Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Ajax III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
mr.top
Bankzitter
Clubvoorkeur: Wa denkte jonguh?!
Has thanked: 23 times
Been thanked: 11 times

Ajax III

Bericht door mr.top » 11 mar 2020, 23:29

Tot zover het bericht dat Berghuis niet meer binnen Nederland van club zou verkassen. Als ze in Rotterdam slim zijn dan vragen ze een flink pak geld. Ajax betaald wel.

Heya Hallvar
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 39 times

Bericht door Heya Hallvar » 11 mar 2020, 23:29

Mooi zo, zolang ze maar van Ihattaren afblijven.

Rudie-10
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 16 times

Bericht door Rudie-10 » 11 mar 2020, 23:30

Past ook precies bij Ajax, ongelofelijk naar en eng mannetje. Kan wel erg goed voetballen.

Chucky
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 126 times
Been thanked: 111 times

Bericht door Chucky » 11 mar 2020, 23:55

Ik geloof er niks van. Zeker gezien de reden waarom Berghuis nu niet bij PSV speelt

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 196 times

Bericht door koetje » 11 mar 2020, 23:56

Chucky schreef:
11 mar 2020, 23:55
Ik geloof er niks van. Zeker gezien de reden waarom Berghuis nu niet bij PSV speelt
Had PSV 15-16 miljoen geboden dan zat hij nu bij PSV. Was van Bommel waarschijnlijk nog coach en hadden we nu nog gespeeld om het kampioenschap.

Chucky
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 126 times

Bericht door Chucky » 11 mar 2020, 23:58

koetje schreef:
11 mar 2020, 23:56
Chucky schreef:
11 mar 2020, 23:55
Had PSV 15-16 miljoen geboden dan zat hij nu bij PSV. Was van Bommel waarschijnlijk nog coach en hadden we nu nog gespeeld om het kampioenschap.
Nee, als Berghuis ja had gezegd was dat het geval geweest

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 731 times
Been thanked: 896 times

Bericht door ruuddevil » 12 mar 2020, 07:02

Als Berghuis naar Ajax wil dan adviseer ik hem eerst te verhuizen naar een geheime locatie.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 15 times

Bericht door Ajacied1988 » 12 mar 2020, 07:49

Ykhim schreef:
11 mar 2020, 23:26
Mij is vriendelijk verzocht onderstaande te delen met dit forum. Stel me daar verder geen vragen over, want ik functioneer nu alleen netjes als doorgeefluik omdat me dat lief gevraagd is. Dus:

Berghuis en Overmars hebben vorige week een ontmoeting gehad in het Okura. En ze zullen daar niet hebben gezeten om eens lekker over het weekend en de kids te babbelen.
Hele vreemde zet.
Berghuis komt zijn best tot zijn recht als rechtsbuiten, daar hebben we Antony al gehaald.
Neres zei in een interview dat hij Antony wilde begeleiden dus die blijft ook en Promes heeft nog een 4 jaar contract.
Als je Berghuis haalt heb je dus Berghuis, Neres, Promes en Antony voor de flanken dat zullen ze niet accepteren.
Daarnaast de zwakke plekken bij Ajax liggen op het middenveld, nu zou je alleen puur investeren in aanvallers.
Of Promes gaat nog weg of Neres.
Of ze gaan Promes als 10 gebruiken.

Paulus22
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 86 times
Been thanked: 27 times

Bericht door Paulus22 » 12 mar 2020, 08:02

Berghuis kan ook op 10. Denk dat ze hem als opvolger v Ziyech kunnen zien.

BRAM046
International
Has thanked: 339 times
Been thanked: 72 times

Bericht door BRAM046 » 12 mar 2020, 08:11

Ajacied1988 schreef:
12 mar 2020, 07:49
Ykhim schreef:
Mij is vriendelijk verzocht onderstaande te delen met dit forum. Stel me daar verder geen vragen over, want ik functioneer nu alleen netjes als doorgeefluik omdat me dat lief gevraagd is. Dus:

Berghuis en Overmars hebben vorige week een ontmoeting gehad in het Okura. En ze zullen daar niet hebben gezeten om eens lekker over het weekend en de kids te babbelen.
Hele vreemde zet.
Berghuis komt zijn best tot zijn recht als rechtsbuiten, daar hebben we Antony al gehaald.
Neres zei in een interview dat hij Antony wilde begeleiden dus die blijft ook en Promes heeft nog een 4 jaar contract.
Als je Berghuis haalt heb je dus Berghuis, Neres, Promes en Antony voor de flanken dat zullen ze niet accepteren.
Daarnaast de zwakke plekken bij Ajax liggen op het middenveld, nu zou je alleen puur investeren in aanvallers.
Mijn god , ik heb dit 3 x gelezen en vraag me alsnog af wat ik zojuist 3 x gelezen heb :lol:
WZPWZDB ;)

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 568 times
Been thanked: 480 times

Bericht door Sensation » 12 mar 2020, 08:13

Ajacied1988 schreef:
12 mar 2020, 07:49
Ykhim schreef:

Hele vreemde zet.
Of Berghuis als 10, want dat wil hij, dat zal een eis zijn. Dus Antony kan lekker op rechtsbuiten zn trucjes doen, Promes kan links blijven staan en Neres kan op de bank blijven zitten waar hij hoort.

