Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Mark van Bommel

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 21:17

Ik denk zelf eerder dat de selectie een grote schoonmaak nodig heeft. In de achterste 6 posities zit gewoon geen enkele vorm van voetbal of opbouw.

Voorin is de bezetting zowel qua kwantiteit als kwaliteit wel in overvloed (als iedereen fit is), maar de spelers die er spelen zijn ook te homogeen. Geen verbindingsspelers, allemaal spelers wiens kwaliteit is dat ze wat kunnen forceren. Dat is ook belangrijk, maar probeer in dit geheel maar voetbal te krijgen.

Ik zie Hendrix of Rosario niet opeens de hele tijd opendraaien en iemand de ruimte in sturen.

We zijn al een aantal jaar afhankelijk geweest van Luuk als kapstok en (goede) momentvoetballers eromheen. Nu die ingrediënten niet meer aanwezig zijn zou daar actie op ondernomen moeten worden. Ik vind het zelf vooral kwalijk dat dat niet is gebeurd.

RaJitsu
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 25 times

Bericht door RaJitsu » 10 nov 2019, 21:17

J.B. schreef:
10 nov 2019, 20:43
Josef Dettelbacher schreef:
10 nov 2019, 20:37
Misschien té symbolisch op het moment, maar ik zou v Bommel bij een vertrek graag terug zien keren op de banner (en dan specifiek samen met mr Frits en de schaal). Om toch even aan te geven dat het nu om de trainer v bommel gaat, en we de speler v bommel voor altijd hoog hebben zitten.
Als speler is gewoon een vorige carriere. een van Basten of Gullit worden als speler terecht gezien als legendes, ondanks dat beiden als coach er niets van gebakken hebben.
Ik denk niet dat het terecht is om Gullit in dit lijstje te noemen. Het was weliswaar geen briljante coach, maar om te stellen dat hij overal gefaald zou hebben en nooit wat gewonnen heeft is onzin.
Overigens is dit ook maar de eerste klus van Van Bommel. Maar persoonlijk heb ik nooit geloofd dat Van Bommel een geweldig inzicht (voor iemand met zijn achtergrond) had of dat hij geweldige leidinggevende kwaliteiten had of de juiste mentaliteit hiervoor. Dat idee van het zijn van een geboren trainer dat veel mensen hadden over hem.
DeTaurus schreef:
10 nov 2019, 21:17
Ik denk zelf eerder dat de selectie een grote schoonmaak nodig heeft. In de achterste 6 posities zit gewoon geen enkele vorm van voetbal of opbouw.

Voorin is de bezetting zowel qua kwantiteit als kwaliteit wel in overvloed (als iedereen fit is), maar de spelers die er spelen zijn ook te homogeen. Geen verbindingsspelers, allemaal spelers wiens kwaliteit is dat ze wat kunnen forceren. Dat is ook belangrijk, maar probeer in dit geheel maar voetbal te krijgen.

Ik zie Hendrix of Rosario niet opeens de hele tijd opendraaien en iemand de ruimte in sturen.

We zijn al een aantal jaar afhankelijk geweest van Luuk als kapstok en (goede) momentvoetballers eromheen. Nu die ingrediënten niet meer aanwezig zijn zou daar actie op ondernomen moeten worden. Ik vind het zelf vooral kwalijk dat dat niet is gebeurd.
Dat de selectie niet is wat het zou moeten zijn, maakt niet dat je punten verliest tegen dit soort tegenstanders, laat staan dat je wedstrijden verliest. Verder is het niet zo dat Van Bommel niet mocht investeren of te weinig spelers had om tot een alternatieve opstelling te komen waarmee bepaalde zwaktes (zoals de afhankelijkheid van De Jong als pinchhitter) wellicht gecoverd konden worden.
Laatst gewijzigd door RaJitsu op 10 nov 2019, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 374 times

