Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
StratumZuid
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1341 times
Been thanked: 452 times

Mark van Bommel

Bericht door StratumZuid » 10 nov 2019, 20:24

Mark is wel een Taurus...
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 20:28

Ik begrijp die cynische reacties wel, ik ben namelijk ook boos. Maar ik herinner me ook nog de Van Bommel waar ik voor stond te juichen.

Dat maakt het wel moeilijk.

TylerDurdn
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 1742 times
Been thanked: 413 times

Bericht door TylerDurdn » 10 nov 2019, 20:29

DeTaurus schreef:
10 nov 2019, 20:19
Chucky schreef:
10 nov 2019, 20:11
Mick Jagger schreef:
10 nov 2019, 19:56
Voor de geïnteresseerden: in 2019 zijn er 24 punten uit 16 uitwedstrijden in de eredivisie gehaald. Dat betekent dus dat PSV net zoveel punten heeft gepakt als PSV punten verloren heeft. Met de uitwedstrijden tegen Emmen en Feyenoord nog op het programma heb je met een beetje pech aan het einde van het jaar meer punten verloren over het hele kalenderjaar dan dat je hebt gepakt. Dat zijn cijfers waar middenmoters nog van schrikken.
Volledig verklaarbaar. Onverstoorbaar doorgaan en blijven doen wat we altijd doen, en vooral niets veranderen.
In Mark zijn verdediging:
Hij is wel degene die een stuk of 4 talenten heeft laten doorbreken tot aan de basis sinds zijn komst. Welke trainer in onze geschiedenis heeft dat nog meer aangedurfd en gedaan in zo’n korte periode?
Philip Cocu, ik dacht overigens ook de trainer die de meeste talenten van PSV uit de eigen jeugd heeft laten debuteren.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 656 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 10 nov 2019, 20:36

Niet helemaal fair: veel trainers hebben helemaal niet de vruchten kunnen plukken van een grote investering in de jeugd en bijbehorende faciliteiten. V Bommel kwam wat dat betreft op het juiste moment.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 10 nov 2019, 20:37

Misschien té symbolisch op het moment, maar ik zou v Bommel bij een vertrek graag terug zien keren op de banner (en dan specifiek samen met mr Frits en de schaal). Om toch even aan te geven dat het nu om de trainer v bommel gaat, en we de speler v bommel voor altijd hoog hebben zitten.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 20:39

Josef Dettelbacher schreef:
10 nov 2019, 20:36
Niet helemaal fair: veel trainers hebben helemaal niet de vruchten kunnen plukken van een grote investering in de jeugd en bijbehorende faciliteiten. V Bommel kwam wat dat betreft op het juiste moment.
Natuurlijk ben je als trainer ook afhankelijk van de doorstroom en het talent dat er rondloopt.

Ik ben het hierdoor alleen niet eens met de kritiek dat Van Bommel steeds hetzelfde doet. Één op één vergelijken met eerdere periodes is natuurlijk niet mogelijk, maar wat ik wel zeker weet is dat veel trainers het niet zouden aandurven om de jeugd zo in het diepe te gooien. Die credits moet je hem wel geven vind ik.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1515 times
Been thanked: 873 times

Bericht door J.B. » 10 nov 2019, 20:43

10 nov 2019, 20:37
Misschien té symbolisch op het moment, maar ik zou v Bommel bij een vertrek graag terug zien keren op de banner (en dan specifiek samen met mr Frits en de schaal). Om toch even aan te geven dat het nu om de trainer v bommel gaat, en we de speler v bommel voor altijd hoog hebben zitten.
Als speler is gewoon een vorige carriere. een van Basten of Gullit worden als speler terecht gezien als legendes, ondanks dat beiden als coach er niets van gebakken hebben.
Triplets, it`s all about Triplets..

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 741 times
Been thanked: 899 times

Bericht door ruuddevil » 10 nov 2019, 20:45

J.B. schreef:
10 nov 2019, 20:43
10 nov 2019, 20:37
Als speler is gewoon een vorige carriere. een van Basten of Gullit worden als speler terecht gezien als legendes, ondanks dat beiden als coach er niets van gebakken hebben.
Wil je Marco van Basten op de banner?

