Ajax II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
StratumZuid
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 745 times
Been thanked: 261 times

Ajax II

Bericht door StratumZuid » 03 sep 2019, 18:49

J.B. schreef:
03 sep 2019, 18:45
Maikel_91 schreef:
03 sep 2019, 18:37
Mercer schreef:
03 sep 2019, 18:30
Aan mij hoef je niet te twijfelen. In de PL zal Ajax als laatste eindigen. Ook al zet ik mijzelf daarmee buitenspel waardoor ik eigenlijk niet deelneem. In tegenstelling tot m'n voorganger die voor eigen glorie ging. Krijg ik dan ook een bokaaltje? :P
Jouw voorganger verdient de 'Judasaward'.
Maargoed nu gaan we een gesprek houden die beter ergens anders kan plaatsvinden :mrgreen:

Overigens goed om te lezen dat JC er nog is! Was even bang dat we 'm verloren waren. Nog steeds een voorbeeld voor andere gastsupporters.
JC is dat ook een PSV`er in denial.
Zijn dat niet de meeste?;)

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 228 times
Been thanked: 218 times

Bericht door J.B. » 03 sep 2019, 18:49

Mercer schreef:
03 sep 2019, 18:46
JC heeft altijd wel realistische teksten. Kunnen een heleboel Ajacieden wat van leren. Olmo ipv Promes/Marin had jullie gevreesd gemaakt. Eigenlijk vind ik dat wijzelf meer uit onze middelen halen daar waar Ajax geregeld maar aankloot.
Ajax haar transferbeleid is te vaak op toeval gebaseerd. Zo was het toeval dat de Ligt en de Jong ineens beter speelden dan iedereen had gedacht en verwacht. Zo was het toeval dat de Boer een paar keer kampioen werd omdat de concurrentie op zn gat lag. Ik heb niet het idee dat daar echt een beleid is. Er is vooral veel geld nu, maar zoals PSV dat doet met een duidelijk plan voor de toekomst zie ik bij Ajax momenteel niets terug. Zelfs Overmars kijkt vooral naar wat PSV wil hebben of heeft en probeert dat met geld naar Ajax te halen.
There are no mistakes, there are just happy accidents.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Ajakkiebah (PL)
Has thanked: 206 times
Been thanked: 197 times

Awards:

Bericht door Mercer » 03 sep 2019, 18:50

JC is notabene je buurman JB. Het is verder maar voetbal. Elkaar groeten mag gewoon hoor. :D
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 03 sep 2019, 18:51

Mercer schreef:
03 sep 2019, 18:50
JC is notabene je buurman JB. Het is verder maar voetbal. Elkaar groeten mag gewoon hoor. :D
Ik groet jou zelfs Mercer :mrgreen:

En zelfs Ajacied kan ik over het algemeen best goed pruimen hier. Allemaal liefde van mij

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Ajakkiebah (PL)
Has thanked: 206 times
Been thanked: 197 times

Awards:

Bericht door Mercer » 03 sep 2019, 18:59

Heb ook geen problemen met Ajacied. Iedereen heeft namelijk zo zijn bijsluiter. Ajacied is zelfs een goede afspiegeling van zoveel Ajacieden. Als hij zich gewoon gedraagt mag hij roepen wat hij wil. Enkele Feyenoorders zijn ook welkom.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood en wijze teksten van Mercer''

Johan-Cruijff
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: Ajax
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Bericht door Johan-Cruijff » 04 sep 2019, 14:57

Maikel_91 schreef:
03 sep 2019, 18:37
Overigens goed om te lezen dat JC er nog is! Was even bang dat we 'm verloren waren. Nog steeds een voorbeeld voor andere gastsupporters.
Onkruid vergaat niet ;)

