Yvon Mvogo (Gehuurd van RB Leipzig)

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Balinho
Basisspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 151 times
Been thanked: 129 times

Yvon Mvogo (Gehuurd van RB Leipzig)

Bericht door Balinho » 13 sep 2020, 23:25

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Komt helemaal goed met deze knakker. Zal binnen no time een enorme publiekslieveling zijn.

Fanatic-U-s
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 65 times
Been thanked: 99 times

Bericht door Fanatic-U-s » 14 sep 2020, 09:13

Niks aan de hand hier, beetje overmoedig maar heeft direct zijn fout erkend.
Neunzig Minuten pro Spiel im Kampfmodus!

Ihattaren
Geselecteerd voor Oranje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 106 times

Bericht door Ihattaren » 14 sep 2020, 09:25

Op die blunder na stond hij vooral in de 1e helft gewoon heerlijk spelers in te spelen rechts, links en centraal. Gaat alleen maar beter worden.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 229 times
Been thanked: 760 times

Bericht door Ardbeg » 14 sep 2020, 09:27

Je hebt altijd mensen die meteen onredelijk gaan lopen doen. Hier las ik ook gelijk "sukkel" en "prutser". Voorafgaand van de wedstrijd, toen de opstelling werd gepost las ik ergens "VAN BOMMEL BACK"

:')

M.Delgado
Jeugdspeler
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Bericht door M.Delgado » 14 sep 2020, 09:28

Een grote blunder, verder zeer betrouwbaar en deed waarom hij gehaald was; het spel van achteruit sturen en met name versnellen.
pedal auf das Metall

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1151 times
Been thanked: 1829 times

Bericht door Maikel_91 » 14 sep 2020, 09:40

Ardbeg schreef:
14 sep 2020, 09:27
Je hebt altijd mensen die meteen onredelijk gaan lopen doen. Hier las ik ook gelijk "sukkel" en "prutser". Voorafgaand van de wedstrijd, toen de opstelling werd gepost las ik ergens "VAN BOMMEL BACK"

Zag ook clown voorbij komen. Maar vervolgens wel doodleuk beweren dat ze nog geen conclusies eraan verbinden en ik zelf beter zou moeten lezen.

Zucht.

Mvogo wilde zich waarschijnlijk te graag bewijzen, maakte een grote fout. Daarna zat die fout nog in zijn hoofd. 1e helft was ie namelijk prima. Wat Bruggink ook zei: Mvogo heeft ook een flink aantal ballen gegeven die Unnerstall niet zou kunnen geven.
Plus, Unnerstall maakte vorig jaar een vergelijkbare fout in de Arena geloof ik.

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 343 times
Been thanked: 655 times

Bericht door PCGC » 14 sep 2020, 09:44

Boeiend, ik ben blij dat ie nu zo’n fout maakt en niet in de Arena straks. Hier leert ie alleen maar van, doet ie geen 2e keer meer.

Ik was blij dat ie in de goal stond. Gaan we veel plezier aan beleven.
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Struviet
Ballenjongen
Been thanked: 2 times

Bericht door Struviet » 14 sep 2020, 09:56

Maikel_91 schreef:
14 sep 2020, 09:40
Ardbeg schreef:

Zag ook clown voorbij komen. Maar vervolgens wel doodleuk beweren dat ze nog geen conclusies eraan verbinden en ik zelf beter zou moeten lezen.

Zucht.

Mvogo wilde zich waarschijnlijk te graag bewijzen, maakte een grote fout. Daarna zat die fout nog in zijn hoofd. 1e helft was ie namelijk prima. Wat Bruggink ook zei: Mvogo heeft ook een flink aantal ballen gegeven die Unnerstall niet zou kunnen geven.
Plus, Unnerstall maakte vorig jaar een vergelijkbare fout in de Arena geloof ik.
Die pass van Unnerstall was meter of 30 verder op het middenveld. Niet echt vergelijkbaar, alleen was de afloop natuurlijk pijnlijk. Maar een fout als deze 'moet kunnen'. Vooral blij zijn dat het je geen punten kost, dan kan hij er van leren en denkt hij er de volgende keer wel twee keer bij na. Ik denk namelijk dat het verder een prima goalie gaat zijn voor PSV.

Heya Hallvar
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 53 times

Bericht door Heya Hallvar » 14 sep 2020, 10:05

Conclusies verbinden aan zo'n blunder getuigt van kortzichtigheid. Persoonlijk vond ik de misser van Malen kwalijker. Mvogo heeft al voldoende laten zien om van toegevoegde waarde voor PSV te zijn.