Niks aan de hand dus, totaal geen vreemde zet, totdat blijkt dat Ajax 25mil voor hem neer gaat tellen. :mrgreen:

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 12 mar 2020, 08:23

Berghuis kan op 10 spelen klopt, maar vind hem beter als rechtsbuiten.
Dan zou ik persoonlijk voor een echte nummer 10 gaan.

@Sensation
Ik verwacht dat als de rest voorin blijft, Berghuis op 10 wil dat Antony de bankzitter word en rustig gebracht word.
Maar vind met Antony dat hij gewoon moet spelen als hij het laat zien.
Zijn lastige keuzes.

Heya Hallvar
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times

Bericht door Heya Hallvar » 12 mar 2020, 08:37

We zullen het zien. Het komt mij vooral over als een Overmars truc: voor een belangrijke wedstrijd kijken of je onrust bij de tegenstander kan zaaien.

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 568 times
Been thanked: 480 times

Bericht door Sensation » 12 mar 2020, 08:53

Heya Hallvar schreef:
12 mar 2020, 08:37
We zullen het zien. Het komt mij vooral over als een Overmars truc: voor een belangrijke wedstrijd kijken of je onrust bij de tegenstander kan zaaien.
Hmm dat deed hij meestal met SMS-jes, niet face-to-face.

@Ykhim zijn Overmars en Berghuis soms gespot door dat ventje wat destijds ook Luan en Cocu spotte? :mrgreen: Ergens zou ik het als Berghuis zijnde wel accepteren, zo'n ontmoeting met Overmars. En er dan op staan dat je in zo'n hotel lekker decadent kreeft gaat eten. En dan gewoon helemaal stuk gaan om dat dikke hoofd van Overmars, met zo'n slabbetje in z'n kraag gepropt, waarbij er allemaal stukken kreeft uit zn mond steken. En dan aan het einde naar het toilet gaan, via het raampje ontsnappen en dan nooit meer wat van je laten horen.

BRAM046
International
Has thanked: 339 times
Been thanked: 72 times

Bericht door BRAM046 » 12 mar 2020, 08:56

Sensation schreef:
12 mar 2020, 08:53
Heya Hallvar schreef:
12 mar 2020, 08:37
Hmm dat deed hij meestal met SMS-jes, niet face-to-face.

@Ykhim zijn Overmars en Berghuis soms gespot door dat ventje wat destijds ook Luan en Cocu spotte? :mrgreen: Ergens zou ik het als Berghuis zijnde wel accepteren, zo'n ontmoeting met Overmars. En er dan op staan dat je in zo'n hotel lekker decadent kreeft gaat eten. En dan gewoon helemaal stuk gaan om dat dikke hoofd van Overmars, met zo'n slabbetje in z'n kraag gepropt, waarbij er allemaal stukken kreeft uit zn mond steken. En dan aan het einde naar het toilet gaan, via het raampje ontsnappen en dan nooit meer wat van je laten horen.
Hahaha , dat zou wel magisch zijn lol , ik ga al stuk bij de gedachte :lol: :lol:
WZPWZDB ;)

VeresRivne
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 70 times

Bericht door VeresRivne » 12 mar 2020, 10:30

Jimmy Driessen: Naar persoontje die graag scherprechter speelt, de waarheid in pacht denkt te hebben maar in wezen een kleuter is die pretendeert volwassen te zijn. Ik vind het een klaphark.

Van der Sar. Sowieso ongeschikt en irritant om de beste man te horen praten als hij mijn club vertegenwoordigt. Voor wat het Atalanta voorbeeld, ze hadden nooit specifiek over Atalanta moeten beginnen. Waar men wel gelijk in heeft in mijn ogen is dat het nergens op slaat dat Italië 4 directe CL plaatsen heeft, terwijl toen de nummer 4 van Italie zich voor de CL moest kwalificeren dat vrijwel nooit lukte. Atalanta is de uitzondering die de regel bevestigt.

Ajaxshowtime. Omgekeerd gaat het natuurlijk even goed zo. Toen Ten Hag aangesteld werd bij Ajax zou die er hier volgens velen ook totaal niks van kunnen. Dat Ajaxshowtime er aandacht aan besteed? Alles voor de clicks en het verdienmodel, dezelfde reden dat er ook links zijn naar formule 1 en wielrennen.

Roger Schmidt. Prima trainer, wordt af en toe nog wel eens badend in het zweet wakker dromend over de nachtmerrie wedstrijd Ajax - Salzburg. Lijkt me dat De Jong enigszins gerehabiliteerd mag worden. Verstandige keuze om het geld in een goede trainer te stoppen i.p.v. het met veel geld en toptransfers te proberen oplossen.

We gaan wel zien hoe dit seizoen verder afloopt, ik ben hier niet zo voor het bijhouden van de dagkoersen dus welk scenario zich ook voltrekt je zal mij hier zelden in deze topic zien. Het enige wat ik zeker weet is dat dit wel eens het meest vreemde seizoen zou kunnen worden sinds ik het voetbal volg, dat allemaal dankzij corona.

