Sam Lammers

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 251 times
Been thanked: 779 times

Sam Lammers

Bericht door Ardbeg » 16 sep 2020, 09:31

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bubba Gump schreef:
16 sep 2020, 09:30
En daar gaan we weer, kritiek op Johnny en ik ben weer een undercover. Twee oud internationals voor action-prijzen weg en Ajax verkoopt Sven fucking Botman voor 6 x zo veel en dan mag je niet zeggen dat Ajax het beter doet qua verkoop. Schiet mij maar lek..
Het gaat ook om de attitude waar je hier mee aan komt zetten. Niet doen alsof je niet weet dat Ajax sowieso meer geld krijgt omdat naam Ajax.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 16 sep 2020, 09:32, 2 keer totaal gewijzigd.

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 780 times
Been thanked: 2357 times

Bericht door ShovingNE2 » 16 sep 2020, 09:31

TylerDurdn schreef:
16 sep 2020, 09:20
Ik vraag mezelf echt af waarom sommige mensen ''fan'' van onze club zijn. Grijpen alles aan om te zeiken op het beleid. Zonder Heerenveen had je max 3 a 4 miljoen kunnen krijgen voor Sam.
Het maakt voor sommigen echt niet uit wat PSV doet of uit onderhandeld. Een spits halen die meer dan 1 op 1 loopt: ook niet goed. Echt alles is kut aan PSV volgens sommigen. We hebben een trainer die we moeten faciliteren: dan doe je dat met een keeper die hij qua type graag wil en dan krijg je 'ja maar Unnerstall' en 'We halen alleen spelers die Schmidt kent'. Diverse spelers staan natuurlijk gewoon al tijden op de scoutingslijsten bij PSV. Maar nee: echt alles wordt zo gedraaid dat PSV het eindigt met een bak kritiek. Het azijn van het vorige seizoen zit er nog goed in.

De volgende aankopen zal ook wel iets mee zijn.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Fanatic-U-s
International
Has thanked: 68 times
Been thanked: 114 times

Bericht door Fanatic-U-s » 16 sep 2020, 09:33

Die 20 jarige verdediger heeft natuurlijk wel wat meer potentie dan een keeper van 29 en een middenvelder van 25, die al jaren rond hetzelfde niveau dobberen.
Neunzig Minuten pro Spiel im Kampfmodus!

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 66 times
Been thanked: 892 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 16 sep 2020, 09:34

ShovingNE2 schreef:
16 sep 2020, 09:31
TylerDurdn schreef:
16 sep 2020, 09:20
Ik vraag mezelf echt af waarom sommige mensen ''fan'' van onze club zijn. Grijpen alles aan om te zeiken op het beleid. Zonder Heerenveen had je max 3 a 4 miljoen kunnen krijgen voor Sam.
Het maakt voor sommigen echt niet uit wat PSV doet of uit onderhandeld. Een spits halen die meer dan 1 op 1 loopt: ook niet goed. Echt alles is kut aan PSV volgens sommigen. We hebben een trainer die we moeten faciliteren: dan doe je dat met een keeper die hij qua type graag wil en dan krijg je 'ja maar Unnerstall' en 'We halen alleen spelers die Schmidt kent'. Diverse spelers staan natuurlijk gewoon al tijden op de scoutingslijsten bij PSV. Maar nee: echt alles wordt zo gedraaid dat PSV het eindigt met een bak kritiek. Het azijn van het vorige seizoen zit er nog goed in.

De volgende aankopen zal ook wel iets mee zijn.
Verder zit ook niemand hier aan tafel bij de gesprekken en weet niemand wat er besproken wordt. Voor hetzelfde geldt probeert John Atalanta of Lammers die afdracht aan Heerenveen te laten betalen. Weten we niet he..

TylerDurdn
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 2339 times
Been thanked: 484 times

Bericht door TylerDurdn » 16 sep 2020, 09:41

Bubba Gump schreef:
En daar gaan we weer, kritiek op Johnny en ik ben weer een undercover. Twee oud internationals voor action-prijzen weg en Ajax verkoopt Sven fucking Botman voor 6 x zo veel en dan mag je niet zeggen dat Ajax het beter doet qua verkoop. Schiet mij maar lek..
Wij verkopen nu toch ook Sam voor dezelfde prijs met minder lang contract, eveneens na 1 goed seizoen bij Heerenveen...
Ajax verkoopt overigens 1 international voor 1 miljoen, die nog in de basis stond ook de laatste 2 wedstrijden.....Veltman.

