Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Premier League 2019/20

Landen, clubs, spelers en competities.
Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 122 times
Been thanked: 108 times

Awards:

Premier League 2019/20

Bericht door Trixm » 09 aug 2018, 17:57

Everton is lekker bezig op de laatste transferdag, toch wel wat gevestigde namen door Brands gehaald.
"If triangles had a god, they would give him three sides."

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 40 times
Been thanked: 118 times

Bericht door koetje » 09 aug 2018, 18:10

Is King Marcel al voorbij gekomen op twitter?

Verliezen ze overigens binnenkort 2 x achter elkaar dan kan hij er overigens niet veel van volgens de fans.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 81 times
Been thanked: 283 times

Bericht door Massimo » 09 aug 2018, 18:29

Fulham haalt als promovendus doodleuk even meer voor 100 miljoen aan spelers, waaronder de beste speler van Nice zonder zelf noemenswaardige spelers te verkopen. Moet je nagaan als Emmen even 100 miljoen in de selectie pompt.

Verder toch wel opvallend dat United en City het voor hun doen relatief rustig aan hebben gedaan en dat Tottenham zelfs helemaal niemand gekocht heeft.

Desalniettemin, vind ik het meer dan prima dat de transfermarkt in Engeland al gesloten is.

Kezman9
Jeugdinternational
Clubvoorkeur:

Bericht door Kezman9 » 10 aug 2018, 11:01

Inderdaad een goede zaak dat de transfermarkt al gesloten is. Wanneer in de toekomst er meer competities volgen zal dit de nieuwe norm worden. Waardoor de belachelijke last-minutes transfers en paniekaankopen in de eerste weken van de competitie eindelijk verbannen worden uit het voetbal.

PSVLFC
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door PSVLFC » 26 aug 2018, 01:45

Dit seizoen gaat het gebeuren 8)

Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 529 times
Been thanked: 989 times

Bericht door Maikel_91 » 28 aug 2018, 00:30

Mourinho lijkt bezig aan zijn laatste dagen in Manchester.
Is ook weer lekker bezig tijdens de persconferentie zoals hier te zien:

Drs. Ykhim
Vedette
Oude username: Ykhim
Has thanked: 843 times
Been thanked: 680 times

Bericht door Drs. Ykhim » 28 aug 2018, 07:18

En toch heeft 'ie ergens wel een punt hè. Iemand die zoveel prijzen heeft weten te winnen mag wel met wat meer respect behandeld worden. Jammer dat ze daar in Engeland niet echt een boodschap aan hebben.
#FreeGuti #LonwijkOut

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 40 times

Bericht door koetje » 28 aug 2018, 07:23

Maikel_91 schreef:Mourinho lijkt bezig aan zijn laatste dagen in Manchester.
Is ook weer lekker bezig tijdens de persconferentie zoals hier te zien:
In het begin van zijn carrière heeft hij veel geleerd van Van Gaal en dat ook toegepast.

Dus intern een goede band met spelers opbouwen en extern die spelers verdedigen waarbij jij als coach alle klappen voor je rekening neemt. Daarbij de confrontatie met de pers ook zelf opzoeken op een niet altijd sjieke manier. Dat versterkt dan ook nog eens de band met de spelers.

Die confrontatie zoekt hij nog steeds op maar hij brandt tegenwoordig ook al zijn spelers af. Die man zal niet alleen extern worden uitgekotst maar ook intern. Geen speler meer die voor hem een extra stapje doet eerder andersom.

Ren Höek
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1071 times
Been thanked: 296 times

Bericht door Ren Höek » 28 aug 2018, 07:24

Hoe werd hij niet respectvol behandeld dan?
Ik heb het niet gezien, maar ik las dat een journalist 'gewoon' een kritische vraag stelde. Wat me niet ongebruikelijk lijkt na 2 verliespartijen achter elkaar.

Maar Mourinho en ManU lijkt me sowieso een aflopende zaak.
Mourinho heeft niet meer dat onoverwinnelijke aura van voorheen, de resultaten en helemaal het spel vallen tegen, hij heeft zelfs ruzie met enkele belangrijke spelers (die normaal gesproken weglopen met hem) en hij leeft in onmin met Woodward. Dat kan niet lang blijven duren, helemaal nu Zidane vrij is.

