Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Transferwindow winter/zomer 2019

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Gesloten
Jwoeloe
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 43 times
Been thanked: 250 times

Transferwindow winter/zomer 2019

Bericht door Jwoeloe » 21 aug 2019, 22:26

Past alleen net niet in het profiel van een linkspoot waar PSV actief naar op zoek is. Dat lijkt toch wel specifiek een eis, of het nou over Doan, Gonzalez of de eerder vandaag aan PSV gelinkte Chong gaat.

TomPSV
Nationale topspeler
Has thanked: 251 times
Been thanked: 277 times

Bericht door TomPSV » 21 aug 2019, 22:29

Na de eventuele komst van Mitroglu lijkt me het totaal niet nodig om nog een aanvaller te halen. Opties voldoende nu.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 33 times
Been thanked: 93 times

Bericht door Mick Jagger » 21 aug 2019, 22:39

Net als Berghuis eerder wel een speler waarvan je weet dat hij in de Eredivisie 15 goals en 15 assists zal gaan halen, maar Brighton zal er wel een aardig prijskaartje aan hangen. Bovendien denk ik dat het dan wel overvol wordt op de vleugels nu Bergwijn voor 99% blijft, ondanks dat Jahanbakhsh met zijn rendement zeker iets zou toevoegen.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 371 times
Been thanked: 507 times

Bericht door Ykhim » 21 aug 2019, 22:40

Juancho schreef:
21 aug 2019, 22:13
Ik was (en ben) idd niet heel enthousiast over de transfer van Bruma en heb idd gezegd dat als je dan toch perse een aanvaller wil halen, doe dan een rechtsbuiten. Maar feit is, Bruma is er nu en ook komt er snel die Griekse spits bij. Dat zijn dus al 2 aanvallers extra (plus de nu geblesseerde Lammers) en 2 talenten die kort tegen de basis aan moeten zitten dit seizoen. Kortom, je mag het grappig vinden, maar de situatie is nu zo dat er in mijn ogen geen ruimte is voor nog een talentje voorin.
Wat is het nou, Juancho: is Bruma wel of geen rechtsbuiten in jouw visie?
Hij viel afgelopen weekend nog in, dus waarom kan hij niet als 2de of 3de optie gezien worden? Bovendien wat versta je onder volwaardige optie?
Aboukhlal is volgens mij nog niet eens lid van de A-selectie. Hij heeft ontegenzeggelijk veel talent, maar ik denk niet dat hij dit seizoen meer dan 1000 minuten gaat maken. Dan ben je wat mij betreft geen volwaardige optie. Zijn tijd komt nog wel.
v. Bommel heeft notabene een heel pleidooi gehouden waarom Mo op rechtsbuiten gaat spelen komende tijd. Mag jij vinden dat het een middenvelder is, maar hij gaat toch echt vooral hangend aan de rechterkant spelen. Ibi kan er spelen, maar ok, die geef ik je. Ik ga er toch al niet vanuit dat hij serieus een rol gaat spelen.
Sinds wanneer zijn de teksten van van Bommel voor jou argumenten? En zie jij Sadílek dan ook als linksback? Lozano als rechtsbuiten? Bergwijn als '10'?

Ihattaren is een middenvelder, geen rechtsbuiten.
Je kan veel zeggen, maar niet dat we geen spelers hebben voor de zijkanten en spits...
Een echte rechtsbuiten ontbreekt. Aboukhlal is de enige, maar dat is nog een jonkie. Ik vind niet dat de rechtsbuitenpositie nu prioriteit heeft, want die ligt eerder op het middenveld en in de punt van de aanval. Met Mitroglou wordt een enorm pijnpunt aangepakt. Zelfs als die middenvelder niet komt, zou het huren van Mitroglou goud waard kunnen zijn. Met hem kun je ook een plan B hanteren, maar het is sowieso een ervaren rot die goals kan maken. Dat hebben we zó hard nodig nu.
González is overbodig en dat gaat links om of rechtsom ten koste van een speler die er nu al is
Dat argument geldt evengoed voor de nieuwe middenvelder. Daardoor zou Bergwijn weer op de flank terechtkomen, maar dan moeten er twee uit het rijtje Bruma-Gakpo-Ihattaren-Malen op de bank zitten.
Maar ik ben dan wel benieuwd naar jouw rijtje met namen voor de 4 voorin en hoe jij dat dan ook ziet in hiërarchie.
Op dit moment: Gakpo, Malen, Bruma, Bergwijn (10). Op het moment dat Mitroglou (en González) komt, zou ik Gakpo op de bank zetten. Komt er i.p.v. González een '10' bij, dan ga ik twijfelen tussen Bruma of Malen in de basis. Op dit moment zou ik Bruma dan laten banken, want ik vind Malen meer indruk maken.
Shirtsponsor 1 mei-1 juni: Mercer