Dus nogmaals wat is het verschil, behoudens verkoop topspelers.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times
Been thanked: 496 times

Bericht door Massimo » 16 sep 2020, 09:42

Bubba Gump schreef:
Het verkoopbeleid van PSV kan absoluut beter, maar enige nuance wil ik wel aanbrengen. De eerste is dat Ajax voor hetzelfde kaliber structureel meer geld krijgt dan andere Nederlandse clubs zoals er hierboven al wordt aan gerefereerd. Zoiets bouw je niet zomaar even in een jaartje of 2 op. Dat is de verdienste van Ajax, maar dat is wel iets wat ik vind dat je mee moet nemen. Het tweede vind ik de vergelijking tussen Zoet/Hendrix en Botman een beetje scheef. Zoet en Hendrix spelen al heel lang bij de club, hebben clubniveau als kwaliteit, hebben prijzen gewonnen met hun club en hun contract meerdere malen verlengt en hadden/hebben nog een eenjarig contract. Een veel meer vergelijkbare speler dan Botman vind ik dan Veltman en voor hoeveel ging die eigenlijk weg?

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 275 times
Been thanked: 291 times

Bericht door Paco Casal » 16 sep 2020, 09:42

Er was toch niemand negatief over Max? @ShovingNE2. Er mogen toch 'vraagtekens' gezet worden bij bepaalde transfers. Waaronder die van Mvogo, wanneer je Unnerstall in je ploeg hebt. Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen en het voordeel van de twijfel, maar we hoeven toch niet op alles wat PSV doet ja en amen te zeggen? Anders zou het ook maar een flauwe boel worden hier op het forum. Denk persoonlijk overigens dat het een goede aankoop is, ondanks zijn kutwedstrijd van afgelopen zondag.

Ik ben zelf positief over de komst van Zahavi, al was ik dat vorig jaar ook over Mitroglou.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 16 sep 2020, 09:47

Paco Casal schreef:
16 sep 2020, 09:42
maar we hoeven toch niet op alles wat PSV doet ja en amen te zeggen?
Zeker niet. Maar echt veel is kut. Max is inderdaad goed ontvangen. Maar alle onderhandelingen zijn slecht, salaris is slecht, op leeftijd, alles komt uit de koker van de trainer (wat bullshit is).

Wat ik zeg: azijn van vorig jaar zit er nog goed in. Gaat pas veranderen als we weer gaan winnen.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Kapsalon Döner
Has thanked: 502 times
Been thanked: 307 times

Bericht door Grasmat » 16 sep 2020, 09:48

En als er geen onruststokende undercover amsterdammers meer rondwaren hier.

Bubba Gump
Ballenjongen
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Bericht door Bubba Gump » 16 sep 2020, 09:48

De aankopen stemmen mij tevreden hoor, zeker Max. Wel ook hierbij de nuance dat te lang wordt gewacht met een CV en een CM, als die al komen.

Het gaat mij puur om het verkoopbeleid. Natuurlijk krijgt Ajax op basis van hun naam te veel voor hun spelers. Maar het contrast met ons is gewoon zo pijnlijk groot. Hendrix is gewoon een gewaardeerde middenvelder die bij vrijwel iedere club uit de Serie A (buiten de top 4 misschien) moeiteloos mee kan. Dan vind ik een vraagprijs zoals genoemd wordt geen goed uitgangspunt (voorop gesteld dat het waar is natuurlijk).

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 251 times
Been thanked: 779 times

Bericht door Ardbeg » 16 sep 2020, 09:51

Bubba Gump schreef:
16 sep 2020, 09:48
Hendrix is gewoon een gewaardeerde middenvelder die bij vrijwel iedere club uit de Serie A (buiten de top 4 misschien) moeiteloos mee kan.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 275 times
Been thanked: 291 times

Bericht door Paco Casal » 16 sep 2020, 09:52

ShovingNE2 schreef:
16 sep 2020, 09:47

Zeker niet. Maar echt alles is kut. Max is inderdaad goed ontvangen. Maar alle onderhandelingen zijn slecht, salaris is slecht, op leeftijd, alles komt uit de koker van de trainer (wat bullshit is).

Wat ik zeg: azijn van vorig jaar zit er nog goed in. Gaat pas veranderen als we weer gaan winnen.
Er zijn op dit moment 2 transfers geweest. Mvogo is volgens mij overwegend positief ontvangen en Max uitermate positief. Ik vind het persoonlijk allemaal wel meevallen eerlijk gezegd.

@Bubba Gump Je overschat Hendrix echt schromelijk. Buiten de top-4 (Juventus, Inter, Lazio Roma, Napoli).. Dan zou hij dus moeiteloos meekunnen bij AS Roma, AC Milan, Atalanta en Napoli. Dat waag ik hardop te betwijfelen. Rechter rijtje Serie A wellicht.
Laatst gewijzigd door Paco Casal op 16 sep 2020, 09:55, 2 keer totaal gewijzigd.

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 411 times
Been thanked: 440 times

Bericht door TomPSV » 16 sep 2020, 09:53

Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Hendrix wordt zwaar onderschat. Hele nuttige kracht.

