Interessante spelers voor PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Plaats reactie
PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 338 times
Been thanked: 652 times

Interessante spelers voor PSV

Bericht door PCGC » 24 jun 2020, 09:24

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het is natuurlijk niet moeders mooiste...
Hij kijkt altijd alsof ie moet poepen, maar het lukt niet. Dat gevoel heb ik ook als ik naar ajax kijk.
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 187 times
Been thanked: 335 times

Bericht door Heruone » 24 jun 2020, 09:26

ShovingNE2 schreef:
24 jun 2020, 07:01
Over de stats:

Ik heb nagenoeg alle stats eens op Whoscored bekeken ten opzichte van andere spelers op zijn positie('s) en het is alles behalve indrukwekkend wat mij betreft. Volgens mij is er niet 1 stat te vinden waarin hij in de top 20 staat.
Dat vind ik ook niet gek, omdat in deze alle sample sizes meegenomen worden (en daarmee doorgerekend wordt), waardoor een dergelijke top 20 nooit in verhouding is. Neem bijv. onderstaande zoekfilter voor interceptions per 90 min.

Afbeelding
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 228 times
Been thanked: 757 times

Bericht door Ardbeg » 24 jun 2020, 09:41

Ik denk dat hij nog mee zou kunnen in de Eredivisie maar sowieso niet het type wat PSV nu zou moeten binnenhengelen. Een type zoals Kalvin Philips (onhaalbaar) of Pröpper heb je nu meer aan. Wat die twee wel overeen hebben, is dat ze allebei irritante mannetjes zijn.

NotoriousBIG046
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 453 times
Been thanked: 111 times

Bericht door NotoriousBIG046 » 24 jun 2020, 09:50

Max Kruse , is transfervrij , altijd wel zijn goaltjes meegepikt overal , en veel ervaring + Duits :D

Benedikt Howedes ook transfervrij , CV + Duits
Qua snelheid weet ik het niet met deze jongeman , krijgen we misschien Heiko Westermann flashbacks...
WZPWZDB ;)

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 814 times
Been thanked: 612 times

Bericht door Sensation » 24 jun 2020, 10:01

Ardbeg schreef:
24 jun 2020, 09:41
Ik denk dat hij nog mee zou kunnen in de Eredivisie maar sowieso niet het type wat PSV nu zou moeten binnenhengelen. Een type zoals Kalvin Philips (onhaalbaar) of Pröpper heb je nu meer aan. Wat die twee wel overeen hebben, is dat ze allebei irritante mannetjes zijn.
Vind dit best een vergelijkbare speler als Philips, Pierre Kunde Malong. Weet niet in hoeverre hij haalbaar is, speelt bij Mainz. 24-jarige Kameroener uit de jeugd van Atletico Madrid. Was eerst verhuurd aan Granada waarna hij in 2018 voor 7,5mil naar Mainz is gegaan.

Toen hij naar Mainz kwam verscheen dit artikel https://www.fussballstadt.com/pierre-kunde-mainz/

Klinkt als muziek in de oren:
“Pierre Kunde was our desired solution for the vacant position in central midfield. He is exactly what we expect from a Mainz player playing on the number six or eight positions: he is dynamic, robust and is a dangerous box-to-box midfielder”, sporting director Rouven Schröder explained to the press following the transfer at the beginning of July.

“Pierre represents our playing philosophy completely, he defends forward and can press high and plays emotional football. We have had an eye on him for some time and are convinced that he will strengthen our midfield”, Schröder concluded.

Emotional, aggressive and tactically complete those are the sort of attributes that Mainz fans can look forward too when it comes to Pierre Kunde.

In an era where the central box-to-box midfielder has gained more central importance, Pierre Kunde, in many ways, is a more physical version of Naby Keïta and N’Golo Kanté. In fact, the Cameroonian combines the physical elegance of a midfield enforce with that of a deep-sitting playmaker.

It is a rare trade that makes the Cameroonian midfielder a similar player to Stuttgart’s Argentina Santiago Ascacibar. Both a destroyer and a creator at once it is, therefore, no surprise that Mainz opted not to renew the contract with Nigel de Jong, who was brought in last winter.
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 24 jun 2020, 10:22

Dat klinkt inderdaad goed! Veel goals hoef je volgens mij niet te verwachten, als ik de afronding zie. Dat doet Hendrix zelfs beter maar voor de rest erg interessant! Haalbaar?