Skywalker
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Team Derksen
Has thanked: 179 times
Been thanked: 75 times

Bericht door Skywalker » 12 mar 2020, 11:11

VeresRivne schreef:
12 mar 2020, 10:30
het meest vreemde seizoen zou kunnen worden sinds ik het voetbal volg, dat allemaal dankzij corona.
Voordeel is wel dat áls ajax kampioen wordt ze het waarschijnlijk weer vieren op een afgelegen parkeerterrein. Hebben ze ervaring mee en als het daar geconstateerd wordt gooi je er een hek omheen en klaar.
Laatst gewijzigd door Skywalker op 12 mar 2020, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Woodenshoes
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 396 times

Bericht door Woodenshoes » 12 mar 2020, 11:27

Skywalker schreef:
12 mar 2020, 11:11
Voordeel is wel dat áls ajax kampioen wordt ze het waarschijnlijk weer vieren op een afgelegen parkeerterrein. Hebben ze ervaring mee en als het daar geconstateerd wordt gooi je er een hek omheen en klaar.
Kunnen ze dan niet meteen een aantal supporters uit Rotterdam uitnodigen om het mee te vieren ? :P
Meteen verlost van wat andere problemen.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 650 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 12 mar 2020, 11:34

Zou dit niet de zoveelste poging van Overmars zijn tot het strooien van zand in de motor van de concurrentie? Feyenoord is Ajax en AZ knap genaderd de laatste weken. Ideaal moment om nu even onrust te stoken in Rotterdam. En ook als je écht interesse in Berghuis hebt, is dit wel het moment om hem af te remmen als Ajax je nieuwe club wordt.

Bij Feyenoord gaat het wel donderen, want Berghuis is hard op weg een zeldzaam icoon te worden voor de club. Daar hebben ze er buiten Kuyt en v Persie niet zo veel van.

RIO
Nationale topspeler
Has thanked: 155 times
Been thanked: 341 times

Bericht door RIO » 12 mar 2020, 11:36

Het was lekkere sushi in het Okura hotel.
Mo money, Mo honey

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 12 mar 2020, 12:02

RIO schreef:
12 mar 2020, 11:36
Het was lekkere sushi in het Okura hotel.
Kan jij het verhaal van Ykhim bevestigen?
Ene kant vind ik Berghuis heel goed andere kant van Feyenoord naar Ajax is wel zeer gevoelig stap dan zal hij 1-0 achter staan bij de harde kern.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 511 times
Been thanked: 657 times

Bericht door Ykhim » 12 mar 2020, 12:11

Sensation schreef:
12 mar 2020, 08:53
Ik zei geen vragen! :evil: :mrgreen:

Maar zonder dollen: ik heb op dit moment geen reden om aan te nemen dat de bron van deze informatie het aan het verkeerde eind heeft. Los van de vraag of het überhaupt tot een transfer gaat leiden, weet ik niet waarom Ajax en Berghuis deze zaak in gang zouden willen zetten, ook gezien de eerdere interacties tussen Berghuis en PSV (hij schijnt de club afgewezen te hebben uit angst voor een reactie van de fans). Met geld is alles te koop, waarschijnlijk. Je kan het Berghuis ook moeilijk kwalijk nemen als hij daar voor 4 miljoen per jaar kan gaan ballen. Grotere club, Europees voetbal, groter salaris. Je krijgt alleen wel te maken met de woede van het Legioen, dus hij mag z'n woning wel goed laten beveiligen in dat geval.

Maar, en zo scherp zul je het mij niet vaak zien formuleren, desondanks: ik sta in dezen volledig in voor de betrouwbaarheid van de bron.

En je kan inderdaad vrij zeker zijn dat Berghuis volgende week geen reet klaarspeelt in die wedstrijd. Wat dat betreft een typische Ajax-streek.
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 371 times
Been thanked: 1677 times

Bericht door ShovingNE2 » 12 mar 2020, 12:14

VeresRivne schreef:
12 mar 2020, 10:30
Ik vind het een klaphark.
Klaphark. Ik ga strijk. Die ga ik onthouden.
We gaan wel zien hoe dit seizoen verder afloopt, ik ben hier niet zo voor het bijhouden van de dagkoersen dus welk scenario zich ook voltrekt je zal mij hier zelden in deze topic zien. Het enige wat ik zeker weet is dat dit wel eens het meest vreemde seizoen zou kunnen worden sinds ik het voetbal volg, dat allemaal dankzij corona.
Ja, dit gaat bijzonder worden. Maar goed: weer eens wat anders dan Kampioen van de Armoede. Kampioen van de Corona.

RIO
Nationale topspeler
Has thanked: 155 times
Been thanked: 341 times

Bericht door RIO » 12 mar 2020, 13:20

Overmars houdt wel van een hapje bij Yamazato.
Mo money, Mo honey

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 650 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 12 mar 2020, 13:26

RIO schreef:
12 mar 2020, 13:20
Overmars houdt wel van een hapje bij Yamazato.
Ja, werkt daar een lekkere ober joh?

Plaats reactie