"Uw shirtsponsor is verlopen, hier ben ik weer!"

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 86 times
Been thanked: 152 times

Bericht door koetje » 21 aug 2019, 22:43

Ykhim schreef:
21 aug 2019, 22:40

Het is geen 1995 meer. Dit soort type spelers wordt nu heel vaak aan de buitenkant neergezet. Laat hem daar maar een jaartje of twee spelen. Op zijn 19e kan hij dan alsnog naar het middenveld verhuizen.

Breur
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 106 times
Been thanked: 91 times

Bericht door Breur » 21 aug 2019, 22:45

Pff wordt wel druk zo op de bank. Zonder europees programma (minder wedstrijden) zijn dit wel veel spelers voor 4 posities..

Joosth
Talent
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 8 times

Bericht door Joosth » 21 aug 2019, 22:46

Massimo schreef:
21 aug 2019, 22:23
Interessante speler. In zijn laatste jaar bij AZ bij 33 doelpunten betrokken in de Eredivisie. Het jaar daarvoor 19 en toen hij nog wat jonger was bij 29 doelpunten in de KKD. Heeft dus meerdere jaren laten zien rendement te hebben. (Al weeg ik de KKD minder zwaar mee) Daarnaast ook een specifieke rechtsbuiten. Dat hij het bij Brighton niet goed gedaan heeft tot nu toe zegt me een heel stuk minder. Mocht PSV hem kunnen kopen dan sta ik daar wel positief in.
Zou naar mijn idee net zo succesvol kunnen zijn als Tadic voor ajax is.
Hij kan ervoor zorgen dat de aanval van PSV onvoorspelbaarder wordt. Zou een hele goede aanvulling zijn voor PSV (net zoals berghuis dat was geweest).

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 420 times
Been thanked: 697 times

Bericht door Menno1 » 21 aug 2019, 23:00

Alireza is echt een paar klasses minder als Tadic hoor. Prima rechtsbuiten heb ooit voor hem gepleit toen hij nog bij NEC speelde als interessant 'koopje' maar om hier 10-15 miljoen voor uit te geven? Dan vond ik Berghuis een stuk interessanter, creatiever ook.

Maar goed, Alireza is wel een heel ander type rechtsbuiten dan wat we al hebben. Is echt een klassieke winger ipv inside forwards zoals Pereiro en Ihattaren bijvoorbeeld. En ook de linksbenige Aboukhlal past daar wel in. Dus wat dat betreft is het wel een toevoeging.

Liever zie ik de hand op de knip voor het potje van Toon; zodat PSV voor volgend seizoen budget heeft om in Mei/Juni al spelers te halen ipv half Augustus.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 633 times
Been thanked: 797 times

Bericht door ruuddevil » 21 aug 2019, 23:18

koetje schreef:
21 aug 2019, 22:43
Ykhim schreef:
21 aug 2019, 22:40

Het is geen 1995 meer. Dit soort type spelers wordt nu heel vaak aan de buitenkant neergezet. Laat hem daar maar een jaartje of twee spelen. Op zijn 19e kan hij dan alsnog naar het middenveld verhuizen.
En bovendien wordt hij nu als rechtsbuiten ingezet.

grasveld
Nationale topspeler
Has thanked: 65 times
Been thanked: 107 times

Bericht door grasveld » 21 aug 2019, 23:26

Die Tamari zou ik wel een leuk ‘gokje’ vinden. Die van APOEL gister. Zou ik liever zien dan 10 miljoen voor Doan.