Drs. Ykhim
Vedette

Bericht door Drs. Ykhim » 28 aug 2018, 07:26

Ren Höek schreef:Hoe werd hij niet respectvol behandeld dan?
Ik heb het niet gezien, maar ik las dat een journalist 'gewoon' een kritische vraag stelde. Wat me niet ongebruikelijk lijkt na 2 verliespartijen achter elkaar.
Hij wordt door alles en iedereen beschimpt. Natuurlijk kun je kritiek verwachten als het niet lekker loopt, maar in deze mate is het wel extreem. Dat verdient ook Mourinho niet. En ja: dan wordt 'ie nukkig. Ik kan dat wel begrijpen.
#FreeGuti #LonwijkOut

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 62 times
Been thanked: 115 times

Kaarten:

Bericht door PCGC » 28 aug 2018, 15:55

Die wil nu gewoon ontslagen worden en dus 12-15 miljoen meekrijgen.

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Ja
Has thanked: 215 times

Bericht door Grasmat » 28 aug 2018, 17:34

Ren Höek schreef:Hoe werd hij niet respectvol behandeld dan?

Maar Mourinho en ManU lijkt me sowieso een aflopende zaak.
Mourinho heeft niet meer dat onoverwinnelijke aura van voorheen, de resultaten en helemaal het spel vallen tegen, hij heeft zelfs ruzie met enkele belangrijke spelers (die normaal gesproken weglopen met hem) en hij leeft in onmin met Woodward. Dat kan niet lang blijven duren, helemaal nu Zidane vrij is.
Zidane en Man. Utd, dat lijkt me serieus een mooie combinatie die ik graag wel eens zou willen zien(edine).

PSVLFC
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door PSVLFC » 28 aug 2018, 20:04

Ykhim schreef:En toch heeft 'ie ergens wel een punt hè. Iemand die zoveel prijzen heeft weten te winnen mag wel met wat meer respect behandeld worden. Jammer dat ze daar in Engeland niet echt een boodschap aan hebben.
Mee eens

Ren Höek
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 29 aug 2018, 10:54

Wel komisch dat iemand die zelf ontzettend respectloos kan zijn wel met respect behandeld zou moeten worden.

Mourinho was een geweldige trainer en kampioen met een enorm grote mond, iemand ook die altijd de aandacht van zijn team wegnam door zelf de aandacht op te eisen. Dat werkt prima zolang de resultaten goed zijn, blijven die echter uit dan keert zijn act zich tegen hem. Daar heb ik persoonlijk geen problemen mee, dat is zijn eigen schuld en dat deed hij ook altijd heel bewust.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 81 times
Been thanked: 283 times

Bericht door Massimo » 29 aug 2018, 11:11

Mourinho is in de voetbalwereld het ultieme voorbeeld waar 'wat met oogst, wat met zaait, van toepassing op is.

Drs. Ykhim
Vedette

Bericht door Drs. Ykhim » 29 aug 2018, 11:52

Ren Höek schreef:Wel komisch dat iemand die zelf ontzettend respectloos kan zijn wel met respect behandeld zou moeten worden.

Mourinho was een geweldige trainer en kampioen met een enorm grote mond, iemand ook die altijd de aandacht van zijn team wegnam door zelf de aandacht op te eisen. Dat werkt prima zolang de resultaten goed zijn, blijven die echter uit dan keert zijn act zich tegen hem. Daar heb ik persoonlijk geen problemen mee, dat is zijn eigen schuld en dat deed hij ook altijd heel bewust.
Natuurlijk is hij ook deels schuld aan de kritiek, maar je ziet nu fans en media roepen dat het een waardeloze trainer is. Zulke uitspraken verdient ook Mourinho niet, zeker niet gezien zijn prijzenlijst.

Maar los van Mourinho kun je het breder trekken. In Engeland maken ze je dolgraag met de grond gelijk als het even niet loopt. Er lijkt daar amper nuance te bestaan.
#FreeGuti #LonwijkOut

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 529 times
Been thanked: 989 times

Bericht door Maikel_91 » 29 aug 2018, 11:59

Ykhim schreef:
Ren Höek schreef:Wel komisch dat iemand die zelf ontzettend respectloos kan zijn wel met respect behandeld zou moeten worden.

Natuurlijk is hij ook deels schuld aan de kritiek, maar je ziet nu fans en media roepen dat het een waardeloze trainer is. Zulke uitspraken verdient ook Mourinho niet, zeker niet gezien zijn prijzenlijst.

