Konstantinos Mitroglou

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
TomPSV
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 392 times
Been thanked: 426 times

Konstantinos Mitroglou

Bericht door TomPSV » 24 aug 2019, 13:03

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als Mitroglou nog een paar keer indruk maakt in een invalbeurt, dan staat hij zo in de basis. Zo werkt dat in de voetballerij. Zou me geen zorgen maken over die uitspraken van Van Bommel.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 730 times
Been thanked: 2261 times

Bericht door ShovingNE2 » 24 aug 2019, 13:12

Armada schreef:
24 aug 2019, 12:58

Ook dat is een mening van mijn zijde maar
Vier pingeldozen in een trechter met een bus ervoor werkt in 99.9% van de gevallen niet of je moet Wereldklasse hebben.
Ik vind het in ieder geval fair dat Van Bommel eerlijk is geweest naar Zorba. Maar ik denk dat Mitro ook gewoon snel basis gaat staan. Je zag tegen Apoel voor het eerst dat Van Bommel niet blij was met Malen als spits. Dat resulteerde direct in goals na de omzetting.

Zou me ook niets verbazen als ze na de komst van Mitro ook afstappen van het idee om Alireza te halen. Of godbetere Doan.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

StratumZuid
Nationale topspeler
Has thanked: 1373 times
Been thanked: 455 times

Bericht door StratumZuid » 24 aug 2019, 15:19

Grasmat schreef:
24 aug 2019, 12:39
StratumZuid schreef:
24 aug 2019, 12:08
Μεγάλωσαν τα γένια μας η ψυχή μας αλλιώτεψε
αγριεμένο το σκυλί γαβγίζει τη φωνή του
βοήθα καλέ μου μη φαγωθούμε μεταξύ μας
De google vertaalmachine laat mij in ieder geval hartelijk lachen :lol:
Gooi dat liedje wat ik heb gedeeld maar eens door de vertaalmachine, iedere Griek kent dit strijdlied. Grieken schelen niet veel van onze normen en waarden in Eindhoven, het verschil zit m echter in het mediterrane temperament. Door de 'trots' factor gaan ze graag strijdend ten onder, in een moeilijke situatie kiezen wij Eindhovenaren echter voor verandering ipv het romantische verhaal. Een reden waarom er een grote Griekse community in deze stad is en ook een reden waarom ik een kind heb met een vrouw die half Grieks is ;) Voor de Grieken zijn de Turken de grote boze honden aan de andere kant van de zee, voor ons zijn dat die ratten van boven de rivieren :mrgreen:
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 24 aug 2019, 15:52

Ik kom uit Wageningen pik. Wees specifieker wie je ratten noemt. :)
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

StratumZuid
Nationale topspeler

Bericht door StratumZuid » 24 aug 2019, 15:57

Haha oke, alle PSV supporters tellen ook mee ;)

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 620 times
Been thanked: 931 times

Bericht door Menno1 » 24 aug 2019, 17:05

Zoals ik al zei: gewoon pinchhitter. Volstrekt logisch. Malen is je kapitaal. Ik vind Malen ook geen spits maar hij verdient wel de kans. Als het na 60 minuten niet lukt mag ZZ Top er in. Prima

TylerDurdn
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 2294 times
Been thanked: 478 times

Bericht door TylerDurdn » 24 aug 2019, 17:09

StratumZuid schreef:
24 aug 2019, 15:19
Grasmat schreef:
24 aug 2019, 12:39
StratumZuid schreef:
24 aug 2019, 12:08
Μεγάλωσαν τα γένια μας η ψυχή μας αλλιώτεψε
αγριεμένο το σκυλί γαβγίζει τη φωνή του
βοήθα καλέ μου μη φαγωθούμε μεταξύ μας
De google vertaalmachine laat mij in ieder geval hartelijk lachen :lol:
Gooi dat liedje wat ik heb gedeeld maar eens door de vertaalmachine, iedere Griek kent dit strijdlied. Grieken schelen niet veel van onze normen en waarden in Eindhoven, het verschil zit m echter in het mediterrane temperament. Door de 'trots' factor gaan ze graag strijdend ten onder, in een moeilijke situatie kiezen wij Eindhovenaren echter voor verandering ipv het romantische verhaal. Een reden waarom er een grote Griekse community in deze stad is en ook een reden waarom ik een kind heb met een vrouw die half Grieks is ;) Voor de Grieken zijn de Turken de grote boze honden aan de andere kant van de zee, voor ons zijn dat die ratten van boven de rivieren :mrgreen:
Ik kom hierop uit;

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 24 aug 2019, 17:11

Armada schreef:
Jwoeloe schreef:
24 aug 2019, 10:32
Ik moest er eigenlijk wel om lachen. Laat nog maar eens zien dat elke gek columnist kan worden tegenwoordig.

