Premier League

Landen, clubs, spelers en competities.
Ykhim
Vedette
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 952 times
Been thanked: 1100 times

Bericht door Ykhim » 29 okt 2018, 13:53

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En toch verschilde deze man heel erg van die andere miljardairs. Die lui zien clubs toch vaak als speeltje.

Deze man heeft Leicester uitgekozen en heeft daar z'n ziel en zaligheid in gegooid. Fans kregen bijvoorbeeld gratis bier, gratis merchandise, gratis awaydays. Hij heeft miljoenen gedoneerd aan lokale ziekenhuizen en andere zorginstituten. In niets een megalomane man die het voetbal om zeep helpt door miljarden in zo'n club te pompen en ze dan te laten stikken als het niet goed gaat. Integendeel: juist een voorbeeld van hoe het wél moet.
#WelkomThuisGini

Juancho
Legende
Has thanked: 401 times
Been thanked: 646 times

Bericht door Juancho » 29 okt 2018, 14:03

Maar de beste man, RIP trouwens, kocht ondertussen wel een andere club in België erbij. Dus ik zou zeggen, als je het echt alleen doet uit liefde voor Leicester dan gaat daar ook al je aandacht en geld naar toe. Maar het succes met Leicester zorgde ervoor dat hij ook naar andere clubs is gaan kijken en er dus ook 1 kocht in België.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1049 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 29 okt 2018, 14:29

Ykhim schreef:En toch verschilde deze man heel erg van die andere miljardairs. Die lui zien clubs toch vaak als speeltje.

Deze man heeft Leicester uitgekozen en heeft daar z'n ziel en zaligheid in gegooid. Fans kregen bijvoorbeeld gratis bier, gratis merchandise, gratis awaydays. Hij heeft miljoenen gedoneerd aan lokale ziekenhuizen en andere zorginstituten. In niets een megalomane man die het voetbal om zeep helpt door miljarden in zo'n club te pompen en ze dan te laten stikken als het niet goed gaat. Integendeel: juist een voorbeeld van hoe het wél moet.
Het klinkt erg mooi idd maar als hij de club niet écht gezond maakte is het allemaal slechts leuk voor de korte termijn - en concurrentievervalsend.

Maar, geen idee of Leicester zonder zijn geld gezond draait.

edit: ja, schijnt idd ook echt zinvol geïnvesteerd te hebben in de club en voor goed bestuur te hebben gezorgd.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1937 times
Been thanked: 1066 times

Bericht door J.B. » 29 okt 2018, 18:24

Ykhim schreef:En toch verschilde deze man heel erg van die andere miljardairs. Die lui zien clubs toch vaak als speeltje.

Deze man heeft Leicester uitgekozen en heeft daar z'n ziel en zaligheid in gegooid. Fans kregen bijvoorbeeld gratis bier,
Ja, dit wil ik ook bij PSV :D
Only in it for the money

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 dec 2018, 11:37

Mourinho dus weg bij Man Utd. De man van de achterhaalde tactieken die misschien 12 jaar geleden nog wel werkten.
Only in it for the money

Breur
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 113 times
Been thanked: 95 times

Bericht door Breur » 19 dec 2018, 13:54

25 miljoen mee en lekker voor de kerst thuis.. Prima geregeld!

Ik vind Man Utd een zeer interessante maar ook zeer gevaarlijke job op dit moment. Ze zijn de grootste en rijkste voetbalclub ter wereld en en de verwachtingen zijn dat ze altijd in de top moeten meedraaien, achter is de selectie grotendeels brandhout. SAF heeft eigenlijk verwaarloosd door te selecteren waardoor hij een team van grotendeels brandhout achter liet. Ze werden dan wel kampioen maar de de beste spelers stonden op randje pensioen en de aankopen waren dramatisch. Moyes kwam toen maar kon door zijn beperkte naam (en budget?) niet de wereldtoppers halen die United nodig had. Uiteindelijk op de laatste transferdag werd notabene Fellaini gehaald. Moyes werd ontslagen en toen mocht Louis het proberen. Ook die haalde spelers binnen die nu niet van topniveau waren waardoor de selectie breder en breder werd met middelmaat. Uiteindelijk valt de club buiten de top van Engeland (dit ook door de stevige opmars van olieclub City) waardoor het steeds moeilijker wordt de grote spelers te halen. Mourinho leek nog even het tij te keren door o.a. Pogba te halen (overschatte speler, toen al), maar het mocht niet baten. Ik ben benieuwd of de volgende trainer wel het tij kan keren.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 dec 2018, 14:20

Pogba is inderdaad (met Neymar samen) een van de meest overschatte spelers van de afgelopen jaren.
Only in it for the money

Bb21
Talent
Clubvoorkeur:
Been thanked: 4 times

Bericht door Bb21 » 19 dec 2018, 14:38

J.B. schreef:Pogba is inderdaad (met Neymar samen) een van de meest overschatte spelers van de afgelopen jaren.

