Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Interessante spelers voor PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Plaats reactie
BRAM046
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 293 times
Been thanked: 68 times

Interessante spelers voor PSV

Bericht door BRAM046 » 10 mar 2020, 15:46

Klote zeg , dat heb ik dan eventjes gemist :lol: :lol: als het die 8 miljoen zou zijn dan zou ik dat zo neerleggen lol.. thanks
WZPWZDB ;)

Azonto
Ballenjongen
Clubvoorkeur: Jong PSV
Has thanked: 4 times
Been thanked: 11 times

Bericht door Azonto » 10 mar 2020, 20:20

Ykhim schreef:
08 mar 2020, 15:01
Ik zeg ook niet dat we Ejuke nu moeten halen (...)
Nee, je benadrukt expliciet dat het een interessante optie is, waarbij je bovendien ook een mogelijke overweging maakt. Aan deze overweging zit inderdaad geen conclusie vast in de trend van "we moeten hem halen" of "we moeten hem niet halen".

Dat neemt enkel nog steeds niet weg dat dit haaks staat op je eerdere post(s) waarin je nadrukkelijk pleit dat scouten in de Eredivisie geen zin zou hebben.
Ik vind het echter wel een interessante speler. Zijn plafond ligt nu al veel hoger dan het gemiddelde niveau in Nederland, in tegenstelling tot de meeste andere spelers. Als het wisselvallige eruit gaat heb je een speler die het verschil kán maken. Daarom ook de twijfel: moet je die gok wagen, of laat je hem lopen met risico's van dien?
Stel, puur hypothetisch, dat zijn plafond hoger ligt dan het gemiddelde niveau in Nederland (wat definieer je überhaupt als gemiddeld niveau in Nederland?) of beter gezegd: een plafond dat past binnen de visie van PSV, namelijk een potentieel niveau dat hoger ligt dan de Eredivisie. In welk opzicht zou het dan een gok moeten zijn? De door jouw genoemde reden wisselvalligheid? Dat is inherent aan vrijwel elke jonge talentvolle speler. Het feit dat hij zichzelf uiteindelijk niet voldoende kan ontwikkelen om ook daadwerkelijk zijn potentieel te behalen? Dat is bij elke speler het geval, bijvoorbeeld door factoren waar je als club weinig invloed op hebt (zie het kwakkelende fysiek van Romero).

Of is het een verhaal Larsson, namelijk dat, ondanks hier en daar een aantal potentiële glimpen te zien, zijn wisselvalligheid wordt veroorzaakt door het feit dat dit ook daadwerkelijk zijn plafond is?

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 49 times
Been thanked: 371 times

Bericht door Ardbeg » 10 mar 2020, 21:09

Azonto schreef:
10 mar 2020, 20:20
Ykhim schreef:
08 mar 2020, 15:01
Ik zeg ook niet dat we Ejuke nu moeten halen (...)
Nee, je benadrukt expliciet dat het een interessante optie is, waarbij je bovendien ook een mogelijke overweging maakt. Aan deze overweging zit inderdaad geen conclusie vast in de trend van "we moeten hem halen" of "we moeten hem niet halen".

Dat neemt enkel nog steeds niet weg dat dit haaks staat op je eerdere post(s) waarin je nadrukkelijk pleit dat scouten in de Eredivisie geen zin zou hebben.
Ik vind het echter wel een interessante speler. Zijn plafond ligt nu al veel hoger dan het gemiddelde niveau in Nederland, in tegenstelling tot de meeste andere spelers. Als het wisselvallige eruit gaat heb je een speler die het verschil kán maken. Daarom ook de twijfel: moet je die gok wagen, of laat je hem lopen met risico's van dien?
Stel, puur hypothetisch, dat zijn plafond hoger ligt dan het gemiddelde niveau in Nederland (wat definieer je überhaupt als gemiddeld niveau in Nederland?) of beter gezegd: een plafond dat past binnen de visie van PSV, namelijk een potentieel niveau dat hoger ligt dan de Eredivisie. In welk opzicht zou het dan een gok moeten zijn? De door jouw genoemde reden wisselvalligheid? Dat is inherent aan vrijwel elke jonge talentvolle speler. Het feit dat hij zichzelf uiteindelijk niet voldoende kan ontwikkelen om ook daadwerkelijk zijn potentieel te behalen? Dat is bij elke speler het geval, bijvoorbeeld door factoren waar je als club weinig invloed op hebt (zie het kwakkelende fysiek van Romero).

