Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 208 times
Been thanked: 1135 times

Mark van Bommel

Bericht door ShovingNE2 » 07 mar 2020, 11:59

Faber is gewoon een veel betere trainer dan Van Bommel. Er komt weer wat vertrouwen terug en daarom laat hij het staan. Volkomen logisch. Deze spelers (en meer) had Van Bommel ook tot zijn beschikking overigens, maar hij wilde graag het conflict model hanteren.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 88 times
Been thanked: 305 times

Bericht door Massimo » 07 mar 2020, 12:48

De Jong heeft absoluut een slecht transferzomer gedraaid en daardoor was de huidige selectie minder dan die van vorig seizoen. De Jong weet donders goed dat het komende zomer een heel stuk beter zal moeten. Echter maakte Van Bommel er al vanaf januari 2019 een potje van en werd het van kwaad tot erger. En omdat hij door zijn manier van werken veel verdeeldheid veroorzaakte binnen zowel de selectie als de rest van de club gleed de club in rap tempo nog verder af. Faber heeft dit half jaar de ondankbare taak om de lijn naar boven weer in te zetten en de eerste contouren lijken nu enigszins zichtbaar. Het houdt nog steeds niet over, maar ik vind wel dat je al voorzichtig kan spreken over een trensomkeer de goede kant op. Komende zomer zal dat met een nieuwe trainer en een veel beter transferbeleid weer de push naar boven moeten gaan geven zodat je ook weer kampioen kan worden en Europees weer eens kan overwinteren. Van Bommel heeft gezien zijn gedrag en prestaties over een langere periode lang bij PSV mogen zitten. Iets wat ik in de basis ook toejuich, omdat ik vind dat trainers de tijd moeten kunnen krijgen om iets om te draaien. Helemaal als het niet zo zwart/wit is als het van de buitenkant lijkt en dat in de meeste gevallen ook het geval is. Echter als die tijd ook is gepasseerd dan is het zaak om afscheid te nemen en dat was wat mij betreft bij Van Bommel het geval. Dus ik vind hel zeer terecht dat hij uiteindelijk is ontslagen.

Skywalker
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: The Death Star Dianogas
Has thanked: 101 times
Been thanked: 32 times

Bericht door Skywalker » 07 mar 2020, 13:09

DeTaurus schreef:
07 mar 2020, 11:54
grasveld schreef:
07 mar 2020, 11:52
Johan Derksen zit wel diep in zijn reet. Nondeju. :lol:

Continue de directie verwijten dat ze Bommel eruit gebommeld hebben. En maar volhouden dat hij een goede trainer is. Bizar.
Het is dus toeval dat het gaat lopen nu alle aankopen van afgelopen seizoen op de bank (moeten) plaatsnemen?
Van de aankopen van het afgelopen seizoen staan Dumfries, Thomas, Viergever en Unnerstall gewoon in de basis? En van de nieuwelingen van dit seizoen speelt Rodriguez wekelijks.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 07 mar 2020, 13:16

Skywalker schreef:
07 mar 2020, 13:09
DeTaurus schreef:
grasveld schreef:
07 mar 2020, 11:52
Johan Derksen zit wel diep in zijn reet. Nondeju. :lol:

Continue de directie verwijten dat ze Bommel eruit gebommeld hebben. En maar volhouden dat hij een goede trainer is. Bizar.
Het is dus toeval dat het gaat lopen nu alle aankopen van afgelopen seizoen op de bank (moeten) plaatsnemen?
Van de aankopen van het afgelopen seizoen staan Dumfries, Thomas, Viergever en Unnerstall gewoon in de basis? En van de nieuwelingen van dit seizoen speelt Rodriguez wekelijks.
We hebben hier een interpretatieverschil omtrent de periode waar mijn bericht op slaat.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 315 times
Been thanked: 412 times

Bericht door Ykhim » 07 mar 2020, 13:20

DeTaurus schreef:
Daarmee zeg je dus eigenlijk dat van Bommel niet goed gezien heeft dat deze aankopen beter op de bank plaats hadden kunnen nemen?

