Transferwindow winter/zomer 2019

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Gesloten
PSV90
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 89 times
Been thanked: 76 times

Transferwindow winter/zomer 2019

Bericht door PSV90 » 20 aug 2019, 08:32

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ThoresenKoolhof schreef:
20 aug 2019, 06:58
Voordeel is wel dat hij eigenlijk op alle posities in de voorhoede kan spelen.
Weet niet of dat in dit geval wel een voordeel is, type spits dat we imo zoeken kan dat meestal niet. Kan de speler zelf verder niet overigens.

Smeets14
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 290 times
Been thanked: 54 times

Bericht door Smeets14 » 20 aug 2019, 08:58

ThoresenKoolhof schreef:
20 aug 2019, 06:58
statistieken van Nicolas Gonzalez zijn niet direct om over naar huis te schrijven, heeft dit seizoen ook nog maar 39 minuten gespeeld als invaller waarbij hij overigens wel heeft gescoord.
https://www.transfermarkt.nl/nicolas-go ... ler/486031

Voordeel is wel dat hij eigenlijk op alle posities in de voorhoede kan spelen.
Heeft dit seizoen nog niet veel gespeeld omdat hij pas is terug gekomen van een toernooi met Argentinië.

Noosa
Basisspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 49 times
Been thanked: 24 times

Bericht door Noosa » 20 aug 2019, 09:50

Ik ken de speler niet, maar vond op Twitter dit van een Stuttgart fan. Hieruit maak ik op dat het ook niet echt een makkelijk scorende speler is:
"Even if he pushed for a transfer, its hard to imagine him leaving for much less than the amount Doan would cost. Stuttgart made a solid 65mil for three CBs and are hardly in need of any more money this summer. "
"Ballplaying Striker. He is really quick, good technique, works his ass offand has the abiltiy to create tons of chances. This is where the big negative comes in: He was one of the least threatening strikers I've ever witnessed last year in front of goal. Pure slapstick at times."

Ykhim
Vedette
Has thanked: 1011 times
Been thanked: 1131 times

Bericht door Ykhim » 20 aug 2019, 09:51

Ykhim schreef:
04 aug 2019, 23:17
Ex-Argentinos? Ik ben er niet kapot van. Liet zo nu en dan wel wat leuks zien met z'n snelheid en wendbaarheid, maar ik vind hem niet goed genoeg. Hij is niet bijzonder sterk, verliest ondanks z'n snelheid en wendbaarheid veel duels omdat hij niet sterk genoeg is en z'n positionering vind ik ondermaats. Scoort ook erg moeizaam, zeker voor een aanvaller. Met z'n 1.78 lijkt hij me sowieso niet het type opvolger van Luuk de Jong.
Even schaamteloos mezelf in gesprek met ruuddevil quoten zodat ik niet 5 PM's met dezelfde vraag hoef te beantwoorden :mrgreen:
#WelkomThuisGini

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 814 times
Been thanked: 612 times

Bericht door Sensation » 20 aug 2019, 09:53

Ykhim schreef:
20 aug 2019, 09:51
Ykhim schreef:
Ex-Argentinos? Ik ben er niet kapot van. Liet zo nu en dan wel wat leuks zien met z'n snelheid en wendbaarheid, maar ik vind hem niet goed genoeg. Hij is niet bijzonder sterk, verliest ondanks z'n snelheid en wendbaarheid veel duels omdat hij niet sterk genoeg is en z'n positionering vind ik ondermaats. Scoort ook erg moeizaam, zeker voor een aanvaller. Met z'n 1.78 lijkt hij me sowieso niet het type opvolger van Luuk de Jong.
Even schaamteloos mezelf in gesprek met ruuddevil quoten zodat ik niet 5 PM's met dezelfde vraag hoef te beantwoorden :mrgreen:
Dus [mention]ruuddevil[/mention] dit is écht Narsingh 2.0 :mrgreen:
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Mo_El
Bankzitter
Has thanked: 22 times
Been thanked: 6 times

Kaarten:

Bericht door Mo_El » 20 aug 2019, 09:53

PSV is toch wel echt verschrikkelijk slecht bezig zeg. Eerst Boscagli, krijgt maar geen kans, dan die Baumgartl, heeft het moeilijk met Necid en Dessers, dan Doan(lachertje) en nu deze Gonzales? Wat is er toch aan de hand..

