Interessante spelers voor PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 780 times
Been thanked: 2357 times

Interessante spelers voor PSV

Bericht door ShovingNE2 » 08 sep 2020, 07:17

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Benieuwd of we kans maken bij Folarin Balogun.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 901 times
Been thanked: 1193 times

Bericht door ruuddevil » 08 sep 2020, 07:24

Dat zou een flinke stunt zijn. Aanwezigheid van Madueke zal helpen, maar de concurrentie is erg groot.

Momfer
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Momfer » 08 sep 2020, 08:55

Die moet 8 mil kosten, zien jullie het PSV al neerleggen voor een speler die zijn profdebuut nog moet maken?

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 827 times
Been thanked: 624 times

Bericht door Sensation » 08 sep 2020, 09:17

Heruone schreef:
07 sep 2020, 22:53
Maarre, waar blijven die Z-Amerikaanse naampjes @Ykhim? De nieuwe Romero's zegmaar ;) En @Sensation, jij nog een spectaculaire speler die al Lammers z'n prestaties doet vergeten?

We willen nu namen hebben als transferjosties :D :D
Wahbi Khazri van St Etienne heb ik altijd interessant gevonden, ervaren, kan zowel in spits als op AM posities.

Andere interessante naam vind ik Nsame van Young Boys. Vorig seizoen goed voor 41 goals in 46 wedstrijden.
#SzoboszlaiForBallonD'Or

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 901 times
Been thanked: 1193 times

Bericht door ruuddevil » 08 sep 2020, 09:28

Kunnen we Romero niet ruilen voor Macias plus een paar miljoen?

Juancho
Legende
Has thanked: 408 times
Been thanked: 672 times

Bericht door Juancho » 08 sep 2020, 12:49

Sensation schreef:
07 sep 2020, 21:35
Zahavi met Mitroglou vergelijken. Dan ken je heel Zahavi niet en ga je puur af op clubs en leeftijd. Verdiep je even in een speler voordat er belachelijke vergelijkingen worden gemaakt, zie t nu al in meerdere topics langskomen. Zahavi is vele malen dynamischer dan Mitroglou ooit geweest is. Snel, beweeglijk en een klinische afmaker.
Even op persoonlijke titel... ik vergelijk ze niet als spelers maar eigenlijk als situatie waarin ze zitten, geschiedenis en leeftijd. Deze Zahavi is 33 jaar begreep ik, heeft gespeeld voor Hapoel Tel Aviv, Ramat haSharon, US Palermo, M. Tel Aviv en GZ R&F. Nou ken ik alleen Hapoel qua naam en vooral van vroeger maar de rest van de clubs zegt me weinig en volgens mij is dat allemaal ook niet in een hele sterke competitie. Zijn enige uitstapje naar een goede Europese competitie, de Serie A, was niet erg succevol als ik het goed zie: 26 wedstrijden, 2 goals. Zijn CL cijfers zijn wel vrij aardig maar ik weet zo niet 123 of dat voorrondes waren tegen bijv. nog kleinere broeders. Iig wel 19 wedstrijden CL en 12 goals. Benieuwd dus na het verhaal daar achter. Maar wijs me er gerust op als ik dingen fout heb hoor :).

Dus ja, ik zeg er bij dat ik die hele Zahavi niet ken maar op basis van zijn CV en leeftijd zou ik niet gelijk getriggerd worden. Maar jij kent hem wellicht veel beter, dus ik ben wel benieuwd naar wat meer info en achtergrond dan. En uiteraard vooral, waarom zou hij een uitstekende keuze zijn voor PSV om als basisspeler te halen op moment dat Lammers gaat?

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 827 times
Been thanked: 624 times

Bericht door Sensation » 08 sep 2020, 13:20

Juancho schreef:
08 sep 2020, 12:49
Sensation schreef:
07 sep 2020, 21:35
Zahavi met Mitroglou vergelijken. Dan ken je heel Zahavi niet en ga je puur af op clubs en leeftijd. Verdiep je even in een speler voordat er belachelijke vergelijkingen worden gemaakt, zie t nu al in meerdere topics langskomen. Zahavi is vele malen dynamischer dan Mitroglou ooit geweest is. Snel, beweeglijk en een klinische afmaker.
Even op persoonlijke titel... ik vergelijk ze niet als spelers maar eigenlijk als situatie waarin ze zitten, geschiedenis en leeftijd. Deze Zahavi is 33 jaar begreep ik, heeft gespeeld voor Hapoel Tel Aviv, Ramat haSharon, US Palermo, M. Tel Aviv en GZ R&F. Nou ken ik alleen Hapoel qua naam en vooral van vroeger maar de rest van de clubs zegt me weinig en volgens mij is dat allemaal ook niet in een hele sterke competitie. Zijn enige uitstapje naar een goede Europese competitie, de Serie A, was niet erg succevol als ik het goed zie: 26 wedstrijden, 2 goals. Zijn CL cijfers zijn wel vrij aardig maar ik weet zo niet 123 of dat voorrondes waren tegen bijv. nog kleinere broeders. Iig wel 19 wedstrijden CL en 12 goals. Benieuwd dus na het verhaal daar achter. Maar wijs me er gerust op als ik dingen fout heb hoor :).