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 10 nov 2019, 20:47

Heeft ie voor psv gespeeld dan? Ff een seizoentje gemist blijkbaar..

TylerDurdn
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 1742 times
Been thanked: 413 times

Bericht door TylerDurdn » 10 nov 2019, 20:48

Als zelfs Ronald Waterreus zinnige kritiek op je functioneren begint te bezigen dan moet je je conclusies trekken.

Juancho
Legende
Has thanked: 261 times
Been thanked: 524 times

Bericht door Juancho » 10 nov 2019, 20:50

Met Malen en Bergwijn liep het ook voor geen meter. Zelfs met Lozano en Luuk en Angelino niet. Ik blijf me verbazen om dat slappe excuus. Alle cijfers en feiten spreken dat namelijk tegen.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 10 nov 2019, 20:51

TylerDurdn schreef:
10 nov 2019, 20:48
Als zelfs Ronald Waterreus zinnige kritiek op je functioneren begint te bezigen dan moet je je conclusies trekken.
En ook Elfrink is kritisch, dan heb je het wel bont gemaakt..

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 741 times
Been thanked: 899 times

Bericht door ruuddevil » 10 nov 2019, 20:53

milansandro schreef:
10 nov 2019, 17:00
J.B. schreef:
10 nov 2019, 16:53
Chucky schreef:
10 nov 2019, 16:44
Waar hangt @Heruone eigenlijk uit? En Ykhim?
De laatste is vakkundig weggepest.
Kansloze opmerking..
En als je er op in gaat dan ‘kan hij zich niet verdedigen’.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 20:54

Juancho schreef:
10 nov 2019, 20:50
Met Malen en Bergwijn liep het ook voor geen meter. Zelfs met Lozano en Luuk en Angelino niet. Ik blijf me verbazen om dat slappe excuus. Alle cijfers en feiten spreken dat namelijk tegen.
Ironisch genoeg komt dat volgens mij vooral doordat we een type Van Bommel op het veld missen.

Ben het wel met je eens dat het niet loopt en niet liep. Ik weet het ook niet zeker of een andere trainer er wel voetbal in zou kunnen krijgen van achteruit, maar volgens mij ontbreekt het onze selectie ook aan de kwaliteit om van achteruit op te bouwen. Het lijken wel twee eilanden, de aanval en de verdediging. 1 of 2 spelers zouden daar al zo’n enorme verandering in kunnen brengen.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 374 times

Bericht door Massimo » 10 nov 2019, 20:55

DeTaurus schreef:

Hij is wel degene die een stuk of 4 talenten heeft laten doorbreken tot aan de basis sinds zijn komst. Welke trainer in onze geschiedenis heeft dat nog meer aangedurfd en gedaan in zo’n korte periode?

Hij was ook degene die Lozano durfde te laten banken, die Pereiro passeert omdat hij niet bij wil tekenen en hiermee liever de voorkeur geeft aan onze talenten, lange termijn en dus onze toekomst boven de kortetermijnprestaties.

Ik denk dat niet veel trainers in staat zijn geweest om dit soort beslissingen te nemen. Trainers denken toch meer aan overleven en kortetermijnsucces. Dat is een groot pluspunt van Mark denk ik; in tegenstelling tot veel andere trainers doet hij dit uit liefde voor PSV en voor de sport, en als hij de laan uit is dan moet ik dat bij zijn vervanger nog zien.