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2113 times
Been thanked: 793 times

Bericht door Ren Höek » 20 aug 2019, 09:56

Mo_El schreef:
20 aug 2019, 09:53
Wat is er toch aan de hand..
Dat je veel te snel oordeelt, veel te weinig geduld hebt en gezien je eerdere posts niet het beste inzicht in spelers hebt?

NESTA

Bericht door NESTA » 20 aug 2019, 10:04

Wat ik her en der lees is het de iets betere versie van Narsingh inderdaad. De fans zijn er niet echt kapot van.

Smeets14
Vaste waarde in elftal

Bericht door Smeets14 » 20 aug 2019, 10:20

Sensation schreef:
Ykhim schreef:
20 aug 2019, 09:51
Ykhim schreef:
Dus @ruuddevil dit is écht Narsingh 2.0 :mrgreen:
Maar de vraag is: Kan hij ook op linksbuiten?

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 20 aug 2019, 10:24

Ja!

Ik zie ook echt niet in waarom we hier aan zouden willen beginnen. Wederom een kleine, snelle dribbelaar. En deze scoort nog veel moeizamer dan de jongens die we nu hebben.
#WelkomThuisGini

Siemen
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 35 times
Been thanked: 65 times

Bericht door Siemen » 20 aug 2019, 10:27

Ykhim schreef:
20 aug 2019, 10:24
Ja!

Ik zie ook echt niet in waarom we hier aan zouden willen beginnen. Wederom een kleine, snelle dribbelaar. En deze scoort nog veel moeizamer dan de jongens die we nu hebben.
Heerlijk, typische aankoop van het huidige PSV dus.

Enne, waarom horen we niks over Ramselaar, Hendrix, Luckassen, Saintsbury, Pereiro?

Smeets14
Vaste waarde in elftal

Bericht door Smeets14 » 20 aug 2019, 10:28

En als je hem vergelijkt met Doan, is hij dan wel beter dan Doan of niet? Het is in ieder geval al een Argentijn dus wel weer stapje dichterbij je droomaankoop Zaracho.

Voormalig KG
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 29 times
Been thanked: 52 times

Bericht door Voormalig KG » 20 aug 2019, 10:28

Defour is wel een interessante naam die is geopperd.
Deze man is nu 31 heeft branie en is een leider geweest in alle teams waarin hij speelde.

Hij is defensief en positioneel goed, in staat met een lob, voorzet en een steekpass de tegenstander te verrassen. Hij zou een ideale aanjager/concurrent van Rosario kunnen zijn.

Als het bij de medische keuring goed zit dan zou dit een goede jongen zijn voor de balans.
Evenals Bony als reserve spits, die man is zo sterk dat hij zeker in de eredivisie nog van grote waarde kan zijn.

Ervaring achterin: Schwaab, Viergever + Zoet/Unnerstahl
Ervaring middenveld: Defour, Afellay(mits fit)
Ervaring aanval: Bony

In een jaar kunnen spelers als Malen, Lammers,, Boscagli, Rosario, Ihattaren veel opsteken van deze routiniers. Waarna alleen Zoet, Unnerstahl en Viergever een doorlopend contract hebben en ze zich een jaar en voorbereiden op het doorselecteren.

