Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

[EL] LASK - PSV (donderdag 7 november 2019, 18:55 uur)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 256 times
Been thanked: 103 times

[EL] LASK - PSV (donderdag 7 november 2019, 18:55 uur)

Bericht door Afellay_Amrabat » 07 nov 2019, 20:44

Bruma nog de minst slechte. Verder 1 grote wanvertoning, wederom ingeleid met een fout van Zoet.

Lorenzo von Matterhorn
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 169 times
Been thanked: 58 times

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 07 nov 2019, 20:45

Wellicht komt het van 2 kanten en willen de spelers ook van Bommel af. Als het bestuur Bommel niet ontslaat maakt snap ik het ook niet meer. Wat moet er nog meer mis gaan?
Liberté
Égalité
Pésjevé

voskat
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 335 times
Been thanked: 117 times

Bericht door voskat » 07 nov 2019, 20:47

Lorenzo von Matterhorn schreef:
07 nov 2019, 20:45
Wellicht komt het van 2 kanten en willen de spelers ook van Bommel af. Als het bestuur Bommel niet ontslaat maakt snap ik het ook niet meer. Wat moet er nog meer mis gaan?
Nog genoeg. We staan best ver van de degradatiezone af. Is dat de volgende uitdaging voor Mark?

Lorenzo von Matterhorn
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 07 nov 2019, 20:49

Verliezen in Tilburg gaat genoeg blijken.
Liberté
Égalité
Pésjevé

voskat
International
Clubvoorkeur:

Bericht door voskat » 07 nov 2019, 20:53

07 nov 2019, 20:49
Of we winnen daar met 0-1 via een eigen goal en dan mag de wond lekker door blijven etteren....

Johann Vogel
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 22 times

Bericht door Johann Vogel » 07 nov 2019, 20:54

Zielige vertoning dit, bijzonder armoedig. Jammer dat het zo ver komt. De laatste weken zie je dit al van verre aankomen maar niemand neemt de verantwoordelijkheid om het tij te keren. Dat zit hem allereerst bij de trainer die altijd de schuld bij een ander legt en zichzelf spaart voor kritiek. Dan zeggen ze dat van Bommel een winnaar is, ik vind het meer het gedrag van een loser. Dat een grijze muis als Rosario je aanvoerder is, is lachwekkend. Die triest dat PSV het zo ver laat komen. De titel is al lang geen optie meer maar de tweede plek is net als Europees overwintering ernstig in gevaar. Als er nu niet wordt ingegrepen kan het een desastreus seizoen worden.

Mouth of the south
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 15 times
Been thanked: 67 times

Bericht door Mouth of the south » 07 nov 2019, 20:55

Vernederd door een heel matige ploeg.
4-1 is nog een magere afspiegeling van de krachtsverhouding.
zeker 3 ballen van de doellijn gehaald

StratumZuid
Nationale topspeler
Has thanked: 1338 times
Been thanked: 451 times

Bericht door StratumZuid » 07 nov 2019, 20:57

Totebahnhofführer
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

Juancho
Legende
Has thanked: 231 times
Been thanked: 522 times

Bericht door Juancho » 07 nov 2019, 20:59

Gelukkig dat we wel Viergever terug hebben, scheelt een slok op een borrel! :lol:

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 148 times
Been thanked: 211 times

Bericht door nilssonH » 07 nov 2019, 20:59

Bizar slecht dit. Zelfs onder Stevens was het niet zó erg. Het was de eerste helft al drama, maar je had in ieder geval de voorsprong. Dat je dan zo door de ondergrens zakt kan echt niet.

Lorenzo von Matterhorn
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 07 nov 2019, 20:59

voskat schreef:
07 nov 2019, 20:53
Of we winnen daar met 0-1 via een eigen goal en dan mag de wond lekker door blijven etteren....
Jij denkt dat PSV de nul houdt? Op basis van wat?
Liberté
Égalité
Pésjevé

voskat
International
Clubvoorkeur:

Bericht door voskat » 07 nov 2019, 21:02

07 nov 2019, 20:59
voskat schreef:
07 nov 2019, 20:53
Jij denkt dat PSV de nul houdt? Op basis van wat?
Denk ik ook niet echt, nee. Willem II heeft een aantal slimme Griekse aanvallers die zij wél gebruiken...

King Cobra
Jeugdspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 7 times

Bericht door King Cobra » 07 nov 2019, 21:03

Een voorsprong die in je schoot geworpen wordt door een handsbal. Enige goede balcontact van Schwaab trouwens.
"I'm a traveler of both time and space,
To be where I have been".