Los van dat vind ik het heel moeilijk in te schatten in hoeverre prestaties van de afgelopen tijd echt te wijten zijn aan onze trainer. Trainers krijgen altijd de schuld, maar de kritiek dat hij altijd hetzelfde doet vind ik nogal kort door de bocht. De spelers die er sinds de afwezigheid van Malen en Bergwijn in staan doen mij niet bepaald bekoren.
Het probleem zit niet alleen bij de trainer, maar zijn invloed begint wel steeds groter te worden. Van Bommel begon goed bij PSV en heeft de eerste maanden inclusief CL met een jonge selectie behoorlijk goed en duidelijk voetbal gespeeld. Sinds clubs zich daarna zijn gaan instellen op PSV heeft hij niet daar kunnen tegen wapenen. En niet een paar weken, maar het blijft maar duren. Het is niet alleen de laatste 3 dramatische weken, maar het is al een heel kalenderjaar aan de gang. Het spel wordt slechter en slechter en de resultaten zijn het gevolg. Ik heb het al een paar keer opgesomd, maar de feiten over 2019 zijn:

- Titel na een ruimte voorsprong verspeeld
- Geen CL behaalt
- Na 13 wedstrijden 11 punten achter op Ajax
- 3e in de poule na 4 wedstrijden in de EL
- Een gemiddelde van 2 punten per Eredivisiewedstrijd wat neerkomt op 68 punten. (Na vandaag zelfs iets eronder)
- De kampioen van de laatste 5 seizoenen behaalde tussen de 82 en 88 punten.

Dit heeft niks met de persoon Van Bommel te maken, maar met de trainer/coach Van Bommel. Al heeft dat eerste wel weer deels invloed op de mensen die met hem moeten werken o.a. de spelersselectie. Als buitenstaander beoordeel ik naar hem als trainer/coach.

Cocu heeft in zijn eerste seizoen bij PSV ook veel fouten gemaakt en situaties beoordeeld die hij als meer ervaren coach ongetwijfeld anders zou doen, maar Cocu liet zien snel te leren. Bij Van Bommel hoor en zie ik dezelfde dingen als in het begin. Vorig seizoen heb ik me door de laatste maanden van het seizoen moeten slepen. In het begin ging het nog wel vanwege de koppositie, maar na Vitesse uit ging dat argument ook niet meer op. Niet omdat ik maar puur en alleen een successupporter ben, maar omdat het de enige houvast tot die wedstrijd was in de competitie. Het spel werd slechter en slechter gedurende vorig seizoen en ik kreeg de wedstrijd erop niet de indicatie dat het een slechte wedstrijd was de week ervoor wat er wel eens tussenzit. Juist dat het dit seizoen qua spel het niet meer goed zou komen. Vervolgens kreeg ik ook steeds vaker bij interviews van Van Bommel na de wedstrijd het idee dat ik naar een compleet andere wedstrijd heb zitten kijken. Onder Cocu hebben er ook genoeg baggerwedstrijden tussen gezeten, maar daar kreeg ik dat idee nooit.

In de zomer heb ik ook veel slechte wedstrijden gezien, wederom teleurgesteld nadat het tegen Basel meteen fout ging, maar heb ik nog de hoop gehad dat met nieuwe spelers en een nieuwe seizoen er misschien wel een stijgende lijn weer en zou kunnen zitten. De slechte wedstrijden in juli en augustus accepteerde ik, omdat ik vond dat PSV van ver moest komen na vorig seizoen. Van Bommel had nu zijn eerste seizoen gehad en hopelijk had hij daarvan kunnen leren. Helaas zie ik daar heel weinig van terug en zie ik een selectie die met de week slechter gaat voetballen. De kritiek zit niet in de laatste drie weken, maar in heel 2019. Kijk nog eens naar de bovenstaande opgesomde feiten en zet aan de andere kant de jeugdspelers die Van Bommel gebracht heeft waarvan naar mijn mening er 2 een succes zijn. (Malen en Ihattaren) Ik vind het in ieder geval geen evenwichtige balans.

Een trainer weg vanwege slechte resultaten is niet leuk, al helemaal niet als zo iemand bij PSV als speler jarenlang geliefd en een groot succes is geweest. Als trainer daardoor ook een extra gunfactor had toen hij begon. Nogmaals, er is op dit moment meer mis dan alleen Van Bommel bij PSV, maar het is nu te lang te slecht en zelfs als Van Bommel minder schuld heeft dan we nu willen doen geloven is het soms gewoon goed als de situatie op deze manier veranderd om de club en de spelersgroep weer in beweging te krijgen. Dat Van Bommel in combinatie met de spelersgroep en zijn manier van (willen) spelen niet meer werkt.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 10 nov 2019, 20:55

DeTaurus schreef:
10 nov 2019, 20:54
Juancho schreef:
Ironisch genoeg komt dat volgens mij vooral doordat we een type Van Bommel op het veld missen.