Het is trouwens wel een beetje gek om te zeggen dat het gaat lopen nu alle aankopen op de bank plaatsnemen. Het is nu gaan lopen omdat er in elk geval een tactisch plan is en omdat er geen conflictmodel meer gehanteerd wordt. Die persconferentie van Faber vond ik wel mooi: erkennen dat er fouten worden gemaakt (Schwaab, bijvoorbeeld) en dat spelers niet feilloos zijn (Hendrix, Rosario), maar wél veel meer goed doen. Zo creëer je een sfeer van acceptatie. Daar voelen spelers zich zichtbaar prettiger bij.
Shirtsponsor 26 maart-30 april: J.B.

"FAKE NEWS!"

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 07 mar 2020, 13:28

Ykhim schreef:
07 mar 2020, 13:20
DeTaurus schreef:
Daarmee zeg je dus eigenlijk dat van Bommel niet goed gezien heeft dat deze aankopen beter op de bank plaats hadden kunnen nemen?
Dit had hij eerder moeten onderkennen inderdaad.
Hoe dan ook zijn we er zwakker op geworden en ik denk dat zijn positie nog sneller onder druk zou komen te staan als hij alle aankopen op de bank zou houden.
Als je al ziet hoe hem achteraf openlijk verweten is dat Toni Lato geen eerlijke kans heeft gehad bijvoorbeeld, geeft het wel weer dat er ook juist rekening gehouden moest worden met conflicterende belangen.

Wat dat betreft waren er ook botsende belangen.
Ykhim schreef:
07 mar 2020, 13:20
Het is trouwens wel een beetje gek om te zeggen dat het gaat lopen nu alle aankopen op de bank plaatsnemen. Het is nu gaan lopen omdat er in elk geval een tactisch plan is en omdat er geen conflictmodel meer gehanteerd wordt. Die persconferentie van Faber vond ik wel mooi: erkennen dat er fouten worden gemaakt (Schwaab, bijvoorbeeld) en dat spelers niet feilloos zijn (Hendrix, Rosario), maar wél veel meer goed doen. Zo creëer je een sfeer van acceptatie. Daar voelen spelers zich zichtbaar prettiger bij.
En waarom passen precies de aankopen niet in dit plaatje?

Omdat er (op basis van meningen van opvolgers) andere oorzaken aan te wijzen zouden zijn, neemt het niet weg dat er kapitaal op de bank weg zit te rotten.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 07 mar 2020, 13:36

De aankopen hadden beter gekund, lijkt me helder. Wat ook helder is, is dat ze bij lange na niet zo slecht zijn als ze dit seizoen lijken. Bruma heeft een prima cv, heeft in vier hogere competities gespeeld, is meervoudig international van de Europees kampioen. Je gaat mij niet wijsmaken dat hij slechter is dan Narsingh. Baumgartl heeft ruim 100 wedstrijden op profniveau in Duitsland gespeeld, maar zou hier ineens slechter zijn dan Heiko Westermann? Welnee, natuurlijk niet. Over Gutiérrez zullen we het ook maar niet hebben, want daar zijn letterlijk alle kwaliteiten uit geslagen. Dat is in niks meer de speler die hij ooit was.

Shoving zei het een tijd geleden al treffend: het gaat maanden duren om het terreurbeleid van van Bommel te herstellen. We zijn nu 3 maanden verder en pas nu begint het ergens op te lijken, maar er is nog steeds een lange weg te gaan.

"FAKE NEWS!"

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 161 times

Bericht door cocufan1 » 07 mar 2020, 13:48

Ykhim schreef:
07 mar 2020, 13:36
De aankopen hadden beter gekund, lijkt me helder. Wat ook helder is, is dat ze bij lange na niet zo slecht zijn als ze dit seizoen lijken. Bruma heeft een prima cv, heeft in vier hogere competities gespeeld, is meervoudig international van de Europees kampioen. Je gaat mij niet wijsmaken dat hij slechter is dan Narsingh. Baumgartl heeft ruim 100 wedstrijden op profniveau in Duitsland gespeeld, maar zou hier ineens slechter zijn dan Heiko Westermann? Welnee, natuurlijk niet. Over Gutiérrez zullen we het ook maar niet hebben, want daar zijn letterlijk alle kwaliteiten uit geslagen. Dat is in niks meer de speler die hij ooit was.

