Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Jürgen Locadia

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 500 times
Been thanked: 433 times

Bericht door Sensation » 19 jan 2018, 14:38

Juancho schreef:
ShovingNE2 schreef:
Juancho schreef:Fake een blessure, zeg dat hij ziek is of nog beter en begrijpelijker, hij is niet wedstrijd fit. No way dat je je dan schuldig kan bevinden aan verboden praktijken.
Hahaha. Je stelt het zelf voor. Dat maak ik er niet van. Dit is bedrog en jij stelt het voor.
NOgmaals hoezo bedrog? Waar staat dat je geen afspraken mag maken die NIET op papier komen? En als jij denkt dat het voetbal heerlijk schoon is, lol... als er een zieke wereld is, dan is het wel de voetbalwereld waaraan PSV natuurlijk ook mee doet. Allemaal spelletjes.

Ik vind er nogmaals niks geks aan als je mee wil werken maar dan pas NA de wedstrijd tegen Twente. Dat je Maher al wel laat gaan dikke prima. Niks geks aan.
Depay scoorde toch ook namens Manchester tegen ons in de CL.
Klein verschil: PSV kreeg een enorme transfersom. Bij Maher had Twente de hulp van PSV nodig omdat ze geen (kleine) transfersom konden betalen. Als Twente een miljoen had betaald bijv. had ik er ook geen problemen mee gehad. Echter zonder medewerking van PSV was de transfer van Maher niet eens mogelijk voor Twente.
Oke laten we deze discussie sluiten;

Als Maher niet scoort tegen PSV maar wel speelt: dan gaan we een kratje drinken op jullie kosten.
Als Maher wel scoort, maar PSV wint: gaan we met zn allen naar de Efteling.
Als Maher "geblesseerd" is: moet iedereen Juancho een biertje trakteren.
Als Maher wel scoort én Twente wint daardoor: dan gaan we allemaal alsnog in mei gewoon lekker het kampioenschap vieren.

Deal? :D

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 314 times
Been thanked: 1461 times

Bericht door ShovingNE2 » 19 jan 2018, 14:41

Hij speelt morgen in ieder geval wel:

Verbeek: "Danny Holla redt het niet morgen, Adam Maher gaat spelen" #rodtwe

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 500 times
Been thanked: 433 times

Bericht door Sensation » 19 jan 2018, 14:41

ShovingNE2 schreef:Hij speelt morgen in ieder geval wel:

Verbeek: "Danny Holla redt het niet morgen, Adam Maher gaat spelen" #rodtwe
Aah dat was de deal! "Jullie mogen Maher hebben, maar dan mag Holla niet tegen ons spelen! Doe maar alsof hij geblesseerd is ofzo."

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 19 jan 2018, 14:42

Sssst. Straks lekt het uit.

Park
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 18 times

Bericht door Park » 19 jan 2018, 14:57

Om kampioen te worden wil ik geen enkele speler verliezen. Niet toen er interesse was in Luuk en niet nu er interesse is in Locadia. Dat PSV een andere afweging maakt, omdat het een mooie zak geld krijgt kan ik echter begrijpen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 19 jan 2018, 17:56

Heruone schreef:Dit is gewoon echt een prima deal.
[...]
PSV heeft in principe gewoon genoeg vervangers voor de spitspositie waarvan Cocu vindt dat die kwalitatief goed genoeg zijn om het vertrek van Locadia op te vangen.
Zoals Cocu zegt: sportief is het zwaar klote maar ja soms heb je geen keuze, als je club het geld nodig heeft. Letterlijk: 'Sportief ben ik er niet blij mee, maar we moeten ook begrip hebben voor de situatie van de club'

Loyaal gesteld door Phillip, alleen is die schaal veel meer waard dan 16 miljoen, Marcel.. en het zijn trouwens schijnbaar euri en geen ponden, helaas.

https://www.nu.nl/voetbal/5095622/cocu- ... ghton.html

RaJitsu
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

Bericht door RaJitsu » 19 jan 2018, 19:25

Sensation schreef:
J.B. schreef:Maher heeft PSV niets gebracht. Hij zal niet ineens een enorm hoog niveau gaan halen bij Twente. Ongeacht of ie speelt tegen PSV of niet.