Mouth of the south
Vaste waarde in elftal

Bericht door Mouth of the south » 07 nov 2019, 21:09

Iedere keer denk ik ´dit kan niet slechter´ en dan blijkt het toch weer slechter te kunnen. Dit was echt dramatisch slecht.
Geen enkele speler die meer dan een 4 verdient. En Gakpo, Sadilek, Zoet, Schwaab en Catic een 2

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 653 times
Been thanked: 554 times

Bericht door J.B. » 07 nov 2019, 21:16

Wedstrijd niet gezien, maar een dingetje. Hoe komt het dat 4-3-3 is heilig verklaard? Moeten we niet gewoon het systeem spelen waar de spelers het beste renderen? Als het middenveld te zwak is (wat ik las op twitter) speel dan gvd met een middenvelder extra. Nou is mijn ervaring in deze alleen maar op Fifa gebaseerd, maar toch..
Circle of fifths

milansandro
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 305 times
Been thanked: 133 times

Bericht door milansandro » 07 nov 2019, 21:22

3 buitenspelers opstellen in de aanval als je een echte spits hebt...
Een systeem spelen wat verschrikkelijk is om naar te kijken..
Een keeper opstellen die al meer dan een half jaar compleet faalt en toch wederom opgesteld staat..
Sadilek op linksback ..nuff said..
Een waterdrager die al moeite heeft om op PSV niveau te acteren aanvoerder maken en blijven opstellen terwijl hij er niks van bakt..
Bergwijn op 10..
And the list goes on and on!

Deze coach is werkelijk waar 1 van de domste coaches die ik heb meegemaakt..

ONTSLA DEZE MAN!! METEEN!!

Mouth of the south
Vaste waarde in elftal

Bericht door Mouth of the south » 07 nov 2019, 21:26

@ Milansandro,
aan jouw lijstje wil ik nog het inbrengen van Amar Catic toevoegen. Deze jongen kan er werkelijk helemaal niets van

Armada
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 72 times

Bericht door Armada » 07 nov 2019, 21:27

Natuurlijk heb ook ik met groot afgrijzen zitten te kijken naar deze wedstrijd. Ook voor en na de 0-1 had ik geen enkel vertrouwen en deed het echt pijn aan mijn ogen.

Zo'n 12 wedstrijden in de competitie en over de helft van de Europese groepsfase, een goed moment om eens te evalueren. Ja, de evaluatie valt vroeg dit jaar, daar is dan ook alle reden tot.

Algemeen: je pakt dus 2 van de mogelijke 15 punten in de laatste 5 wedstrijden. 13 goals tegen, 3 voor. Maar goed, bon bon... dat is scorebordjournalistiek.

- De competitie wordt, als het meezit, een strijd om plek 2 na 12 wedstrijden.

- Europa wordt heel moeilijk en kan al voordat PSV haar laatste wedstrijd thuis speelt tegen Rosenborg, voorbij zijn. Als LASK van het zwakke Rosenborg wint en PSV verliest in Lissabon (wat logisch zou zijn in huidige doen), dan is het einde verhaal... en dat in een uitermate zwakke poule.

Wat hadden we voor het seizoen gezegd als de Eredivisie al over was geweest na 12 wedstrijden en dat overwinteren in de EUROPA LEAGUE (!!!) na 4 wedstrijden aan een zijden draadje hing in een poule met LASK, Rosenborg en Sporting. Juist, ik zou het niet eens geloven.

De verantwoordelijke partijen:

Mark van Bommel:

Hij is verantwoordelijk voor het tactische plan, de hierarchie in de spelersgroep en beter maken van spelers. Hier komt ie: er zit totaal geen lijn in het spel, met of zonder blessures en schorsingen... maakt niet uit. Er is gewoon geen plan dan: zo snel mogelijk de bal voorin krijgen en dan doen ze wel wat magisch!

Daarnaast ken ik geen enkele speler die beter geworden is onder van Bommel, eerder het tegenovergestelde. Het lijkt wel alsof iedereen onder hoogspanning staat. Ik kan ook niet zeggen dat ik chemie bespeur en ik heb ook niet het gevoel dat die jongens door het vuur voor elkaar gaan, laat staan voor de trainer.

Blijft nog over dat hij grote blunders heeft gemaakt in het creëren van een logische hiërarchie. Hij geeft de band aan Afellay die geen wedstrijd heeft gespeeld in inmiddels bijna twee jaar. De reserve aanvoerder is een jongen die er totaal niet klaar voor is. Hij stuurt overigens niet bij, grijpt niet in en als hij het doet snapt niemand zijn wissels. Hij lijkt constant op zoek te zijn naar een out of the box geniale oplossing/vondst. Verder is zijn uitstraling naar buiten 'naar' en pedant te noemen, hij lijkt best veel op de door hem verafschuwde van Gaal. Je kunt met dit gedrag weg komen, als je presteert. Op het moment dat het niet loopt komt het als een boemerang terug.

John de Jong:

Verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie, dient te zorgen dat er een complementaire groep staat. Simpel: er staat een onevenwichtige selectie, het middenveld en de verdediging/linksback positie zijn gewoonweg veel te zwak bezet. Toch is er 40 miljoen uitgegeven, die aankopen zijn geen van allen voltreffers gebleken tot op heden. Baumgartl (10m) wachten we maar af, Bruma (15m) moeten we ook allemaal maar zien, Doan (8m) idem ditto .... maar wacht, kijk nog eens naar die bedragen! Dit zijn jongens die directe versterkingen MOETEN zijn... en dat zijn ze niet. Er worden drie linksbacks gekocht ter vervanging van Angelino, zij voldoen alledrie niet en dan moet een reservemiddenvelder ineens die positie bekleden(????).