Shoving zei het een tijd geleden al treffend: het gaat maanden duren om het terreurbeleid van van Bommel te herstellen. We zijn nu 3 maanden verder en pas nu begint het ergens op te lijken, maar er is nog steeds een lange weg te gaan.
Bruma had niet zo'n geweldige statistieken toch?
Het was een gokje van JdJ, die dacht dat zijn rendement er in de Eredivisie wel uit zou komen.
Bruma is als ik me niet vergis 26 jaar. Dan mag je toch wel iets meer eisen denk ik zo. Dat is een leeftijd dat de meeste spelers de top van hun kunnen bereiken en over voldoende ervaring beschikken. Maar het komt er totaal niet uit bij hem.

Ik heb Guti voordat hij naar PSV kwam nooit zien voetballen. Maar vanaf het begin vond ik deze speler al tegenvallen.
Ik kan me nog de bekerwedstrijd van vorig jaar herinneren. Waarin hij volledig door het ijs zakte. Dat was in het eerste halve seizoen onder van Bommel. Mist gewoon handelingssnelheid.

Baumgartl heb ik wel vaak goede dingen zien doen. Dat is in mijn ogen een speler waar zeker meer in zit dan er momenteel uitkomt. Dat is ook 1 van de spelers die duidelijk gemaakt heeft dat hij zich niet prettig voelde onder van Bommel. Ik verwacht dat hij wel weer gaat aanhaken straks.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 07 mar 2020, 13:53

Je mag van Bruma ook meer eisen, net als van Gutiérrez en Baumgartl, maar dat was m'n punt helemaal niet. Mijn punt is dat ze nu veel slechter spelen dan ze kunnen, of in elk geval in het verleden hebben laten zien. Ze zijn daarin ook niet de enige spelers. Op dat moment denk ik dat het heel fair is om verder te kijken dan individuele gevallen en de blik te richten op het beleid van van Bommel.

Als één of twee spelers minder goed zijn dan ze waren, kun je prima kijken naar het beleid van een TD. Als ze allemaal minder spelen dan ze ooit deden, dan ligt het toch echt aan iemand anders.

"FAKE NEWS!"

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 07 mar 2020, 13:56

Ykhim schreef:
07 mar 2020, 13:53
Je mag van Bruma ook meer eisen, net als van Gutiérrez en Baumgartl, maar dat was m'n punt helemaal niet. Mijn punt is dat ze nu veel slechter spelen dan ze kunnen, of in elk geval in het verleden hebben laten zien. Ze zijn daarin ook niet de enige spelers. Op dat moment denk ik dat het heel fair is om verder te kijken dan individuele gevallen en de blik te richten op het beleid van van Bommel.

Als één of twee spelers minder goed zijn dan ze waren, kun je prima kijken naar het beleid van een TD. Als ze allemaal minder spelen dan ze ooit deden, dan ligt het toch echt aan iemand anders.
Ik ben zelf ook voorstander van naar het geheel kijken.

Zelf zie ik alleen de samenstelling van de selectie als hoofdoorzaak, in plaats van de operationele zaken van een trainer die al een aantal maanden weg is.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 07 mar 2020, 13:59

Het is en-en, niet of-of. Daarbij is het belangrijk om je af te vragen of er meer uit de selectie gehaald had kunnen worden dan van Bommel tussen oktober en december heeft gedaan. Als je ziet hoe PSV er nu voor staat, dan lijkt me het antwoord een duidelijke ja. Natuurlijk kun je altijd een wedstrijd verliezen, maar 9 van de 11 (dat was het, toch?) niet winnen is onacceptabel. Sterker nog: win je bij Willem II en Utrecht, en speel je niet gelijk tegen Emmen en Sparta, dan had je nu bovenaan gestaan. Dat had ook met deze selectie moeten kunnen.