Nee, even lekker op vakantie geweest. Dan laat ik internet en telefoon en dergelijke even helemaal links liggen. Aanrader hoor, werkt verfrissend. Je merkt pas hoe erg je aan die dingen gehecht bent als je het bewust on hold zet. Zonder telefoon van huis voelt al alsof je iets mist. Terwijl je zit te wachten niet even door de voetbalsites scrollen of Facebook checken. Dat is echt een onbewuste handeling geworden waar je dan pas over nadenkt. Maar goed, dat is weer een andere discussie. Ik blijf hier 'gewoon' posten zolang dat op prijs wordt gesteld door de meerderheid.
El Sordo schreef:
03 sep 2019, 17:10
Als ‘persoonlijkheid’? Wat mag dat weer zijn? Ik vind Tadic een vervelend ventje, maar hij staat daar wel op een podium in zijn derde/vierde taal een gesprek te voeren.
Ik vind hem op het veld ook maar een zeikerd. Veel gebaartjes en woorden. Ligt ook regelmatig te lang op de grond en doet regelmatig aan 'schijnverdedigen'. Daar kan ik me wel aan storen. Stelt zich ook te vaak aan. Sta gewoon op man, denk ik dan. Je bent óf geblesseerd óf je staat op en pakt je verdedigende taak snel op. Ziyech heeft wat dat betreft echt stappen gemaakt door de jaren heen, weinig treurmomenten meer en schakelt snel om. Maar respect dat hij het in het Nederlands probeert en ook vindt dat hij dit als aanvoerder zo moet doen. Tekenend voor zijn instelling. Ik hoor niets dan lovende woorden over hoe hij zijn sport beleefd. En zolang hij dat ongelofelijke rendement van vorig jaar aanhoudt mogen we sowieso niet klagen. Blijft in de spits vrolijk doorgaan met scoren en het geven van assist, ook wanneer hij qua spel minder sterk is. Dat rendement blijft behouden. Erg prettig om op terug te kunnen vallen als het wat minder draait.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 285 times
Been thanked: 439 times

Bericht door Maikel_91 » 04 sep 2019, 15:18

@Johan-Cruijff
Vakantie is ook belangrijk! De smartphone is een flinke verslaving geworden in het hedendaagse leven, je kunt eigenlijk bijna niet meer zonder. Merk je pas op het moment dat je hem niet in je bereik hebt. Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! En welkom ben je altijd, genuanceerde Ajax berichten en mogelijkheid tot discussies met fans van andere clubs is altijd leuk :mrgreen:

Over Tadic, de stervende zwaan die hij tegen PAOK liet zijn was echt een dieptepunt voor een Nederlandse club. Zo erg heb ik Lozano(die in Nederland bekend staat als 'matennaaier') nooit zien doen.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 04 sep 2019, 15:22

Maikel_91 schreef:
04 sep 2019, 15:18
Over Tadic, de stervende zwaan die hij tegen PAOK liet zijn was echt een dieptepunt voor een Nederlandse club. Zo erg heb ik Lozano(die in Nederland bekend staat als 'matennaaier') nooit zien doen.
Lozano moet nog veel leren. Hij zit op schema.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 20 times
Been thanked: 67 times

Bericht door Massimo » 05 sep 2019, 11:11

Johan-Cruijff schreef:
03 sep 2019, 17:35
Nu de transfermarkt gesloten is kunnen we de balans op gaan maken. Ik vind dat Ajax redelijke zaken heeft gedaan. Spelers voor mooie transfersommen verkocht, een aantal goede spelers gehaald. Maar ik heb ook mijn twijfels over iemand als bijvoorbeeld Marin. En ook zitten we nog steeds met Labyad, De Jong en Van Leer te kijken waar we vanaf moeten. Nu is in een aantal landen de markt nog open, maar ik vraag me af of die jongens daar interesse in hebben. Het zou mooi zijn, maar ik ga er niet meer vanuit.

Aangezien Marin het niet zo lekker doet vooralsnog zou ik opteren voor opstelling met Van de Beek, Ziyech en Martinez op het middenveld. Alvarez en Blind achterin als duo. Dat hebben we nog niet gezien, maar ik hoop wel dat dit spoedig een keer gaat gebeuren. Ik vind Alvarez het zeker niet slecht doen als verdedigende middenvelder, maar ik denk nog steeds dat zijn toekomst centraal achterin ligt. Ik vind hem - in tegenstelling tot Martinez - ook niet zo snel, dynamisch en verfijnd. In zijn passing vrij sober en wint zijn duels, eigenschappen die ik meer bij een centrale verdediger vind passen. Voorin zou ik dan Promes, Tadic en Neres zetten. Mocht er ooit iemand ontbreken van het voorste trio dan kun je altijd nog Ziyech een linie naar voren schuiven, Van de Beek weer op tien zetten en Marin, Eiting, Gravenberch, Ekkelenkamp of net wat inpassen.