Of is het een verhaal Larsson, namelijk dat, ondanks hier en daar een aantal potentiële glimpen te zien, zijn wisselvalligheid wordt veroorzaakt door het feit dat dit ook daadwerkelijk zijn plafond is?

Godver, 2 posts op dit forum en je bent nu al meer bezig met discussiëren en je gelijk halen dan wat anders. Strontvervelende eigenschap. Hoe moeilijk is het. In principe ziet Ykhim dat we liever buiten de Eredivisie scouten maar goed, er zijn altijd uitzonderingen. Klaar.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 315 times
Been thanked: 412 times

Bericht door Ykhim » 10 mar 2020, 21:14

Dankje Ardbeg. Moeilijker is het inderdaad niet.

Voor de breedte kan de Eredivisie soms best. Voor daadwerkelijke meerwaarde - wat we nu eerst nodig hebben en waar ik aanvankelijk op doelde - niet.
Shirtsponsor 26 maart-30 april: J.B.

"FAKE NEWS!"

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 10 mar 2020, 21:16

Ykhim schreef:
10 mar 2020, 21:14
Dankje Ardbeg. Moeilijker is het inderdaad niet.

Voor de breedte kan de Eredivisie soms best. Voor daadwerkelijke meerwaarde - wat we nu eerst nodig hebben en waar ik aanvankelijk op doelde - niet.
No worries. Het is voor sommige mensen moeilijk buiten een klein spectrum te lezen en makkelijk alles veel te letterlijk in te vullen. Het kan niet zo moeilijk zijn om te begrijpen dat mensen soms wat anders tikken dan ze bedoelen.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 10 mar 2020, 21:21

De vragen zijn verder niet raar, ze zijn best scherp zelfs. Maar ik vind het wel raar dat mijn nieuwe vriend niet gewoon zijn eigen account gebruikt. We bijten niet.

"FAKE NEWS!"

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 10 mar 2020, 21:27

Ykhim schreef:
10 mar 2020, 21:21
De vragen zijn verder niet raar, ze zijn best scherp zelfs. Maar ik vind het wel raar dat mijn nieuwe vriend niet gewoon zijn eigen account gebruikt. We bijten niet.
Ik dacht ook dat het een bekende is idd. Hey, klopt het dat Moreno geen basisspeler is bij Newell's?

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 10 mar 2020, 21:31

Hij is normaal gesproken basisspeler. Zat de laatste weken niet bij de selectie, blessure volgens mij.

"FAKE NEWS!"

Rigo
Talent
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Rigo » 11 mar 2020, 13:21

Om 2 Smidt namen te droppen die misschien interessant zijn: Kevin Kampl(Leipzig) en Dominic Szoboszlai (Salzburg)

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 11 mar 2020, 13:36

Rigo schreef:
11 mar 2020, 13:21
Om 2 Smidt namen te droppen die misschien interessant zijn: Kevin Kampl(Leipzig) en Dominic Szoboszlai (Salzburg)
Aranguiz!

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 88 times
Been thanked: 305 times

Bericht door Massimo » 11 mar 2020, 13:41

Rigo schreef:
11 mar 2020, 13:21
Zouden die haalbaal zijn?

Kampl heeft nog een eenjarig contract en speelt nauwelijks. Misschien een vergelijkbare transfer als Bruma deze zomer qua transfersom, salaris en perspectief. Haal je wel een hele goede speler met een brok relevante ervaring binnen. Wordt PSV flink sterker van.

