Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Jürgen Locadia

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Jürgen Locadia

Bericht door ThoresenKoolhof » 25 aug 2017, 17:36

Maakt tot nog toe een matige indruk als spits en dit terwijl zijn voorbereiding niet slecht was, het komt allemaal nogal geforceerd over , teveel voor eigen succes.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 38 times
Been thanked: 95 times

Bericht door Mick Jagger » 25 aug 2017, 18:54

Dat het te geforceerd oogt en hij niet goed speelt, ben ik het mee eens. Cocu heeft aangegeven dat Locadia de komende tijd de kans krijgt in de spits (inspelend op een vertrek van De Jong?), hopelijk gaat hij hierdoor rustiger en beter spelen.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 650 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 27 aug 2017, 17:24

Ik vind hem vandaag erg houterig overkomen. Ik verwacht van hem met zijn postuur geen samba, maar zijn motoriek vind ik z'n zwakke plek.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 511 times
Been thanked: 657 times

Bericht door Ykhim » 27 aug 2017, 20:36

Z'n motoriek moet 'ie - hoe gek het ook klinkt - eigenlijk in z'n voordeel gebruiken. Beuken, rammen, sleuren; oorlog maken. Zal wel 8 van de 10 keer worden afgefloten, maar die rol is ideaal. Gewoon handenbinder zijn. Daar kunnen anderen weer van profiteren.

Wel een goeie goal vandaag. Liep ook aanmerkelijk minder gefrustreerd rond en gunde zelfs zijn ploeggenoten een goal, al had hij in sommige situaties beter voor eigen succes kunnen gaan. Balans.
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

Tijn
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 26 times

Bericht door Tijn » 28 aug 2017, 08:49

Technisch is hij wel vrij matig helaas. Zijn balaannames zijn bedroevend, als hij daar nou eens flink op gaat trainen dan kan het nog wat worden. Sterk is hij wel. Maar technisch moet hij beter gaan renderen, waardoor ook het middenveld meer keuzes heeft en bij kan sluiten

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 196 times

Bericht door koetje » 28 aug 2017, 09:07

Met Locadia is het gelukkig wel een stuk dynamischer. Hoeft niet in de 5 meter bediend te worden zoals met De Jong het geval, je kunt hem nog een keer de diepte in sturen en wisselt veel af met Bergwijn, Lozano en Pereiro.

Maar had gisteren 3 goals kunnen maken dat zal echt beter worden anders krijgt Lammers op den duur zijn kansen.

Juancho
Legende
Has thanked: 256 times
Been thanked: 524 times

Bericht door Juancho » 28 aug 2017, 09:37

Zijn beperkingen als spits komen gewoon duidelijk naar boven. Balaanname, balcontrole, mee voetballen, snelheid/wendbaarheid, het is allemaal gewoon matig. Hij moet het hebben van fysiek, de duels aan gaan en rammen op goal.

Wat mij betreft prima voor even (in de ED moet het genoeg zijn) maar als we na dit seizoen weer stappen willen maken moet je toch echt een nieuwe spits halen.

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 28 aug 2017, 10:01

Juancho schreef:
Wat mij betreft prima voor even (in de ED moet het genoeg zijn) maar als we na dit seizoen weer stappen willen maken moet je toch echt een nieuwe spits halen.
Zo sta ik er ook in. Hopelijk bouwt hij wat waarde op dit seizoen, wellicht kan hij dan Luuk de Jong opvolgen bij Bordooks volgend jaar. :)
Eensch.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 168 times
Been thanked: 385 times

Bericht door PCGC » 31 aug 2017, 07:54

'PSV kan cashen op slotdag transfermarkt: Engels miljoenenbod op Locadia'

Waar Luuk de Jong mag vertrekken bij PSV, is het de bedoeling dat Jürgen Locadia wél in Eindhoven blijft. Op de slotdag van de zomerse transfermarkt sijpelen er echter geruchten dat de 23-jarige aanvaller in beeld zou zijn Wolverhampton Wanderers.
Volgens het Engelse Mirror zouden de Wolves zich zelfs al gemeld hebben bij PSV met een bod van maar liefst elf miljoen euro. De Eindhovense club heeft vooralsnog niet gereageerd.