Bericht door Massimo » 10 nov 2019, 21:18

[mention]DeTaurus[/mention] Cocu had in zijn laatste kampioensjaar naar mijn mening een mindere selectie dan Van Bommel vorig seizoen en dit seizoen. Ik zie mindere spelers en selecties structureel beter voetballen. Ik zie niet alleen slechte resultaten, maar ik zie ook slecht spel, veel tactische fouten en heb zeer mijn twijfels over het overbrengen van zijn voetbalideeën als ik steeds compleet andere wedstrijdverslagen hoor dan ik ervaren heb. Het is niet eens matige resultaten voor een club als PSV in 2019, maar slechte resultaten. Omdat ik vind dat Van Bommel niet overal schuldig aan is, betekend het niet dat Van Bommel vrijwel geen blaam kan worden geven. Jij denk daar misschien anders over, maar ik denk niet dat hij nog een ommekeer kan brengen wat PSV weer goed voetbal en dus prijzen op gaat leveren. Ik zie het vooral steeds minder gaan. Mag je uiteraard van mening verschillen, maar ik vind de invloed van Van Bommel een stuk groter dan dat jij vindt.

Juancho
Legende
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 261 times
Been thanked: 524 times

Bericht door Juancho » 10 nov 2019, 21:18

Uhm Mark is al 1,5 jaar coach bij PSV, heeft afgelopen zomer zijn stempel mogen drukken op het aankoopbeleid. Bovendien wil Mark niet anders spelen. Hij houdt immers vast aan zijn 2 blokken idee voetbal. Kan jij wel wat anders willen, maar Mark kiest hier zelf voor.

Vanaf dag 1 speelde er bijv een aanvaller op 10. Dat zegt al genoeg...

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1515 times
Been thanked: 873 times

Bericht door J.B. » 10 nov 2019, 21:20

RaJitsu schreef:
10 nov 2019, 21:17
J.B. schreef:
10 nov 2019, 20:43
Josef Dettelbacher schreef:
10 nov 2019, 20:37
Misschien té symbolisch op het moment, maar ik zou v Bommel bij een vertrek graag terug zien keren op de banner (en dan specifiek samen met mr Frits en de schaal). Om toch even aan te geven dat het nu om de trainer v bommel gaat, en we de speler v bommel voor altijd hoog hebben zitten.
Als speler is gewoon een vorige carriere. een van Basten of Gullit worden als speler terecht gezien als legendes, ondanks dat beiden als coach er niets van gebakken hebben.
Ik denk niet dat het terecht is om Gullit in dit lijstje te noemen. Het was weliswaar geen briljante coach, maar om te stellen dat hij overal gefaald zou hebben en nooit wat gewonnen heeft is onzin.
Overigens is dit ook maar de eerste klus van Van Bommel. Maar persoonlijk heb ik nooit geloofd dat Van Bommel een geweldig inzicht (voor iemand met zijn achtergrond) had of dat hij geweldige leidinggevende kwaliteiten had of de juiste mentaliteit hiervoor. Dat idee van het zijn van een geboren trainer dat veel mensen hadden over hem.
Ok, Gullit heeft dan een beker gewonnen geloof ik. Maar ik wilde daarmee zeggen dat de status van Bommel als speler niets te maken heeft met zijn coaching prestaties.
Triplets, it`s all about Triplets..

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 741 times
Been thanked: 899 times

Bericht door ruuddevil » 10 nov 2019, 21:20

Als we zo spelen in Lissabon dan wordt het 8-0.

guus
Basisspeler
Has thanked: 97 times
Been thanked: 72 times

Bericht door guus » 10 nov 2019, 21:20

Jonge ploeg met geen persoonlijkheden. Hier kan Guus niets mee. Type van Gaal nodig.