[..]

kansloos dat mensen vinden dat er afspraken moeten zijn dat hij niet tegen ons speelt. Als we zo bang moeten zijn voor Maher dan moet je hem niet laten gaan maar in de basis zetten.
Het is gewoon professioneel. Waarom zou je Twente überhaupt helpen in dit opzicht? Ze halen hem niet om zwakker van te worden. Dat PSV hem anders maar in de basis zou moeten zetten gaat natuurlijk nergens over. Die twee dingen hebben niets met elkaar te maken.

Voijke
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 85 times

Bericht door Voijke » 19 jan 2018, 20:27

Het is dus 17 miljoen en Bonussen en % doorverkoop.
Vervelend dat hij weg is, maar bovenstaande maakt het wel begrijpelijk.

Lacazette
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur:

Bericht door Lacazette » 19 jan 2018, 20:38

De meeste verguisde aanvaller van PSV is ineens onmisbaar :? :smile: :D

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 656 times
Been thanked: 809 times

Bericht door ruuddevil » 19 jan 2018, 20:52

De waarde van Locadia is afgelopen seizoen bewezen. Er is genoeg aan te merken op Locadia, maar voor ons team is hij erg belangrijk.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 120 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 19 jan 2018, 21:52

ShovingNE2 schreef:Ah, de kluit belazeren dus. Dat staat netjes hoor! Maar het is niet te bewijzen, dus dan is het goed.

Of je laat hem spelen, of je laat hem de 28e gaan, maar niet de boel belazeren.
Zoiets "de kluit belazeren" noemen is typisch een term die past bij een club die roomser wil zijn dan de paus. Er worden wel andere zaken geflikt in de verrotte voetbalwereld dan wat hier aan de orde is. Zaken waar PSV door benadeeld wordt. Maar o wee als wij niet het braafste jongetje van de klas kunnen zijn... :(
Mogen we ,als er geen mondelinge afspraak is gemaakt door onze o zo nette club, wel hopen dat Adam de 27e geveld wordt door het griepvirus? Of zijn we dan ook al stout?

Hoe kan iemand overigens vlot door een keuring komen in Brighton, die nu geblesseerd is en dat vorig jaar ook al was?

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 35 times
Been thanked: 94 times

Bericht door Mick Jagger » 19 jan 2018, 22:53

Als ze hem graag willen, kijken ze daar wel doorheen. Het is natuurlijk ook geen carrierebedreigende blessure die hij heeft.

Bedankt voor alles, Jurgen! Moeizame start waarvan weinig mensen iets in je zagen, maar langzaam opgewerkt tot een belangrijke basisklant.

Juancho
Legende
Has thanked: 232 times
Been thanked: 522 times

Bericht door Juancho » 19 jan 2018, 23:28

Overigens wel opvallend dat er na Propper opnieuw een (belangrijke) basisspeler van PSV verkast naar een matige en kleine club in Engeland. Zelfs de subtop is niet geïnteresseerd...zegt veel over de status van het hedendaagse NL voetbal. Slecht teken!

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 20 jan 2018, 00:14

Lacazette schreef:De meeste verguisde aanvaller van PSV is ineens onmisbaar :? :smile: :D
Niet door mij verguisd. En verguisd of niet, is op dit moment een dragende kracht in een jaar waarin we de schaal kunnen pakken als we geen domme dingen doen.
Juancho schreef:Overigens wel opvallend dat er na Propper opnieuw een (belangrijke) basisspeler van PSV verkast naar een matige en kleine club in Engeland. Zelfs de subtop is niet geïnteresseerd...zegt veel over de status van het hedendaagse NL voetbal. Slecht teken!
Zoals Huub Stevens zegt: in de Bundesliga trainen ze gewoon 2x zo zwaar. Kom je van de Nederlandse top daar terecht dan is het dus ff slikken, de rest loopt je lachend voorbij terwijl jij schreeuwend je kuiten probeert te strekken. Zal in de PL ook wel zo zijn. Bovendien speel je daar ook nog eens tegen tegenstanders die stuk voor stuk voor tientallen miljoenen te boek staan (mafiageld uiteraard, maar toch).

Maar misschien zouden we hier om te beginnen dus veel harder moeten trainen.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 20 jan 2018, 08:39

Mozeskriebel. 17 miljoen, daar bovenop nog bonussen en doorverkoop. Dat is bijna het dubbele van wat er in de zomer geboden werd.

Pröpper doet het goed daar, dus we staan er schijnbaar goed op bij Brighton.

