[ED] PSV - Vitesse (zaterdag 14 september 2019, 20:45 uur)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Plaats reactie
J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 387 times
Been thanked: 356 times

[ED] PSV - Vitesse (zaterdag 14 september 2019, 20:45 uur)

Bericht door J.B. » 15 sep 2019, 11:51

koetje schreef:
15 sep 2019, 11:49
Maikel_91 schreef:
15 sep 2019, 11:45
ziege maar ook zagge schreef:
15 sep 2019, 11:15
Zul je altijd zien he... moet ik een avond missen, spelen ze de Wedstrijd van de Eeuw :geek:
Ik deel deze pijn.
Het was ook niet een Donyell Malen masterclass. Wel een goed optreden van hem uiteraard dat wel.
Dit is echt de meest onderkoelde reactie ooit :?
Begenadigd allesdeskundige en zelfbenoemd lekker ding

ziege maar ook zagge
Vedette
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 305 times
Been thanked: 281 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 15 sep 2019, 11:54

Maar als ik het goed begrijp dus ook al aardig spel in de eerste helft?

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 33 times
Been thanked: 341 times

Bericht door ShovingNE2 » 15 sep 2019, 11:56

Wat leuk om dit topic vanaf pagina 4 even door te lezen. Hendrix kon er de eerste 10 minuten niets van maar dat draaide behoorlijk om :)

Ik ben een tegenstander van het welbekende blok met Hendrix/Rosario, maar kan niet anders zeggen dat ze een uitstekende pot hebben gespeeld. Dat komt deels ook door Baumgartl die veel meer rust in de verdediging brengt en ook zelf tussen de CVM's in gaat staan en een goede inspeelpass heeft. Mandekking op Hendrix en Rosario werkt niet meer, want er is een derde. Meer vertrouwen in de defensie waardoor Hendrix en Rosario vaker de oplossing naar voren durven te zoeken. Ihattaren was wederom erg goed en Bruma ook fijn om naar te kijken. Malen is zo enorm koel voor de goal: geweldig.

Ik vind wel dat Bergwijn in een mindere periode zit. Vond hem gisteren ook niet zo dwingend aanwezig. Kan ook komen door die tik op de arm.

Heerlijk dat we een bak zelfvertrouwen hebben opgedaan, de tweede helft ons niet het snot voor ogen hoefde te lopen en met een top gevoel een blok van 6 duels in 18 dagen in gaan. Als we dit blok goed doorkomen en het niveau weten vast te houden en de ondergrens verder omhoog gaat, wordt het een heel mooi seizoen.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 387 times
Been thanked: 356 times

Bericht door J.B. » 15 sep 2019, 11:59

ziege maar ook zagge schreef:
15 sep 2019, 11:54
Maar als ik het goed begrijp dus ook al aardig spel in de eerste helft?
Heel de wedstrijd totale controle en aanvallend uitstekend met de bekende namen die het verschil maakten.
Begenadigd allesdeskundige en zelfbenoemd lekker ding

cocufan1
International
Been thanked: 18 times

Bericht door cocufan1 » 15 sep 2019, 11:59

Vitesse is niet de minste waar PSV dik van wint. Dat elftal uit Arnhem behoort tot de betere teams in de Eredivisie dit seizoen.

Het begint nu steeds beter te draaien. En die aanval van PSV is om te smullen. Zelfs met bankzitters kan PSV een aanval opstellen dat beter is als de laatste linie van Feyenoord, en zich zeker kan meten met de eerste linie van Ajax.

trouwepsvfan
Bankzitter
Has thanked: 31 times
Been thanked: 36 times

Bericht door trouwepsvfan » 15 sep 2019, 13:20

De belangrijkste vraag die rest na gisteravond is natuurlijk wat jullie van de Hans Anders reclame tijdens het VAR-moment vonden

ziege maar ook zagge
Vedette
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 305 times
Been thanked: 281 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 15 sep 2019, 13:30