Noosa
Basisspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 58 times
Been thanked: 26 times

Bericht door Noosa » 16 sep 2020, 09:54

Paulus22 schreef:
16 sep 2020, 09:22
Noosa schreef:
16 sep 2020, 09:01

Heerenveen heeft een jaar lang een spits gehad die 16keer voor ze scoorde en krijgt nu dan blijkbaar nog 11mln bonus!
11 lijkt me wat wild ;-)
Andersom had PSV hem zonder dat jaar ws. niet aan Atalanta kunnen verkopen voor ca. EUR 10 mln. en verlengen wil hij niet.
Das inderdaad wat overdreven :D , maar 1mln vind ik ook best veel!

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Kapsalon Döner
Has thanked: 502 times
Been thanked: 307 times

Bericht door Grasmat » 16 sep 2020, 09:56

Ardbeg schreef:
16 sep 2020, 09:51
Bubba Gump schreef:
16 sep 2020, 09:48
Hendrix is gewoon een gewaardeerde middenvelder die bij vrijwel iedere club uit de Serie A (buiten de top 4 misschien) moeiteloos mee kan.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hoho. Hij bedoelt als haarstylist uiteraard. Niet als voetballer.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 16 sep 2020, 10:14

TomPSV schreef:
16 sep 2020, 09:53
Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Hendrix wordt zwaar onderschat. Hele nuttige kracht.
Speelt al 7(!) seizoenen in minstens de helft van de competitiewedstrijden mee. Heeft ondanks drie kampioenschappen en meerdere CL-optredens slechts één (oefen)interland op zijn naam staan, en er is nog nooit een club gekomen die een serieus bedrag over heeft gehad voor deze "nuttige kracht". Ik denk dat Jorrit precies op zijn top zit, misschien eigenlijk wel iets te hoog zelfs. Speelt hier en daar een keer een dijk van een wedstrijd, maar laat het even zo vaak niet zien in wedstrijden met een sterkere tegenstander die druk zet.

Had hij nu bij pakweg Heerenveen of Groningen gezeten, dan denk ik niet dat Ajax of PSV hem zouden halen. Feyenoord wel.

SRF
Bankzitter
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Bericht door SRF » 16 sep 2020, 10:14

Josef Dettelbacher schreef:
16 sep 2020, 08:46
Fanatic-U-s schreef:
16 sep 2020, 08:41
Heerenveen heeft de transfersom die PSV gaat krijgen ook wel degelijk mede mogelijk gemaakt... Denk dat wij daar nu meer door overhouden dan als er geen huur was geweest.
Daar staat tegenover dat Lammers dat waarschijnlijk een stuk minder bekend was bij de buitenlandse clubs nu, en het nog maar de vraag was of een Atalanta zich dan zou hebben gemeld (en daardoor contractverlenging al lang geregeld zou zijn)
Of we hadden Lammers contract helemaal niet verlengd omdat hij voor een 23-jarige echt nog veel te weinig had laten zien. Lammers had dat jaar bij Heerenveen gewoon nodig om de speler te worden die hij nu is.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 16 sep 2020, 10:15

Josef Dettelbacher schreef:
16 sep 2020, 10:14
Had hij nu bij pakweg Heerenveen of Groningen gezeten, dan denk ik niet dat Ajax of PSV hem zouden halen. Feyenoord wel.
Denk dat dit wel klopt inderdaad.

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 351 times
Been thanked: 671 times

Bericht door PCGC » 16 sep 2020, 11:35

Siemen schreef:
16 sep 2020, 09:29
9 miljoen excl. bonussen wat je dan kan investeren in een CV of CM? Prima, strik eromheen. Zahavi als vervanger.
6 miljoen netto hou je daar ongeveer van over, ook nog eens in termijnen.
Geld had je beter bij een klasbak van een CV of CM kunnen neerleggen.
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Fanatic-U-s
International
Has thanked: 68 times
Been thanked: 114 times

Bericht door Fanatic-U-s » 16 sep 2020, 11:52

Zittie onderhand al in 't vliegtuig dan of?
Neunzig Minuten pro Spiel im Kampfmodus!

Juancho
Legende
Has thanked: 408 times
Been thanked: 672 times

Bericht door Juancho » 16 sep 2020, 12:19

Maar wat ik niet begrijp... heeft Heerenveen nu zelfs 2x een bonus kunnen afwingen bij het huren?

1. 20% bij doorverkoop in het eerste seizoen na terugkeer
2. 10% bij doorverkoop daarna

Is toch echt vrij bizar hoor en ik zou ook niet weten waarom je daarmee akkoord zou gaan. Hierboven staat dat Lammers anders nooit zo had kunnen doorontwikkelen maar ik mis 1 nuance: PSV had hem dan gewoon verhuurt aan een andere club want interesse in Sam was er meer dan genoeg.