Maar los van Mourinho kun je het breder trekken. In Engeland maken ze je dolgraag met de grond gelijk als het even niet loopt. Er lijkt daar amper nuance te bestaan.
Zeker waar, de Engelse pers is opzichzelf al vreselijk. En als je dan ook nog zo'n grote mond hebt als Mourinho vaak gehad heeft. Dan weet je dat zoiets als dit eraan zit te komen. Dan gaan ze juist azen als een roofdier op hun prooi om toe te slaan daar.

Mourinho lijkt het gewoon helemaal kwijt te zijn daar, gezeik met de pers en met spelers en weet ik veel met wie allemaal nog meer. Kan niet lang goed meer blijven gaan daar.

PSVLFC
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door PSVLFC » 22 sep 2018, 19:32

Divisie lager , maar wat een goal he..

:smile: :smile: :smile:

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 690 times
Been thanked: 516 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 28 okt 2018, 13:02

De schatrijke Thaise eigenaar van Leicester City liet zich na elke thuiswedstrijd van het veld oppikken met zijn privé-helicopter. Gisteren voor het laatst; de helicopter stortte neer vlakbij het stadion en ging in vlammen op.

Afbeelding

Drs. Ykhim
Vedette

Bericht door Drs. Ykhim » 28 okt 2018, 23:10

Is dus, samen met alle inzittenden, overleden. Treurig hoe het magische sprookje van Leicester zo tot een einde moet komen. Overigens ook een van de weinige miljardairs die met een goed hart te werk ging. Fans stonden op de eerste plek bij deze man. Dat juist hij dan wegvalt, is echt een groot gemis voor de voetbalwereld.
#FreeGuti #LonwijkOut

Ren Höek
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 29 okt 2018, 08:23

Ykhim schreef:Treurig hoe het magische sprookje van Leicester zo tot een einde moet komen.
Ontzettend triest voor de familie, maar waarom zou dit het einde moeten zijn van Leicester?
Zijn zoon is de vice-voorzitter en kan de rol van zijn vader gewoon overnemen.

Drs. Ykhim
Vedette

Bericht door Drs. Ykhim » 29 okt 2018, 11:06

Het einde van Leicester is overdreven, maar het sprookje heeft een einde nu. De beste man kwam, bracht Leicester de titel en CL en verdwijnt nu op een gruwelijke wijze van het toneel. Wie weet kan z'n zoon een tweede sprookje brengen.
#FreeGuti #LonwijkOut

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 730 times
Been thanked: 634 times

Bericht door J.B. » 29 okt 2018, 11:09

Heb toch altijd een dubbel gevoel met miljardairs die als hobby een clubje kopen. Dat is vooral in Engeland echt ziek. Eigenlijk zijn alle topclubs daar in handen van zakenmensen. Ook Liverpool trouwens. Verpesten daarmee natuurlijk ook de markt.

Ik zou dat echt niet willen binnen Nederland. Hoewel hier ook al wat volk aan de gang is. Ado, Vitesse..
Circle of fifths

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 690 times
Been thanked: 516 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 29 okt 2018, 13:07

J.B. schreef:Heb toch altijd een dubbel gevoel met miljardairs die als hobby een clubje kopen. Dat is vooral in Engeland echt ziek. Eigenlijk zijn alle topclubs daar in handen van zakenmensen. Ook Liverpool trouwens. Verpesten daarmee natuurlijk ook de markt.

Ik zou dat echt niet willen binnen Nederland. Hoewel hier ook al wat volk aan de gang is. Ado, Vitesse..
Verpesten idd de markt dus wat mij betreft houdt dat heel snel op. Op een andere manier dan met deze heli dan wel...

Als je een rijke stinkerd nodig hebt om je club in leven te houden dan voer je gewoon wanbeleid en zou je dus moeten saneren.

Drs. Ykhim
Vedette

Bericht door Drs. Ykhim » 29 okt 2018, 13:53

En toch verschilde deze man heel erg van die andere miljardairs. Die lui zien clubs toch vaak als speeltje.

Deze man heeft Leicester uitgekozen en heeft daar z'n ziel en zaligheid in gegooid. Fans kregen bijvoorbeeld gratis bier, gratis merchandise, gratis awaydays. Hij heeft miljoenen gedoneerd aan lokale ziekenhuizen en andere zorginstituten. In niets een megalomane man die het voetbal om zeep helpt door miljarden in zo'n club te pompen en ze dan te laten stikken als het niet goed gaat. Integendeel: juist een voorbeeld van hoe het wél moet.
#FreeGuti #LonwijkOut

Plaats reactie