Paulus22
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 86 times
Been thanked: 27 times

Bericht door Paulus22 » 10 nov 2019, 21:22

Het is allemaal al meermaals gezegd Juancho. maar de achterhoede rechtvaardigt een blok op het middenveld meer dan. Vandaag weer duidelijk kunnen zien. Achterin zijn er een paar gewoon te traag en daar is dit seizoen een probleem op LB bijgekomen.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 484 times
Been thanked: 748 times

Bericht door Menno1 » 10 nov 2019, 21:26

Hou het dan compact. Laat linies aansluiten. Ook dat gebeurt niet. Maar jullie doen of we een selectie niveau RKC hebben. Het staat vol internationals en jeugd inter.

Daarnaast speelt niemand goed. Dan ligt het echt niet aan de spelers; die kunnen gewoon beter. Maar aan de coach.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 21:26

Massimo schreef:
10 nov 2019, 21:18
@DeTaurus Cocu had in zijn laatste kampioensjaar naar mijn mening een mindere selectie dan Van Bommel vorig seizoen en dit seizoen. Ik zie mindere spelers en selecties structureel beter voetballen. Ik zie niet alleen slechte resultaten, maar ik zie ook slecht spel, veel tactische fouten en heb zeer mijn twijfels over het overbrengen van zijn voetbalideeën als ik steeds compleet andere wedstrijdverslagen hoor dan ik ervaren heb. Het is niet eens matige resultaten voor een club als PSV in 2019, maar slechte resultaten. Omdat ik vind dat Van Bommel niet overal schuldig aan is, betekend het niet dat Van Bommel vrijwel geen blaam kan worden geven. Jij denk daar misschien anders over, maar ik denk niet dat hij nog een ommekeer kan brengen wat PSV weer goed voetbal en dus prijzen op gaat leveren. Ik zie het vooral steeds minder gaan. Mag je uiteraard van mening verschillen, maar ik vind de invloed van Van Bommel een stuk groter dan dat jij vindt.
Ik begrijp je en ik wil ook Van Bommel niet helemaal vrijpleiten.

Wat mij alleen opvalt is dat is een onevenredig groot deel van de slechte prestaties hier aan Van Bommel toegeschreven worden, terwijl er ook zat andere factoren aan te wijzen zijn dat het niet loopt. Waarom is daar geen kritiek op? Met name de homogeniteit in type spelers, zowel achterin als voorin is een grote factor waardoor we in mijn ogen aangewezen zijn op dit k*tspel.

Daarnaast vind ik persoonlijk het gebrek aan respect dat ik merk onder mijn mede PSV-fans een beetje jammer, maar dat is omdat ik als voetballer een fan van hem was en ik hem zo’n beetje alles vind hebben waar PSV voor staat.
Juancho schreef:
10 nov 2019, 21:18
Uhm Mark is al 1,5 jaar coach bij PSV, heeft afgelopen zomer zijn stempel mogen drukken op het aankoopbeleid. Bovendien wil Mark niet anders spelen. Hij houdt immers vast aan zijn 2 blokken idee voetbal. Kan jij wel wat anders willen, maar Mark kiest hier zelf voor.

Vanaf dag 1 speelde er bijv een aanvaller op 10. Dat zegt al genoeg...
Het is de vraag wiens verantwoordelijkheid dit is inderdaad. Ik denk dat de samenstelling van de selectie meer de rol is van de technische directie.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 nov 2019, 21:26

Paulus22 schreef:
10 nov 2019, 21:22
Het is allemaal al meermaals gezegd Juancho. maar de achterhoede rechtvaardigt een blok op het middenveld meer dan. Vandaag weer duidelijk kunnen zien. Achterin zijn er een paar gewoon te traag en daar is dit seizoen een probleem op LB bijgekomen.
Ik geloof er eerlijk gezegd niks van dat de 2de LB van Spanje niet mee kan op ED niveau. Die heeft toch aardig wat gespeeld bij Valencia. En dan Baumgartl. Die moest ineens op LCV spelen omdat Schwaab zonodig moest spelen. En wie werd er geslachtofferd? Juist...