Tegen Sparta was het niet groots, maar uiteindelijk win je wel eenvoudig. Ik stoor me wel aan die tegengoal. Ajax is nog niet zo stabiel achterin. Wel een stuk beter dan tegen bijvoorbeeld PAOK. Wat dat betreft snap ik wel dat Ten Hag (voor nu) even vast blijft houden aan zijn Latijnse jongens als blok voor de verdediging. Tegen Apoel hebben we vrijwel geen kans weggegeven en tegen Sparta stond het ook stukken beter dan in voorgaande wedstrijden. Het is niet spectaculair, maar wel effectief. Fijn voor Promes dat hij de openingstreffer maakte. Goede loopactie en dito afgewerkt. Hopelijk geeft hem dat wat meer vertrouwen en weet hij snel in vorm te geraken. Wat ik tot nu toe heb gezien van hem vond ik niet heel groots.
Ik vind Ajax als defensief blok er wel flink op achteruit gegaan wat met name Europees zich zal laten voelen. Marin valt tot nu toe heel erg tegen, terwijl Martinez ik juist het meest positief vind opvallen van de aankopen. Kijkend naar de laatste 2 wedstrijden zijn De Jong en Schöne vervangen door 2 oorspronkelijke verdedigers en staat Veltman op de plek van De Ligt. 3 van de 4 posities valt over te twisten. Ajax had het zichzelf een stuk makkelijker gemaakt als ze na het vertrek van Schöne nog een rechter centrale middenvelder hadden gehaald voor de basis. Dan had Alvarez ook meteen op de plek van Veltman kunnen spelen waarvoor hij ook oorspronkelijk gehaald is. Marin is dan voor de breedte. Links op het middenveld kan je wat meer schuiven en Ajax lijkt ook nog wel vertrouwen te hebben in Eiting. Op die positie kan je wat meer schuiven.

De voorste 4 posities vind ik zowel kwalitatief als kwantitatief goed bezet bij Ajax en waar een paar maanden geleden van Ziyech, Neres en Vd Beek er wel eens twee konden vertrekken zijn ze nu alle drie gebleven en is Promes er nog bijgekomen. Daarnaast heeft Tadic een geweldig rendement. Ajax scoort daardoor nog steeds makkelijk en zal daardoor veel potjes in de Eredivisie makkelijk winnen en kan Europees daardoor ook wel resultaten behalen. Echter kan het blok van 4 ze in sommige gevallen nog wel eens gaan opbreken. De Ligt en De Jong vervang je niet zomaar, maar het is op dit moment verre van ideaal. Speel je met middenvelders op het middenveld dan ben je te kwetsbaar en speel je met verdedigers op het middenveld dan staat het defensief wel beter, maar is het in balbezit weer minder. Vooral Europees kan je dat gaan merken. Met de binnengekomen gelden had Ajax daar naar mijn mening toch wel meer mee kunnen doen.

Johan-Cruijff
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: Ajax
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Bericht door Johan-Cruijff » 05 sep 2019, 16:36