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 24 jun 2020, 10:28

Ardbeg schreef:
24 jun 2020, 10:22
Dat klinkt inderdaad goed! Veel goals hoef je volgens mij niet te verwachten, als ik de afronding zie. Dat doet Hendrix zelfs beter maar voor de rest erg interessant! Haalbaar?
Ach Phillips heeft er dit seizoen ook pas 1 gemaakt :P

Qua haalbaarheid, geen idee, was destijds voor 7.5mil gehaald, Transfermarkt-marktwaarde is nu 8, heeft volgens mij ook laten weten dat hij van Montpellier naar Mainz een mooie stap vond om zichzelf te verbeteren (dus zowel realistisch als ambitieus). Mainz staat nu op plekje 13 dus de vraag is een beetje, zijn er grotere clubs in de Bundesliga die Europees spelen en interesse in hem hebben (en waar hij kans op speeltijd heeft), zo ja, dan zijn we denk ik vrij kansloos, zo niet dan kan je wel een poging wagen. Ik denk gewoon echt dat het een voordeel is dat je met Schmidt een trainer hebt die naam heeft gemaakt in de Bundesliga, en je speelt hier wel om de prijzen en Europees, wat dat betreft natuurlijk een stap vooruit ten opzicht van Mainz. Maar zodra een Bayern, Dortmund, Leipzig of Leverkusen interesse toont ben je kansloos. Maar ik zie en lees niks daarover.
#SzoboszlaiForBallonD'Or

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1073 times

Bericht door J.B. » 24 jun 2020, 10:33

Dessers naar Genk. Heb `m bij NAC zien spelen, is gewoon een lekker spitsje, ik had altijd gedacht dat ie wel es iets voor PSV zou kunnen zijn (in de Josefzoon rol zeg maar en misschien wel meer). Jammer dat ie sowieso naar Belgie gaat, was er altijd van gecharmeerd..
Only in it for the money

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 24 jun 2020, 10:35

J.B. schreef:
24 jun 2020, 10:33
Dessers naar Genk. Heb `m bij NAC zien spelen, is gewoon een lekker spitsje, ik had altijd gedacht dat ie wel es iets voor PSV zou kunnen zijn (in de Josefzoon rol zeg maar en misschien wel meer). Jammer dat ie sowieso naar Belgie gaat, was er altijd van gecharmeerd..
Mooie speler maar zou zonde zijn als hij op de bak terecht komt. Goede stap voor hem dus!

Ykhim
Vedette
Has thanked: 998 times
Been thanked: 1129 times

Bericht door Ykhim » 24 jun 2020, 10:44

J.B. schreef:
Jij hebt er dan ook geen verstand van, dus ik snap het wel :mrgreen:
#WelkomThuisGini

Rudie-10
Basisspeler
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times

Bericht door Rudie-10 » 24 jun 2020, 10:45

Hoe heeft Phillipe Sandler het eigenlijk bij Anderlecht gedaan? Weet iemand dat toevallig?

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 24 jun 2020, 10:52

Ykhim schreef:
24 jun 2020, 10:44
J.B. schreef:
Jij hebt er dan ook geen verstand van, dus ik snap het wel :mrgreen:
Echt een heel leuk spelertje. Laat me even fan zijn ok? 8-)
Only in it for the money

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1151 times
Been thanked: 1829 times

Bericht door Maikel_91 » 24 jun 2020, 11:08

J.B. schreef:
24 jun 2020, 10:52
Echt een heel leuk spelertje. Laat me even fan zijn ok?
Het feit dat het een oud NAC speler is heeft er niks mee te maken zeker? :mrgreen:

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 24 jun 2020, 11:16

Maikel_91 schreef:
24 jun 2020, 11:08
J.B. schreef:
24 jun 2020, 10:52
Echt een heel leuk spelertje. Laat me even fan zijn ok?
Het feit dat het een oud NAC speler is heeft er niks mee te maken zeker? :mrgreen:
Ik heb m wel es eerder gepromoot voor PSV. Toen ie bij NAC speelde al. :mrgreen:
Only in it for the money

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1151 times
Been thanked: 1829 times

Bericht door Maikel_91 » 24 jun 2020, 11:25

Het is maar goed dat je geen scout bent :lol:

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 24 jun 2020, 11:31

Maikel_91 schreef:
24 jun 2020, 11:25
Het is maar goed dat je geen scout bent :lol:
Als je Josefzoon als sub had, dan had Dessers makkelijk meegekund. Maar los daarvan, ik las dat ie naar Belgie ding, wat gewoon zonde voor de ed sowieso.
Only in it for the money

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times
Been thanked: 488 times

Bericht door Massimo » 24 jun 2020, 17:33

Dessers was bij FC Utrecht slecht en zwaar teleurstellend en heeft nu pas 1 goed seizoen gehad bij Heracles. Nu moet hij meteen 4 miljoen kosten en kan het ook nog eens een 'one fly' seizoen zijn zoals Björn Vleminckx destijds. Mist in principe alles om in de buurt van het niveau PSV te komen, waar hij ook nog eens minder tijd en ruimte zou gaan krijgen dan bij Heracles.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 170 times
Been thanked: 278 times

Bericht door koetje » 24 jun 2020, 17:36

Dessers? Is dit het Feyenoord-forum of zo?