Heissenberrug
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 297 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Heissenberrug » 20 jan 2018, 09:39

En ik zie liever PSV spelers naar een mindere club vertrekken waar ze wekelijks spelen dan wat er met Klaassen gebeurt.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 103 times
Been thanked: 350 times

Bericht door Massimo » 20 jan 2018, 11:13

Elke PL club is financieel een zeer grote vooruitgang. Naast dat elke wedstrijd een topwedstrijd voor je is, kan je jezelf ook in de kijker spelen. Wijnaldum ging naar Newcastle, degradeerde daarmee en kon 1 seizoen later naar zowel de Spurs als Liverpool. Iemand als Van Dijk heeft zich na een aantal jaren PL ook zich omhoog gevoetbald.

Nederland is niet alleen qua niveau flink afgegleden, maar andere clubs en competities zijn in niveau ook omhoog gegaan. Voor sommige zal het wennen zijn als een speler van PSV naar Brighton gaat, maar ik snap een overgang naar clubs als deze zeer goed. Kies voor een club waar je grote kans op speeltijd krijgt en dan kan je je ook doorontwikkelen en kijken waar je plafond ligt.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 20 jan 2018, 11:43

En als ze het goed doen dan zijn ze eerder geneigd om spelers bij je te halen. Als Pröpper en Locadia goed presteren dan zie ik Brighton vaker op de stoep staan.

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 20 jan 2018, 12:21

Hoe dan ook, ik wens 'm superveel succes daar, hopelijk speelt ie de pannen van 't dak en zien we 'm idd snel naar een grotere club verkassen.

In loop van de jaren veel respect gekregen voor deze jongen.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 385 times
Been thanked: 533 times

Bericht door Ykhim » 20 jan 2018, 12:33

ShovingNE2 schreef:En als ze het goed doen dan zijn ze eerder geneigd om spelers bij je te halen. Als Pröpper en Locadia goed presteren dan zie ik Brighton vaker op de stoep staan.
En Zoet moeten we deze zomer nog ergens kwijt, dus daar mogen ze ook gelijk 12 miljoen voor afrekenen :Ja:
Shirtsponsor 1 mei-1 juni: Mercer

"Uw shirtsponsor is verlopen, hier ben ik weer!"

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Been thanked: 120 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 20 jan 2018, 12:53

Ykhim schreef:
ShovingNE2 schreef:En als ze het goed doen dan zijn ze eerder geneigd om spelers bij je te halen. Als Pröpper en Locadia goed presteren dan zie ik Brighton vaker op de stoep staan.
En Zoet moeten we deze zomer nog ergens kwijt, dus daar mogen ze ook gelijk 12 miljoen voor afrekenen :Ja:
Kunnen we wellicht Jeroen niet beter in een ruil betrekken met de doelman van Watford?
Hoe dan ook, the Seagulls zijn goed af met hun aankopen Propper en nu Locadia.

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 20 jan 2018, 13:54

Ykhim schreef:En Zoet moeten we deze zomer nog ergens kwijt, dus daar mogen ze ook gelijk 12 miljoen voor afrekenen :Ja:
We hebben het over Brighton, de 16 miljoen voor Locadia is een absoluut record voor die club - armoedzaaiers volgens PL begrippen. Lijkt me niet echt realistisch om op korte termijn nog een grote zak duiten van deze jongens te ontvangen, laat ze dit eerst maar eens terugverdienen met hun degradatievoetbal...

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 20 jan 2018, 14:04

Als ze komend jaar weer 150 miljoen pakken door televisiegelden, dan gaan ze dit soort bedragen wel structureel betalen hoor. En al helemaal als je wil doorgroeien als club, is een keeper die zich op CL-niveau heeft kunnen onderscheiden i.p.v. middelmaat Ryan geen slecht plan. Zoet zal dan vast in beeld komen. En Pröpper zal vast ook wel een goed woordje doen voor z'n maat Jeroen.

Niet dat het mij uitmaakt waar Jeroen heengaat hoor. Watford, Southampton, Brighton, het interesseert me niet. Als ze maar geld betalen en daar een goeie vervanger van gehaald kan worden. Ik denk namelijk wel dat PSV beter kan krijgen dan Zoet. Het is te hopen dat het die keeper uit Spanje wordt, want die is - afgaande op de beschikbare beelden - gewoon een klasse beter dan Zoet.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 88 times
Been thanked: 156 times

Bericht door koetje » 20 jan 2018, 14:26

Ykhim schreef:
Wellicht een packagedeal Zoet - De Jong?

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 20 jan 2018, 14:31

Ja hoor, voor de gehele 150 miljoen hoor je mij niet klagen :lol:

Plaats reactie