Szoboszlai ken ik wat minder goed maar schijnt een zeer groot talent te zijn. Hij is hier al wel door 1 of 2 forumleden (weet even niet zo snel wie) eerder de revue gepasseerd.

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 400 times
Been thanked: 383 times

Bericht door Sensation » 11 mar 2020, 13:44

Szoboszlai !!!!!!

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 639 times
Been thanked: 1144 times

Bericht door Maikel_91 » 11 mar 2020, 13:45

Massimo schreef:
11 mar 2020, 13:41
Szoboszlai ken ik wat minder goed maar schijnt een zeer groot talent te zijn. Hij is hier al wel door 1 of 2 forumleden (weet even niet zo snel wie) eerder de revue gepasseerd.
Schijnt dat @Sensation niet naar deze speler mag kijken zonder tissues in de buurt.

Edit: Zie.

Chucky
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 93 times
Been thanked: 71 times

Bericht door Chucky » 11 mar 2020, 14:15

Kampl zou mooi zijn qua naam en ervaring. Heeft in Oostenrijk ook bewezen een goal te kunnen maken.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 11 mar 2020, 14:19

John de Jong noemt hem natuurlijk ook niet voor niets. We zouden wel gek zijn om het niet op z'n minst te proberen. Is sowieso dikke matties met Schmidt, maar je kan hem hier ook belangrijker maken dan hij ooit geweest is. Laat hem maar de aanjager van het nieuwe PSV worden.

"FAKE NEWS!"

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 11 mar 2020, 14:33

Ykhim schreef:
11 mar 2020, 14:19
John de Jong noemt hem natuurlijk ook niet voor niets. We zouden wel gek zijn om het niet op z'n minst te proberen. Is sowieso dikke matties met Schmidt, maar je kan hem hier ook belangrijker maken dan hij ooit geweest is. Laat hem maar de aanjager van het nieuwe PSV worden.
De eerste keer dat ik Kampl zag spelen was ook tegen Ajax en ik was direct verkocht. Een heel sierlijke speler maar zeker geen watje. Gaat voorop in de strijd en kan in volle snelheid een actie maken en zo een paar man uit spelen en de verdediging naar zich lokken, om vervolgens de bal op de stropdas dan de vrijstaande Malen te leggen.

Gebeurt dat niet, heeft ie ook nog een mooi finesseschot!

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 141 times
Been thanked: 128 times

Awards:

Bericht door Trixm » 11 mar 2020, 14:41

Kampl is wel hetzelfde type als van Ginkel. Of die nog op niveau komt is te bezien, maar het is wel een keuze of of.
"If triangles had a god, they would give him three sides."

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 35 times
Been thanked: 486 times

Bericht door Josef Dettelbacher » 11 mar 2020, 14:41

Ribbelchips schreef:
09 mar 2020, 12:50
Ik postte het al eerder,maar werd toen een beetje weggehoond door o.a. Adberg, maar Peña van Emmen zou echt heel goed bij PSV passen. Ik zie hem wekelijks spelen en hij is echt veel te goed voor een club als Emmen. Hij is de voornaamste reden dat Emmen het thuis zo goed doet. Ook terug te zien in de cijfers inmiddels. Sinds deze week koploper van het VI klassement.

Afbeelding

Leuke speler wel, kende hem eerlijk gezegd niet. Zal ongetwijfeld een stap gaan maken deze zomer.

Chucky
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 93 times
Been thanked: 71 times

Bericht door Chucky » 11 mar 2020, 14:51

Trixm schreef:
11 mar 2020, 14:41
Kampl is wel hetzelfde type als van Ginkel. Of die nog op niveau komt is te bezien, maar het is wel een keuze of of.
Waarom? Uitgaande van een 4-2-2-2 systeem hebben we voor de 2 posities vóór de verdediging wel 5 man nodig:

Kampl
Van Ginkel
Sadílek
Thomas
Rosario/Hendrix

Ik verwacht dat Guti (gaat nooit in het systeem passen), Afellay en Rosario of Hendrix (misschien zelfs wel beide) gaan vertrekken.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 11 mar 2020, 16:00

Ardbeg schreef:
11 mar 2020, 14:33
De eerste keer dat ik Kampl zag spelen was ook tegen Ajax en ik was direct verkocht. Een heel sierlijke speler maar zeker geen watje. Gaat voorop in de strijd en kan in volle snelheid een actie maken en zo een paar man uit spelen en de verdediging naar zich lokken, om vervolgens de bal op de stropdas dan de vrijstaande Malen te leggen.