Massimo schreef:
05 sep 2019, 11:11
Ik vind Ajax als defensief blok er wel flink op achteruit gegaan wat met name Europees zich zal laten voelen. Marin valt tot nu toe heel erg tegen, terwijl Martinez ik juist het meest positief vind opvallen van de aankopen. Kijkend naar de laatste 2 wedstrijden zijn De Jong en Schöne vervangen door 2 oorspronkelijke verdedigers en staat Veltman op de plek van De Ligt. 3 van de 4 posities valt over te twisten. Ajax had het zichzelf een stuk makkelijker gemaakt als ze na het vertrek van Schöne nog een rechter centrale middenvelder hadden gehaald voor de basis. Dan had Alvarez ook meteen op de plek van Veltman kunnen spelen waarvoor hij ook oorspronkelijk gehaald is. Marin is dan voor de breedte. Links op het middenveld kan je wat meer schuiven en Ajax lijkt ook nog wel vertrouwen te hebben in Eiting. Op die positie kan je wat meer schuiven.
Kan ik me goed in vinden. Al weet je dat je er sowieso flink op achteruit gaat wanneer je én De Jong én De Ligt moet vervangen. Dat waren hele belangrijke spelers voor het elftal. Ik denk dat Alvarez op vervanger de termijn gaat worden van De Ligt. Want ik vind Veltman een goede speler voor de breedte, maar dat mag centraal geen basisspeler zijn. Als rechtsback is hij best oké, maar ik prefereer 'voetballers' als Dest en Mazraoui boven 'verdediger' Veltman. In de Champions League - zeker tegen zwaardere tegenstanders - is Veltman wellicht een meer betrouwbare optie. Mazraoui moeten ze sowieso even drie weken op vakantie sturen, die haalt zijn niveau bij lange na niet. Is voor het eerst basisspeler en heeft een lang seizoen gehad met nog de Africa Cup erachteraan. Dat is pittig, die heeft even een rustperiode nodig om weer fris en fruitig aan te sluiten. Ja dat zou na het vertrek van Schöne wel het beste zijn geweest, maar tevens kapitaalsvernietiging. Want dan schrijf je Marin al snel af. En ik vind dat tot nu toe ook een echte tegenvaller, maar ik snap wel dat Ajax hem wat langer de kans geeft. Echter had ik zelf graag een nieuwe verdedigende middenvelder gezien. In tegenstelling tot Ajax heb ik namelijk niet zo veel vertrouwen in Eiting. Ik vind Eiting ook niet betrouwbaar genoeg, kampt vaak met fysieke klachten. Ik denk niet dat we daar structureel op kunnen bouwen, nog los van zijn niveau. Maar dat hij basisrugnummer acht heeft gekregen zegt denk ik wel wat. Heeft vorig jaar redelijk wat gespeeld in het begin van het seizoen, dus Ten Hag lijkt wel wat in hem te zien.
De voorste 4 posities vind ik zowel kwalitatief als kwantitatief goed bezet bij Ajax en waar een paar maanden geleden van Ziyech, Neres en Vd Beek er wel eens twee konden vertrekken zijn ze nu alle drie gebleven en is Promes er nog bijgekomen. Daarnaast heeft Tadic een geweldig rendement. Ajax scoort daardoor nog steeds makkelijk en zal daardoor veel potjes in de Eredivisie makkelijk winnen en kan Europees daardoor ook wel resultaten behalen. Echter kan het blok van 4 ze in sommige gevallen nog wel eens gaan opbreken. De Ligt en De Jong vervang je niet zomaar, maar het is op dit moment verre van ideaal. Speel je met middenvelders op het middenveld dan ben je te kwetsbaar en speel je met verdedigers op het middenveld dan staat het defensief wel beter, maar is het in balbezit weer minder. Vooral Europees kan je dat gaan merken. Met de binnengekomen gelden had Ajax daar naar mijn mening toch wel meer mee kunnen doen.
Voorin zit het wel goed ja. Eens betreft het middenveld, met twee verdedigers (Alvarez en Martinez) op het middenveld is niet creatief genoeg en te defensief. Een Ajax-middenveld moet ook niet gericht zijn op enkel verdedigen maar juist ook op de aanvallende impulsen. Al vind ik dat Martinez voetballend niet moet worden onderschat, dat is inderdaad de meest positieve aankoop. Laat zich op meerdere posities gelden en is comfortabel aan de bal. Soms nog wat druistig en ongecontroleerd, maar dat is ook de leeftijd. Ik denk dat we hem voorlopig op het middenveld gaan zien, getuige ook het aantrekken van Familia Castillo, nu hebben we een extra optie als linksback (en -half en -buiten evt.). Al met al denk ik dat je met een middenveld met Van de Beek, Ziyech en Martinez op goede wijze voor de dag kan komen in Europa. Maar daarachter wordt het al snel minder. Marin, Ekkelenkamp, Eiting, Gravenberch Labyad of De Jong (ja, die hebben we ook nog altijd...) zijn echt een paar tandjes minder hoor. Waarbij ik enkel in Gravenberch een potentiële basisspeler voor de toekomst.