In ander nieuws: Van Bommel heeft tegenover het AD laten weten dat Malen eerste spits blijft en Mitrogol dit seizoen onze pinchhitter is. Al zouden ze 'als de situatie er om vraagt' ook samen kunnen spelen.
Lachwekkend van Bommel. Ik ga niet uit opportunisme de polonaise lopen met Mitro voorop maar qua vorm moet Mitro in de basis.

Vier pingeldozen in een trechter met een bus ervoor werkt in 99.9% van de gevallen niet of je moet Wereldklasse hebben.
Lachwekkend zou zijn om een 31 jarige huurling die al 2 jaar niks laat zien in de basis te zetten ten faveure van een 20 jarig toptalent die net voor oranje is geselecteerd.

Volstrekt logisch en eerlijk dat van Bommel dat zo heeft afgesproken.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 437 times
Been thanked: 178 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 24 aug 2019, 17:45

Gaat echt wel genoeg spelen trouwens. Malen houdt het echt geen 50 wedstrijden vol en met de competitie, beker en EL gaan we hem zwaar nodig hebben.

René1978
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 52 times

Bericht door René1978 » 24 aug 2019, 19:37

Ik zou graag Stevie - Baard - Malen als voorhoede zien, dan kun je ook eens de lange bal spelen en gevaar stichten bij dode spelmomenten. Maar goed, dit gaat zich denk ik vanzelf uitkristalliseren omdat Malen op de flank beter tot zijn recht komt.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 24 aug 2019, 20:06

Zou best kunnen. Des te bespottelijker om nog 1 vleugelspeler te halen. Met Gakpo, Ihattaren, Bruma al op de bank oa.

Armada
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 36 times
Been thanked: 157 times

Bericht door Armada » 24 aug 2019, 23:03

Menno1 schreef:
24 aug 2019, 17:11
Armada schreef:
Jwoeloe schreef:
24 aug 2019, 10:32
Ik moest er eigenlijk wel om lachen. Laat nog maar eens zien dat elke gek columnist kan worden tegenwoordig.

In ander nieuws: Van Bommel heeft tegenover het AD laten weten dat Malen eerste spits blijft en Mitrogol dit seizoen onze pinchhitter is. Al zouden ze 'als de situatie er om vraagt' ook samen kunnen spelen.
Lachwekkend van Bommel. Ik ga niet uit opportunisme de polonaise lopen met Mitro voorop maar qua vorm moet Mitro in de basis.

Lachwekkend zou zijn om een 31 jarige huurling die al 2 jaar niks laat zien in de basis te zetten ten faveure van een 20 jarig toptalent die net voor oranje is geselecteerd.

Ik begrijp je argumentatie wat betreft spelerskapitaal echter is dit wel een heel eenzijdige belichting van het verhaal.

Jij zoomt vooral in op leeftijd en (met een aanname wat betreft Mitro) talent.

Ik vind Malen geen spits in een 433, er is geen balans in de aanval, gebrek aan ervaring. Dus je moet roeien met de riemen.... PSV had al veel eerder een spits kunnen/mogen kopen hoor (zelfde spelersprofiel als Mitro).

Maar dat hij gehuurd is en ouder is hoeft toch totaal niet uit te sluiten dat hij PSV als team beter kan laten draaien dan met Malen in de punt?

Malen op de flank, Mitro in de punt. Speltactisch veel logischer (en imo beter).

StratumZuid
Nationale topspeler

Bericht door StratumZuid » 24 aug 2019, 23:31

Denk zelfs dat zo iemand gaat blijven, die gaat zich thuisvoelen hier. Maar goed, dat is weer een aanname ;)

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 24 aug 2019, 23:38

Armada schreef:
24 aug 2019, 23:03
Menno1 schreef:
24 aug 2019, 17:11
Armada schreef:

Ik begrijp je argumentatie wat betreft spelerskapitaal echter is dit wel een heel eenzijdige belichting van het verhaal.