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 24 jun 2020, 17:36

Massimo schreef:
24 jun 2020, 17:33
Dessers was bij FC Utrecht slecht en zwaar teleurstellend en heeft nu pas 1 goed seizoen gehad bij Heracles. Nu moet hij meteen 4 miljoen kosten en kan het ook nog eens een 'one fly' seizoen zijn zoals Björn Vleminckx destijds. Mist in principe alles om in de buurt van het niveau PSV te komen, waar hij ook nog eens minder tijd en ruimte zou gaan krijgen dan bij Heracles.
Ja, was ook door een blessure teleurstellend qua seizoen. Verdraaide zn knie toen. Maar hij komt toch niet naar PSV dus dat maakt dan ook niet meer uit..
Only in it for the money

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 24 jun 2020, 21:52

Dit zou een welkome aanwinst zijn op ons middenveld:

Santamaria is a 24 year old defensive midfielder who has been an instrumental part of Angers strong start to the season. Standing at 6ft tall, Santamaria's best qualities are definitely his tackling, interceptions, and long passing - getting on the ball often during the game!

Operating as the midfield pivot in a 4-1-4-1, Santamaria is the sentinel in black and white. The 24-year-old is one of the best midfielders in France, his athletic endurance alone has earned him the nickname “4X4”. With a passion for horse riding, Santamaria’s stamina and endurance levels must have been inspired by his own race horse, Déesse de Bouillon. In the 2018/19 season, no player covered more distance than the Frenchman as he averaged 11.65km per match and this season he continued in that same trend.

A hard working and organised side, Angers players are always high in these types of athletic rankings but Santamaria is the jewel in their crown. However, it is not all mindless chasing of the ball. While he can be bettered in a one on one take on it is his ability to make recovering tackles and snuff out danger that protects the defence. His defensive role is primarily to stop incoming attacks but he tends not to overly commit and be caught out of place or give away a foul in the defensive half. Across his four seasons with Angers he has fouled less often than he has been fouled (1.3 per 90 minutes to 1.4), he has never received a red card and only been handed 11 yellow cards.

It is not only his defensive and athletic abilities that continue to improve, Santamaria’s passing has always been centred around keeping the flow of possession smooth and comfortable. He has kept these principles while developing into an astute long passer of the ball, able to switch play with ease and when under pressure. Santamaria has become the prime source of distribution in a double pivot alongside veteran midfielder, Thomas Mangani.

Even as a defensive midfielder, there have been times where Santamaria takes it upon himself to drive up field with the ball at his feet and draw players towards him. Previously used as a winger before joining the western outfit from Tours, his solid dribbling ability has lent itself well to this task. Now, as a concrete tackler, he knows how to read defensive actions and makes himself difficult to dispossess without being cut down.

There is almost never a drop in performance from game to game from Santamaria, his consistency is one of his assets that people tend to forget about. Since joining the club in the summer of 2016 he has only missed seven league games. No outfield player in Ligue 1 has missed fewer in that time. Despite all the incomings and sales at Angers over the years, he has remained the cornerstone of the club’s over-performance.

There was interest in the summer from a host of clubs. Aston Villa made a €10m bid and offered four times his current wage, but Angers rejected this wanting more. Napoli were also reportedly an interested party. It is common to see a player’s performances and their intensity drop after failing to get their desired transfer but there has been no sign of this whatsoever. Still, this will almost certainly be his last season at the club, with Santamaria stating in recent interviews that he would like to play at a higher level.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 621 times
Been thanked: 943 times

Bericht door Menno1 » 24 jun 2020, 21:58

Waarom hebben we een verdedigende middenvelder nodig? We hebben cretiviteit nodig op het middenveld juist. Gutierrez komt te kort daar in

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 66 times
Been thanked: 348 times

Bericht door Jwoeloe » 24 jun 2020, 22:06

Waarom kan een verdedigende middenvelder niet creatief zijn?

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 24 jun 2020, 22:10

Onhaalbaar, oa Leicester, Everton en Atalanta zitten achter m aan prijskaartje 15mil
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Voijke
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 105 times
Been thanked: 132 times

Bericht door Voijke » 24 jun 2020, 22:44

Mijn oudste zoon is fan van Florian Kainz (koln) voor linker aanvallende middenvelder.
ken m zelf niet goed genoeg, maar hij geeft aan dat het een creatieve loper is en niet duur.
zal er eens beter naar kijken.
iemand die hem kent?

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 24 jun 2020, 22:48

Sensation schreef:
24 jun 2020, 22:10
Onhaalbaar, oa Leicester, Everton en Atalanta zitten achter m aan prijskaartje 15mil
Dju

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 25 jun 2020, 08:27

Mss nog wat interessante namen:

Linksbenige CV's:
- Dominique Heintz, 26-jarige CV van Freiburg. 1.90cm en beresterk, in 2018 voor 3mil overgekomen van Köln.

- Moussa Niakhaté, ongetwijfeld duurder maar spelend bij Mainz (nr13 in Bundesliga) dus wil mss stap hogerop. 24-jarige Fransman, ook 1.90 en ook ijzersterk, maar ook snel en vrij beweeglijk voor een verdediger. In 2018 voor 6mil door Mainz overgenomen van Metz.

En is volgens mij in het verleden ook weleens genoemd; Juan Jesus is volgens mij volledig uit de gratie bij AS Roma, natuurlijk enorm ervaren, maar geen idee wat zijn salariswensen zullen zijn.
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Plaats reactie