:lol: :lol:

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 185 times
Been thanked: 321 times

Bericht door Heruone » 19 dec 2018, 14:49

Pogba overschat? ...
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Breur
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 113 times
Been thanked: 95 times

Bericht door Breur » 19 dec 2018, 15:08

Heruone schreef:Pogba overschat? ...
Ik vond Pogba bij Juve al een overschatte speler. Natuurlijk een groot talent, maar niet de wereldtop die hem werd toegeschreven en zeker niet die transfersom waard. Ik heb toen meerdere wedstrijden van Juventus gekeken en vond hem eigenlijk altijd de mindere van Marchisio en Pirlo (toen hij er nog speelde) op het middenveld, waar vooral de eerste te weinig lof kreeg. Hij heeft alle kwaliteiten om wereldtop te worden (power, techniek, fysiek) maar liet het toen al vaak niet zien. Ik vond het vaak een beetje een draver.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 dec 2018, 19:42

Breur schreef:
Heruone schreef:Pogba overschat? ...
Ik vond Pogba bij Juve al een overschatte speler. Natuurlijk een groot talent, maar niet de wereldtop die hem werd toegeschreven en zeker niet die transfersom waard. Ik heb toen meerdere wedstrijden van Juventus gekeken en vond hem eigenlijk altijd de mindere van Marchisio en Pirlo (toen hij er nog speelde) op het middenveld, waar vooral de eerste te weinig lof kreeg. Hij heeft alle kwaliteiten om wereldtop te worden (power, techniek, fysiek) maar liet het toen al vaak niet zien. Ik vond het vaak een beetje een draver.
Helemaal mee eens.
Only in it for the money

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 53 times
Been thanked: 107 times

Bericht door Mick Jagger » 22 dec 2018, 22:03

De 26e City-Liverpool. Als Liverpool daar wint, staan ze zeven punten voor. Ik zou ze het wel gunnen, de titel. Heb normaal niet zoveel met die club, maar ik zou het wel leuk vinden voor Wijnaldum en Klopp als ze kampioen worden.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times
Been thanked: 487 times

Bericht door Massimo » 23 dec 2018, 09:52

Mick Jagger schreef:De 26e City-Liverpool. Als Liverpool daar wint, staan ze zeven punten voor. Ik zou ze het wel gunnen, de titel. Heb normaal niet zoveel met die club, maar ik zou het wel leuk vinden voor Wijnaldum en Klopp als ze kampioen worden.
Volgens mij is deze wedstrijd op 3 januari.

De PL heeft wel veel spanning dit jaar en ik zou het wel leuk vinden als Liverpool het weet vol te houden en kampioen wordt. Leuk ook voor jongens als Wijnaldum en Van Dijk. Ook Klopp gun ik wel zo'n titel ook al ben ik ook gecharmeerd van Guardiola als trainer. Sowieso vind ik de top zes in Engeland minus United wel goede trainers hebben.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 53 times
Been thanked: 107 times

Bericht door Mick Jagger » 23 dec 2018, 14:29

Je hebt gelijk, ik had ergens gelezen dat die wedstrijd al over een paar dagen zou zijn en had niet gecheckt of het klopte.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Bericht door tirzah » 07 jan 2019, 11:38

En weer sneuvelt een Premier League club tegen een ploegje van het 4e niveau, ditmaal Leicester City bij Newport County.
Wat een genot; een voetballand waar zulke dingen mogelijk zijn in een geweldige ambiance.
Elk jaar is het genieten van de FA Cup third round, begin januari.
En als slagroom op de taart - in Nederland onmogelijk - BBC presentator Gary Lineker die na de nederlaag van "zijn" oude club in de studio positief, sportief en enthousiast blijft.
Good old England op zijn best gisteravond. :)

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 07 jan 2019, 12:33

Massimo schreef:
Mick Jagger schreef:De 26e City-Liverpool. Als Liverpool daar wint, staan ze zeven punten voor. Ik zou ze het wel gunnen, de titel. Heb normaal niet zoveel met die club, maar ik zou het wel leuk vinden voor Wijnaldum en Klopp als ze kampioen worden.