Jij zoomt vooral in op leeftijd en (met een aanname wat betreft Mitro) talent.

Ik vind Malen geen spits in een 433, er is geen balans in de aanval, gebrek aan ervaring. Dus je moet roeien met de riemen.... PSV had al veel eerder een spits kunnen/mogen kopen hoor (zelfde spelersprofiel als Mitro).

Maar dat hij gehuurd is en ouder is hoeft toch totaal niet uit te sluiten dat hij PSV als team beter kan laten draaien dan met Malen in de punt?

Malen op de flank, Mitro in de punt. Speltactisch veel logischer (en imo beter).
Zou kunnen hoor. Ik heb mij altijd verzet tegen de aankoop van Bruma en nu helemaal Doan omdat ik Malen, net als jij, als vleugel speler zie/zag.

Echter van Bommel ziet Malen als spits en Bergwijn als 10. Beiden zie ik als linksvoor, maar goed, het is niet anders.

We gaan het wel zien. Smaken genoeg in ieder geval, zeker als Samba Sam (mijn voorkeur als 1e spits) terug komt.

Ik heb echt het idee dat kwa aanvallende spelers PSV een potentiële goudmijn heeft met Gakpo, Malen, Ihattaren, Bergwijn, Lammers.

Laat je die 5 doorbreken, dan sluit ik niet uit dat PSV Ajax gaat naderen kwa financiële power. Sterker nog: het is je enige echte kans. Dit compenseer je niet met extra merchandise verkoop uit pakweg Japan of Mexico.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 25 aug 2019, 09:11

Dat talent gaat alleen een financiële klapper opleveren als PSV wedstrijden wint en meedoet om de titel. Als je het kut doet in Europa en je ben in december klaar dan gaan ze dat niet opleveren en tekenenen ze minder makkelijk bij. Het zou heel dom zijn als ons aanvalsspel zo stroef blijft lopen om het niet met een andere bezetting voorin te proberen.

Of verspeel je liever af en toe punten zodat de jeugd speelt ivm knaken? Kampioen worden is het enige dat telt, zeker nu de eerste plaats groepsfase CL betekent. En daar gaan de spelers pas knaken opleveren na een geslaagde panna.

Je vind de aankoop van Mitro niet nodig, Alireza met veel ervaring en gegarandeerde goals: ook niet nodig (al heb ik daar ook mijn twijfels over, als hij niet komt baal ik niet heel erg. Zeker niet als Mitro in de spits gaat en Malen op rechts). We hebben genoeg middenvelders, dus daar is ook niets nodig zeg je. Van mij mag het komen die kwaliteitsinjectie, die hebben we nodig in de EL (we verliezen het jaar Atletico in de coefficient, 18 punten, dus er moet een top jaar gedraaid worden want vanaf volgend jaar leggen we de basis voor de nieuwe opzet in 2024). We moeten richting de 85 punten voor de titel. Als dat allebei lukt alleen Gakpo is ontevreden: so be it.

Het ontbrak aan een Mitro in deze selectie (ook al was Sam fit geweest). Erg goede transfer.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 25 aug 2019, 09:34

Hoe kom je er bij dat ik de aankoop van Mitro niet nodig vond?

Prima huur, helemaal voor en precies wat we nodig hebben. Als backup dus. Altijd gezegd.

Verder hebben we inderdaad niemand meer nodig. Daar blijf ik bij. Zou niet weten wat een Doan ons gaat brengen i.p.v. Ihattaren. Een Doan gaat je niet plots eerste maken. Een Alireza ook niet.

Als Mitro eerste spits word, dan ook prima. Maar ik wil geen opstelling Bruma - mitro - Alireza. Dat je dus weer een seizoen krijgt dat Malen, Ihattaren, Gakpo, Lammers op de bank zitten. Dan spoel je dus je potentiële kapitaal door de plee, en ga je nog niet kampioen worden.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 25 aug 2019, 09:48

Voorin vind ik het twijfelachtig, behalve dat het allemaal wel piepjong is. Maar op het middenveld moet er echt iemand bij. Doan zijn we het er over eens: al zouden we op die positie iemand nodig hebben dan is het niet Doan.

