Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

[ED] PSV - sc Heerenveen (zondag 24 november 2019, 14:30 uur)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Plaats reactie
deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 409 times
Been thanked: 742 times

[ED] PSV - sc Heerenveen (zondag 24 november 2019, 14:30 uur)

Bericht door deninho32 » 25 nov 2019, 12:52

Ze balen omdat PSV wint bedoelt hij denk ik. Aan de ene kant vreemd, aan de andere kant is MvB wel sneller weg bij weer verlies. Seizoen is toch voorbij qua conpetitie, al is de 2e plek niet onhaalbaar natuurlijk. Als je echt klaar bent met Van Bommel snap ik het wel..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 178 times
Been thanked: 153 times

Bericht door Paco Casal » 25 nov 2019, 13:04

Inderdaad. Verliest = wint, my bad. Blijft even treurig.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1711 times
Been thanked: 604 times

Bericht door Ren Höek » 25 nov 2019, 14:12

Op weg naar nr 25 schreef:
25 nov 2019, 10:12
Die wissels waren zo gek niet, je mag toch van Schwaab en Hendrix wat meer rust en volwassenheid verwachten, is dat Mark aan te rekenen ?
Ik ben het met je eens dat Van Bommel niet had kunnen weten dat beide spelers slecht invallen, met name Hendrix.
Maar door die wissels weet je wel dat je niet meer onder de druk van Heerenveen uit gaat komen en je dus nog meer naar achteren gedrukt gaat worden. En dat vond ik minder slim, ik had liever meer voetballend vermogen ingebracht zien worden.

Juancho
Legende
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 267 times
Been thanked: 525 times

Bericht door Juancho » 25 nov 2019, 14:19

Wow, verwacht men nog steeds dat het inbrengen van spelers als Hendrix en Schwaab voor rust, organisatie en stabiliteit zorgt? Mijn hemel zeg, onder welke steen heb je dan in godsnaam gelegen...

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 25 nov 2019, 14:37

Typisch dat er alsmaar voorbijgegaan wordt in de commentaren aan de geweldige eerste helft die PSV gisteren op de mat legde.
We hebben drie kwartier weer ouderwets kunnen genieten van ons PSV.
Hier en daar lezend krijg ik de indruk dat een aantal journalisten niet gerekend had op winst voor de ploeg van van Bommel. Zo zuur zijn hun verhalen.
Feit blijft dat PSV prima speelde al werd het billenknijpen omdat men verzuimde om de vijf, zes doelpunten te scoren waar men gezien het vertoonde spel recht op had.
En de reden voor de terugval na de onverdiende 2-1 heb ik al uitgelegd.
Succes bij de verdere weg terug omhoog, mannen.
Forza PSV.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 409 times
Been thanked: 742 times

Bericht door deninho32 » 25 nov 2019, 14:46

Juancho schreef:
25 nov 2019, 14:19
Wow, verwacht men nog steeds dat het inbrengen van spelers als Hendrix en Schwaab voor rust, organisatie en stabiliteit zorgt? Mijn hemel zeg, onder welke steen heb je dan in godsnaam gelegen...
Hendrix moet je gewoon nooit meer opstellen, dat kan gewoon niet meer.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 25 nov 2019, 14:59

tirzah schreef:
25 nov 2019, 14:37
Typisch dat er alsmaar voorbijgegaan wordt in de commentaren aan de geweldige eerste helft die PSV gisteren op de mat legde.
Over wie heb je het nou weer? Volgens mij was iedereen hier behoorlijk enthousiast over de 1e helft. Bij Studio Voetbal gaven ze dat ook aan, net als bij Fox waar ze enthousiast waren in de rust. Dus ik denk eerder dat je weer eens de helft of hebt gemist of gewoon niet wil lezen...
Wat overal veel belangrijker is, is hoe PSV weer als een kaartenhuis in elkaar zakte na een simpele tactische zet van de tegenstander.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 25 nov 2019, 17:02

Studio Voetbal heb ik ditmaal niet gezien en hoe ik iets over het enthousiasme in de rust bij Fox moet meekrijgen als ik in het stadion zit is me helemaal een raadsel.
Wat ik wel gelezen heb, op allerlei plaatsen, is veel aandacht voor het verval na rust en dat dat aan onze coach ligt.
Wat ik het belangrijkste aan gisteren vond is blijkbaar niet hetzelfde als jouw mening.
Hopelijk mag dat. Ik weet dus niet waarom je je kennelijk ergert aan een positieve PSV supporter die hier twee keer iets positiefs kwijt wil over "zijn" PSV tegen Heerenveen.
En die vurig hoopt dat het nu bergopwaarts blijft gaan.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 25 nov 2019, 17:23

Ik vraag over wie je het nu weer hebt. Aangezien je roept over het voorbij gaan aan een prima 1e helft. Dus over wie/wat heb je het dan? Volgens mij is iedereen er namelijk wel over eens dat het eindelijk weer eens een prima helft was van PSV. Wellicht zelfs de beste sinds een heel jaar. Dus gewoon een simpele vraag, wie gaat er voorbij aan die prima 1e helft dan?

Ik zal je eigen woorden nog maar eens quoten:

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 486 times
Been thanked: 749 times

Bericht door Menno1 » 25 nov 2019, 18:56

Paco Casal schreef:
25 nov 2019, 11:24
PSV supporters die 'balen dat PSV wint zodat de trainer kan blijven zitten'. Wauw. Treuriger krijg je het niet.
Tja, dan ben ik maar treurig. Ik wil vooruit met de club. En dat gaat onder van Bommel niet gebeuren. Dat is geen ad hoc gedachte, maar op basis van wat ik nu al 1 jaar voorgeschoteld krijg. Hij moet gewoon weg, de tweede helft versterkt mij alleen al in die gedachte: tactisch afgetroefd door 1 lullige omzetting en de trainer is het al weer kwijt.