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 20 aug 2019, 10:30

Smeets14 schreef:
20 aug 2019, 10:28
En als je hem vergelijkt met Doan, is hij dan wel beter dan Doan of niet? Het is in ieder geval al een Argentijn dus wel weer stapje dichterbij je droomaankoop Zaracho.
Hij is net iets beter dan Doan, ja. En goedkoper waarschijnlijk. Maar je moet er nog steeds niet aan beginnen. Trek dan inderdaad de portemonnee voor Zaracho :mrgreen:
#WelkomThuisGini

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 814 times
Been thanked: 612 times

Bericht door Sensation » 20 aug 2019, 10:31

Ykhim schreef:
20 aug 2019, 10:30
Smeets14 schreef:
20 aug 2019, 10:28
Hij is net iets beter dan Doan, ja. En goedkoper waarschijnlijk. Maar je moet er nog steeds niet aan beginnen. Trek dan inderdaad de portemonnee voor Zaracho :mrgreen:
ALles is beter dan Doan
#SzoboszlaiForBallonD'Or

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 756 times
Been thanked: 2311 times

Bericht door ShovingNE2 » 20 aug 2019, 10:36

Mo_El schreef:
PSV is toch wel echt verschrikkelijk slecht bezig zeg. Eerst Boscagli, krijgt maar geen kans, dan die Baumgartl, heeft het moeilijk met Necid en Dessers, dan Doan(lachertje) en nu deze Gonzales? Wat is er toch aan de hand..
Overdreven negatief. Dat is er aan de hand.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Morris95
Talent
Clubvoorkeur: AWC
Has thanked: 3 times

Bericht door Morris95 » 20 aug 2019, 10:49

Heb wat Afrika Cup gezien deze zomer en Bony moet je echt niet meer aan willen beginnen als club, het lijkt wel of hij met een rollator voetbalt. Onze talentvolle voerhoede heeft vooral een speler nodig die ze kan bedienen, iemand met wat overzicht in de laatste fase. Hierin vind ik de genoemde namen als Doan of Gonzalez nou niet echt bepaald een verbetering ten opzichte van Ihattaren/Pereiro/Ramselaar. Als je daar echt geen upgrade voor kan kopen hou het geld dan maar lekker op zak.

Juancho
Legende
Has thanked: 403 times
Been thanked: 655 times

Bericht door Juancho » 20 aug 2019, 11:22

Ykhim schreef:
20 aug 2019, 10:24
Dat is wel een teken aan de wand natuurlijk. PSV is bewust op zoek naar dit soort speler blijkbaar. Puur kijkend naar zijn statistieken en ook even zijn leeftijd erbij... voor mij zou het niet het type voetballer zijn dat PSV keihard nodig heeft.

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 67 times
Been thanked: 348 times

Bericht door Jwoeloe » 20 aug 2019, 11:23

Ik ken Nicolas Gonzalez verder niet, maar ik zie geen reden om te stellen dat hij duidelijk een betere speler is dan Doan. En daarbij is hij in eerste instantie een spits, met even veel scorend vermogen als Doan als 10 of rechtsbuiten. Ik zie een speler die snel is, goed met het hoofd is, maar te klein om het type spits te vormen wat PSV nodig heeft. Ben daarnaast ook behoorlijk sceptisch met Argentijnse spitsen sinds Maxi, maar dat mag niet meetellen. Het is nu duidelijk dat we op zoek zijn naar een type Malen (vleugelspeler annex spits) en het zou me niks verbazen als Lens inderdaad op dat lijstje staat. Het enige voordeel aan deze Nicolas Gonzalez is dat hij je in positieve zin kan verrassen, omdat je hem minder goed kent, maar bij Doan weet je na 2 jaar Eredivisie wat je eraan hebt. Tevens heeft Doan totaal niet het gedeelte van het profiel dat de speler ook in de spits uit de voeten moet kunnen.