Volgende keer vooral tegen Heerenveen zeggen dat ze verder kunnen kijken of hun bizarre eisen intrekken.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 16 sep 2020, 12:24

Juancho schreef:
16 sep 2020, 12:19
Maar wat ik niet begrijp... heeft Heerenveen nu zelfs 2x een bonus kunnen afwingen bij het huren?

Is toch echt vrij bizar hoor en ik zou ook niet weten waarom je daarmee akkoord zou gaan. Hierboven staat dat Lammers anders nooit zo had kunnen doorontwikkelen maar ik mis 1 nuance: PSV had hem dan gewoon verhuurt aan een andere club want interesse in Sam was er meer dan genoeg.

Volgende keer vooral tegen Heerenveen zeggen dat ze verder kunnen kijken of hun bizarre eisen intrekken.
Volgens mij heeft Gerbrands ooit zelf geroepen dat hij een zelfde soort model zou willen, waarin PSV dan spelers de ruimte geeft van bijvoorbeeld PL clubs.

Maar Juancho, niet elke stageplaats is even veel waard het. Heerenveen biedt prima faciliteiten, medespelers en enige vorm van prestatiedrang. Een club als VVV of Zwolle biedt dat veel minder.

Juancho
Legende
Has thanked: 408 times
Been thanked: 672 times

Bericht door Juancho » 16 sep 2020, 12:28

Nooit gelezen, heb je toevallig een linkje? Ben wel benieuwd dan hoe hij dat vorm wil geven.
Maar Juancho, niet elke stageplaats is even veel waard het. Heerenveen biedt prima faciliteiten, medespelers en enige vorm van prestatiedrang. Een club als VVV of Zwolle biedt dat veel minder
Heerenveen is juist al langer een grote teringzooi. Bestuurders die over elkaar heen vallen, trainers die ontslagen worden, financiële problemen, matige selecties. Ik zou Heerenveen dus alles behalve stabiel willen noemen. Bovendien zit er ook nog wel een groep clubs tussen Heerenveen en de toenmalige kunstgras clubs PEC en VVV he.

Goed, heeft nu geen nut meer om daar verder over te gaan, tis al gebeurt. Maar hopelijk wel een wijze les voor de Jong. En mocht Gerbrands en de Jong dit juist bewust toestaan omdat ze ook zelf zo deals kunnen maken met grote buitenlandse clubs, prima, maar die plannen wbt samenwerking liggen er al jaren. Onlangs heb ik dat nog gepost.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 16 sep 2020, 12:34

Juancho schreef:
16 sep 2020, 12:19

Ik lees het als een doorverkooppercentage dat terugloopt. Eerste zomer 20%, volgende zomer 10%. Niet 2 bonussen, maar een teruglopende bonus.

Je noemt het nu bizar, maar jij wilde Gerbrands nog een vraag stellen of hij dit nog in gedachten had als wij spelers zouden huren. Ik denk het wel. Ik denk dat deze eisen van clubs vaker komen. Het gebeurt ook vast vaker, het zijn niet alleen Ajax en PSV die dit doen.

Je hoeft het niet te doen, maar het zou mij niets verbazen dat clubs van vergelijkbaar niveau in Nederland hetzelfde verlangen. Opleiden voor Ajax en PSV? Prima: kost je knaken. Dan kan je naar lagere clubs kijken, maar daar wil misschien een speler niet naar toe of is dat niet het niveau wat je wenst. Het laatste alternatief is niet verhuren en in de KKD laten spelen. Ik snap de afweging wel. En ook die van Heerenveen.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 757 times
Been thanked: 827 times

Bericht door El Sordo » 16 sep 2020, 12:36

Vooralsnog heb ik enkel gezien dat die Boeringa dit heeft gemeld. Zonder verder al te veel moeite te doen om het verder te onderbouwen, overigens.

Afijn, er zijn natuurlijk allerlei redenen te bedenken waarom dit een oplossing kan zijn. Overname salaris bijvoorbeeld of een garantie op een hoog aantal speelminuten/basisplaatsen. Geen idee hoe deze constructie precies in elkaar stak, overigens, maar het lijkt me sterk dat PSV alleen maar heeft toegelegd.
Si yo fuera Jorrit Hendrix
Viviría como él

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 16 sep 2020, 12:40

El Sordo schreef:
16 sep 2020, 12:36
. Overname salaris bijvoorbeeld of een garantie op een hoog aantal speelminuten/basisplaatsen.
Met verhuurconstructies aan NAC heeft PSV ooit afgesproken dat ze een x-huursom zouden betalen, maar die huursom zou lager worden naarmate hij meer minuten maakte. Om te zorgen dat hij ook echt voor de basis gehaald werd en minuten zou maken en niet als selectievulling.

Plaats reactie