We kunnen daarbij ook naar vorig jaar kijken overigens. Toen zat de selectie - grotendeels hetzelfde als waarmee Cocu lachend vier wedstrijden voor het einde kampioen werd - een heel stuk beter in elkaar, maar is de titel uiteindelijk ook finaal om zeep geholpen. Dan neig je toch naar van Bommel als hoofdoorzaak van de problemen hoor.

"FAKE NEWS!"

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 07 mar 2020, 14:01

Lato werd Van Bommel verweten omdat hij hem (zo bleek achteraf) niet opstelde vanwege gebrek aan kwaliteit maar gewoon om John de Jong dwars te zitten.

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 161 times

Bericht door cocufan1 » 07 mar 2020, 14:18

Ykhim schreef:
07 mar 2020, 13:59
Het is en-en, niet of-of. Daarbij is het belangrijk om je af te vragen of er meer uit de selectie gehaald had kunnen worden dan van Bommel tussen oktober en december heeft gedaan. Als je ziet hoe PSV er nu voor staat, dan lijkt me het antwoord een duidelijke ja. Natuurlijk kun je altijd een wedstrijd verliezen, maar 9 van de 11 (dat was het, toch?) niet winnen is onacceptabel. Sterker nog: win je bij Willem II en Utrecht, en speel je niet gelijk tegen Emmen en Sparta, dan had je nu bovenaan gestaan. Dat had ook met deze selectie moeten kunnen.

We kunnen daarbij ook naar vorig jaar kijken overigens. Toen zat de selectie - grotendeels hetzelfde als waarmee Cocu lachend vier wedstrijden voor het einde kampioen werd - een heel stuk beter in elkaar, maar is de titel uiteindelijk ook finaal om zeep geholpen. Dan neig je toch naar van Bommel als hoofdoorzaak van de problemen hoor.

We zien ook bij Feyenoord dat een trainer best wel wat inbreng heeft op de resultaten.

Het voetbal is er bij PSV en Feyenoord niet beter op geworden, de resultaten wel.
Juiste poppetjes op de juiste plek. En de spelers een goed gevoel meegeven werkt vaak al goed.

Stam en van Bommel zijn beginnende trainers. Die hun eigen kwaliteiten afspiegelen op de spelersgroep. En duidelijk gefrustreerd raakten als spelers niet brachten wat zij zelf wel altijd konden brengen. Uiteindelijk gaat dat ergens wringen.

Cocu is een stuk intelligenter. Dat was hij vroeger als speler in het veld al. En heeft het vermogen om per individu te bekijken wat ze kunnen en waarvoor ze ingezet moeten worden. En weet dus het maximale uit een spelersgroep te halen.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 07 mar 2020, 15:02

ShovingNE2 schreef:
07 mar 2020, 14:01
Lato werd Van Bommel verweten omdat hij hem (zo bleek achteraf) niet opstelde vanwege gebrek aan kwaliteit maar gewoon om John de Jong dwars te zitten.
Dit was natuurlijk een eenzijdige mening. Een eenzijdige mening van een kat in het nauw die een kritische vraag kreeg, en vervolgens de verantwoordelijkheid op deze manier afschoof.

En vervolgens in dezelfde transferperiode dezelfde speler (na het vertrek van Van Bommel) liet vertrekken.

En ook nog zijn vriendjes zoals Waterreus een haatcampagne liet voeren om de publieke opinie te beïnvloeden. Ik vind het schokkend dat zoiets blijkbaar effect heeft. Zeker als je ziet wat voor overduidelijke en doorzichtige manieren er zijn gebruikt om de publieke opinie te beïnvloeden.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 07 mar 2020, 15:06

Ykhim schreef:
07 mar 2020, 13:59

Er zal vast een en ander mis zijn gegaan. Al valt het, zoals jij ook aangeeft niet aan een enkele oorzaak te wijten. Ik denk zelf dat het wegvallen van Luuk als kapstok een grote aderlating is geweest.
Statistisch gezien hebben we daar gewoon enorm veel doelpunten mee ingeleverd en daarnaast konden we het spel van de jaren ervoor niet meer spelen.