Maar goed, het gegeven dat men iemand zoekt voor de rechterflank, die ook in de spits kan (of vice versa), bij voorkeur een linkspoot is en ongeveer hetzelfde prijskaartje heeft, dan kom ik uit bij een naam die ik vorige week noemde: Youssef En-Nesyri (22). Ik omschreef hem als snel, fysiek sterk, veel sprongkracht en dus goed in de lucht, maar ook technisch nog aardig vaardig met de bal aan de voeten. Tevens nagenoeg tweebenig. Het ziet er soms alleen wat ongepolijst uit aan de bal. Wat deze jongen toevoegt ten opzichte van wat we al hebben is dat hij een stuk langer is en er een plan B gehanteerd kan worden indien nodig. Hij is wel echt sterker vanuit de spits, maar kan volgens Transfermarkt ook vanaf de zijkanten komen. In dat opzicht is het een beetje hetzelfde verhaal als Gonzalez, maar die laatste heeft wat vaker vanaf de zijkant gespeeld. Ben daardoor dus bang dat dit geen optie is voor PSV, omdat ze Malen de ruimte willen geven tot ontwikkelen en de nieuwe aanwinst in eerste instantie vanaf rechts moet gaan spelen.

Rudie-10
Basisspeler
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times

Bericht door Rudie-10 » 20 aug 2019, 11:31

Is Marten de Roon geen optie?

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 20 aug 2019, 11:34

In welke rol? We hebben Rosario/Hendrix/Sadilek al voor de verdedigende rol op het middenveld...

Beka
Veelbelovend talent
Has thanked: 15 times
Been thanked: 13 times

Bericht door Beka » 20 aug 2019, 11:34

Rudie-10 schreef:
20 aug 2019, 11:31
Is Marten de Roon geen optie?
Lijkt me onhaalbaar. De Roon is een absolute basisspeler bij Atalanta en zij gaan komend seizoen voor het eerst de Champions League in.
Daarnaast geeft transfermarkt aan dat hij een waarde van 24 miljoen heeft, maar ik denk dat dit in de praktijk nog hoger is.

Smeets14
Vaste waarde in elftal

Bericht door Smeets14 » 20 aug 2019, 12:05

@jwoeloe Behoorlijk sceptisch over Argentijnse spitsen sinds Maxi, waarom? Robben was ook heel vaak geblesseerd dan ook maar geen Nederlandse rechtsbuitens halen?

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 20 aug 2019, 12:07

Juancho schreef:
20 aug 2019, 11:22
Dat is wel een teken aan de wand natuurlijk. PSV is bewust op zoek naar dit soort speler blijkbaar. Puur kijkend naar zijn statistieken en ook even zijn leeftijd erbij... voor mij zou het niet het type voetballer zijn dat PSV keihard nodig heeft.
Ideaal is het zeker niet, maar het hoeft niet per se iets slechts te zijn om nog zo'n zelfde soort speler te halen, als de volgende aankoop maar een ordinaire klasbak is die de hele Eredivisie overhoop kan spelen. Daar valt Doan sowieso niet onder en ik vind deze González ook niet erg goed. Maar goed, dat is een mening. PSV heeft scouts rondlopen die het beter kunnen beoordelen dan ik.
#WelkomThuisGini

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 20 aug 2019, 12:09

Volgende aankoop? Je bedoelt een middenvelder? Tja dan nog blijft je hele voorhoede met die Gonzales bestaan uit vrijwel allemaal dezelfde types. Ik zou dat zelf een keuze vinden die ik maar moeilijk kan begrijpen... Ik was/ben geen groot fan van Berghuis maar hij zou als type voetballer op rechts wel wat ander spel brengen wat zeker een Malen in de spits wel kan gebruiken. Een slimme en meer meevoetballende aanvaller ipv een hardloper om even heel zwart/wit te zeggen :)

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 67 times
Been thanked: 348 times

Bericht door Jwoeloe » 20 aug 2019, 12:13

Smeets14 schreef:
20 aug 2019, 12:05
@jwoeloe Behoorlijk sceptisch over Argentijnse spitsen sinds Maxi, waarom? Robben was ook heel vaak geblesseerd dan ook maar geen Nederlandse rechtsbuitens halen?
Omdat bij Romero niet enkel zijn fitheid een probleem was, maar ook zijn niveau. Al is dat waarschijnlijk ook inherent aan elkaar. Op het moment dat je niet fit bent, word je niet beter ook en moet je elke keer weer op je oude niveau zien terug te komen.

--

Dit is overigens wel een mooie statistiek voor Gonzalez:

Gesloten