Was verbaasd gister, en wel een beetje onder de indruk van zijn dribbel. Die kan echt wel een niveau hoger aan. Is een rechtsbuiten met een marktwaarde van 2 miljoen (volgens Transfermarkt).

Heb die gast verder nooit zien spelen, maar alleen op basis van gister zeg ik leuk spelertje. Kan natuurlijk ook zijn dat hij er geen reet van kan. :D

Juancho
Legende
Has thanked: 232 times
Been thanked: 522 times

Bericht door Juancho » 21 aug 2019, 23:34

Ykhim schreef:
Wat is het nou, Juancho: is Bruma wel of geen rechtsbuiten in jouw visie?

Goeie vraag. Ik ging er altijd vanuit dat hij vroegtijdig gekocht was om Lozano op te volgen. Maar nu blijkt dat hij vooral links speelt. Ik ga dan maar even uit van de berichten van mensen die Bruma beter kennen en die aangeven dat hij zowel links, rechts als centraal kan spelen met een lichte voorkeur voor links. Daarom nam ik hem wel mee dus in de lijst voor rechtsbuiten.
Aboukhlal is volgens mij nog niet eens lid van de A-selectie. Hij heeft ontegenzeggelijk veel talent, maar ik denk niet dat hij dit seizoen meer dan 1000 minuten gaat maken. Dan ben je wat mij betreft geen volwaardige optie. Zijn tijd komt nog wel.
Verschil van mening dan. Ik vind hem een dusdanig groot talent dat je hem wel de ruimte moet geven om te kunnen spelen. Natuurlijk niet als basisspeler of zelfs als 2de keuze die veel invalt. Maar zeker wel als 3de keuze of gewoon soms als 1e invaller omdat je zijn specifieke spel nodig bent.
Sinds wanneer zijn de teksten van van Bommel voor jou argumenten? En zie jij Sadílek dan ook als linksback? Lozano als rechtsbuiten? Bergwijn als '10'?
Als het gaat om transfers is het niet alleen v. Bommel die bepaalt. Daarom zijn het voor mij argumenten. En dan nog, hoe v. Bommel zijn spelers ziet en in welke rol, lijkt me wel van belang toch? Jij kan Mo geen rechtsbuiten vinden maar daar gaat hij wel spelen. Uitgelegd door Bommel zelf. Dus die zet ik dan daar ook neer in de lijst als optie. Sadílek is flauw, die speelt er puur uit noodzaak omdat onze Spanjaard maar niet fit wordt en onze Fransman nog niet goed genoeg bevonden wordt. Sadílek staat er dus uit pure noodzaak. Maar die mag je van mij gerust als optie 3 gebruiken in de lijst voor LB.

Wbt Bergwijn is het voor mij puur gissen. Wat wil vm bommel, wat gaat PSV doen.. Een middenvelder halen? Dan zal Bergwijn waarschijnlijk weer naar de zijkant gaan. Hoe dan ook, Steven kan prima op rechtsbuiten spelen waardoor Mo centraal kan spelen. Of dus die nieuwe aankoop. Is dus even afwachten wat daar gaat gebeuren.

Mag je nog 100x roepen maar het ligt toch echt anders. Misschien vanuit de jeugd een centrale speler maar of hij het ook aan kan op 1e elftal niveau is afwachten. Iemand als Ziyech is wat dat betreft een mooi voorbeeld. Die kwam veel meer tot uiting hangend aan de zijkant. Vrije rol, minder drukte en meer ruimte om aan voetballen toe te komen. Dus wederom, hem zie ik absoluut als serieuze kandidaat voor de rechtsbuiten positie. Zelfs als basisspeler wellicht.
Een echte rechtsbuiten ontbreekt. Aboukhlal is de enige, maar dat is nog een jonkie.