Daarnaast is het nog ongewis wat PSV verlangt voor Locadia en of de centrumaanvaller een overstap naar Wolverhampton Wanderers, dat uitkomt in de Championship, zelf wel ziet zitten.

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 31 aug 2017, 08:15

:D

Leuk he, die transferdeadline!
Eensch.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 31 aug 2017, 10:59

PCGC schreef:
'PSV kan cashen op slotdag transfermarkt: Engels miljoenenbod op Locadia'

Waar Luuk de Jong mag vertrekken bij PSV, is het de bedoeling dat Jürgen Locadia wél in Eindhoven blijft. Op de slotdag van de zomerse transfermarkt sijpelen er echter geruchten dat de 23-jarige aanvaller in beeld zou zijn Wolverhampton Wanderers.
Volgens het Engelse Mirror zouden de Wolves zich zelfs al gemeld hebben bij PSV met een bod van maar liefst elf miljoen euro. De Eindhovense club heeft vooralsnog niet gereageerd.

Daarnaast is het nog ongewis wat PSV verlangt voor Locadia en of de centrumaanvaller een overstap naar Wolverhampton Wanderers, dat uitkomt in de Championship, zelf wel ziet zitten.
Te mooi om waar te zijn zo'n bedrag voor Locadia, voor dat geld moet je hem altijd verkopen.
Luuk de Jong raak je toch niet kwijt die mag het dan met Lammers uit gaan vechten en in de winterstop een nieuwe poging om Luuk de Jong te lozen.

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 50 times
Been thanked: 266 times

Bericht door Jwoeloe » 31 aug 2017, 12:46

BBC meldt ook dat Wolverhampton Locadia wil halen, maar zouden naar verluidt concurrentie hebben van Premier League clubs. Zag eerder Brighton ook gelinkt worden.

johan derksen
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Bericht door johan derksen » 31 aug 2017, 12:53

11 miljoen voor Locadia...

:lol:

Jwoeloe
Site Admin

Bericht door Jwoeloe » 31 aug 2017, 15:20

PSV striker Jurgen Locadia emerging as Wolves' number one target this afternoon. Won't come cheap (reported 10m) but they're working on it. Tweet van Tim Spiers, Wolverhampton Wanderers correspondent namens Express & Star. Meldde dit 10 minuten geleden.

Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant hoop ik dat hij blijft, ik zie hem zeker veel waarde hebben. Zelfs in ongelukkige wedstrijden waarin het iets minder loopt met hem (zoals tegen Roda) altijd gevaarlijk door zijn schot en fysiek. Maar we zouden het geld nu goed kunnen gebruiken denk ik, om Brands hopelijk nog een huzarenstukje te zien leveren voor middernacht.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 477 times
Been thanked: 746 times

Bericht door Menno1 » 31 aug 2017, 15:49

Dit is wel de kans om er een Babel achtig bedrag uit te slepen. Een once in a lifetime deal voor PSV. Locadia is best aardig hoor, maar ik blijf het een twijfelgeval vinden.

Grootste probleem is dat er geen tijd is om andere spelers te halen. Was deze deal pakweg maandag gekomen, dan had je de tijd gehad om Gutierrez binnen te hengelen en Janssen te huren (als die laatste al nodig is)

Niettemin, zeker nu we een overbruggingsjaar tegemoet gaan, zeg ik: verkoop hem maar.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 31 aug 2017, 15:55

Als Locadia verdwijnt zijn we zonder vervanging gewoon de sjaak, punt. Afronding blijft stokken maar ik zie niemand die het werk wat hij verzet kan evenaren.

Maar dat weten Marcel en Phillip ook wel. Ik zie dit niet gebeuren.