Kampl heeft inderdaad ook wel wat gif in z'n flikker, maar het is vooral een sierlijke, dynamische en behendige speler. Is ook wel een behoorlijk moderne speler met veel loopvermogen, diepgang en het vermogen om het spel te versnellen door middel van één keer raken. Eigenlijk hele simpele dingen, maar in Nederland gek genoeg verre van vanzelfsprekend.

Als je er zo over nadenkt: Kampl is nu ''een van de jongens'' bij Leipzig, zoals hij dat ook bij Leverkusen en Dortmund was. Voor hem kan het ook interessant zijn om naar PSV te verkassen en hier belangrijk gemaakt te worden, zeker in deze fase van z'n carrière. Hier wordt hij dan absolute aanjager van het middenveld en verbindingsstuk van de trainer. Het klinkt in principe als een uitstekend idee, dus hopelijk waagt PSV op z'n minst een poging.

"FAKE NEWS!"

Lorenzo von Matterhorn
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 221 times
Been thanked: 85 times

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 11 mar 2020, 16:20

Ykhim schreef:
11 mar 2020, 16:00
Ardbeg schreef:
11 mar 2020, 14:33

Kampl heeft inderdaad ook wel wat gif in z'n flikker, maar het is vooral een sierlijke, dynamische en behendige speler. Is ook wel een behoorlijk moderne speler met veel loopvermogen, diepgang en het vermogen om het spel te versnellen door middel van één keer raken. Eigenlijk hele simpele dingen, maar in Nederland gek genoeg verre van vanzelfsprekend.

Als je er zo over nadenkt: Kampl is nu ''een van de jongens'' bij Leipzig, zoals hij dat ook bij Leverkusen en Dortmund was. Voor hem kan het ook interessant zijn om naar PSV te verkassen en hier belangrijk gemaakt te worden, zeker in deze fase van z'n carrière. Hier wordt hij dan absolute aanjager van het middenveld en verbindingsstuk van de trainer. Het klinkt in principe als een uitstekend idee, dus hopelijk waagt PSV op z'n minst een poging.
Ik ben om.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 374 times
Been thanked: 614 times

Bericht door Menno1 » 11 mar 2020, 17:48

Het is wel interessant om onze eigen selectie even door te lichten die minder goed in het Schmidt systeem passen. De eerste naam die mij te binnen schiet is Guti: die gaat nooit in het aggressieve pressie voetbal van Schmidt passen. Dus die gaat wieberen. Ook verwacht ik voor Lammers (ook zo'n flegmatieke jongen) aanpassing problemen. Helaas zeg ik daarbij, want ik ben fan van die jongen.

Verder: Rosario heb ik twijfels bij, al heeft hij wel loopvermogen. Baumgartl is te soft wellicht, al is het wel een speler die een linie kan overslaan met zijn passing.

Ideale spelers zijn Dumfries (maar blijft hij?) Thomas, Sadilek, Hendrix, Malen zo op het eerste oog.

Gaat hoe dan ook heel leuk worden om te volgen.

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 11 mar 2020, 17:52

Ja! Mané komt ook hoorde ik.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 511 times
Been thanked: 696 times

Bericht door ruuddevil » 11 mar 2020, 18:05

Mane hebben we al: Bruma.

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 11 mar 2020, 18:15

In:

Kampl
Aranguiz
Lyanco
Rodriguez/PvA

En het ziet er al een stuk rooskleuriger uit!

Plaats reactie