Thijs85
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 278 times
Been thanked: 491 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 14 sep 2020, 10:45

Keeper zonder wedstrijdritme, die direct mede de opbouw moet verzorgen. Het kan niet helemaal goed gaan. Is hetzelfde als dat Guardiola zegt dat als de keeper zo’n fout maakt, hij als coach schuld is, omdat hij ze opdraagt dat risico te nemen. Dat is hier ook het geval. Natuurlijk moet ie dat niet wekelijks gaan doen, maar een keertje is te verwachten, zeker zonder ritme en bekendheid met de andere spelers.

grasveld
Nationale topspeler
Has thanked: 89 times
Been thanked: 161 times

Bericht door grasveld » 14 sep 2020, 10:52

Thijs85 schreef:
14 sep 2020, 10:45
Keeper zonder wedstrijdritme, die direct mede de opbouw moet verzorgen. Het kan niet helemaal goed gaan. Is hetzelfde als dat Guardiola zegt dat als de keeper zo’n fout maakt, hij als coach schuld is, omdat hij ze opdraagt dat risico te nemen. Dat is hier ook het geval. Natuurlijk moet ie dat niet wekelijks gaan doen, maar een keertje is te verwachten, zeker zonder ritme en bekendheid met de andere spelers.
Dit heeft niets met wedstrijdritme te maken. Je ogen zijn altijd fit en hij maakte hier gewoon een verkeerde keus. Ik heb ook geen wedstrijdritme, maar ik had die bal nooit gegeven. Zoals al vaker aangehaald: hij wou zich denk ik te graag profileren als voetballende keeper. Behoudens die fout was hij voetballend overigens uitstekend.

Ik denk dat we in onze handen mogen knijpen met deze gast.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times

Bericht door Massimo » 14 sep 2020, 10:53

Heya Hallvar schreef:
14 sep 2020, 10:05
Conclusies verbinden aan zo'n blunder getuigt van kortzichtigheid. Persoonlijk vond ik de misser van Malen kwalijker. Mvogo heeft al voldoende laten zien om van toegevoegde waarde voor PSV te zijn.
Ik maak me dan ook meer zorgen om de actie waar Teze op de lijn moest redden na een inschattingsfout dan de blunder waarmee hij de 1-1 weggaf. (en daar wel heel veel dingen fout deed) Dat laatste is er makkelijker uit te krijgen al zal het af en toe nog wel eens gebeuren of een hachelijke situatie ontstaan. Bij dat eerste ben ik bang dat dit een zwakte van zijn keepersarsenaal is.

Thijs85
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 278 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 14 sep 2020, 10:57

grasveld schreef:
14 sep 2020, 10:52
Thijs85 schreef:
Dit heeft niets met wedstrijdritme te maken. Je ogen zijn altijd fit en hij maakte hier gewoon een verkeerde keus. Ik heb ook geen wedstrijdritme, maar ik had die bal nooit gegeven. Zoals al vaker aangehaald: hij wou zich denk ik te graag profileren als voetballende keeper. Behoudens die fout was hij voetballend overigens uitstekend.

Ik denk dat we in onze handen mogen knijpen met deze gast.
Met wedstrijdritme kun je meer vertrouwen op wat je ziet ipv de opdracht, die je meekreeg. Verder wel eens met je.

Brael
Nationale topspeler
Has thanked: 161 times
Been thanked: 312 times

Bericht door Brael » 14 sep 2020, 11:02

Thijs85 schreef:
Is natuurlijk onzin. Als coach draag je spelers op om tot bepaalde hoogte risico te nemen (bij Guardiola wat meer dan bij een Mourinho), maar vooral ook op je eigen inschatting te vertrouwen. Schmidt zei na de wedstrijd dan ook dat een lange bal logischer was geweest op dat moment, iets waar we het allemaal wel over eens zijn, denk ik.

Het was echt gewoon een enorme blunder, maar hopende dat dit een incident was, hebben we qua meevoetballen en atletisch vermogen een uitstekende keeper in huis gehaald. Alleen die ene hoge bal waarbij hij finaal verkeerd timede, zit me niet helemaal lekker.

Hatseflats
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 26 times

Bericht door Hatseflats » 14 sep 2020, 11:49

Maikel_91 schreef:
14 sep 2020, 09:40
Ardbeg schreef:

Zucht.