Dus ja, ik zeg er bij dat ik die hele Zahavi niet ken maar op basis van zijn CV en leeftijd zou ik niet gelijk getriggerd worden. Maar jij kent hem wellicht veel beter, dus ik ben wel benieuwd naar wat meer info en achtergrond dan. En uiteraard vooral, waarom zou hij een uitstekende keuze zijn voor PSV om als basisspeler te halen op moment dat Lammers gaat?
True. In die zin is het vooral een afweging of je een 33-jarige speler wilt halen. Persoonlijk denk ik, hij is goedkoop (gok ik), hij heeft ervaring, hij heeft scorend vermogen waarmee hij zeker in de ED prima uit de voeten kan (gezien zijn kwaliteiten, het dynamische is hij lastiger te verdedigen dan een Mitroglou). Maar eens, hij heeft het nooit in een grote competitie laten zien. Maar dat had Luuk ook niet :P Grootste pluspunt; hij is wel echt een type spits die past in het spel wat Schmidt wil spelen en kan samen met Malen echt oorlog maken voorin (allebei snel, beweeglijk, goede dribbel en een neusje voor de goal)

De afweging vind ik vooral, welke leeftijdscategorie willen we halen?
- Jong talent (max. 22/23 jaar oud), maar wel de kans dat je daarmee geld uitgeeft aan een speler die mogelijk de strijd tegen een Madueke of Romero verliest.
- Ervaren kracht (grofweg tussen 24-30) die nog restwaarde vertegenwoordigd. Maar ik denk dat als je iemand in die leeftijdsklasse wilt halen je daar ook een pak geld voor neer moet leggen en geluk moet hebben. Wel kans dat je daarmee iemand haalt die dus wel de ontwikkeling van bijv. Madueke in de weg staat; voordeel is wel dat hij op meerdere posities uit de voeten kan en als je bijv. een Khazri haalt heb je iemand die zelf ook naar de zijkant/AM kan uitwijden.
- Ervaren kracht (30+) die geen restwaarde meer vertegenwoordigd maar ook geen contract van 4 jaar zal tekenen waardoor je een Madueke qua ontwikkeling minder snel in de weg zal staan.

Wat ook nog kan is dat je een echte breedteversterking haalt, maar dan krijg je wel al snel een Mitroglou verhaal. Er zal niet snel iemand zijn die een basisplaats verruilt voor een gegarandeerde plek op de bank bij ons.

Ik heb niet per sé voorkeur voor een leeftijdscategorie, heeft allemaal z'n plussen en minnen.

Ik vind wel dat Zahavi dus qua stijl een compleet andere voetballer is dan Mitroglou en daarmee ook een compleet andere rol binnen de selectie kan vervullen, afgezien van leeftijd.
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 08 sep 2020, 13:50

Dank je @Sensation! Dan snappen we elkaar nu :). Ik wilde nogmaals Mitroglu niet als speler vergelijken met deze Zahavi, alleen de situatie/leeftijd/ervaring.

Persoonlijk zou ik niet snel kiezen voor een speler van 33 jaar die het niet op hoger niveau heeft laten zien. Zo'n oudere speler kan wel, maar dan graag een speler die uit een topcompetitie komt maar niet meer aan de bak komt daar als basisspeler. Wil natuurlijk niet zeggen dat Zahavi niet zou kunnen slagen uiteraard.

Maar als Lammers gaat en we hebben een leuk potje voor een vervanger zie ik graag een echte klasbak terug komen. Een speler met veel talent of een speler die je na 1-3 goede jaren bij PSV altijd nog kan doorverkopen. Maar geen twijfelgeval dus, wel echt een duidelijke versterking.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 1066 times
Been thanked: 1186 times

Bericht door Ykhim » 08 sep 2020, 14:12

Vraag is alleen waar je zo'n speler vindt. De prioriteiten liggen zelfs na een eventueel vertrek van Lammers nog steeds op andere plekken. Het budget is tevens niet enorm, ook niet als we Lammers voor 10 miljoen verkopen. Dus dan zoek je ook voorin een echte klasbak, maar van welk geld?
#WelkomThuisGini

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 08 sep 2020, 14:40

Hoeft net perse koop te zijn hoor. Zeker als je Madueke een kans wil geven is huur ook een goede optie. En volgens mij is het toch zo dat bij de meeste clubs er eerder een overschot aan spelers is omdat de markt maar lastig op gang komt. Dus ik zou niet bij voorbaat willen zeggen dat zo'n type spits niet mogelijk is. Probleem is eerder dat je nu een paar dagen voor de competitiestart met dit probleem zit.