Ben het wel met je eens dat het niet loopt en niet liep. Ik weet het ook niet zeker of een andere trainer er wel voetbal in zou kunnen krijgen van achteruit, maar volgens mij ontbreekt het onze selectie ook aan de kwaliteit om van achteruit op te bouwen. Het lijken wel twee eilanden, de aanval en de verdediging. 1 of 2 spelers zouden daar al zo’n enorme verandering in kunnen brengen.
Ja, maar de vraag is of dat nu niet mosterd na de maaltijd is. In de winter zal er ongetwijfeld wel iets gebeuren, maar dat is dan mooi te laat..

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 nov 2019, 21:01

Dan nog... Als we alleen al naar de ED kijken is het dramatisch. De cijfers en statistieken zeggen het allemaal. Zelfs RKC en Emmen voetballen leuker en makkelijker dan PSV.

Niemand gaat mij wijsmaken dat deze groep niet beter kan. Niemand. Dus dat gelul van Mark over het ontbreken van 2 jongens van 20 jaar terwijl je voor 22 miljoen aan 2 nieuwe aanvallers hebt gehaald komt me serieus de strot uit. Waar Mark het eerder niet als excuus aanhaalde was het vandaag een trieste bedoeling. Excuses, excuses en nog eens excuses.

We spelen tegen hele matige clubs in de ED en dit zijn dan de verklaarbare redenen. Nogmaals... We zijn hard op weg om het feyenoord niveau te behalen. En zoals men weet... Dat is niet positief...

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 10 nov 2019, 21:02

Het is nu al te laat. Ajax is in november al officieus kampioen.

Het kan zijn dat het besluit door Toon al lang genomen is, maar dat hij een dag wacht om geen paniekactie te worden verweten.

Tonynmgn
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 31 times

Bericht door Tonynmgn » 10 nov 2019, 21:03

Een speler maakt het verschil niet. Hij heeft vakkundig een goed draaiend elftal met een prima spelsysteem dat de eerste seizoenshelft vorig jaar vrijwel alles won in 1 winterbreak gesloopt.
Vanaf dat moment was het voorspelbaar en altijd het zelfde zonder enige verassing.
Lekker druk zetten Bommel en onverstoorbaar het zelfde aankloten.
Prima speler als coach incapabel.
Zet Faber maar voor de groep met de troep die hij bij NEC ter beschikking had werd die gewoon 7e.
Dat kan hier alleen maar beter gaan en kan je rustig uitkijken voor een nieuwe trainer of indien hij bevalt laten zitten.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 395 times
Been thanked: 154 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 10 nov 2019, 21:05

We staan nog maar 4 punten boven Feyenoord. Ongelooflijk slecht dit.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 38 times
Been thanked: 97 times

Bericht door Mick Jagger » 10 nov 2019, 21:05

De laatste post die ik (vandaag?) aan Van Bommel zal wijden omdat ik moe van mezelf word, maar AZ 2-0 voor en dus vijf punten voorsprong op ons. We staan nu dus dichter op nummer 10 Feyenoord dan op nummer 2 AZ...

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 10 nov 2019, 21:06

10 nov 2019, 21:02
Het is nu al te laat. Ajax is in november al officieus kampioen.