Toen die blunder was gemaakt snap ik wel dat mensen clown, prutser, sukkel oid zeggen. Maar op dat moment is dat toch gewoon zo? Dat wil niet zeggen dat ie voor altijd het etiket clown krijgt he :).
Ik heb clown trouwens niet gezien hier op dit forum.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 170 times
Been thanked: 278 times

Bericht door koetje » 14 sep 2020, 11:55

Die diepe bal op Rosario was top. Vanuit daar direct veel ruimte voor PSV.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1959 times
Been thanked: 1076 times

Bericht door J.B. » 14 sep 2020, 11:59

Hatseflats schreef:
14 sep 2020, 11:49

Ik heb clown trouwens niet gezien hier op dit forum.
Klopt @Ajacied1988 is geschorst.. :D
Only in it for the money

Juancho
Legende
Has thanked: 403 times
Been thanked: 655 times

Bericht door Juancho » 14 sep 2020, 12:07

Die 1e fout is gewoon door bewijsdrang. Kan gebeuren want wat al veel gezegd is, tot dat moment had hij een aantal geweldige passes en straalde hij rust uit aan de bal. Zo'n momentje hoort erbij, dat heeft bijna elke extreem meevoetballende keeper wel. Onana zelfs een aantal keren per seizoen :).

Dan vind ik dat 2de moment meer verontrustend, waar Teze hem moest redden op de doellijn. Wat ik begreep van kenners is dat hoge ballen, timing en heersen in de 16 één van zijn zwakke punten is. En dat zag je wel terug op dat moment. Kwam erg twijfelend uit, miste compleet de bal en het was dus dat Teze hem redde anders was het gewoon een goal geweest. Dus hopelijk is dat voor nu nog een kwestie van ritme opdoen, situaties weer leren inschatten en daarin groeien.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 170 times
Been thanked: 278 times

Bericht door koetje » 14 sep 2020, 12:11

Vanuit het beeld achter doel (zicht keeper) leek je alleen Hendrix te kunnen zien op het moment van spelen maar niet de tegenstander. Hendrix belemmerde dat zicht (is vrij zeldzaam) en leek vanaf dat beeld ongedekt.

Of dat ook het beeld van de keeper was is afwachten. Verder natuurlijk technisch gezien ook een belabberde stuiterbal die Hendrix alleen maar terug naar de keeper kan spelen zelfs als hij ongedekt zou hebben gestaan.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2113 times
Been thanked: 793 times

Bericht door Ren Höek » 14 sep 2020, 12:17

Massimo schreef:
14 sep 2020, 10:53
Ik maak me dan ook meer zorgen om de actie waar Teze op de lijn moest redden na een inschattingsfout dan de blunder waarmee hij de 1-1 weggaf.
Waarom?
Op zich doet hij daar weinig verkeerd meen ik me te herinneren. Hij stapt uit om de druk bij de tegenstander neer te leggen, die tegenstander gaat daar vervolgens uitstekend mee om (mag ook gezegd worden), maar ondertussen heeft de verdediging de tijd gekregen voor rugdekking. En waar was de PSV 'er die de betreffende tegenstander moest dekken?

Daarbij geldt ook voor deze situatie N=1. Hoge ballen zouden een zwak punt kunnen zijn, maar daar is meer bewijs voor nodig.
En laten we eerlijk zijn, als Mvogo (zo goed als) foutloos kon keepen dan stond hij bij een absolute topclub in de goal. Er zijn namelijk maar weinig keepers die zo goed kunnen meevoetballen.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1151 times
Been thanked: 1829 times

Bericht door Maikel_91 » 14 sep 2020, 12:22

Juancho schreef:
14 sep 2020, 12:07
Dan vind ik dat 2de moment meer verontrustend, waar Teze hem moest redden op de doellijn.
Nouja redden is een groot woord. Want die bal was absoluut niet in het doel beland zoals te zien was op het andere camerabeeld. Ook geen speler van Groningen in de buurt die erbij had gekund. Maar heel handig was het niet inderdaad.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 887 times
Been thanked: 1175 times

Bericht door ruuddevil » 14 sep 2020, 12:33

Heya Hallvar schreef:
14 sep 2020, 10:05
Malen heeft al voldoende laten zie bedoel je waarschijnlijk.

Park
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 50 times

Bericht door Park » 14 sep 2020, 19:50

Van fouten leer je (en nog meer dooddoeners haha)

FritskePhilips
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 41 times

Bericht door FritskePhilips » 14 sep 2020, 21:03

Park schreef:
14 sep 2020, 19:50
Van fouten leer je (en nog meer dooddoeners haha)
Behalve als je Benjamin heet, dan van Leer je helemaal niets en laat je schotjes het netje in ploffen tegen je oude werkgever.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 66 times
Been thanked: 862 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 14 sep 2020, 21:05

Is bij VI nu al de nieuwe Manolev. Ik zou zeggen, snoer ze de mond volgende week Yvon.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 229 times
Been thanked: 760 times

Bericht door Ardbeg » 14 sep 2020, 21:10

Josef Dettelbacher schreef:
14 sep 2020, 21:05
Is bij VI nu al de nieuwe Manolev. Ik zou zeggen, snoer ze de mond volgende week Yvon.
Sneu gedoe.

Plaats reactie