Ik vind overigens dat de spits positie nu wel één van de prioriteiten is geworden. Ga maar naar, we spelen met 2 spitsen hebben dan alleen Malen als echte zekerheid. Dan heb je nog Piroe die gewoon keihard te kort komt, Romero die weer eens uitblinkt in afwezigheid en een jong grillig talent die je eigenlijk nog niet als basisspeler moet neerzetten over het hele seizoen. Er hoeft dus maar iets te gebeuren met Malen of je zit al met een heel groot probleem. Daar moet absoluut een klasbak bij als Lammers verkocht wordt.

Noosa
Basisspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 58 times
Been thanked: 26 times

Bericht door Noosa » 08 sep 2020, 15:25

Juancho schreef:
08 sep 2020, 14:40
Hoeft net perse koop te zijn hoor. Zeker als je Madueke een kans wil geven is huur ook een goede optie. En volgens mij is het toch zo dat bij de meeste clubs er eerder een overschot aan spelers is omdat de markt maar lastig op gang komt. Dus ik zou niet bij voorbaat willen zeggen dat zo'n type spits niet mogelijk is. Probleem is eerder dat je nu een paar dagen voor de competitiestart met dit probleem zit.

Ik vind overigens dat de spits positie nu wel één van de prioriteiten is geworden. Ga maar naar, we spelen met 2 spitsen hebben dan alleen Malen als echte zekerheid. Dan heb je nog Piroe die gewoon keihard te kort komt, Romero die weer eens uitblinkt in afwezigheid en een jong grillig talent die je eigenlijk nog niet als basisspeler moet neerzetten over het hele seizoen. Er hoeft dus maar iets te gebeuren met Malen of je zit al met een heel groot probleem. Daar moet absoluut een klasbak bij als Lammers verkocht wordt.
Voor de spitspositie zou je nu inderdaad voor een huurling kunnen gaan. Dan haal je waarschijnlijk meer kwaliteit in huis dan wanneer je iemand koopt en Madueke kan zich dan rustig naar een basisplek (volgend seizoen) ontwikkelen. Het geld dat voor Lammers ontvangen wordt kan dan in de CV en CM posities gestoken worden.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 66 times
Been thanked: 892 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 08 sep 2020, 16:56

Weet niet of zijn naam hier vaak voorbij komt, maar zouden we qua Lammers niet uit de brand zijn door Lozano een jaartje te huren?

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 757 times
Been thanked: 827 times

Bericht door El Sordo » 08 sep 2020, 17:08

Yes, please!
Si yo fuera Jorrit Hendrix
Viviría como él

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 08 sep 2020, 19:26

Josef Dettelbacher schreef:
08 sep 2020, 16:56
Weet niet of zijn naam hier vaak voorbij komt, maar zouden we qua Lammers niet uit de brand zijn door Lozano een jaartje te huren?
Zelfs al zou het kunnen... nee ik zou het niet doen eerlijk gezegd.

GillesdelaCroquette
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 81 times
Been thanked: 206 times

Bericht door GillesdelaCroquette » 08 sep 2020, 19:31

Josef Dettelbacher schreef:
08 sep 2020, 16:56
Als dat zou kunnen; meteen! Zonder een seconde na te denken.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 1066 times
Been thanked: 1186 times

Bericht door Ykhim » 08 sep 2020, 19:41

Lozano brengt wel scorend vermogen, gif, energie, inhoud en diepgang. Dat lijkt me niet overbodig op dit moment.
#WelkomThuisGini

Lorenzo von Matterhorn
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 344 times
Been thanked: 134 times

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 08 sep 2020, 19:50

Lozano past beter bij dit systeem dan bij een 433. Ik zeg doen.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 08 sep 2020, 19:59

Lozano en Malen als duo... ik zie dat eerlijk gezegd niet echt matchen.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 757 times
Been thanked: 827 times

Bericht door El Sordo » 08 sep 2020, 20:12

Ik zie 50 doelpunten.
Si yo fuera Jorrit Hendrix
Viviría como él

Tomm
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 48 times
Been thanked: 78 times

Bericht door Tomm » 08 sep 2020, 20:23

Als er iemand geschikt is voor de pressing-play van Schmidt dan is het Lozano wel. Zou uitermate geschikt zijn als aanvaller in dit systeem.

Noosa
Basisspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 58 times
Been thanked: 26 times

Bericht door Noosa » 08 sep 2020, 20:39

Ik zou Lozano ook zeker zien zitten hoor, maar kom op totaal niet realistisch. Ook niet als huurdeal.

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 275 times
Been thanked: 291 times

Bericht door Paco Casal » 08 sep 2020, 20:44

Lozano, echt direct. Geen seconde aan twijfelen en halen.

Helaas onhaalbaar verwacht ik, zou heel mooi zijn.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 634 times
Been thanked: 955 times

Bericht door Menno1 » 08 sep 2020, 21:31

Vraag is hoe PSV denkt over Romero en Madueke op dit moment. Ik had het idee dat Lammers op een basis plek afstevende naast Malen. Kiest PSV/Schmidt nu voor het doorschuiven van of Romero of Madueke, dan vind ik het halen van de 33 jarige Zahavi geen verkeerde optie.

Gaat het echter om een basis plek, dan kan je je afvragen: hebben Madueke en Romero het geduld om alsnog niet doorgeschoven te worden? Madueke kan je overigens op meerdere plekken kwijt, maar hoe wordt er naar Romero gekeken en hoe kijkt Romero zelf naar de situatie?

Als dat geen toekomst heeft, dan hoop ik dat PSV toch voor een volwaardige spits gaat met toekomst voor meerdere seizoenen bij PSV. En dus geen 33 jarige speler die in China speelt. Maar een 20-23 jarige spits met doorgroei mogelijkheden bij PSV: alleen dat kost wel weer knaken.

Thijs85
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 297 times
Been thanked: 523 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 08 sep 2020, 21:35

Ik ben ook niet zo voor die 33 jarige. Ik zie Malen als een zekerheidje in de spits. Dan heb je Madueke en Romero als potentiële, goede spitsen. Mochten die nu beiden het niet waarmaken, dan kun je toch altijd nog in de winterstop een spits huren? Gakpo als tweede spits opstellen? Of aanpassingen aan het systeem doen?

FritskePhilips
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 32 times
Been thanked: 41 times

Bericht door FritskePhilips » 08 sep 2020, 21:39

Gerucht dat ik vooralsnog nergens op internet geverifieerd krijg, dus weet niet of het daarmee in de categorie 'kroegpraat' thuis hoort. Lijkt mij een schier onmogelijke opgave en daarmee wishfull thinking, maar wil hem jullie niet onthouden:

PSV wordt sinds de bekendmaking rondom Lammers in het geruchtencircuit in verband gebracht met Eran Zahavi van Guangzhou R&F, maar het gerucht dat ik hoorde is dat PSV navraag heeft gedaan naar de beschikbaarheid en mogelijke interesse bij Moussa Dembélé van diezelfde club.

Zou een target voor de positie van CM kunnen zijn en navraag zou kort na zijn rode kaart hebben plaatsgevonden. Wat er uit die navraag zou zijn gekomen, is mij niet bekend.

Op internet vond ik dit bericht van eind april, waarin Dembélé aangeeft met zijn gezin gelukkig te zijn in China:https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/366 ... -ons-heen/

Voordat ik echter op die pagina terecht kwam, zag ik iets wat mijn aandacht triggerde:
https://m.fcupdate.nl/voetballers/3526/moussa-dembele/

'Koevermans lyrisch over Moussa Dembélé: "met afstand de beste" '. https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/365 ... -de-beste/Koevermans werkt vandaag de dag voor PSV vrouwen, naar mijn weten. Zou een link kunnen zijn, gezien hun onderlinge relatie

Wel of geen kroegpraat, ik vond het wel een interessante naam om eens over te discussiëren aangezien sommige forumgenoten leeftijdsgenoot Guardado ook interessant vinden.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 66 times
Been thanked: 892 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 08 sep 2020, 21:48

Noosa schreef:
08 sep 2020, 20:39
Ik zou Lozano ook zeker zien zitten hoor, maar kom op totaal niet realistisch. Ook niet als huurdeal.
Why not? Als je er realistisch naar kijkt is de kans groter voor Napoli dat hij op een vertrouwde plek zich herpakt en zich weer in de kijker speelt, dan dat ze hem uitlenen aan een totaal nieuwe club. Ze hebben flink geïnvesteerd in hem, dus hebben ze er belang bij dat hij zijn waarde weer laat blijken. Dus ja: normaliter onhaalbaar, maar met een goed verhaal en overtuigingskracht moet je een eind komen.

Plaats reactie