Het kan zijn dat het besluit door Toon al lang genomen is, maar dat hij een dag wacht om geen paniekactie te worden verweten.
Dit dus, weet ook dat iedereen met oranje bezig zal zijn. Perfect moment om de exit van Mark aan te kondigen. Ik snap dat wel. In alle rust een persconferentie geven, en klaar.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 21:08

J.B. schreef:
10 nov 2019, 20:55
DeTaurus schreef:
10 nov 2019, 20:54
Juancho schreef:

Ja, maar de vraag is of dat nu niet mosterd na de maaltijd is. In de winter zal er ongetwijfeld wel iets gebeuren, maar dat is dan mooi te laat..
Is Van Bommel er nu uit gooien niet ook mosterd na de maaltijd? Is het niet nu al te laat?
Het lijkt mij heel sterk dat een andere trainer het opeens tactisch zo neerzet dat we in de Europa League de komende weken iedereen wegtikken. En de titel is al verspeeld lijkt mij. Al zijn de wonderen de wereld nog niet uit natuurlijk. Ik vraag mij dus af wat het effect van het ontslag van Van Bommel is.
Massimo schreef:
10 nov 2019, 20:55
DeTaurus schreef:

Hij was ook degene die Lozano durfde te laten banken, die Pereiro passeert omdat hij niet bij wil tekenen en hiermee liever de voorkeur geeft aan onze talenten, lange termijn en dus onze toekomst boven de kortetermijnprestaties.

Ik denk dat niet veel trainers in staat zijn geweest om dit soort beslissingen te nemen. Trainers denken toch meer aan overleven en kortetermijnsucces. Dat is een groot pluspunt van Mark denk ik; in tegenstelling tot veel andere trainers doet hij dit uit liefde voor PSV en voor de sport, en als hij de laan uit is dan moet ik dat bij zijn vervanger nog zien.

Los van dat vind ik het heel moeilijk in te schatten in hoeverre prestaties van de afgelopen tijd echt te wijten zijn aan onze trainer. Trainers krijgen altijd de schuld, maar de kritiek dat hij altijd hetzelfde doet vind ik nogal kort door de bocht. De spelers die er sinds de afwezigheid van Malen en Bergwijn in staan doen mij niet bepaald bekoren.
Het probleem zit niet alleen bij de trainer, maar zijn invloed begint wel steeds groter te worden. Van Bommel begon goed bij PSV en heeft de eerste maanden inclusief CL met een jonge selectie behoorlijk goed en duidelijk voetbal gespeeld. Sinds clubs zich daarna zijn gaan instellen op PSV heeft hij niet daar kunnen tegen wapenen. En niet een paar weken, maar het blijft maar duren. Het is niet alleen de laatste 3 dramatische weken, maar het is al een heel kalenderjaar aan de gang. Het spel wordt slechter en slechter en de resultaten zijn het gevolg. Ik heb het al een paar keer opgesomd, maar de feiten over 2019 zijn:

- Titel na een ruimte voorsprong verspeeld
- Geen CL behaalt
- Na 13 wedstrijden 11 punten achter op Ajax
- 3e in de poule na 4 wedstrijden in de EL
- Een gemiddelde van 2 punten per Eredivisiewedstrijd wat neerkomt op 68 punten. (Na vandaag zelfs iets eronder)
- De kampioen van de laatste 5 seizoenen behaalde tussen de 82 en 88 punten.

Dit heeft niks met de persoon Van Bommel te maken, maar met de trainer/coach Van Bommel. Al heeft dat eerste wel weer deels invloed op de mensen die met hem moeten werken o.a. de spelersselectie. Als buitenstaander beoordeel ik naar hem als trainer/coach.

Cocu heeft in zijn eerste seizoen bij PSV ook veel fouten gemaakt en situaties beoordeeld die hij als meer ervaren coach ongetwijfeld anders zou doen, maar Cocu liet zien snel te leren. Bij Van Bommel hoor en zie ik dezelfde dingen als in het begin. Vorig seizoen heb ik me door de laatste maanden van het seizoen moeten slepen. In het begin ging het nog wel vanwege de koppositie, maar na Vitesse uit ging dat argument ook niet meer op. Niet omdat ik maar puur en alleen een successupporter ben, maar omdat het de enige houvast tot die wedstrijd was in de competitie. Het spel werd slechter en slechter gedurende vorig seizoen en ik kreeg de wedstrijd erop niet de indicatie dat het een slechte wedstrijd was de week ervoor wat er wel eens tussenzit. Juist dat het dit seizoen qua spel het niet meer goed zou komen. Vervolgens kreeg ik ook steeds vaker bij interviews van Van Bommel na de wedstrijd het idee dat ik naar een compleet andere wedstrijd heb zitten kijken. Onder Cocu hebben er ook genoeg baggerwedstrijden tussen gezeten, maar daar kreeg ik dat idee nooit.

