Yvon Mvogo (Gehuurd van RB Leipzig)

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
ComeOnPSV
Talent
Clubvoorkeur:
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times

Yvon Mvogo (Gehuurd van RB Leipzig)

Bericht door ComeOnPSV » 24 aug 2020, 14:32

Onze eerste aanwinst dit seizoen! Ik heb veel vertrouwen in hem! Puur omdat Schimdt hem zo graag erbij heeft.

Fanatic-U-s
International
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 68 times
Been thanked: 114 times

Bericht door Fanatic-U-s » 24 aug 2020, 14:45

En hij kent het spelletje al!
Neunzig Minuten pro Spiel im Kampfmodus!

Voormalig KG
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 29 times
Been thanked: 55 times

Bericht door Voormalig KG » 24 aug 2020, 14:58

Hopelijk kunnen ze hem volgend jaar dan overnemen, omdat zijn contract afloopt of is er een koopoptie afgesproken of een flink doorverkooppercentage. Zonder een vastgesteld terugkoopbedrag zoals bij Angeliño..

Ach ja, een eerste aankoop!!! Yes!

Batsu
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 77 times
Been thanked: 49 times

Bericht door Batsu » 24 aug 2020, 14:58

Tja ik weet niet wat ik ervan moet denken. Voelt wel als kapitaalvernietiging tov Jeroen en Lars

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 251 times
Been thanked: 779 times

Bericht door Ardbeg » 24 aug 2020, 15:00

Batsu schreef:
24 aug 2020, 14:58
Tja ik weet niet wat ik ervan moet denken. Voelt wel als kapitaalvernietiging tov Jeroen en Lars
En waarom voelt dat zo?

ComeOnPSV
Talent
Clubvoorkeur:
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times

Bericht door ComeOnPSV » 24 aug 2020, 15:04

Een keeper heeft qua kapitaal nooit een hoge waarde. Een keeper huren die het spel beter tot zijn recht laat komen is juist top. Liever groot geld in een verdediger dan een keeper.

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 827 times
Been thanked: 624 times

Bericht door Sensation » 24 aug 2020, 15:05

Ten tijde van deze analyse was hij 20, 5 jaar geleden, keep that in mind:
https://www.espn.com/soccer/blog/name/7 ... 4/headline
Style

Mvogo is an agile and long-limbed goalkeeper who generally positions himself well, stays up big and relies on his quick reactions to make saves. An assured and accurate distributor, he is comfortable starting attacks from deep. He does, though, struggle to impose himself under high crosses and can be prone to misjudgment of the ball's flight, as seen on Napoli's opening goal in their 3-0 victory over Young Boys during the Europa League group stage.

Major Strengths

excellent distribution

good positioning on shots

very agile

Major Weaknesses

struggles with high balls into the area

drilled shots close to his feet

Assessment Breakdown

Handling: Very solid in handling efforts on goal within his standing reach. When a catch is impossible, he usually gets a strong hand, or hands, to the ball and pushes it clear of the danger zone. Less comfortable when put under any pressure on high balls, he generally elects to punch and rarely clears the penalty area when doing so.

Agility: An athletic goalkeeper, very much at home flinging himself across the width of the goal to make a spectacular save, he has very quick reactions from close range efforts of medium height. As with any goalkeeper of his build, drilled low efforts either side of his feet can prove problematic.

Positioning: Generally covers his angles well and stays upright for as long as possible before committing himself. Always quick off his line to come out and sweep up passes in behind his defence, often advancing well outside his area. He does, however, have a tendency to stay rooted to his line on crosses that he should be coming to claim.

Command of Area: As noted above, he is not particularly proactive under high balls and when he does decide to come, the communication between him and his unsuspecting defenders is often uncertain. Can be a little rash when sliding out inside his area.

Distribution: Very assured with the ball at his feet and generally provides accurate clipped passes forward toward specific targets. He rarely panics and is confident enough in his ability to use his unfavoured left foot to shift the ball in an attempt to open up more space or a better angle for a forward pass.
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1158 times
Been thanked: 1852 times

Bericht door Maikel_91 » 24 aug 2020, 15:11

Batsu schreef:
Maar Zoet en Unnerstall waren beide gratis?