Al met al hadden ze voor Marin een betere speler moeten halen die er direct zou staan. Een verdedigende middenvelder. Een spelmaker zoals De Jong die als katalysator kan fungeren voor de verdediging en helpt in de opbouw. Die missen we nu in de selectie. Eiting vind ik te traag, die kan de grote ruimtes ook niet bespelen. De Jong kon dat wel, die had loopvermogen én snelheid. Eiting geen van beide. Eiting heeft daarnaast ook geen duelkracht en is voetballend niet goed genoeg om als 'voetballer' te functioneren voor een verdediging zoals bijvoorbeeld Schöne dat wel kon onder Bosz. Die was ondanks het gebrek aan bepaalde verdedigende kwaliteiten wel erg belangrijk in het spelletje dat toen gespeeld werd.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 2 times

Bericht door Ajacied1988 » 05 sep 2019, 20:38

Massimo schreef:
05 sep 2019, 11:11
Johan-Cruijff schreef:
03 sep 2019, 17:35
Nu de transfermarkt gesloten is kunnen we de balans op gaan maken. Ik vind dat Ajax redelijke zaken heeft gedaan. Spelers voor mooie transfersommen verkocht, een aantal goede spelers gehaald. Maar ik heb ook mijn twijfels over iemand als bijvoorbeeld Marin. En ook zitten we nog steeds met Labyad, De Jong en Van Leer te kijken waar we vanaf moeten. Nu is in een aantal landen de markt nog open, maar ik vraag me af of die jongens daar interesse in hebben. Het zou mooi zijn, maar ik ga er niet meer vanuit.

Aangezien Marin het niet zo lekker doet vooralsnog zou ik opteren voor opstelling met Van de Beek, Ziyech en Martinez op het middenveld. Alvarez en Blind achterin als duo. Dat hebben we nog niet gezien, maar ik hoop wel dat dit spoedig een keer gaat gebeuren. Ik vind Alvarez het zeker niet slecht doen als verdedigende middenvelder, maar ik denk nog steeds dat zijn toekomst centraal achterin ligt. Ik vind hem - in tegenstelling tot Martinez - ook niet zo snel, dynamisch en verfijnd. In zijn passing vrij sober en wint zijn duels, eigenschappen die ik meer bij een centrale verdediger vind passen. Voorin zou ik dan Promes, Tadic en Neres zetten. Mocht er ooit iemand ontbreken van het voorste trio dan kun je altijd nog Ziyech een linie naar voren schuiven, Van de Beek weer op tien zetten en Marin, Eiting, Gravenberch, Ekkelenkamp of net wat inpassen.

Tegen Sparta was het niet groots, maar uiteindelijk win je wel eenvoudig. Ik stoor me wel aan die tegengoal. Ajax is nog niet zo stabiel achterin. Wel een stuk beter dan tegen bijvoorbeeld PAOK. Wat dat betreft snap ik wel dat Ten Hag (voor nu) even vast blijft houden aan zijn Latijnse jongens als blok voor de verdediging. Tegen Apoel hebben we vrijwel geen kans weggegeven en tegen Sparta stond het ook stukken beter dan in voorgaande wedstrijden. Het is niet spectaculair, maar wel effectief. Fijn voor Promes dat hij de openingstreffer maakte. Goede loopactie en dito afgewerkt. Hopelijk geeft hem dat wat meer vertrouwen en weet hij snel in vorm te geraken. Wat ik tot nu toe heb gezien van hem vond ik niet heel groots.