Bovendien heeft v. Bommel ook inspraak hé. Er is fli k wat geld uit gegegeven, maar het mag toch overduidelijk zijn dat Bommel speelt in 2 blokken en volledig gokt op de individuele klasse voorin. Geluk voetbal noemt men dat ook wel.

Nogmaals op ED niveau mag de lat voor deze groep en trainer wel een heel stuk hoger zeg. Maargoed, ik heb dat al vaker gezegd. Deze groep kan echt wel beter. Alleen niet onder deze trainer. Dus ik zal never nooit accepteren dat we met deze groep 3de of lager eindigen.
Laatst gewijzigd door Juancho op 10 nov 2019, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 484 times
Been thanked: 748 times

Bericht door Menno1 » 10 nov 2019, 21:27

DeTaurus: wat voegt van Bommel toe? Waaruit blijkt dat hij weet wat hij doet?

Op weg naar nr 25
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 125 times
Been thanked: 66 times

Bericht door Op weg naar nr 25 » 10 nov 2019, 21:27

Menno1 schreef:
10 nov 2019, 21:26
Hou het dan compact. Laat linies aansluiten. Ook dat gebeurt niet. Maar jullie doen of we een selectie niveau RKC hebben. Het staat vol internationals en jeugd inter.

Daarnaast speelt niemand goed. Dan ligt het echt niet aan de spelers; die kunnen gewoon beter. Maar aan de coach.
Spijker en kop, zit zóveel meer in deze selectie.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 21:29

Menno1 schreef:

Mijn mening is dat er wel een paar stoorzenders in staan van het niveau RKC, naast een paar toppers (als iedereen fit is). Het is moeilijk om daar dan op te bouwen. Je zag het ook dat jaar met Marcelo en Hutchinson.

Paulus22
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 86 times
Been thanked: 27 times

Bericht door Paulus22 » 10 nov 2019, 21:32

Juancho schreef:
Paulus22 schreef:
10 nov 2019, 21:22
Ik geloof er eerlijk gezegd niks van dat de 2de LB van Spanje niet mee kan op ED niveau. Die heeft toch aardig wat gespeeld bij Valencia. En dan Baumgartl. Die moest ineens op LCV spelen omdat Schwaab zonodig moest spelen. En wie werd er geslachtofferd? Juist...

Bovendien heeft v. Bommel ook inspraak hé. Er is fli k wat geld uit gegegeven, maar het mag toch overduidelijk zijn dat Bommel speelt in 2 blokken en volledig gokt op de individuele klasse voorin. Geluk voetbal noemt men dat ook wel.

Nogmaals op ED niveau mag de lat voor deze groep en trainer wel een heel stuk hoger zeg. Maargoed, ik heb dat al vaker gezegd. Deze groep kan echt wel beter. ……..
Daar ben ik het mee eens. Alleen als je vandaag de 1-0 al ziet, dan mankeert er nogal wat achterin. En ik geloof niet dat Lato niet zou spelen omdat Mark liever Sadilek opstelt. Waarom zou hij vragen om 2 nieuwe linksbacks?

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 21:34

Menno1 schreef:
10 nov 2019, 21:27
DeTaurus: wat voegt van Bommel toe? Waaruit blijkt dat hij weet wat hij doet?
Een trainer is hier heel moeilijk op te beoordelen omdat voor ons nergens uit blijkt wat precies de hand van de trainer is. Op zo’n vraag kan altijd lastig antwoord gegeven worden. Omgekeerd ook. Welke hand had Guardiola precies in dat dreamteam van Barca?

In de voetballerij is de tendens vaak:
Voetbal en resultaten zijn slecht -> trainer moet weg

Ik snap dat ook wel. Regelmatig worden er ook trainers om deze reden ontslagen. Vaak zie je dat er ook een en ander mankeert aan de selectie, wanneer dit gebeurt.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 10 nov 2019, 21:34

DeTaurus schreef:
10 nov 2019, 21:29
Mijn mening is dat er wel een paar stoorzenders in staan van het niveau RKC, naast een paar toppers (als iedereen fit is). Het is moeilijk om daar dan op te bouwen. Je zag het ook dat jaar met Marcelo en Hutchinson.