Desondanks is dat verleden tijd. Als je naar het heden kijkt, zie je dat er een nieuwe trainer is die nagenoeg alle aankopen op de bank houdt en daarmee klaarblijkelijk beter presteert.
Het valt moeilijk te ontkennen dat de spelers die opgesteld worden, er hierbij niet toe doen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 903 times
Been thanked: 635 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 07 mar 2020, 15:09

Gezeur allemaal over media en spelletjes en De Jong, die randzaken zijn allemaal toch niet belangrijk joh... Bommel heeft gewoon totáál geen verstand van people management en ook bijzonder weinig van voetbaltactiek en had dus véél eerder gewieberd moeten worden, dan was de prijs voor de club een stuk lager geweest.

Tot zover de verantwoordelijkheid van de club, maar Bommel zelf had dit ook allemaal in kunnen zien en de club een hoop ellende kunnen besparen als hij niet zo egocentrisch was geweest. En toen ie dan ein-de-lijk uitgekotst werd had ie dankbaar kunnen zijn voor dat veel te grote (en vooral te lang durende) vertrouwen wat ie gehad heeft en netjes op kunnen hoepelen in plaats van nog wat om zich heen te gaan slaan.

Je ex-overbuurman heeft nog heel erg veel te leren.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 07 mar 2020, 15:20

DeTaurus schreef:
07 mar 2020, 15:02
ShovingNE2 schreef:
Dit was natuurlijk een eenzijdige mening. Een eenzijdige mening van een kat in het nauw die een kritische vraag kreeg, en vervolgens de verantwoordelijkheid op deze manier afschoof.

En vervolgens in dezelfde transferperiode dezelfde speler (na het vertrek van Van Bommel) liet vertrekken.

En ook nog zijn vriendjes zoals Waterreus een haatcampagne liet voeren om de publieke opinie te beïnvloeden. Ik vind het schokkend dat zoiets blijkbaar effect heeft. Zeker als je ziet wat voor overduidelijke en doorzichtige manieren er zijn gebruikt om de publieke opinie te beïnvloeden.
Dat hij zou vertrekken was al besloten voor het vertrek van Van Bommel. En als iemand niet mag zeiken over haatcampagnes dan zijn het Van Bommel-adepten wel. Of ben je de idiote rant van Van Marwijk vergeten? Van Bommel schakelde al zijn vriendjes in naar wij hij in zijn voetballende periode lekte. Het was gewoon pay-back time. Maar Van Bommel is duidelijk gemaakt dat hij zich koest moest houden en normaal moest gaan doen, want er is meer dirt. Dat heeft hij ter harte genomen gelukkig.

Er is nog maar een enkeling die iedere keer de discussie weer wil oprakelen.... Guess who.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 07 mar 2020, 15:33

Over dirt gesproken inderdaad. Als je zo links en rechts hoort welke spelers van Bommel naar PSV had willen halen - afgezien van Robben en Ribéry - dan mogen we echt blij zijn dat John de Jong daar niet meer naar heeft geluisterd, na het echec rondom Behich en Sainsbury. Anders waren we nog veel verder van huis geweest.

De laatste die mag klagen over het aankoopbeleid van PSV is toch echt Mark zelf, al zal hij het zelf anders zien.

"FAKE NEWS!"

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 49 times
Been thanked: 371 times

Bericht door Ardbeg » 07 mar 2020, 15:43

Ykhim schreef:
07 mar 2020, 15:33
Over dirt gesproken inderdaad. Als je zo links en rechts hoort welke spelers van Bommel naar PSV had willen halen - afgezien van Robben en Ribéry - dan mogen we echt blij zijn dat John de Jong daar niet meer naar heeft geluisterd, na het echec rondom Behich en Sainsbury. Anders waren we nog veel verder van huis geweest.