Oh, en Luuk de Jong is niet vervangen. Onze aanvoerder, topscorer en aanspeelpunt.... (waarna stoer gezegd werd dat we 'anders gingen spelen'... iets wat oplettende supporters al hadden kunnen zien dat dat heel erg moeilijk zou worden.... maar velen hier smachtten naar samba voetbal in Eindhoven zonder die lelijke de Jong).

De selectie:

Is in principe een afgeleide van bovenstaande maar de spelersgroep heeft zeker haar plichten. Hard werken en zo veel mogelijk voetballen naar de mogelijkheden. Vandaag zag ik gelatenheid, dat is zeer ongezond in een wedstrijd zo belangrijk als deze. Ik heb het idee dat ze ook een beetje klaar zijn met het e.e.a. en het gewoon niet meer weten.

Conclusie: die mag eenieder trekken, het ziet er erg lelijk uit. Punt is dat ik me zorgen maak over de overdreven loyaliteit binnen PSV. Dit project met oud-spelers lijkt niet te mogen mislukken, ik verwacht geen ingrijpen de komende vijf wedstrijden.
Laatst gewijzigd door Armada op 07 nov 2019, 22:11, 3 keer totaal gewijzigd.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 290 times
Been thanked: 450 times

Bericht door Menno1 » 07 nov 2019, 21:30

07 nov 2019, 20:45
Dit leek erg op een collectieve ‘fuck you’ naar de coach toe. 30 schoten tegen. Tegen fucking Linz. Niet Real Madrid. Linz.

Met welke boodschap zijn ze überhaupt het veld ingestapt? ‘Jongens: doe maar wat..’

BRAM046
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 202 times
Been thanked: 51 times

Bericht door BRAM046 » 07 nov 2019, 21:45

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: om te janken dit...
WZPWZDB ;)

milansandro
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door milansandro » 07 nov 2019, 22:21

Ik schrok ervan gewoon..
Linz heeft 30 keer op het doel van PSV geschoten....30x...
De verdedigende organisatie waarvan werd gezegd dat Bommel die normaliter op orde heeft is gewoon een farce..
Hoe kan in godsnaam een middelmatig ploegje als Linz 30x op het doel van PSV schieten?

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 482 times
Been thanked: 864 times

Bericht door Maikel_91 » 07 nov 2019, 22:22

Omdat PSV blijft aanmodderen met spelers als Sadilek en Rosario.

milansandro
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door milansandro » 07 nov 2019, 22:34

Dat niet alleen maar er klopt gewoon helemaal niks van het systeem dat Bommel hanteert...
Gewoon helemaal niks!
Spelers willen of kunnen dit niet hanteren..
In plaats van dat hij kijkt welk systeem op het lijf geschreven is van zijn spelersgroep moet de groep zich aanpassen aan zijn systeem dat aantoonbaar faalt...en heeft gefaald...
Ongelooflijk eigenlijk dat hij PSV mag coachen..

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 49 times
Been thanked: 111 times

Bericht door Joenepsv » 07 nov 2019, 23:33

Baalde in eerste instantie dat ik een afspraak had staan vanavond maar met terugwerkende kracht ben ik er blij om. Anders had ik waarschijnlijk weer een tafel doormidden geslagen. Heb de eerste helft kunnen zien en hoewel we met 0-1 voor stonden hadden we daar totaal geen recht op. Dit was de overtreffende trap van een wan vertoning en niemand bij Psv kan dit goed blijven praten. Met dit spelersmateriaal moet Bommel er gewoon veel meer uithalen dan dat er nu gebeurt. Er is geen enkele lijn te ontdekken in ons spel, de spelers in het veld hebben geen idee waar ze aan toe zijn en elke wijziging die Bommel tijdens de wedstrijd doet is eerder een verzwakking dan een een verbetering. En het ergste vind ik dat hij stug vasthoudt aan zijn eigen visie in plaats van een aanpassing te doen naar het beschikbare spelersmateriaal. Ik heb er inmiddels nul vertrouwen in dat deze flapdrol de boel nog op de rit krijgt.

grasveld
Nationale topspeler
Has thanked: 48 times
Been thanked: 91 times

Bericht door grasveld » 08 nov 2019, 08:37

Wat ik wel apart vind: Sadilek, Rosario en Doan bijvoorbeeld, mogen wanprestatie na wanprestatie leveren zonder vervangen te worden. Een Mitroglou zonder ritme wordt een halfuur ingebracht waar hij matig spel laat zien, en die lijkt nu VOLLEDIG afgeserveerd. Als je hem OOIT in had moeten brengen, was het gister in de 60e minuut.

Waarom, Markie? Waarom? Wat gaat er om in jouw hoofd dat jij ALTIJD zulke keuzes maakt?

Laat me raden: Mitro komend weekend op de tribune? Net zoals je Baumgartl ineens midden in het seizoen wisselt voor Schwaab, waarna Baumi ineens slecht speelt? Of net zoals je Guti kapot gemaakt hebt? En Pereiro vorig seizoen (ondanks dat ik hem ook erg slecht vind)?

Plaats reactie