Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 422 times
Been thanked: 704 times

Bericht door Menno1 » 16 mei 2018, 13:57

Dat hoop ik dan maar. Want Ronald eerste keeper is zeker niet goed genoeg

Smeets14
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 275 times
Been thanked: 53 times

Bericht door Smeets14 » 16 mei 2018, 13:59

Menno1 schreef:Dat hoop ik dan maar. Want Ronald eerste keeper is zeker niet goed genoeg
Ronald? Ronald Waterreus?

Paco Casal
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 149 times
Been thanked: 125 times

Bericht door Paco Casal » 16 mei 2018, 14:04

Vraag me alleen af of Unnerstall het ziet zitten om 2e keeper te worden bij PSV. Hij heeft in zijn carriere al voldoende op de bank gezeten lijkt me.

Verhuur aan VVV lijkt me voor beide clubs een goed idee. VVV een prima keeper, PSV kan nog een jaar aankijken of Unnerstall het aankan en een jaartje Gomes in de goal zetten. :wink: Wellicht dat er meerdere spelers (Lammers, Gudmunsson, spelers in die categorie) de tijdelijke stap richting VVV Venlo maken. De band tussen PSV en VVV lijkt me sterk (Luc Nilis, Stan Valckx).

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 125 times
Been thanked: 278 times

Bericht door PCGC » 16 mei 2018, 14:06

Unnerstall komt gewoon als eerste keeper hoor, ben maar niet bang. Maar jullie zijn vergeten dat er momenteel nog een keeper in onze selectie zit, juist Jeroen Zoet...

Je kan moeilijk zeggen ja Unnerstall komt als eerste keeper, terwijl je Zoet nog hebt rondlopen. Zoet weg? Dan mogen Unnerstall en Room gegaan uitvechten voor de eerste plaats, die Lars natuurlijk met 2 vingers in de neus gaat winnen.

Top aanwinst PSV! :pul:

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 16 mei 2018, 14:07

En nee natuurlijk ga je een 28 jarige keeper niet verhuren... :lol:

Smeets14
Vaste waarde in elftal

Bericht door Smeets14 » 16 mei 2018, 14:09

PCGC schreef:Unnerstall komt gewoon als eerste keeper hoor, ben maar niet bang. Maar jullie zijn vergeten dat er momenteel nog een keeper in onze selectie zit, juist Jeroen Zoet...

Je kan moeilijk zeggen ja Unnerstall komt als eerste keeper, terwijl je Zoet nog hebt rondlopen. Zoet weg? Dan mogen Unnerstall en Room gegaan uitvechten voor de eerste plaats, die Lars natuurlijk met 2 vingers in de neus gaat winnen.

Top aanwinst PSV! :pul:
Denk ik niet. Dan hadden ze wel gezegd dat PSV hem ziet als opvolger van Zoet. Iedereen weet dat Zoet zo goed als zeker vertrekt bij PSV. Er was in de zomer ook al wat interesse vanuit het buitenland in Room maar die koss toch voor een stap naar PSV, misschien dat hij het nu toch in het buitenland wil proberen?

Nog een jaar verhuren indien Room blijft ook prima. Rigo en Lammers ofzo ook gelijk verhuren?

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 16 mei 2018, 14:11

Ze? Het bericht komt van Rik Elfrink.
Zoet vertrekt en Lars wordt eerste keeper.

En denk nou eens even heel logisch na. Waarom zou je een 28-jarige speler gaan verhuren aan precies dezelfde club? Wat moet hij je nog bewijzen op die leeftijd? Dat zie je toch niet echt gebeuren?

Smeets14
Vaste waarde in elftal

Bericht door Smeets14 » 16 mei 2018, 14:13

PCGC schreef:Geloof me nou maar. Zoet vertrekt en Lars wordt eerste keeper. En denk nou eens even heel logisch na. Waarom zou je een 28-jarige speler gaan verhuren aan precies dezelfde club? Wat moet hij je nog bewijzen op die leeftijd?
Omdat Room volgend jaar uit zijn contract loopt en PSV dan al zeker is van een degelijke en ervaren 2e keeper? Ik vind het prima hoor, Unnerstal als eerste keeper maar een keeper van hogere kwaliteit juich ik natuurlijk altijd toe.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 756 times
Been thanked: 1297 times

Bericht door Maikel_91 » 16 mei 2018, 14:14

Paco Casal schreef:Lijkt Unnerstall te worden dus.

https://www.ed.nl/psv/psv-wil-vvv-keepe ... ~a6a0b1b7/
Prima bericht, als 2e keeper zou het een hele goede optie zijn.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 16 mei 2018, 14:15