De laatste die mag klagen over het aankoopbeleid van PSV is toch echt Mark zelf, al zal hij het zelf anders zien.
Wie, buiten Berghuis?

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 07 mar 2020, 15:53

ShovingNE2 schreef:
07 mar 2020, 15:20
DeTaurus schreef:
07 mar 2020, 15:02
ShovingNE2 schreef:

Dat hij zou vertrekken was al besloten voor het vertrek van Van Bommel. En als iemand niet mag zeiken over haatcampagnes dan zijn het Van Bommel-adepten wel. Of ben je de idiote rant van Van Marwijk vergeten? Van Bommel schakelde al zijn vriendjes in naar wij hij in zijn voetballende periode lekte. Het was gewoon pay-back time. Maar Van Bommel is duidelijk gemaakt dat hij zich koest moest houden en normaal moest gaan doen, want er is meer dirt. Dat heeft hij ter harte genomen gelukkig.

Er is nog maar een enkeling die iedere keer de discussie weer wil oprakelen.... Guess who.
Hierzo is het vreemd genoeg een enkeling. Maar het is een consensus die zeer in het stadion (Oost) leeft.

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 07 mar 2020, 16:02

Boeien. Bommel is over en uit, leg je er nou eens bij neer... en geef dat advies ook aan die vijf man die om je heen zitten op Oost, zeg maar dat het van ZMOZ komt ;)

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 88 times
Been thanked: 305 times

Bericht door Massimo » 07 mar 2020, 18:01

DeTaurus schreef:
07 mar 2020, 15:53
ShovingNE2 schreef:

Hierzo is het vreemd genoeg een enkeling. Maar het is een consensus die zeer in het stadion (Oost) leeft.
Als je het nu nog in het stadion direct of indirect door middel van bijvoorbeeld spreekkoren en/of spandoeken je mening op wat voor een manier naar buiten brengt over Van Bommel in zowel positieve als negatieve manier, dan vind ik dat je de club waar je als het goed is fan van bent je deze doelbewust aan het beschadigen bent. De casus Van Bommel bij PSV als trainer is afgesloten en door er maar over door te gaan vind je je eigen mening blijkbaar belangrijker dan dat PSV weer omhoog kan kijken.

mr.top
Bankzitter
Clubvoorkeur: Wa denkte jonguh?!
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Bericht door mr.top » 07 mar 2020, 18:18

ShovingNE2 schreef:
Maar Van Bommel is duidelijk gemaakt dat hij zich koest moest houden en normaal moest gaan doen, want er is meer dirt. Dat heeft hij ter harte genomen gelukkig.
Is dat het? Dacht dat het de resultaten waren. Ha! Nu ben ik wel erg nieuwsgierig.

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 07 mar 2020, 18:40

mr.top schreef:
07 mar 2020, 18:18
ShovingNE2 schreef:
Maar Van Bommel is duidelijk gemaakt dat hij zich koest moest houden en normaal moest gaan doen, want er is meer dirt. Dat heeft hij ter harte genomen gelukkig.
Is dat het? Dacht dat het de resultaten waren. Ha! Nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Je begrijpt het verkeerd, Shoving heeft het over zijn gedrag ná z'n ontslag.

mr.top
Bankzitter
Clubvoorkeur: Wa denkte jonguh?!
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Bericht door mr.top » 07 mar 2020, 19:30

ziege maar ook zagge schreef:
07 mar 2020, 18:40
mr.top schreef:
07 mar 2020, 18:18
ShovingNE2 schreef:
Je begrijpt het verkeerd, Shoving heeft het over zijn gedrag ná z'n ontslag.
Nee, ik verwoord het verkeerd. Je post is terecht, want ik had wat duidelijker moeten zijn. Wat ik bedoelde is dat de betere resultaten die er nu geboekt worden ervoor zorgde dat hij even zijn mond hield. Dat zou dus geen enkele rol spelen.

Plaats reactie