worden gelegd. Dat heeft tijd nodig. Ook voor hem.
Only in it for the money

Brael
Nationale topspeler
Has thanked: 161 times
Been thanked: 312 times

Bericht door Brael » 03 sep 2020, 14:46

Dat mensen hier beweren dat Ihattaren tot "probleemgeval" wordt gebombardeerd, is volgens mij wat overdreven. Zoals ik het inschat, wordt de kritiek van Ihattaren daarmee een beetje uit zijn verband getrokken.

Het punt dat een aantal leden hier wil maken (en waar ik me wel redelijk in kan vinden) is dat Mo er momenteel niet 100% uithaalt van wat hij eruit zou kunnen halen. Daar zijn meerdere goede argumenten voor te vinden, en die argumenten zijn ook allemaal al gegeven.

Dat maakt Mo geen "probleemgeval", dat maakt hem op dit moment een jonge, zeer talentvolle gast die er iets te laconiek mee omgaat. En die iets te laconieke houding kan uiteindelijk net het verschil maken tussen een topper worden of in de subtop blijven hangen. Overigens kun je die laconieke houding aan Ihattaren verwijten, maar net zo goed aan de omstandigheden bij PSV, afgelopen seizoen.

Dit seizoen lijkt daar echter een gigantische ommekeer in te komen. Juist onder de huidige trainer lijkt er een mooi klimaat bij PSV te ontstaan waarin de "knop" om kan gaan, en waarin jonge gasten als Ihattaren optimaal kunnen investeren in hun eigen carrière.

Dus de bal ligt nu bij Ihattaren, om te laten zien dat de "knop" om gaat bij hem. Maar dat hij er het afgelopen jaar niet 100% uit heeft gehaald van wat hij eruit zou kunnen halen, die conclusie kan ik alleen maar onderschrijven.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 03 sep 2020, 14:51

Het gaat anders reeds 5 pagina`s over de man zijn gewicht. Dan mag ik concluderen dat dat dus als groot probleem wordt gezien..
Only in it for the money

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 756 times
Been thanked: 2311 times

Bericht door ShovingNE2 » 03 sep 2020, 14:51

Ik mis echt de afgelopen pagina's de kwalificatie 'probleemgeval'.

Volgens mij zit zo'n beetje iedereen op deze lijn.
Brael schreef:
03 sep 2020, 14:46
Het punt dat een aantal leden hier wil maken (en waar ik me wel redelijk in kan vinden) is dat Mo er momenteel niet 100% uithaalt van wat hij eruit zou kunnen halen. Daar zijn meerdere goede argumenten voor te vinden, en die argumenten zijn ook allemaal al gegeven.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 sep 2020, 14:51

Dan lees je alleen wat je wil lezen, beste J.B..
#WelkomThuisGini

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 03 sep 2020, 14:54

Ykhim schreef:
03 sep 2020, 14:51
Dan lees je alleen wat je wil lezen, beste J.B..
Nee, het gaat echt vooral alleen maar daarover. Maar dat bedoel ik dus met het overanalyseren van de boel
Only in it for the money

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 sep 2020, 14:55

Je mist de essentie van de discussie. Dan kun je beter even stil blijven.
#WelkomThuisGini

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door El Sordo » 03 sep 2020, 14:57

Als het alleen maar met overanalyseren te maken heeft, zou het niet vijf pagina's lang over zijn gewicht gaan (wat volgens mij niet zo is, maar soit). Dat zou oversimplificeren zijn, vrind.

Zullen we het dan maar gaan hebben over wat nu precies '100%' is, hoe je dat berekent en hoe het presteren van een jong talent op die wijze kwanitificeerbaar en generaliseerbaar is? :mrgreen:
Laatst gewijzigd door El Sordo op 03 sep 2020, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Viviría como él

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 03 sep 2020, 14:57

Ykhim schreef:
03 sep 2020, 14:55
Je mist de essentie van de discussie. Dan kun je beter even stil blijven.
Onzin, dat weet jij ook. De essentie is dat ie nog een veelbelovend talent is, waarvan nog niet zeker is of ie gaat slagen. De rest is bijzaak.
El Sordo schreef:
03 sep 2020, 14:57
Zullen we het dan maar gaan hebben over wat nu precies '100%' is, hoe je dat berekent en hoe het presteren van een jong talent op die wijze kwanitificeerbaar en generaliseerbaar is? :mrgreen:
In ieder geval door er ervaring naast te zetten. Een coachende speler (leiderstype) Dat deed van Gaal eigenlijk ook met zijn elftallen vol met jonkies. In het geval van Mo zou dat de te volgen weg moeten zijn. En vooral niet meteen afschrijven als ie 2 wedstrijden als een natte krant speelt (waar ik dan wel weer bang voor ben). Voor je het weet is ie afgeschreven en dat zou zonde zijn.
Laatst gewijzigd door J.B. op 03 sep 2020, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Only in it for the money

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 sep 2020, 15:00

Oké J.B. :lol:
#WelkomThuisGini

Plaats reactie