In de zomer heb ik ook veel slechte wedstrijden gezien, wederom teleurgesteld nadat het tegen Basel meteen fout ging, maar heb ik nog de hoop gehad dat met nieuwe spelers en een nieuwe seizoen er misschien wel een stijgende lijn weer en zou kunnen zitten. De slechte wedstrijden in juli en augustus accepteerde ik, omdat ik vond dat PSV van ver moest komen na vorig seizoen. Van Bommel had nu zijn eerste seizoen gehad en hopelijk had hij daarvan kunnen leren. Helaas zie ik daar heel weinig van terug en zie ik een selectie die met de week slechter gaat voetballen. De kritiek zit niet in de laatste drie weken, maar in heel 2019. Kijk nog eens naar de bovenstaande opgesomde feiten en zet aan de andere kant de jeugdspelers die Van Bommel gebracht heeft waarvan naar mijn mening er 2 een succes zijn. (Malen en Ihattaren) Ik vind het in ieder geval geen evenwichtige balans.

Een trainer weg vanwege slechte resultaten is niet leuk, al helemaal niet als zo iemand bij PSV als speler jarenlang geliefd en een groot succes is geweest. Als trainer daardoor ook een extra gunfactor had toen hij begon. Nogmaals, er is op dit moment meer mis dan alleen Van Bommel bij PSV, maar het is nu te lang te slecht en zelfs als Van Bommel minder schuld heeft dan we nu willen doen geloven is het soms gewoon goed als de situatie op deze manier veranderd om de club en de spelersgroep weer in beweging te krijgen. Dat Van Bommel in combinatie met de spelersgroep en zijn manier van (willen) spelen niet meer werkt.
Dat de resultaten slecht zijn daar is iedereen hier het wel over eens verwacht ik. Het is alleen zoals je zegt de vraag in hoeverre dit aan Van Bommel toe te rekenen is.

Er is voor 40 miljoen aangekocht. Dit is voor zover ik mij herinner 1 van onze records en geen enkele speler blijkt tot nu toe een echte toegevoegde waarde.
Daarentegen zijn we onze kapstok en onze beste speler kwijtgeraakt. Ik moet zeggen dat het ook aan de kwaliteit op het veld ligt. Echt blij word ik er dit seizoen namelijk niet van als de spelers op het wedstrijdformulier worden voorgelezen zonder Bergwijn en Malen.

Ik denk dat we daar ook echt eerlijk naar moeten kijken. We hebben een stuk of 4 spelers die wellicht een wereldtopper kunnen worden maar daarnaast hebben we ook behoorlijk wat spelers van niveau Utrecht of zelfs VVV Venlo of erger.

Dat het slecht gaat staat vast, maar het is niet zo alsof we een team hebben met Modric en Iniesta dat de trainer niet aan het voetballen krijgt.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 nov 2019, 21:09

Ajax kan je laten gaan maar die 2de plek is ook gruwelijk belangrijk. En nu idd al 5 punten op AZ. Hoeveel feiten wil Gerbrands hebben om in te grijpen. Man man man...

[mention]DeTaurus[/mention] besef je je wel hoe gruwelijk belangrijk het is dat PSV 1. Overwintert in Europa en 2. De 2de plek in de ED behaalt?
Laatst gewijzigd door Juancho op 10 nov 2019, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 395 times
Been thanked: 154 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 10 nov 2019, 21:11

Gerbrands verspeelt op deze manier ook zijn krediet. Op tijd ingrijpen had al veel punten kunnen schelen. Voor nu tijd om Hiddink voor de groep te krijgen om dit seizoen fatsoenlijl te eindigen.

Plaats reactie