Dan kun je die toch gewoon niet opstellen. Of ga schijtbakkenvoetbal spelen als je spelers niet meekunnen.

Ik geloof hier gewoon niet echt in, dit zijn allemaal professionals die stuk voor stuk goed kunnen voetballen, daar zit natuurlijk wel variatie in en misschien zit iemand in een dip of staat ie op een verkeerde plek of leek ie ooit beter dan ie is, hoe dan ook moet je hier een eredivisiewaardig elftal mee neer kunnen zetten - misschien niet in juni al, maar dan toch zeker in november.
DeTaurus schreef:
10 nov 2019, 21:34
In de voetballerij is de tendens vaak:
Voetbal en resultaten zijn slecht -> trainer moet weg
Een tijdje geleden kwam hier een onderzoek over voorbij: statistisch is niet te bepalen of een tussentijdse trainerswissel goed op slecht is voor een team. Maar als bestuurder moet je natuurlijk gewoon iets doen als er te lang onder de maat gepresteerd is, al is het maar om je fans tevreden te houden.
Laatst gewijzigd door ziege maar ook zagge op 10 nov 2019, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 nov 2019, 21:36

Volgens Bommel ligt het allemaal aan het ontbreken van Malen en Bergwijn. Dus waarom nog lullen over tactiek, organisatie en ontwikkeling als het zo simpel is?

V. Bommel vergeet alleen 1 ding: ook met die 2 liep het voor geen meter en werden de resultaten slechter en slechter en slechter.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 374 times

Bericht door Massimo » 10 nov 2019, 21:36

DeTaurus schreef:
Daarnaast vind ik persoonlijk het gebrek aan respect dat ik merk onder mijn mede PSV-fans een beetje jammer, maar dat is omdat ik als voetballer een fan van hem was en ik hem zo’n beetje alles vind hebben waar PSV voor staat.
Co Adriaanse zei een jaar of 15 geleden al zeer terecht dat een goed paard nog geen goed ruiter maakt. Ik was het toen en met het nog steeds roerend met die uitspraak eens. Trainer/coach is een vak apart. Net als dat ik bijvoorbeeld scout een vak apart vind. Totaal niet vergelijkbaar met een voetballer. Dit vergt compleet andere vaardigheden en ontwikkelingen. Stel PSV had vorig jaar pakweg Fräser of Steijn aangesteld als opvolger van Cocu. Was je nu dan dezelfde mening wat betreft de hoofdtrainer aangedaan met het spel en resultaten in 2019, and still counting, als nu met Van Bommel? Of beoordeel je Van Bommel nog vooral als de speler die hij bij PSV is geweest?

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 395 times
Been thanked: 154 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 10 nov 2019, 21:38

Juancho schreef:
10 nov 2019, 21:36
Volgens Bommel ligt het allemaal aan het ontbreken van Malen en Bergwijn. Dus waarom nog lullen over tactiek, organisatie en ontwikkeling als het zo simpel is?

V. Bommel vergeet alleen 1 ding: ook met die 2 liep het voor geen meter en werden de resultaten slechter en slechter en slechter.
Ik hoop dat we morgen een bericht krijgen dat er in overleg in besloten om ermee te stoppen (net als destijds bij Huub Stevens). Mark is een held, maar moet uit zijn lijden worden verlost. Ik hoop dat Toon dit ook inziet.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 21:46

Massimo schreef:
10 nov 2019, 21:36
DeTaurus schreef:
Co Adriaanse zei een jaar of 15 geleden al zeer terecht dat een goed paard nog geen goed ruiter maakt. Ik was het toen en met het nog steeds roerend met die uitspraak eens. Trainer/coach is een vak apart. Net als dat ik bijvoorbeeld scout een vak apart vind. Totaal niet vergelijkbaar met een voetballer. Dit vergt compleet andere vaardigheden en ontwikkelingen. Stel PSV had vorig jaar pakweg Fräser of Steijn aangesteld als opvolger van Cocu. Was je nu dan dezelfde mening wat betreft de hoofdtrainer aangedaan met het spel en resultaten in 2019, and still counting, als nu met Van Bommel? Of beoordeel je Van Bommel nog vooral als de speler die hij bij PSV is geweest?
Daar zeg je me wel wat.