Tweede penalty gratis, derde voor de helft van de prijs oid? :D

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 111 times

Bericht door Massimo » 15 sep 2019, 20:47

Ik heb het met de samenvatting moeten doen, maar het zag er alleraardigst uit. Desalniettemin vond ik wel dat PSV behoorlijk veel heeft weggegeven. Wat betreft de tweede penalty kan je discussiëren en vind ik voor beide wat te zeggen. Aan de ene kant kan hij weinig aan de handsbal doen, maar aan de andere kant komt de bal anders bij een volledig vrije speler.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 138 times
Been thanked: 328 times

Bericht door deninho32 » 15 sep 2019, 20:54

Dat laatste is niet relevant voor wel of niet strafbaar hands.
There have been nearly 3000 Gods so far but only yours actually exists.The others are silly made up nonsense. But not yours. Yours is real.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 60 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 15 sep 2019, 21:09

Massimo schreef:
15 sep 2019, 20:47
Ik heb het met de samenvatting moeten doen, maar het zag er alleraardigst uit. Desalniettemin vond ik wel dat PSV behoorlijk veel heeft weggegeven. Wat betreft de tweede penalty kan je discussiëren en vind ik voor beide wat te zeggen. Aan de ene kant kan hij weinig aan de handsbal doen, maar aan de andere kant komt de bal anders bij een volledig vrije speler.
Het was ook alleraardigst, of liever bij vlagen heel erg goed. Zelfs zonder uitzondering ditmaal.
Op deze wijze krijg ik steeds meer vertrouwen in het PSV van dit seizoen.
Well done, boys in red.

Wat betreft die tweede penalty; persoonlijk vind ik het belachelijk, absurd en volslagen idioot, -ben ik duidelijk genoeg? ;) -dat voor zoiets een penalty wordt gegeven.
Maar naar het schijnt wil men toe naar iedere handsbal is penalty. En ja, dan krijgt Duitsland hem tegen ons en zien we tegenwoordig iedere week de gekste dingen waar geen touw meer aan vast te knopen is.

@trouwepsvfan; ik zag het toevallig ook, maar kijkers thuis zullen misschien niet weten waar je het over hebt.
Ik vond de Hans Anders reclame op dat moment wel grappig. :D

Mouth of the south
Bankzitter
Has thanked: 7 times
Been thanked: 18 times

Bericht door Mouth of the south » 15 sep 2019, 21:23

De aanval draait op volle toeren. Mo is op zijn 17e al bepalend en gaat een absolute wereldtopper worden. Kwetsbaar is het elftal op de backposities. Boscagli is geen verdediger en Dumfries is positioneel niet zo sterk. Niettemin kan dit elftal alleen nog maar groeien.

Juancho
Legende
Has thanked: 142 times
Been thanked: 271 times

Bericht door Juancho » 16 sep 2019, 13:40

Wedstrijd met 2 gezichten wat mij betreft. Eerste helft liep wat moeizaam en ik vond Vitesse gevaarlijker qua kansen/mogelijkheden. Ze liepen er een paar keer zo door heen, daar ging best nog veel mis. Dan scoor je een mooie 1-0 en met een cadeautje de 2-0 (goed koel gebleven van Malen).

Na rust gelijk de 3-0 en dan weet je dat het over is. PSV nam wat gas terug, Vitesse kon/wilde niet meer en zo konden we nog een mooie score neerzetten. Vitesse heeft een vrij aardig elftal, dus los van de dingen die zeker voor rust nog niet heel best waren toch gewoon een mooie ruime overwinning met veel mooie momenten. Nu zaak om de volgende stappen te zetten en dan kan er nog best wat leuks ontstaan. Al blijft het middenveld een puntje van aandacht. Uitblinkers waren voor mij Ihattaren met stip op 1 en daarachter vond ik Hendrix sterk en Malen natuurlijk.

Komende 2 wedstrijden gaat het niveau en de tegenstand (fors) omhoog dus ik ben erg benieuwd hoe we ons dan laten zien. Mooie test iig!
Vive la Trance!

Woodenshoes
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 45 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Woodenshoes » 16 sep 2019, 15:15

trouwepsvfan schreef:
15 sep 2019, 13:20
De belangrijkste vraag die rest na gisteravond is natuurlijk wat jullie van de Hans Anders reclame tijdens het VAR-moment vonden
https://www.psv.nl/business/nieuws/arti ... tadion.htm

Ik vond het wel humor

Plaats reactie