De vraag is, wil je wel een echte klassieke rechtsbuiten... Of zoek je meer een slimme en tactisch sterke voetballer zoals Park bijv. Persoonlijk denk ik dat we meer hebben aan dat laatste. Een slimme voetballer die vooral dienend is maar zelf ook scorendvermogen heeft. Ik vraag me oprecht af of die Gonzalez dat heeft. Doan is voor mij sowieso een no go.
Ik vind niet dat de rechtsbuitenpositie nu prioriteit heeft, want die ligt eerder op het middenveld en in de punt van de aanval. Met Mitroglou wordt een enorm pijnpunt aangepakt. Zelfs als die middenvelder niet komt, zou het huren van Mitroglou goud waard kunnen zijn. Met hem kun je ook een plan B hanteren, maar het is sowieso een ervaren rot die goals kan maken. Dat hebben we zó hard nodig nu.
Eens maar dan ga ik er maar even vanuit dat hij ook echt een jaartje komt om als breekijzer te spelen. Malen uit de spits halen betekent namelijk dat je hem weer op links moet zetten. Die jongen mort gewoon spelen. Wat mij betreft geen discussie over mogelijk.
Dat argument geldt evengoed voor de nieuwe middenvelder. Daardoor zou Bergwijn weer op de flank terechtkomen, maar dan moeten er twee uit het rijtje Bruma-Gakpo-Ihattaren-Malen op de bank zitten.
Dan wordt het Bruma-Malen-Bergwijn met als 2de keuze: Gakpo-de Griek-Ihattaren/Aboukhal. Prima toch? Enige wat je nodig bent is een klasse middenvelder. Gonzalez heb je helemaal niet nodig...
Op dit moment: Gakpo, Malen, Bruma, Bergwijn (10). Op het moment dat Mitroglou (en González) komt, zou ik Gakpo op de bank zetten. Komt er i.p.v. González een '10' bij, dan ga ik twijfelen tussen Bruma of Malen in de basis. Op dit moment zou ik Bruma dan laten banken, want ik vind Malen meer indruk maken.
Malen (talent en potentie) en Bruma (aankoopsom) banken lijkt me niet helemaal reëel om eerlijk te zijn.

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 247 times

Bericht door Makaveli » 21 aug 2019, 23:49

Ondertussen is de Griekse god inmiddels binnengehengeld.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 21 aug 2019, 23:50

Juancho schreef:
21 aug 2019, 23:34
Goeie vraag. Ik ging er altijd vanuit dat hij vroegtijdig gekocht was om Lozano op te volgen. Maar nu blijkt dat hij vooral links speelt. Ik ga dan maar even uit van de berichten van mensen die Bruma beter kennen en die aangeven dat hij zowel links, rechts als centraal kan spelen met een lichte voorkeur voor links. Daarom nam ik hem wel mee dus in de lijst voor rechtsbuiten.
Helemaal prima, maar dan hoef ik ook niet meer te horen dat de aankoop van Bruma totaal overbodig was omdat hij de 5e linksbuiten werd :lol:
Verschil van mening dan. Ik vind hem een dusdanig groot talent dat je hem wel de ruimte moet geven om te kunnen spelen. Natuurlijk niet als basisspeler of zelfs als 2de keuze die veel invalt. Maar zeker wel als 3de keuze of gewoon soms als 1e invaller omdat je zijn specifieke spel nodig bent.
Ik weet niet op basis waarvan Aboukhlal die rol verdient, laat staan waarom we hem als volwaardige optie moeten zien. Dat komt wat mij betreft volgend jaar pas.
En dan nog, hoe v. Bommel zijn spelers ziet en in welke rol, lijkt me wel van belang toch?
Ja hoor, maar van Bommel heeft er een kunst van gemaakt om poppetjes op de verkeerde plek te zetten. Ik zeg niet dat dat bij Ihattaren ook het geval is, maar om de uitleg van van Bommel als argument te gebruiken om te stellen dat Ihattaren rechtsbuiten is? Ik vind het wat voorbarig.
Ik vraag me oprecht af of die Gonzalez dat heeft. Doan is voor mij sowieso een no go.
González heeft nog minder scorend vermogen dan Bruma, maar het is wel een speler die makkelijk passeert en kansen creëert. Dat laatste kunnen we ook wel gebruiken natuurlijk, al zie ik die kwaliteit liever vanaf '10' komen. Bergwijn doet het daar nu redelijk, maar het is geen ideaal scenario.
Eens maar dan ga ik er maar even vanuit dat hij ook echt een jaartje komt om als breekijzer te spelen. Malen uit de spits halen betekent namelijk dat je hem weer op links moet zetten. Die jongen mort gewoon spelen. Wat mij betreft geen discussie over mogelijk.
Malen (talent en potentie) en Bruma (aankoopsom) banken lijkt me niet helemaal reëel om eerlijk te zijn.
Mitroglou gaat niet als breekijzer komen, gok ik zo. En dat betekent dus inderdaad dat Malen naar de flank gaat, want die gaat hier niet op de bank zitten. Ik vrees dat Bergwijn dan ook op '10' blijft staan, zodat Bruma en Malen de flanken kunnen bezetten. Hoe González of Doan dan nog in het plaatje past, dat is me een raadsel.

