Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Jeroen Zoet

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 56 times
Been thanked: 711 times

Awards:

Jeroen Zoet

Bericht door Josef Dettelbacher » 27 aug 2017, 17:26

Jeroen Zoet.

RaJitsu
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 13 times
Been thanked: 26 times

Bericht door RaJitsu » 27 aug 2017, 19:34

Tsja, zoals Zoet met Fox stond te praten, belooft dat weinig goeds voor zijn aanblijven, maar ook voor de hoogte van de betreffende transfersom.

Kennelijk zijn er afspraken gemaakt 2 jaar geleden toen hij zijn contract verlengde, dat PSV zou meewerken bij een transfer in 2017. Als dit inderdaad gedaan is in de vorm van een beperkte transfersom (waar anders zou het over gaan?), zou dit wel een domme toezegging geweest zijn.

Waarom zou Zoet dit soort dingen überhaupt mogen/kunnen eisen? Zegt wel iets over de status van de club.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 27 aug 2017, 19:42

Leuk hoor al die afspraken die Brands met spelers schijnt te maken maar hij zal toch ook geld moeten verdienen met spelersverkoop.
Was overigens vandaag weer erg onrustig en persoonlijk zal ik hem totaal niet missen ik blijf het een subtopkeepertje vinden en schat Room niet slechter in, echter zal er wel een keeper bij moeten komen, ik dacht dat Heruone hier ook al ergens de naam van een Braziliaanse keeper liet vallen Caique dat is wel een spectaculaire keeper en nog erg jong.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times
Been thanked: 213 times

Bericht door koetje » 27 aug 2017, 20:27

In 2015 was de markt nog niet zo geëxplodeerd. 15 miljoen is het nieuwe 8 miljoen.

En als die clubs zich gewoon in juni gemeld hadden zou PSV wellicht wat soepeler zijn. Nu hebben ze nog paar dagen een vervanger te halen wat dan uiteindelijk Padt wordt omdat die een clausule heeft en als enige haalbaar is.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 27 aug 2017, 20:36

Ik snap het wel van Zoet. Het is 5 voor 12 en clubs zullen weinig geduld hebben om rustig af te wachten. Gelijk een aantal benaderen, en wie akkoord is, die komt.

Ik snap het óók wel van PSV. Elke speler heeft het opeens over "afspraken". Nog een paar die het roepen en er tekent straks geen enkele speler meer zonder zo'n afspraakje. Paal en perk stellen. In deze markt betalen Engelse clubs ook makkelijk 10m plus, en het is een Oranje keeper.

Uiteraard zal Zoet PSV een hoog bedrag gunnen, maar slaan bij hem inmiddels de zenuwen toe.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 798 times
Been thanked: 978 times

Bericht door ruuddevil » 27 aug 2017, 20:41

Jeroen Zoet is een unieke keeper, ik heb niet eerder een keeper jarenlang dezelfde fout zien maken. Vanmiddag was het weer raak, onder druk een verkeerde uittrap met alle risico's van dien. Trap die bal toch eens gewoon in de tribune.

Afspraken maken doe je met de Memphissen van deze wereld, niet met de Zoetjes. Nu zullen er wel weer mensen zijn die zeggen dat het zo niet meer werkt, maar waarom hoor ik dan alleen bij PSV telkens dit verhaal.

RaJitsu
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 13 times
Been thanked: 26 times

Bericht door RaJitsu » 28 aug 2017, 12:20

'PSV wil 9 miljoen voor Zoet, geen belangstelling om Krul in deal te betrekken'

Volgens het Algemeen Dagblad komen de biedingen van diverse clubs op Jeroen Zoet niet in de buurt van de vraagprijs van negen miljoen euro die PSV op de doelman heeft geplakt. Newcastle United zou inderdaad hebben geprobeerd Tim Krul in de deal te betrekken, maar dat zou PSV niet zien zitten.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/42 ... ken%27.php
(Voor nieuws is het nog altijd een prima site :D)

Voor een degelijke keeper die je jaren lang kan gebruiken is 9 miljoen niet veel. Zeker niet voor een topclub. Met alle respect voor Zoet, maar dit vind ik meer genoeg 'meewerken'. Zoals koetje ook al zegt, de transfermarkt is geëxplodeerd, waarom zou PSV daar niet op zijn minst deels van mee mogen profiteren?

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 28 aug 2017, 12:35

Een aantal jaar geleden had ik Zoet met alle liefde voor Krul willen ruilen, maar hij is bij AZ ernstig door de mand gevallen. Gek eigenlijk op zijn leeftijd. Had nu dicht tegen z'n piek moeten zitten.