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 275 times
Been thanked: 291 times

Bericht door Paco Casal » 24 aug 2020, 15:13

Zullen beide wel een redelijk salaris beuren natuurlijk en ze worden niet meer waard van het op de bank zitten.

Maargoed, een van beide zal vertrekken en een goede reservedoelman kan geen kwaad. Liefst Unnerstall dan, aangezien Zoet meer zal verdienen.

Fanatic-U-s
International
Has thanked: 68 times
Been thanked: 114 times

Bericht door Fanatic-U-s » 24 aug 2020, 15:13

Batsu schreef:
Deze denkwijze remt je ontwikkeling zo hard hé. Waarom zou je genoegen nemen met minder? Je moet elke plek zo goed mogelijk invullen, dát creëert kapitaal.

Afgelopen seizoen heb je met Zoet gezien wat voor kapitaal hij vertegenwoordigd. Lars is een hele goede tweede doelman.
Neunzig Minuten pro Spiel im Kampfmodus!

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 351 times
Been thanked: 671 times

Bericht door PCGC » 24 aug 2020, 15:15

Goeie keepert aldus Schmidt en in Rogier we trust!
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Ykhim
Vedette
Has thanked: 1066 times
Been thanked: 1186 times

Bericht door Ykhim » 24 aug 2020, 15:19

Ik vind het zelf toch behoorlijk jammer dat een geweldenaar als Unnerstall er straks naast komt te staan, want dat gaat gebeuren. Zoiets hebben we eerder gehad met Tyton, al ben ik blij dat PSV deze keer niet de fout maakt door een fors mindere keeper op die plek te zetten. Mvogo is volgens mij gewoon beter dan Zoet, of heeft in elk geval meer potentie dan Zoet. Dat is verder ook geen ramp. Ik gun Zoet een mooi avontuur bij een mooie club in een mooi land, maar Unnerstall had ik hier graag onder de lat zien staan.

Nu is de vraag dan ook of Unnerstall wil blijven en genoegen wil nemen met een plek op de bank, mocht het daadwerkelijk zo ver komen. Anders kun je volgend seizoen op zoek naar twee nieuwe keepers, vermoed ik zo.
#WelkomThuisGini

Paco Casal
Nationale topspeler

Bericht door Paco Casal » 24 aug 2020, 15:21

Unnerstall is een prima keeper hoor, maar om hem nou een geweldenaar te noemen gaat me behoorlijk ver.

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 24 aug 2020, 15:21

#SzoboszlaiForBallonD'Or

Ykhim
Vedette
Has thanked: 1066 times
Been thanked: 1186 times

Bericht door Ykhim » 24 aug 2020, 15:23

Paco Casal schreef:
24 aug 2020, 15:21
Unnerstall is een prima keeper hoor, maar om hem nou een geweldenaar te noemen gaat me behoorlijk ver.
Natuurlijk is het een geweldenaar. Volgens mij kan hij ook gewoon prima aan de slag bij elke Duitse subtopper, Leverkusen, Schalke, Mönchengladbach, Wolfsburg, geen probleem hoor.

@Sensation, jij opperde Mvogo vijf jaar geleden toch ook al eens op het oude netwerk? Gefeliciteerd man! :mrgreen:
#WelkomThuisGini

SRF
Bankzitter
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Bericht door SRF » 24 aug 2020, 15:24

Unnerstall is toch een sportman? Dan zou hij gewoon de strijd met Mvogo moeten aangaan en de beste keept gewoon, klaar. Mocht hij niet de eerste doelman worden, dan kan ie mooi bij Mvogo afkijken hoe je als keeper meevoetbalt. Daar kan Unnerstall alleen maar beter van worden.

Schmidt wil volgens mij vanaf het begin al een nieuwe keeper erbij en van Zoet hebben we mentaal toch al een beetje afscheid genomen lijkt me, aangezien er volgens mij nog nauwelijks mensen waren die hem de voorkeur gaf boven Unnerstall. Dan is het wel zo prettig dat we op deze positie nu een kwaliteitsinjectie krijgen, want ik zie Zoet nu sowieso niet meer bij PSV blijven.