Had ik gezien dat het team progressie maakte, dat spelers beter worden, dat het echt alleen maar door pech kwam, dan had ik dit nooit gezegd: zols ik Cocu altijd hebt gesteund, omdat ik vertrouwen had in die man zijn kunde, visie en tactische vermogen. Plus is hij een sterke people manager. Van Bommel is niks van dat alles. Tactisch een light weight, kwa people management zelfs een drama en op een visie heb ik hem nog niet kunnen betrappen, behalve 'hard blijven werken en hetzelfde doen."

Kortom, ik ben vooral voor een vertrek van van Bommel. Zo snel mogelijk: hoe eerder hoe beter, des te meer tijd hebben we over om nog iets van dit seizoen te maken en vooral om vooruit te werken naar volgend seizoen.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 206 times

Bericht door koetje » 25 nov 2019, 19:01

Juancho schreef:
25 nov 2019, 14:19
Dat kan best hoor. Alleen tactisch viel het elftal uit elkaar en dan heb je weinig aan Hendrix. Die loopt dan als een kip zonder kop rond, onder andere door een gebrek aan snelheid. Die kan totaal niet in grotere ruimtes spelen. In die zin is Hendrix de tactische thermometer van het team.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 25 nov 2019, 21:55

Precies en daarom snap ik niet dat je dingen van hem verwacht die hij niet kan. Net zoals dat Schwaab alles behalve een ervaring rustige speler is die de boel wel even neerzet in een moeilijke fase. Daarvoor komt hij simpelweg kwaliteiten te kort en heeft hij al moeite genoeg met zichzelf. Die 2 inbrengen als het niet loopt en bewust kiezen voor verder naar achteren... het heeft alleen maar de tegenovergestelde werking. Dat bleek maar weer eens.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1519 times
Been thanked: 874 times

Bericht door J.B. » 26 nov 2019, 00:02

Menno1 schreef:
25 nov 2019, 18:56
Paco Casal schreef:
PSV supporters die 'balen dat PSV wint zodat de trainer kan blijven zitten'. Wauw. Treuriger krijg je het niet.
Tja, dan ben ik maar treurig. Ik wil vooruit met de club. En dat gaat onder van Bommel niet gebeuren. Dat is geen ad hoc gedachte, maar op basis van wat ik nu al 1 jaar voorgeschoteld krijg. Hij moet gewoon weg, de tweede helft versterkt mij alleen al in die gedachte: tactisch afgetroefd door 1 lullige omzetting en de trainer is het al weer kwijt.

Had ik gezien dat het team progressie maakte, dat spelers beter worden, dat het echt alleen maar door pech kwam, dan had ik dit nooit gezegd: zols ik Cocu altijd hebt gesteund, omdat ik vertrouwen had in die man zijn kunde, visie en tactische vermogen. Plus is hij een sterke people manager. Van Bommel is niks van dat alles. Tactisch een light weight, kwa people management zelfs een drama en op een visie heb ik hem nog niet kunnen betrappen, behalve 'hard blijven werken en hetzelfde doen."

Kortom, ik ben vooral voor een vertrek van van Bommel. Zo snel mogelijk: hoe eerder hoe beter, des te meer tijd hebben we over om nog iets van dit seizoen te maken en vooral om vooruit te werken naar volgend seizoen.
Even een repostje waard. Totaal mee eens
Triplets, it`s all about Triplets..

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 68 times
Been thanked: 500 times

Bericht door Ardbeg » 26 nov 2019, 09:44

Ik ben het er ook mee eens maar ik zou niet weten (buiten buitenlandse trainers)wie een toptrainer voor PSV is, wil en kan.

Mouth of the south
International
Has thanked: 26 times
Been thanked: 125 times

Bericht door Mouth of the south » 26 nov 2019, 13:20

Ardbeg schreef:
26 nov 2019, 09:44
Ik ben het er ook mee eens maar ik zou niet weten (buiten buitenlandse trainers)wie een toptrainer voor PSV is, wil en kan.
Qua Nederlandse trainers zijn v.d. Brom en Bosz namen die in me opkomen. I.i.g. niet iemand van de oude stempel; dus geen: van Gaal, Hiddink, v. Marwijk, Advocaat etc. Voetbal is de laatste jaren enorm vernieuwd. PSV heeft iemand nodig met visie, die kan bouwen en zich jaren aan de club kan en wil verbinden.

Of haal iemand uit de nieuwe Duitse voetbalschool. Type Julian Nagelsmann: jong, niet op niveau gevoetbald, maar wel zeer innovatief en succesvol.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1711 times
Been thanked: 604 times

Bericht door Ren Höek » 27 nov 2019, 11:40

Vd Brom faalt altijd wanneer het er op aankomt en Bosz zit voorlopig prima bij Leverkusen (naast dat hij zelden daadwerkelijk iets wint).

Verder ben ik het met je eens dat een Duitse trainer erg interessant kan zijn.
Al zijn in Duitsland een aantal zogeheten laptoptrainers door de mand gevallen (natuurlijk zijn er ook duidelijke succesgevallen) en was bijvoorbeeld Hyballa niet echt een succes, Wormuth lijkt het wel prima te doen bij Heracles.
Maar daar lopen zeker jonge veelbelovende trainers rond.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 486 times
Been thanked: 749 times

Bericht door Menno1 » 28 nov 2019, 21:48

Menno1 schreef:
25 nov 2019, 18:56
Paco Casal schreef:

Zien jullie nu wat ik bedoel? Of moet het in braille?

Plaats reactie