Gast

Bericht door Gast » 28 aug 2017, 12:37

Josef Dettelbacher schreef:Een aantal jaar geleden had ik Zoet met alle liefde voor Krul willen ruilen, maar hij is bij AZ ernstig door de mand gevallen. Gek eigenlijk op zijn leeftijd. Had nu dicht tegen z'n piek moeten zitten.
Vreemd inderdaad, maar Newcastle wil niet voor niks van hem af. Duidelijk geen PSV materiaal meer, dus er zal gewoon geschoven moeten worden door NFC.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 113 times
Been thanked: 149 times

Bericht door Heruone » 28 aug 2017, 12:54

RaJitsu schreef:
'PSV wil 9 miljoen voor Zoet, geen belangstelling om Krul in deal te betrekken'

Volgens het Algemeen Dagblad komen de biedingen van diverse clubs op Jeroen Zoet niet in de buurt van de vraagprijs van negen miljoen euro die PSV op de doelman heeft geplakt. Newcastle United zou inderdaad hebben geprobeerd Tim Krul in de deal te betrekken, maar dat zou PSV niet zien zitten.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/42 ... ken%27.php
(Voor nieuws is het nog altijd een prima site :D)

Voor een degelijke keeper die je jaren lang kan gebruiken is 9 miljoen niet veel. Zeker niet voor een topclub. Met alle respect voor Zoet, maar dit vind ik meer genoeg 'meewerken'. Zoals koetje ook al zegt, de transfermarkt is geëxplodeerd, waarom zou PSV daar niet op zijn minst deels van mee mogen profiteren?
PSV mag zeker meeprofiteren, maar mag ook best reëel zijn. Is 20 miljoen wel een realistische prijs voor Zoet? Of 15? Ik denk van niet. Rond de 10 miljoen (excl, bonussen) vind ik prima en dat lijkt PSV ook ongeveer te hanteren. Collega Cillissen vertrok voor 13 miljoen bijv.

Zoet is een degelijke en prima keeper, maar is geen hoogstaander. Hij springt er niet bovenuit en is (de laatste jaren) geen keeper die punten pakt, zoals bijvoorbeeld De Gea bij Man Utd. Betrouwbaar; geen 5, maar ook zeker geen 9.

Daarnaast is Zoet ook al 26 jaar. Hij is geen talent meer en over 2 a 3 jaar moet hij in principe gewoon pieken. Veel winst zal de kopende club nooit kunnen maken - dat speelt ook mee in de transfersom. Al is het daarentegen voor Engelse clubs uiteraard peanuts.

A fin, voor PSV en ook voor Zoet lijkt mij het beste dat er een transfer komt. Zoet heeft een aantal mooie jaren hier gehad, maar heeft de belofte groot talent nooit echt 100% kunnen inlossen. Zoet wilt daarnaast echt serieus weg, wat ik ook voor PSV een vrij legitieme reden vind om te kijken naar een transfer (die uiteraard ook gepaard moet gaan met de wensen van PSV) en last but not least denk ik dat PSV het geld nu zeer goed kan gebruiken. De bedragen voor Zoet zullen volgend jaar, zeker omdat hij ook een jaartje ouder wordt, niet hoger liggen dan nu en ik betwijfel zelfs of ze ongeveer in dezelfde categorie zullen liggen.

Maakt mooi de weg vrij voor Gomes of een (heel groot) keeperstalent: Farinez of Caique!
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Gast

Bericht door Gast » 28 aug 2017, 19:09

Een beetje hypocriet van Zoet vind ik het wel. Maanden hoor je hem niet, en nu een paar dagen voor de deadline, is hij kwaad dat PSV hem tegenwerkt, en wil hij weg.

Had dan eerder je waffel opengetrokken, en niet een paar dagen voor de deadline.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door koetje » 28 aug 2017, 19:36

PSV heeft een bod van 3 miljoen geweigerd.

Zoet dient dit te zien als een compliment niet als tegenwerking.

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 54 times
Been thanked: 282 times

Bericht door Jwoeloe » 28 aug 2017, 19:51

koetje schreef:PSV heeft een bod van 3 miljoen geweigerd.

Zoet dient dit te zien als een compliment niet als tegenwerking.
Het weigeren van een bod van 3 miljoen is geen compliment voor Zoet, maar het bieden van 3 miljoen is een belediging voor Zoet.