De PL heeft wel veel spanning dit jaar en ik zou het wel leuk vinden als Liverpool het weet vol te houden en kampioen wordt. Leuk ook voor jongens als Wijnaldum en Van Dijk. Ook Klopp gun ik wel zo'n titel ook al ben ik ook gecharmeerd van Guardiola als trainer. Sowieso vind ik de top zes in Engeland minus United wel goede trainers hebben.
De nieuwe man bij Utd. begint overigens goed. Spelen nu al nergens meer om. Ik ben benieuwd hoelang hij krijgt om er iets van te maken daar. Na het vertrek van Ferguson is het allemaal niet veel meer daar..
Only in it for the money

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2078 times
Been thanked: 782 times

Bericht door Ren Höek » 07 jan 2019, 12:44

Solskjaer begint meteen met een positief record, het kan slechter ja :D
En Pogba laat eindelijk weer zien een geweldige speler te zijn, hij is onder Solskjaer de beste speler van ManU.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 463 times
Been thanked: 905 times

Bericht door deninho32 » 07 jan 2019, 12:51

Massimo schreef:

Ik heb niet veel met Engels voetbal en ook niet met City, maar ik hoop toch dat Guardiola dat vervelende Liverpool nog inhaalt...
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 07 jan 2019, 12:56

deninho32 schreef:
Massimo schreef:

Ik heb niet veel met Engels voetbal en ook niet met City, maar ik hoop toch dat Guardiola dat vervelende Liverpool nog inhaalt...
Naja, een goede klant van me is Engels en Liverpool fan. Hij was ook voor PSV toen ze tegen `the horrible Spurs` moesten.

Heb ook niks met Engeland of de PL. Vooral die Lineker is zo`n gladjakker. Een beetje de Van Gelder van Engeland. Allemansvriendje. brrr..
Only in it for the money

Thijs85
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 263 times
Been thanked: 480 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 07 jan 2019, 13:49

Hoe kun je nu tegen Liverpool zijn? Zeker Wijnaldum gun je toch het beste? Sowieso leuke ploeg met ook Van Dijk als sympathieke, superster verdediger. Alisson Becker als topkeeper, die niet te vervelend is qua uitstraling of rare fratsen. Mo Salah als superspeler zonder duidelijke sterallures. Firmino de meest sociale Braziliaanse topspits aller tijden. Fabinho een verdedigende middenvelder, die geweldig kan voetballen. Echt een heel leuke ploeg, die aanvallend reactie-voetbal speelt.

deninho32
Site Admin

Bericht door deninho32 » 07 jan 2019, 13:54

Is een soort gevoel, supporters zijn irritant, dat gejatte clublied van ze is irritant. Zo'n beetje alles aan die club staat me tegen.. Zo heb ik dat ook met Barcelona bijvoorbeeld, kan er niks aan doen :D

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Bericht door tirzah » 07 jan 2019, 15:29

Liverpool is, zoals Thijs85 al zegt, een ploeg met veel sympathieke mensen. Ook al heb ik meer met hun stadgenoten van Everton en met de favorieten van mijn beste Engelse vriend, Spurs, gun ik de ploeg best succes.
De enige club waar ik echt iets tegen heb speelt niet in de Premier League, maar in Amsterdam. :D

Vanavond kan het ook leuk worden op Molineux, waar PSV goede herinneringen aan heeft ondanks een 1-0 verlies ooit. Want thuis wonnen we in het UEFA Cup toernooi destijds met 3-1.
Wolves- Liverpool in de FA Cup third round wordt zeker de moeite waard vermoed ik.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 07 jan 2019, 18:58

deninho32 schreef:Is een soort gevoel, supporters zijn irritant, dat gejatte clublied van ze is irritant. Zo'n beetje alles aan die club staat me tegen.. Zo heb ik dat ook met Barcelona bijvoorbeeld, kan er niks aan doen :D
Kan ik me wel iets bij indenken. Sowieso heeft de PL enorm aan charme verloren sinds dat corrupte geld in die competitie is gepompt.
Only in it for the money

deninho32
Site Admin

Bericht door deninho32 » 07 jan 2019, 20:12

J.B. schreef:
deninho32 schreef:Is een soort gevoel, supporters zijn irritant, dat gejatte clublied van ze is irritant. Zo'n beetje alles aan die club staat me tegen.. Zo heb ik dat ook met Barcelona bijvoorbeeld, kan er niks aan doen :D
Kan ik me wel iets bij indenken. Sowieso heeft de PL enorm aan charme verloren sinds dat corrupte geld in die competitie is gepompt.
Dat sowieso, er is eigenlijk geen flikker meer aan. Nou vond ik Spaans en Duits voetbal altijd al leuker, maar nu is het nog veel erger inderdaad..

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 07 jan 2019, 23:19

Wel de beste markt om je spelers aan te verkopen. Dat is helemaal van de zotte. Daar lopen spelers die er geen flut van kunnen. Kijk maar es een motd. Een Hendrix bij een Watford, om maar wat te noemen kan je zomaar 17 miljoen opleveren.
Only in it for the money

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1143 times
Been thanked: 1823 times

Bericht door Maikel_91 » 25 feb 2019, 14:47

Wat een bizar moment gister bij Chelsea - Man City in de League Cup finale. Waar Kepa gewoon weigerde om eruit te gaan.
Geeft meteen aan dat spelers boven Sarri staan daar. Kan toch niet zoiets :lol:

Voor degene die het nog niet gezien hebben en wel willen zien. Vanaf 6:55 komt het.

Plaats reactie