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 24 aug 2020, 15:25

Ykhim schreef:
24 aug 2020, 15:23
Paco Casal schreef:
24 aug 2020, 15:21
Natuurlijk is het een geweldenaar. Volgens mij kan hij ook gewoon prima aan de slag bij elke Duitse subtopper, Leverkusen, Schalke, Mönchengladbach, Wolfsburg, geen probleem hoor.

@Sensation, jij opperde Mvogo vijf jaar geleden toch ook al eens op het oude netwerk? Gefeliciteerd man! :mrgreen:
Yup beter laat dan nooit. Ik voel nu al dat ik met De Jong en Schmidt een betere band heb dan met Brands :mrgreen:
#SzoboszlaiForBallonD'Or

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 780 times
Been thanked: 2357 times

Bericht door ShovingNE2 » 24 aug 2020, 15:26

.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2127 times
Been thanked: 796 times

Bericht door Ren Höek » 24 aug 2020, 15:26

Ik ben wel benieuwd of Mvogo heeft bijgetekend bij Leipzig.
Dat moet bijna wel, maar ik heb het nog niet bevestigd gezien.

Paco Casal
Nationale topspeler

Bericht door Paco Casal » 24 aug 2020, 15:26

Ykhim schreef:
24 aug 2020, 15:23

Oke, dan hebben we een andere perceptie van het woord geweldenaar denk ik.

Gomes was een geweldenaar, Unnerstall komt daar toch wel een categorie onder in mijn optiek.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 198 times
Been thanked: 355 times

Bericht door Heruone » 24 aug 2020, 15:32

Paco Casal schreef:
24 aug 2020, 15:13
Zullen beide wel een redelijk salaris beuren natuurlijk en ze worden niet meer waard van het op de bank zitten.
In hoeverre hebben jongens als Zoet en Unnerstall transfer waarde? Unnerstall is 30, Zoet wordt dit jaar 30.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 24 aug 2020, 15:32

ShovingNE2 schreef:
24 aug 2020, 15:26
Kan jij Platte ff aan t werk zetten? :mrgreen:
#SzoboszlaiForBallonD'Or

PSV90
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 95 times
Been thanked: 77 times

Bericht door PSV90 » 24 aug 2020, 15:34

SRF schreef:
24 aug 2020, 15:24
Unnerstall is toch een sportman? Dan zou hij gewoon de strijd met Mvogo moeten aangaan en de beste keept gewoon, klaar.
Overdreven gesteld is het alsof je Luuk de Jong de strijd aan laat gaan met Malen en ze dan vooral gaat beoordelen op wie het snelste is.

Maar goed, het is aan Mvogo om het gelijk van Schmidt en John te bewijzen. Ik wens Mvogo daar alle succes bij! Over Mvogo ansich ben ik wel positief.
Spoiler: weergeven
Wellicht prematuur, maar toch even een kleine ode aan Unnerstall, die 14 duels bij ons onder de lat stond.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times
Been thanked: 496 times

Bericht door Massimo » 24 aug 2020, 15:40

Als dit het spel ten goede komt door de snelle(re) voortzettingen en het maken van betere keuzes met de bal aan de voet en verder haalt hij er met regelmaat moeilijke ballen uit die Unnerstall nu er ook uit haalt dan ga je er mijns inziens wel op vooruit. Van achteruit in het begin tempo en de juiste keuzes maken, kan een heleboel schelen. Toen ik deze tip kreeg van iemand met voetbal ging er een wereld voor me open. (Dat snel inspelen geldt trouwens ook voor verdedigers) @Heruone gaf eerder vandaag al wat goede voorbeelden.

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 122 times
Been thanked: 269 times

Bericht door Joenepsv » 24 aug 2020, 15:46

Ben blij met Mvogo hoewel ik niet had verwacht dat een keeper onze eerste aankoop zou zijn. Vind het wel jammer dat hij gehuurd wordt. Ben daar geen voorstander van. Het is korte termijn beleid. Dan maar hopen dat er een optie tot koop bij zit, dan heb je een transfer nog enigzins in eigen hand. Anders kunnen we komend seizoen weer op zoek naar een nieuwe keeper.

Plaats reactie