Als ik heel eerlijk ben speelt dit half onbewust wellicht wel mee in mijn oordeel inderdaad. Ik hoop gewoon enorm dat hij het redt. Goed punt dus.

En ik denk dat het voor ons allemaal lastig is om de situatie op dit moment objectief te bekijken. Wij zien alleen de resultaten en het spel, het onderscheid in factoren kwaliteit van de spelers, technische directie en Van Bommel zelf wordt hier en door veel PSV-fans die ik spreek nauwelijks gemaakt. Ik denk dat veel van ons ook niet genoeg verstand van voetbal en inzicht in de kwaliteiten en wat er binnenskamers speelt hebben om daar echt zinnige statements in te maken. En dan speelt ook de emotie na al die verliespartijen een rol natuurlijk.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 nov 2019, 21:52

Dan onderschat je het niveau van dit forum toch behoorlijk heb ik het idee.. 😉

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 10 nov 2019, 21:54

DeTaurus schreef:
10 nov 2019, 21:46

En ik denk dat het voor ons allemaal lastig is om de situatie op dit moment objectief te bekijken. Wij zien alleen de resultaten en het spel, het onderscheid in factoren kwaliteit van de spelers, technische directie en Van Bommel zelf wordt hier en door veel PSV-fans die ik spreek nauwelijks gemaakt. Ik denk dat veel van ons ook niet genoeg verstand van voetbal en inzicht in de kwaliteiten en wat er binnenskamers speelt hebben om daar echt zinnige statements in te maken. En dan speelt ook de emotie na al die verliespartijen een rol natuurlijk.
Eens met wat je zegt.

Stond het PSV van Mark een maand geleden niet gelijk in punten met Ajax op kop?
Heeft hij niet 83 punten gehaald vorig seizoen?
En nu zou hij een nit wit zijn die niet mag zeggen dat het lastig spelen is zonder o.a. je topscorer?

Ik hoop dat de directie zich niet laat opjagen maar het hoofd koel houdt.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 10 nov 2019, 21:57

Je hebt denk ik de cijfers en feiten gemist Tirzah. Anders zou je wel iets anders praten met alle respect. Tenzij je het ok vindt als PSV in rap tempo Feyenoord achter na gaat.

Heel 2019 is een drama en het wordt met de week erger en erger.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 10 nov 2019, 21:57

Juancho schreef:
10 nov 2019, 21:52
Dan onderschat je het niveau van dit forum toch behoorlijk heb ik het idee.. 😉
Haha ok ik zal eens wat meer op je letten Juancho. 👍
Juancho schreef:
10 nov 2019, 21:57
Je hebt denk ik de cijfers en feiten gemist Tirzah. Anders zou je wel iets anders praten met alle respect. Tenzij je het ok vindt als PSV in rap tempo Feyenoord achter na gaat.

Heel 2019 is een drama en het wordt met de week erger en erger.
De cijfers en feiten zijn duidelijk maar de interpretatie er van is per persoon verschillend.

Ik denk dat we nooit zo snel Feyenoord achterna zullen gaan, en dat zoiets (helemaal bij Feyenoord) meer met langetermijnbeleid samenhangt dan met de trainer.
Dat heeft te maken met dat wij altijd streven naar het aantrekken, opleiden en opstellen van jonge spelers, waarbij de kans zo groot mogelijk is dat zij in waarde stijgen. Huren zo veel mogelijk vermijden. Daar kan Feyenoord nog wat van leren.
Laatst gewijzigd door DeTaurus op 10 nov 2019, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie