Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Interessante spelers voor PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Plaats reactie
Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 16 times
Been thanked: 334 times

Interessante spelers voor PSV

Bericht door Josef Dettelbacher » 31 jan 2020, 14:26

Snap ik, maar ik blijf erbij dat er in deze transferperiode voornamelijk spelers met een krasje kunnen worden gehaald, bovendien om noodverband aan te leggen. het heeft gewoon niet mijn voorkeur om daarom veel te investeren, en dan liever wat huurlingen te halen voor wie er op de korte termijn nog veel te verliezen valt met oog op het EK.

Voormalig KG
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 5 times
Been thanked: 17 times

Bericht door Voormalig KG » 31 jan 2020, 14:28

Ik hoop eigenlijk dat psv het afgelopen jaar heeft geleerd van de transfermarkt.
Spelers als bijvoorbeeld Frenkie de Jong, Schuurs, Alvarez werden gevolgd door psv dit werd breed uitgemeten in de media waarna Overmars er boven op dook.

Lekker aankopen doen zonder een mediaspektakel eromheen en als er getekend is pas losbranden.
Dat is voor veel supporters waaronder ik niet leuk. Maar Overmars speelt dit spelletje gewoon erg slim.
Al zitten er wel eens wat miskleunen tussen.
Komt goed

Voormalig KG
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:

Bericht door Voormalig KG » 31 jan 2020, 15:51

Jammer dat er niet nog iemand komt.
Hopelijk weet psv de banden met Timothy Fosu-Mensah (pas 22 jaar) aan te halen als vervanger van Schwaab en concurrent voor de rechterposities in de verdediging. Hij is groter, sneller en een betere voetballer daarnaast loopt zijn contract in 2020 af.
Ook ligt het aan de ontwikkeling die Obispo nu doorgaat maken of hij toe is aan de concurrentiestrijd met Viergever, anders wellicht toch verkopen als er interesse is in de zomer.
Wesley Hoedt’s contract loopt af in 2022 moet alleen wel 7/8 miljoen kosten. Hij was bij Lazio, AZ en dit seizoen Antwerp ook steengoed. Nog steeds maar 25 jaar, goede lange pass in de benen, prima tackle.
F-M meer de mannetjesputter, maar dit kan Hoedt ook met 190 en 188 ook flink wat lengte.
Komt goed

grasveld
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 49 times
Been thanked: 91 times

Bericht door grasveld » 31 jan 2020, 16:21

Fosu Mensah zou een toppertje zijn. Vermoed helaas alleen dat ook Ajax deze categorie spelers nauwlettend in de gaten houdt. En gezien zijn Ajax verleden en hun financiële daadkracht hebben zij een streepje voor lijkt me. Maar niet geschoten is altijd mis.

Rudie-10
Bankzitter
Has thanked: 11 times
Been thanked: 25 times

Bericht door Rudie-10 » 31 jan 2020, 17:35

Voormalig KG schreef:
31 jan 2020, 14:28
Ik hoop eigenlijk dat psv het afgelopen jaar heeft geleerd van de transfermarkt.
Spelers als bijvoorbeeld Frenkie de Jong, Schuurs, Alvarez werden gevolgd door psv dit werd breed uitgemeten in de media waarna Overmars er boven op dook.

Lekker aankopen doen zonder een mediaspektakel eromheen en als er getekend is pas losbranden.
Dat is voor veel supporters waaronder ik niet leuk. Maar Overmars speelt dit spelletje gewoon erg slim.
Je denkt toch zelf niet dat Overmars zijn mogelijke aankopen baseert op de media berichten dat PSV een speler zou volgen?

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 453 times
Been thanked: 619 times

Bericht door ruuddevil » 31 jan 2020, 19:12

Volgens mij heeft ie zelf toegegeven dat ze Frenkie de Jong hebben benaderd toen ze lazen dat PSV met hem bezig was.

TomPSV
Nationale topspeler
Has thanked: 193 times
Been thanked: 245 times

Bericht door TomPSV » 31 jan 2020, 20:19

Bij de livestream van FC Afkicken hoorde ik over de interesse van PSV in Josip Brekalo van Wolfsburg, maar geen idee waar ze dat vandaan hebben.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 140 times
Been thanked: 225 times

Bericht door Ykhim » 31 jan 2020, 20:35

Van @Sensation, gok ik. Geen twijfel.
Shirtsponsor (27 feb-31 maa): Mercer

"Sensation mot mod worden"

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 310 times
Been thanked: 293 times

Bericht door Sensation » 31 jan 2020, 20:43

Oja dat is een leuk spelertje! Vind het bij hem altijd zo typisch dat hij niet groot oogt, maar volgens transfermarkt schijnt hij toch echt 1.80m te zijn wat dan weer relatief lang is voor een snelle, wendbare buitenspeler. Maar ik acht m onhaalbaar. Is destijds voor 10mil gehaald en nu basisspeler (waarde volgens transfermarkt 15mil)

Ander dingetje, ik heb hier ooit Dahlberg genoemd als interessante keeper (of was mss zelfs nog het oude PN). Ging helaas naar Watford omdat Brands weigerde mee te lezen :mrgreen: Nu heb ik van een oplettende kijker @Smeets14 vernomen dat hij aan Emmen is verhuurd. Ff kijken hoe hij t daar doet, vond het altijd een enorm talent en nog altijd pas 21

Voormalig KG
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:

Bericht door Voormalig KG » 31 jan 2020, 21:16

Rudie-10 schreef:
31 jan 2020, 17:35
Voormalig KG schreef:
31 jan 2020, 14:28

Je denkt toch zelf niet dat Overmars zijn mogelijke aankopen baseert op de media berichten dat PSV een speler zou volgen?
Natuurlijk niet, maar dat hij het goed in de gaten houdt zoals bij Frenkie is inderdaad in het nieuws geweest.
Psv dwars zitten heeft hij wel als agenda punt mocht het kunnen.
Zie ook het benaderen van Luuk of Stevie om naar Amsterdam te komen.
Komt goed

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 347 times
Been thanked: 569 times

Bericht door Menno1 » 01 feb 2020, 01:36

Rodolfo Pizarro waarschijnlijk naar Miami toe. Om te voetballen welteverstaan.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 01 feb 2020, 21:09

20 miljoen, inderdaad. Gaat dit weekend nog rondkomen, want hij is inmiddels in Miami.

Dat heeft overigens in potentie nog wel invloed op onze transferzomer. Rayados verliest nu een goede middenvelder, maar ze verwachten ook nog dat een andere middenvelder, Carlos Rodríguez, deze zomer een transfer naar Europa gaat maken. En diezelfde Rodríguez zal samen met zijn teamgenoot Jonathan González - waarschijnlijk althans - naar de Olympische Spelen gaan. Dat maakt dat Rayados dus in de zomer grote behoefte heeft aan een nieuwe middenvelder die het gemiddelde niveau van de Liga MX ontstijgt, en gezien het feit dat de Liga MX spoedig een strakkere limiet voor buitenlandse spelers gaat krijgen, ligt het voor de hand dat ze een poging gaan wagen om onze eigen Gutiérrez terug naar Mexico te halen. Als PSV het dan slim uitspeelt, maken ze misschien zelfs nog winst op Guti.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 453 times
Been thanked: 619 times

Bericht door ruuddevil » 01 feb 2020, 22:31

Dat zou geweldig zijn.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 feb 2020, 14:41

In het licht van een eventuele komst van Schmidt is het misschien interessant om een poging te wagen bij z'n eeuwige oogappeltje, Kevin Kampl. Is - mede door blessures - geen vaste kracht meer bij Leipzig en brengt ook de nodige ervaring en kwaliteit. Niet geschoten is altijd mis.

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 32 times
Been thanked: 303 times

Bericht door Ardbeg » 03 feb 2020, 14:43

Ykhim schreef:
03 feb 2020, 14:41
In het licht van een eventuele komst van Schmidt is het misschien interessant om een poging te wagen bij z'n eeuwige oogappeltje, Kevin Kampl. Is - mede door blessures - geen vaste kracht meer bij Leipzig en brengt ook de nodige ervaring en kwaliteit. Niet geschoten is altijd mis.
Oh man, Kampl heb ik een beetje gevolgd sinds die afslachting bij Ajax. Altijd fan van geweest! Gruwelijk harde werker ook!

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 03 feb 2020, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Smeets14
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 250 times
Been thanked: 47 times

Bericht door Smeets14 » 03 feb 2020, 14:43

Ykhim schreef:
Ik wacht eigenlijk nog op een uitgebreid scouting verslag van Agustin Almendra. :D

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 feb 2020, 15:02

Heb hier weleens een kort stukje over hem getikt, geloof ik. Maar vooruit: Agustín Almendra, 19 jaar, is een groot talent van Boca Juniors en tevens Argentijns jeugdinternational. Het is een allrounder en hij doet qua type eigenlijk een beetje denken aan Pogba:
- Fysiek sterk, snel en wendbaar.
- Veel loopvermogen en diepgang, en altijd in beweging (ook zonder bal).
- Positioneel sterk, maar ook technisch goed onderlegd.
- Denkt doorgaans vooruit en heeft het inzicht om daar naar te handelen.
- Heeft een goeie tackle in huis, maar heeft ook pit in z'n flikker en is niet bevreesd om z'n tegenstander uit het spel te halen door middel van een (keiharde) overtreding. Mocht hij ooit naar Nederland komen, dan moet hij daar wel mee oppassen. In Argentinië kom je met een spijkerharde tackle nog weleens weg met geel, maar hier zijn scheidsrechters natuurlijk wel geneigd om daar rood voor te trekken.

Waar hij nog wel aan kan werken is:
- Minder onnodige overtredingen maken.
- Scorend vermogen, want met 2 goals in twee seizoenen profvoetbal is dat nog niet denderend.
- Verder wil hij nog weleens te lang de bal bij zich houden en dat leidt soms nog wel een counter voor de tegenstander in.
- Lijkt af en toe te snel te gaan voor z'n eigen voeten, dus iets meer doseren kan geen kwaad.

Qua geruchten gaan de namen van Porto, Benfica, Roma, Napoli en Valencia al een heel tijdje rond, maar afgelopen winter leek Inter Miami het meest concreet. Zij moesten en wilden een bedrag van ongeveer 12 miljoen betalen, maar Boca zet volgens de Argentijnse media komende zomer in op 15 tot 20 miljoen. Daarop heeft Miami overigens besloten om te kijken naar Rodolfo Pizarro, waarvoor ze gek genoeg wél bereid waren 20 miljoen te betalen. Maar goed, 15 miljoen lijkt me helemaal geen gek bedrag voor deze talentvolle speler.

BRAM046
Geselecteerd voor Oranje
Has thanked: 259 times
Been thanked: 61 times

Bericht door BRAM046 » 03 feb 2020, 15:27

Ykhim schreef:
03 feb 2020, 15:02
Heb hier weleens een kort stukje over hem getikt, geloof ik. Maar vooruit: Agustín Almendra, 19 jaar, is een groot talent van Boca Juniors en tevens Argentijns jeugdinternational. Het is een allrounder en hij doet qua type eigenlijk een beetje denken aan Pogba:
- Fysiek sterk, snel en wendbaar.
- Veel loopvermogen en diepgang, en altijd in beweging (ook zonder bal).
- Positioneel sterk, maar ook technisch goed onderlegd.
- Denkt doorgaans vooruit en heeft het inzicht om daar naar te handelen.
- Heeft een goeie tackle in huis, maar heeft ook pit in z'n flikker en is niet bevreesd om z'n tegenstander uit het spel te halen door middel van een (keiharde) overtreding. Mocht hij ooit naar Nederland komen, dan moet hij daar wel mee oppassen. In Argentinië kom je met een spijkerharde tackle nog weleens weg met geel, maar hier zijn scheidsrechters natuurlijk wel geneigd om daar rood voor te trekken.

Waar hij nog wel aan kan werken is:
- Minder onnodige overtredingen maken.
- Scorend vermogen, want met 2 goals in twee seizoenen profvoetbal is dat nog niet denderend.
- Verder wil hij nog weleens te lang de bal bij zich houden en dat leidt soms nog wel een counter voor de tegenstander in.
- Lijkt af en toe te snel te gaan voor z'n eigen voeten, dus iets meer doseren kan geen kwaad.

Qua geruchten gaan de namen van Porto, Benfica, Roma, Napoli en Valencia al een heel tijdje rond, maar afgelopen winter leek Inter Miami het meest concreet. Zij moesten en wilden een bedrag van ongeveer 12 miljoen betalen, maar Boca zet volgens de Argentijnse media komende zomer in op 15 tot 20 miljoen. Daarop heeft Miami overigens besloten om te kijken naar Rodolfo Pizarro, waarvoor ze gek genoeg wél bereid waren 20 miljoen te betalen. Maar goed, 15 miljoen lijkt me helemaal geen gek bedrag voor deze talentvolle speler.

Leuke speler ,ziet er goed uit , goed dat je er weer bent @Ykhim zulke posts heb ik toch echt gemist !
WZPWZDB ;)

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 03 feb 2020, 15:30

Szoboszlai speelt toch bij Salzburg :v?

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 310 times
Been thanked: 293 times

Bericht door Sensation » 03 feb 2020, 15:45

Ardbeg schreef:
03 feb 2020, 15:30
Ja, als Schmidt komt mag hij Szoboszlai en Kampl meenemen :mrgreen:

Of doelde je daar niet op? :P

Als er een topclub is die over een jaar of 2-3 dit middenveld bij elkaar kan kopen, dan koop ik een seizoenskaart van die club! Tonali als CVM, Szoboszlai als box-to-box, Ihattaren als 10.

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 03 feb 2020, 15:56

Sensation schreef:
03 feb 2020, 15:45
Ardbeg schreef:
03 feb 2020, 15:30
Ja, als Schmidt komt mag hij Szoboszlai en Kampl meenemen :mrgreen:

Of doelde je daar niet op? :P

Als er een topclub is die over een jaar of 2-3 dit middenveld bij elkaar kan kopen, dan koop ik een seizoenskaart van die club! Tonali als CVM, Szoboszlai als box-to-box, Ihattaren als 10.

Hahaha, ja daar doelde ik op. Alleen Szoboszlai is al onhaalbaar, gok ik zo.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 162 times
Been thanked: 929 times

Bericht door ShovingNE2 » 03 feb 2020, 17:29

Ykhim schreef:
Waarom ik denk dat PSV een poging gaat of zou moeten wagen bij dit kaliber trainer is precies wat je nu aangeeft. Hij kan weer een hele andere klasse spelers naar Eindhoven halen die anders moeilijk zijn voor ons. Maar dat geldt uiteraard ook voor een andere trainer die hoog aangeschreven staat.

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 03 feb 2020, 17:59

ShovingNE2 schreef:
03 feb 2020, 17:29
Ykhim schreef:
Waarom ik denk dat PSV een poging gaat of zou moeten wagen bij dit kaliber trainer is precies wat je nu aangeeft. Hij kan weer een hele andere klasse spelers naar Eindhoven halen die anders moeilijk zijn voor ons. Maar dat geldt uiteraard ook voor een andere trainer die hoog aangeschreven staat.
Zoals Van Gaal helaas

Voormalig KG
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:

Bericht door Voormalig KG » 03 feb 2020, 20:45

Ardbeg schreef:
03 feb 2020, 17:59
ShovingNE2 schreef:
03 feb 2020, 17:29
Ykhim schreef:
Zoals Van Gaal helaas
Kampl heeft veel geld kost voor Leipzig meer dan Bruma.
Dot wordt wel een hele dure oplossing oplossing.
Wel een goede voetballer met ervaring.

Graag ook Van Ginkel als hij fit is en wil.
Dat brengt de kwaliteit van het middenveld omhoog,
Komt goed

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 05 feb 2020, 11:07

Kampl en gelijk Aranguiz meenemen ;)

Plaats reactie