Juancho
Legende
Has thanked: 304 times
Been thanked: 525 times

Bericht door Juancho » 28 aug 2017, 20:05

Heruone schreef:
PSV mag zeker meeprofiteren, maar mag ook best reëel zijn. Is 20 miljoen wel een realistische prijs voor Zoet? Of 15? Ik denk van niet. Rond de 10 miljoen (excl, bonussen) vind ik prima en dat lijkt PSV ook ongeveer te hanteren. Collega Cillissen vertrok voor 13 miljoen bijv.
Is realisme wel van toepassing zo een paar dagen voor sluiting van de markt? Wat mij betreft niet. Al die clubs zwemmen in het geld, als ze ze wanhopig een nieuwe keeper moeten prima, laat ze dan lekker lappen.

Wat mij betreft komt er in de laatste week elke dag 25% bovenop de vraagprijs. Normaal zou ik zeggen, 10 miljoen voor Zoet is een prima prijs. Nu we de laatste week in gaan zou ik minimaal 15 miljoen vragen en dus vanaf nu elke dag 25% extra. Zelfde voor Arias en in iets mindere mate voor de Jong aangezien hij wissel is.

Die Engelse clubs weten uit paniek niet wat ze moeten doen. Die extra 5 miljoen is voor PSV heel veel geld. Voor PL clubs niet meer dan een fooi.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 29 aug 2017, 16:07

Zoet en de Jong blijven dus beide. Ik begrijp dat het dus nu knokken wordt op het trainingsveld?

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 29 aug 2017, 16:44

Ik zeg pics or it didn't happen :D

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 217 times
Been thanked: 511 times

Bericht door PCGC » 30 aug 2017, 01:14

Jullie HET nieuws tussen die twee ook gehoord dus :wink:

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door koetje » 10 sep 2017, 12:36

Weer het traditionele foutje. En Luckassen ook erg zwak.

rapido
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Been thanked: 6 times

Bericht door rapido » 10 sep 2017, 12:40

Gewoon een hele modale keeper. Niets meer, niets minder. Symbolisch voor de huidige staat van dit uiterst zwakke PSV dat juist hij een van de sterkhouders zou moeten zijn dit seizoen.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door koetje » 10 sep 2017, 12:58

De baan van de voorzet bij de 2-0 is in principe ook nog in het bereik van de keeper.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 10 sep 2017, 13:32

Ik ben er wel voort klaar mee dat mensen beweren dat Zoet een goede keeper is voor PSV, pure middelmaat die je elk seizoen weer een aantal punten kost, zet die Room er maar in, slechter word het er niet mee.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 sep 2017, 13:51

Zoet gaat de nieuwe Luuk de Jong worden. Van belangrijke basisspeler en inkomstenbron tot matige speler die al dan niet tijdelijk naar de bank gaat en miljoenen in waarde daalt.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 608 times
Been thanked: 769 times

Bericht door Ykhim » 10 sep 2017, 19:05

De 1-0 had 'ie moeten hebben, 2-0 idem. Die penalty pakt hij voor de verandering een keer wel, maar die stompt hij dan weer recht vooruit. Slechte wedstrijd.

En dan na de wedstrijd verkondigen dat het team afspraken niet nakwam. Ja, klopt Jeroen, maar jij had je doel ook wel schoon mogen houden. Daar begon de ellende namelijk mee.
Shirtsponsor seizoen 2020-2021: een chanterend, megalomaan forumlid

"Mijn mening doet er niet toe. #RigoOut."

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 798 times
Been thanked: 978 times

Bericht door ruuddevil » 10 sep 2017, 19:24

Zoet heeft een periode gehad dat ik hem echt erg goed vond, maar dat was van korte duur. Maakt erg veel fouten en is in deze vorm PSV onwaardig.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door koetje » 10 sep 2017, 21:05

Zet alle fouten van Zoet in zijn carriere (RKC, PSV , NL 11 tal) op een rij en je zult schrikken. Cillissen heeft een vervelende uitstraling maar zijn lijst is veel korter.

Op een goed kalenderjaar (geheel 2016) na heeft Zoet nooit echt laten zien het grote keeperstalent te zijn wat sommigen in hem zagen. PSV heeft hem erg de ruimte geboden maar "project Zoet" had deze zomer afgerond moeten worden met een transfer waardoor PSV een betere keeper in de goal had kunnen zetten.

Helaas melde er zich geen serieuze kandidaten. Het boos worden van Zoet vond ik dan ook misplaats. Een bod van 3 miljoen veeg je natuurlijk van tafel als PSV en zou je als Zoet zelf ook een belediging moeten vinden. Daarnaast weet je als speler dan dat de club je ziet als een speler erbij. Daar kan hij absoluut niet mee overweeg zoals gebleken bij PSV en het NL 11 tal.

Plaats reactie