Al is de sterkte van onze bank nog steeds niet goed.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 25 aug 2019, 09:50

Ik zie eerlijk gezegd Bruma gedurende het seizoen nog wel op de bank belanden, Malen als linksbuiten , Mitro als spits en Ihattaren vanaf rechts met Bergwijn erachter, Mitro was ook veel meer wat dit elftal nodig had dan Bruma, zeker na het wegvallen van Lammers.
Zou het verder ook onbegrijpelijk vinden als er nog een aanvaller bijkomt of het moet een buitenkansje zijn maar dan wel een niveau hoger als Doan en Jahanbaksh, die 2 zijn niet beter dan wat we al hebbe.,
Een middenvelder op de positie van Rosario vind ik wel wenselijk, in de breedte lijkt het dat we nog aardig wat hebben voor het middenveld maar als je de namen afloopt is de positie van Guti met Hendrix en Sadilek daarachter aardig ingevuld, maar met Ibi en Thomas voor de positie van Rosario is het zeer twijfelachtig, zijn beiden fit en halen ze hun niveau dan is dat redelijk ingevuld, maar het zijn teveel onzekerheden, zeker in acht nemend dat Rosario al heel het jaar 2019 niks klaarspeelt.
Maar Mitro zie ik binnen niet al te lange tijd gewoon basisspeler worden, Malen is van de flank veel beter en dan bij voorkeur komend vanaf links waar ook Bruma het best tot zijn recht komt, mijn keuze zou tussen die 2 in ieder geval vallen op Malen.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 25 aug 2019, 09:54

Maar ik geef mijzelf even een slap on the wrist. Dit gaat offtopic. Ik post de reactie in het betreffende topic: Opstelling tactiek.

viewtopic.php?f=10007&t=94&p=141436#p141436

JohnHartley
Ballenjongen

Bericht door JohnHartley » 25 aug 2019, 15:12

Is het al bekend met welk nummer Mitroglou gaat spelen? Denk dat het 11 gaat worden aangezien dit nummer nu vrij is, daarnaast heeft hij dit nummer zelf ook al gehad bij zijn vorige clubs.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 53 times
Been thanked: 107 times

Bericht door Mick Jagger » 25 aug 2019, 15:17

Tegen Apollon speelde hij met 57. Rugnummers verschillen nooit per competitie.

Voijke
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 103 times
Been thanked: 132 times

Bericht door Voijke » 26 aug 2019, 06:44

Doodzonde dat hij niet met 300 speelt

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 26 aug 2019, 12:24

57 houden we erin. Maakt het allemaal extra cult. 88 was ook mooi geweest gezien onze historie en zijn geboortejaar.

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 228 times
Been thanked: 228 times

Awards:

Bericht door Trixm » 26 aug 2019, 13:38

Als je zijn goalgeschiedenis bekijkt snap je ook wel waarom van Bommel Malen als eerste spits ziet. Het is een hele goede afmaker, maar voetballend wordt hij niet persé veel in het spel betrokken. Een echte nummer 9, terwijl Malen voetballend veel meer in te brengen heeft. van Bommel houdt ook van spitsen die naar de vleugel uitwijken.

Mitroglu is een ideale man voor de tweede helft, dat laat hij in ieder geval wel zien.

"If triangles had a god, they would give him three sides."

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 465 times
Been thanked: 906 times

Bericht door deninho32 » 26 aug 2019, 13:44

Mercer schreef:
26 aug 2019, 12:24
57 houden we erin. Maakt het allemaal extra cult. 88 was ook mooi geweest gezien onze historie en zijn geboortejaar.
Ook een nummer dat een beetje gevoelig ligt :D.. Ik zie nu op het filmpje aan het begin dat hij een beetje een mietensleeve heeft..Je elleboog laat je niet open.. :(
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Kapsalon Döner
Has thanked: 481 times
Been thanked: 297 times

Bericht door Grasmat » 26 aug 2019, 13:50

deninho32 schreef:
26 aug 2019, 13:44
Mercer schreef:
26 aug 2019, 12:24
Ook een nummer dat een beetje gevoelig ligt :D.. Ik zie nu op het filmpje aan het begin dat hij een beetje een mietensleeve heeft..Je elleboog laat je niet open.. :(
Misschien bewaart ie z'n ellebogen nog wel voor een spinnenweb als ie ooit nog naar de gevangenis gaat :mrgreen:

Plaats reactie