Smeets14 schreef:
PCGC schreef:Geloof me nou maar. Zoet vertrekt en Lars wordt eerste keeper. En denk nou eens even heel logisch na. Waarom zou je een 28-jarige speler gaan verhuren aan precies dezelfde club? Wat moet hij je nog bewijzen op die leeftijd?
Omdat Room volgend jaar uit zijn contract loopt en PSV dan al zeker is van een degelijke en ervaren 2e keeper? Ik vind het prima hoor, Unnerstal als eerste keeper maar een keeper van hogere kwaliteit juich ik natuurlijk altijd toe.
En een keeper die 28 is, een prachtig seizoen heeft gedraaid EN die transfervrij is en de clubs voor het uitkiezen heeft, gaat ermee akkoord dat ie nog een jaar bij VVV mag spelen en dan bij PSV op de bank terecht komt? Natuurlijk niet...

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 499 times
Been thanked: 433 times

Bericht door Sensation » 16 mei 2018, 14:21

Rik Elfrink kan ook wel rekenen, en die zegt denk ik niet voor niets stellig dat Unnerstall gezien wordt als tweede keeper, allicht dat we voor eerste keeper gewoon een categorie hoger mikken.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 381 times
Been thanked: 523 times

Bericht door Ykhim » 16 mei 2018, 14:22

Elfrink is ook wel de spreekpop van Brands hè. Aan de andere kant zou ik het ook raar vinden als ze hem ofwel als 2e keeper halen ofwel aan VVV verhuren.
Shirtsponsor 1 mei-1 juni: Mercer

"Uw shirtsponsor is verlopen, hier ben ik weer!"

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 499 times
Been thanked: 433 times

Bericht door Sensation » 16 mei 2018, 14:27

Ykhim schreef:Elfrink is ook wel de spreekpop van Brands hè. Aan de andere kant zou ik het ook raar vinden als ze hem ofwel als 2e keeper halen ofwel aan VVV verhuren.
Ja maar hij kan toch ergens wel aanvoelen of hij puur als tweede keeper gezien wordt omdat Zoet er nog zit of dat hij sws als tweede keeper gezien wordt? Zo niet, hoe komt Elfrink aan zijn baan en waar kan ik solliciteren? :D

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 16 mei 2018, 14:30

Er is momenteel niet eens (concrete) belangstelling voor Zoet, dan kunnen ze nu toch niet aangeven dat Unnerstall eerste keeper wordt en/of de opvolger van Zoet wordt? Ja, natuurlijk iedereen denkt dat, maar je vult toch geen krant met gedachtes?

Ja, we zijn de mooiste club ter wereld en ik denk dat ieder van ons zich laat castreren om ook maar 1wedstrijd te kunnen spelen voor PSV, maar je denkt toch niet echt dat Unnerstall het accepteert om volgend jaar, of nog gekker, het jaar erop tweede keeper te worden? Hij is transfervrij, hij kan 2e keeper worden in de Bundesliga als ie wil...

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 16 mei 2018, 14:32

Ik vind je wel erg stellig PCGC. Het verhaal van Elfrink is best plausibel namelijk. PSV wilt Unnerstall nu gratis halen maar zit ook nog met Room (en Zoet.) Room of Unnerstall als derde keeper is belachelijk, Lars deed het prins bij vvv en voelde zich daar ook goed. Waarom niet nog een jaartje daar? Mag hij volgend jaar Gomes opvolgen. Heerlijk toch?

Lorenzo von Matterhorn
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 225 times
Been thanked: 90 times

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 16 mei 2018, 14:37

Menno1 schreef:Ik vind je wel erg stellig PCGC. Het verhaal van Elfrink is best plausibel namelijk. PSV wilt Unnerstall nu gratis halen maar zit ook nog met Room (en Zoet.) Room of Unnerstall als derde keeper is belachelijk, Lars deed het prins bij vvv en voelde zich daar ook goed. Waarom niet nog een jaartje daar? Mag hij volgend jaar Gomes opvolgen. Heerlijk toch?
Droomscenario!

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 16 mei 2018, 14:40

Omdat ie nu transfervrij is en een geweldig seizoen achter de rug heeft. Hij moet of nu gaan cashen of een droomtransfer gaan maken. Naar PSV als 2e doelman nu of volgend jaar, past helemaal niet in die logica. Als het een Pasveer verhaal was, die nog even aan een topclub wil snuffelen zou ik zeggen ok, maar dit doet Unnerstall echt niet. En PSV gaat ook geen 28 jarige keeper verhuren, want waarom is er nu niet klaar voor, maar volgend jaar na het spelen bij dezelfde club in dezelfde league, als ie 29(!) is, ineens wel?