Geheel met je eens.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 06 sep 2019, 08:17

Maar nu ze geen RCM hebben gehaald verwacht ik dat Ten Hag uiteindelijk Vd Beek daar neer gaat zetten waardoor Alvarez naar achteren gaat en Ziyech of Promes op 10 komt te staan.
Vind het verre van ideaal maar denk dat Ten Hag daar uiteindelijk wel op uitkomt want Veltman centraal achterin in de CL word je echt gehakt van gemaakt.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 16 times
Been thanked: 191 times

Bericht door ShovingNE2 » 06 sep 2019, 08:43

Goh vreemd. Ik hoorde van onder stenen vandaan gekomen Ajacieden afgelopen zomer overal dat overwinteren in de CL nu gewoon standaard zou zijn. En dat het niet halen van de halve finale als een tegenvaller beschouwt kan worden.

Kan niet wachten op een slachtpartij van Ajax in de CL. Kunnen die betreffende Ajacieden weer onder hun steen.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 06 sep 2019, 08:49

ShovingNE2 schreef:
06 sep 2019, 08:43
Goh vreemd. Ik hoorde van onder stenen vandaan gekomen Ajacieden afgelopen zomer overal dat overwinteren in de CL nu gewoon standaard zou zijn. En dat het niet halen van de halve finale als een tegenvaller beschouwt kan worden.

Kan niet wachten op een slachtpartij van Ajax in de CL. Kunnen die betreffende Ajacieden weer onder hun steen.
Ik ben al blij met plek 3 want Lille is een gewaagde tegenstander.

Ardbeg
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 9 times
Been thanked: 123 times

Bericht door Ardbeg » 06 sep 2019, 09:12

ShovingNE2 schreef:
06 sep 2019, 08:43

Dat zou prachtig zijn

StratumZuid
Meervoudig international

Bericht door StratumZuid » 06 sep 2019, 09:44

Lisandro Magallán; 'Mijn zes maanden bij Ajax zijn erg mooi geweest'.
Wij hebben ook genoten van je Lisandro, dat er nog velen zoals jij mogen volgen!

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 06 sep 2019, 09:51

StratumZuid schreef:
06 sep 2019, 09:44
Lisandro Magallán; 'Mijn zes maanden bij Ajax zijn erg mooi geweest'.
Wij hebben ook genoten van je Lisandro, dat er nog velen zoals jij mogen volgen!
Wie?

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 23 times
Been thanked: 110 times

Bericht door Jwoeloe » 06 sep 2019, 12:44

Magallan, die vergeet ik nooit meer. Of het nou zijn performance tegen Feyenoord was of de uitglijder bij de derde goal van Lucas Moura.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 16 times
Been thanked: 191 times

Bericht door ShovingNE2 » 06 sep 2019, 12:46

Die derde goal van Moura was echt een zegen inderdaad. Thx Mallejan!

StratumZuid
Meervoudig international

Bericht door StratumZuid » 06 sep 2019, 12:50

Mooi dit :lol:

ElTigre
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 35 times
Been thanked: 20 times

Bericht door ElTigre » 09 sep 2019, 14:24

Wakker worden @Ajacied1988 !! Tadic heeft een hamstringblessure opgelopen. Kom maar op met dat grote nieuws :o

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 23 times
Been thanked: 110 times

Bericht door Jwoeloe » 09 sep 2019, 14:26

Ontbreken van Vd Beek en Tadic scheelt een slok op een borrel, de twee belangrijkste spelers die ze hebben. Zou fijn zijn als ze allebei niet in actie komen tegen ons.

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 47 times
Been thanked: 80 times

Bericht door nilssonH » 09 sep 2019, 14:29

Als ons elftal tegen die tijd weer enigszins fit is natuurlijk. Ons halve basiselftal heeft volgens mij al een blessure gehad dit seizoen, en het is net September.
#MoInDeBasis

ElTigre
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 35 times
Been thanked: 20 times

Bericht door ElTigre » 09 sep 2019, 14:30

Verwacht sowieso dat Vd Beek dan alweer fit is. Ligt er al een tijdje uit en een verrekte hamstring moet in die tijd wel hersteld zijn.

Breur
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 32 times

Bericht door Breur » 09 sep 2019, 15:19

Mist dan wel waarschijnlijk wat wedstrijdritme.

Plaats reactie