Supervennegoor
Ballenjongen
Clubvoorkeur:

Bericht door Supervennegoor » 31 aug 2017, 16:05

hoe waar zou dit zijn ?

Gast

Bericht door Gast » 31 aug 2017, 16:05

Locadia naar Wolves lijkt toch zeer serieus te worden. Verschillende bronnen melden dat een akkoord op handen is.

Juancho
Legende
Has thanked: 256 times
Been thanked: 524 times

Bericht door Juancho » 31 aug 2017, 16:17

Het is bekend dat ik geen grote fan van Locadia ben maar ik zou rond de 10-11 miljoen op dit moment echt schandalig laag vinden. Enige wat ik me kan voorstellen is dat PSV het wel MOET accepteren omdat de Jong niet verkocht is. En het geld is blijkbaar hard nodig om een LB te halen.

Gevolg is wel dat je volledig met terugvallen op de Jong/Lammers.
Wat is dat toch altijd op die laatste transfer dag. Ik zal het nooit begrijpen...

Ykhim
Vedette
Has thanked: 511 times
Been thanked: 657 times

Bericht door Ykhim » 31 aug 2017, 16:24

Ik lijk een van de weinigen te zijn die hier niet treurig van kan worden. Wel onder voorbehoud, want met de Jong en Lammers wil ik het seizoen niet ingaan. Dan moet er een vervanger gehuurd worden. Vincent Janssen? Gabriel Barbosa? Gaan we er zelfs op vooruit. Kunnen we die centen mooi in de defensie stoppen of aan Gutiérrez uitgeven.

En laten we wel wezen: heel indrukwekkend is Locadia niet. Heeft in de spits zelden goeie wedstrijden gespeeld en ondanks dat ik het wel een aantal weken had willen aanzien, vind ik 10+ miljoen geen slechte prijs voor hem.
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

Gast

Bericht door Gast » 31 aug 2017, 16:25

Ykhim schreef:Ik lijk een van de weinigen te zijn die hier niet treurig van kan worden. Wel onder voorbehoud, want met de Jong en Lammers wil ik het seizoen niet ingaan. Dan moet er een vervanger gehuurd worden. Vincent Janssen? Gabriel Barbosa? Gaan we er zelfs op vooruit. Kunnen we die centen mooi in de defensie stoppen of aan Gutiérrez uitgeven.

En laten we wel wezen: heel indrukwekkend is Locadia niet. Heeft in de spits zelden goeie wedstrijden gespeeld en ondanks dat ik het wel een aantal weken had willen aanzien, vind ik 10+ miljoen geen slechte prijs voor hem.
Ik zou het ook een prima deal vinden mits er natuurlijk iemand voor terug komt. Prijs ook niks mis mee.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 371 times
Been thanked: 1677 times

Bericht door ShovingNE2 » 31 aug 2017, 16:26

Eens. Is een prima prijs voor Locadia inderdaad. Als dit op een miljoen of 13 uitkomt mag je niet twijfelen.

Benieuwd wie er komt.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 93 times
Been thanked: 124 times

Bericht door Heruone » 31 aug 2017, 16:27

10-11 miljoen schandalig laag? Locadia is 23, talent af en ondanks dat hij nog steeds volop in ontwikkeling is, heeft hij nooit laten zien echt een wereldspits te kunnen zijn. 13 miljoen is een prima prijs.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 38 times
Been thanked: 95 times

Bericht door Mick Jagger » 31 aug 2017, 16:28

Locadia is wel een goede speler voor de Championship met zijn fysiek. 13 miljoen vind ik ook een prima prijs voor zo'n speler. Vraag is wel of hij zelf wel zin heeft in de Championship?
Maar aan de andere kant zal PSV ook niet in gesprek gaan als Locadia absoluut geen interesse heeft, lijkt me.

Jwoeloe
Site Admin

Bericht door Jwoeloe » 31 aug 2017, 16:30

Ik zeg Locadia out & Barbosa, Gutierrez en een fatsoenlijke linksback in.

En toen werd ik wakker..

Plaats reactie