Maar goed, we komen er niet uit. Ik denk er anders over dan jullie, dat is ook prima natuurlijk. We gaan het zien in 3 maanden.

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 80 times
Been thanked: 184 times

Bericht door Joenepsv » 16 mei 2018, 14:42

Psv haalt hem gewoon als tweede doelman. Zoet zal verkocht worden en dan komt daar een waardige vervanger voor. Misschien kunnen ze Room wel verpatsen. Heeft nog een contract voor een jaar. Dan vind ik Unnerstall een uitstekende gratis aanwinst. Ik zie het niet in hem zitten als eerste doelman.

Ben totaal niet kapot van wat daar nog achter zit. Zowel Jurjus, Koopmans als Van Osch zijn en worden niet goed genoeg voor een vaste plek onder de lat.

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 55 times
Been thanked: 434 times

Bericht door Ardbeg » 16 mei 2018, 14:51

Je kunt geen risisco nemen dat het een potentiele one hit wonder is. Ik denk dat het gewoon de tweede keeper is die de strijd aan mag gaan.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 16 mei 2018, 14:56

PCGC schreef:Omdat ie nu transfervrij is en een geweldig seizoen achter de rug heeft. Hij moet of nu gaan cashen of een droomtransfer gaan maken. Naar PSV als 2e doelman nu of volgend jaar, past helemaal niet in die logica. Als het een Pasveer verhaal was, die nog even aan een topclub wil snuffelen zou ik zeggen ok, maar dit doet Unnerstall echt niet. En PSV gaat ook geen 28 jarige keeper verhuren, want waarom is er nu niet klaar voor, maar volgend jaar na het spelen bij dezelfde club in dezelfde league, als ie 29(!) is, ineens wel?

Maar goed, we komen er niet uit. Ik denk er anders over dan jullie, dat is ook prima natuurlijk. We gaan het zien in 3 maanden.
Ik zeg niet dat je scenario ondenkbaar is. Maar zo stellig als jij bent, ben ik niet dat het ook klopt. We gaan het inderdaad wel zien. Ik ben in ieder geval blij als we hem gratis kunnen binnen hengelen, want ik was wel onder de indruk van hem dit seizoen.

Henkie
Bankzitter
Clubvoorkeur:

Bericht door Henkie » 16 mei 2018, 16:49

begreep dat rond is, morgen of overmorgen presentatie.

Johann Vogel
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Johann Vogel » 16 mei 2018, 18:08

Unerstall zou niet verkeerd zijn, prima keeper. Heeft bij VVV een uitstekende indruk gemaakt. Zou me niks verbazen dat we volgend seizoen Unerstall en Room als doelmannen hebben en beide in de voorbereiding mogen uitvechten. Ander scenario is dat Room te kennen heeft gegeven komend seizoen sowieso te willen spelen en Unerstall zijn opvolger is.

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 113 times
Been thanked: 214 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 16 mei 2018, 20:24

Ik ben niet direct overtuigd. Aan de andere kant lijkt het ook een beetje op hoe Man Utd van der Sar van Fulham haalde en dat pakte goed uit. Dus laten we eens zien.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 45 times
Been thanked: 576 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 16 mei 2018, 21:16

Thijs85 schreef:Ik ben niet direct overtuigd. Aan de andere kant lijkt het ook een beetje op hoe Man Utd van der Sar van Fulham haalde en dat pakte goed uit. Dus laten we eens zien.
vd Sar had al jaren gekeept bij Ajax, Juventus en Oranje. Unnerstall heeft dit jaar, op 27/28 jarige leeftijd voor het eerst een vol seizoen gedraaid. Dit is een aanmerkelijk groter risico dan wat Man Utd destijds liep.

Ik vind het op basis van zijn beperkte verleden een risico. Echter, voor de Eredivisie moet het gewoon volstaan. CL kwalificatie niveau is lastig in te schatten, maar een buitenlandse keeper heeft ook aanpassingstijd nodig, en die heb je niet met play offs.

Mocht hij bij PSV een goed seizoen draaien, dan heb je wel een klapper gemaakt die je volgend jaar voor een leuk bedrag aan een bundesliga club kunt verkopen.

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 113 times
Been thanked: 214 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 16 mei 2018, 22:31

PSV is ook een ander niveau dan Man Utd natuurlijk. Hoe dan ook komt die Unnerstal sympathiek over en fysiek heeft ie de kwaliteiten die ik vind horen bij een goede keeper. Ik heb even geen zicht op de jeugd en hoe daar de keepers zich ontwikkelen, maar ik zou toch liever een jonger toptalent zien komen dan Unnerstal als je niet een 17 of 18 jarige klaar hebt staan om het gevecht aan te gaan.

Plaats reactie