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door Makaveli » 21 aug 2019, 23:55

Ykhim schreef:
21 aug 2019, 23:50

Ja hoor, maar van Bommel heeft er een kunst van gemaakt om poppetjes op de verkeerde plek te zetten. Ik zeg niet dat dat bij Ihattaren ook het geval is, maar om de uitleg van van Bommel als argument te gebruiken om te stellen dat Ihattaren rechtsbuiten is? Ik vind het wat voorbarig.
En als Ihattaren zelf zegt dat hij daar kan spelen?

Naam: Mohammed Amine Ihattaren
Positie: Aanvallende middenvelder (centraal). “Maar ik kan ook als rechtsbuiten goed uit de voeten.”

Dit was al ruim voordat van Bommel hem daar neer heeft gezet overigens. Dus hij praat hier niet zijn trainer naar de mond. Maar wel eens verder, zijn beste positie is uiteindelijk wel aanvallende middenvelder.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Concordia (res parvae crescunt)
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 22 aug 2019, 00:00

Mitrogol stelt zichzelf wel op. Een Gonzalez kun je dan relatief rustig brengen. Zo'n type hebben we niet in onze selectie.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 22 aug 2019, 00:01

Het gaat me er vooral om dat hier eerst door bepaalde mensen wordt geroepen dat de poppetjes op de juiste plek gezet moeten worden door onze trainer, maar wanneer het voor de argumentatie even goed uitkomt, dan zijn spelers als Ihattaren en Bruma ineens wél geschikt als rechtsbuiten.

Ihattaren is het beste als '10'. Kan vast ook prima rechtsbuiten, maar dat is in principe niet hoe ik hem zie. Net als dat ik Afellay niet zie als optie voor die plek.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 22 aug 2019, 00:13

Tussen iemand op zijn beste plek zetten en dat een speler ook prima elders kan spelen zit nog wel een verschil. Ik som niet voor niets de lijst met mogelijkheden op. Je kan zoveel hutselen en wisselen als je wil met de groep voorin. Daar heb je echt geen Doan of Gonzalez meer voor nodig. Pure geldverspilling.

Daar was het mij om te doen. PSV koos eerst voor Malen als spits, nu komt die Griek erbij (kan me niet voorstellen dat hij komt om op de bank te zitten) en dat heeft weer gevolgen voor je bezetting. Zoals gezegd, malen kan weer naar links, Bruma kan op rechts, Bergwijn kan overal, Ihattaren kan centraal en rechts. Talenten als Gakpo, Aboukhal en later weer Lammers moeten de ruimte krijgen.

Kortom voorin zit het gewoon bomvol nu.

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door Makaveli » 22 aug 2019, 00:14

Ja eens verder hoor, er lijkt nogal gerommeld te worden met posities wat dat betreft. Bergwijn wordt wel als alternatief voor de spits positie genoemd waar hij eigenlijk nog nooit gestaan heeft maar niet als optie voor de 10 positie waar hij tot nu toe telkens wordt opgesteld. Dat is allemaal niet heel reëel.

Wat mij betreft is Jahanbakhsh zeker welkom. Die brengt wel het een en ander mee wat wij nog missen.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 22 aug 2019, 00:15

Bergwijn was toch spits bij Jong oranje tot niet zo gek lang geleden?

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door Makaveli » 22 aug 2019, 00:34

Geen idee, ik had het over PSV. Aangezien dat me iets relevanter lijkt. Nog los van het feit dat jong oranje alweer een jaar geleden is of zo. Het lijkt me wat realistischer om hem als optie voor de 10 te beschouwen als hij daar tot dusver telkens staat dan als spits waar hij bij PSV nooit speelt.

Voormalig KG
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 10 times
Been thanked: 25 times

Bericht door Voormalig KG » 22 aug 2019, 01:46

Jwoeloe schreef:
21 aug 2019, 17:18
We hebben evenals Feyenoord geïnformeerd naar Tahith Chong. De manier waarop die inleiding geschreven is dat Feyenoord wilde huren en dat PSV geïnformeerd heeft, doet bijna vermoeden dat PSV meer wilde dan huren.

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-en-p ... keer-chong
Als ze hem wilden aantrekken of kopen dan een prima gedachtegang. Zoals Malen optrainen naar het eerste elftal. Jammer dat hij niet heeft toegehapt.

De aankoop van Bruma is toch wel te verklaren de kans dat Lozano en Bergwijn zouden vertrekken was aanwezig, Lozano is vertrokken en naar waarschijnlijkheid vertrekt Stevie aankomende zomer. Nu kan Bruma losgaan in de competitie en wie weet wat er gaat gebeuren, wennen aan de taal en de speelwijze door ook met Stevie samen te spelen. Mocht de laatstgenoemde vertrekken dan staan er al kwalitatief goede vervangers voor hem voorin klaar met Bruma, Gakpo en wellicht Malen.
Komt goed

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 418 times
Been thanked: 143 times

Bericht door voskat » 22 aug 2019, 02:31

Jwoeloe schreef:
21 aug 2019, 17:18
We hebben evenals Feyenoord geïnformeerd naar Tahith Chong. De manier waarop die inleiding geschreven is dat Feyenoord wilde huren en dat PSV geïnformeerd heeft, doet bijna vermoeden dat PSV meer wilde dan huren.

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-en-p ... keer-chong
Als Mourinho daar nog aan het roer had gestaan, dan was Chong op zeker gekomen.
Maar Solskjaer ligt goed bij de jeugd, dus houdt Chong vast aan (valse?) hoop.
Tijdens de winterstop of volgend jaar nog eens proberen misschien..

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 80 times
Been thanked: 182 times

Bericht door Joenepsv » 22 aug 2019, 04:51

Mitroglou binnen. Nu afwachten wat de volgende prooi van John is. Vind Jahanbaksh een goede speler maar denk dat het een hele dure rakker is. Vraag me af of Psv daar aan moet beginnen of dat ze niet beter voor een jongere en goedkopere optie moeten gaan. Jahanbaksh staat ook een jaar bijna stil. Weinig gespeeld en nog minder gescoord. Dus geen wedstrijdritme.

Wel bijzonder trouwens dat ook Jahanbaksh min of meer mislukt is na een vertrek bij Az. Daar rust bijna een vloek op. Ze verkopen elk jaar voor dik geld spelers maar ik kan enkel Dembélé zo even snel voor de geest halen die een stabiele loopbaan heeft gehad. Maher, Altidore, Janssen, Jahanbaksh, Sigthorsson.. Ze mislukken allemaal.

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 418 times
Been thanked: 143 times

Bericht door voskat » 22 aug 2019, 06:23

Joenepsv schreef:
22 aug 2019, 04:51
Jahanbaksh staat ook al twee jaar bijna stil.
Eén* jaar.
Maar dat gaan er inderdaad twee worden als hij nu geen eieren voor zijn geld kiest.
Wel bijzonder trouwens dat ook Jahanbaksh min of meer mislukt is na een vertrek bij Az. Daar rust bijna een vloek op. Ze verkopen elk jaar voor dik geld spelers maar ik kan enkel Dembélé zo even snel voor de geest halen die een stabiele loopbaan heeft gehad. Maher, Altidore, Janssen, Jahanbaksh, Sigthorsson.. Ze mislukken allemaal.
Moreno, Weghorst...
Schaars en Rasmus Elm slaagden wel, maar kregen met blessures te maken.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 296 times
Been thanked: 1434 times

Bericht door ShovingNE2 » 22 aug 2019, 06:23

Menno1 schreef:
21 aug 2019, 22:23
En ja, Bruma en Bergwijn kunnen geblesseerd raken. So be it, de kans er op is klein
Als Bergwijn vanavond een blessure oploopt zijn we er al hè? Hoezo klein?

Gesloten