Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Toon Gerbrands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 416 times
Been thanked: 1804 times

Toon Gerbrands

Bericht door ShovingNE2 » 27 jan 2020, 12:25

J.B. schreef:
27 jan 2020, 12:17
Paco Casal schreef:
27 jan 2020, 12:14
Laten we maar even een potje houden voor mochten we de EL niet halen.
Ik heb liever dat we nu alvast wat halen om de EL veilig te stellen..
Dit lijkt me heel belangrijk inderdaad.
Kampioenstopic openen .... pending

NotoriousBIG046
International
Has thanked: 379 times
Been thanked: 93 times

Bericht door NotoriousBIG046 » 27 jan 2020, 12:30

ShovingNE2 schreef:
27 jan 2020, 12:25
J.B. schreef:
27 jan 2020, 12:17
Paco Casal schreef:
27 jan 2020, 12:14
Laten we maar even een potje houden voor mochten we de EL niet halen.
Ik heb liever dat we nu alvast wat halen om de EL veilig te stellen..
Dit lijkt me heel belangrijk inderdaad.
Meteen investeren en bouwen aan de ''nieuwe'' selectie ! Europaleague moet minimaal gehaald worden!
WZPWZDB ;)

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 198 times
Been thanked: 170 times

Bericht door Paco Casal » 27 jan 2020, 12:39

Heb je ons de laatste weken zien spelen? Hou dat potje nou maar. EL ga je niet halen. Tenzij je 5 spelers haalt, dan misschien.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 27 jan 2020, 12:40

Ik vraag mij af hoeveel 1 speler bij kan dragen aan de kans dat we EL halen, en of deze kans de bedragen die worden genoemd terugverdient.

We winnen nauwelijks iets meer. Hoeveel verschil kan 1 speler maken?

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 74 times
Been thanked: 553 times

Bericht door Ardbeg » 27 jan 2020, 12:41

DeTaurus schreef:
27 jan 2020, 12:40
Ik vraag mij af hoeveel 1 speler bij kan dragen aan de kans dat we EL halen, en of deze kans de bedragen die worden genoemd terugverdient.

Heel veel. Kijk maar naar het Guardado effect.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1629 times
Been thanked: 920 times

Bericht door J.B. » 27 jan 2020, 12:42

Faber noemde gisteren twee posities. De linksback (duh) en hij wilde iemand voor in de aanval. Doelpunten noemde hij dat. Dat lijkt me op dit moment ook wel genoeg.
Circle of fifths

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 27 jan 2020, 12:43

Ardbeg schreef:
27 jan 2020, 12:41
DeTaurus schreef:

Het is mogelijk.

Vaak zie je dit in de as van het veld. Een speler die alles durft op te eisen, de lijnen durft uit te zetten en een leidersfiguur is.
Ik vraag mij alleen af hoe veel vaker dit niet lukt dan wel lukt. Dat is ingewikkeld. Het blijft een gok die wat weg heeft van angstbeleid.

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 27 jan 2020, 12:47

Het is ook nooit goed. Haalt PSV geen versterking is er gezeur, halen ze iemand die het middenveld aanzienlijk versterkt, is het angstbeleid.

NotoriousBIG046
International
Has thanked: 379 times
Been thanked: 93 times

Bericht door NotoriousBIG046 » 27 jan 2020, 12:47

DeTaurus schreef:
27 jan 2020, 12:43
Ardbeg schreef:
27 jan 2020, 12:41
DeTaurus schreef:

Het is mogelijk.

Vaak zie je dit in de as van het veld. Een speler die alles durft op te eisen, de lijnen durft uit te zetten en een leidersfiguur is.
Ik vraag mij alleen af hoe veel vaker dit niet lukt dan wel lukt. Dat is ingewikkeld. Het blijft een gok die wat weg heeft van angstbeleid.
Zeker moeten we nu investeren , Europees voetbal kan gewoon gehaald worden met 1 of 2 goede versterkingen , rest van Eredivisie is ook ruk , AZ gaat nog punten verspelen , Feyenoord en Willem 2 ook , snap niet dat mensen het nu al opgeven ! , wij zijn verdomme PSV , en plek 2 kunnen we halen !
WZPWZDB ;)

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 27 jan 2020, 12:48

Ardbeg schreef:
27 jan 2020, 12:47
Het is ook nooit goed. Haalt PSV geen versterking is er gezeur, halen ze iemand die het middenveld aanzienlijk versterkt, is het angstbeleid.
We zitten achter een linksback aan voor 7-10 miljoen volgens de geruchten.

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 27 jan 2020, 12:57

DeTaurus schreef:
27 jan 2020, 12:48
Ardbeg schreef:
27 jan 2020, 12:47
We zitten achter een linksback aan voor 7-10 miljoen volgens de geruchten.
Ja dat klopt maar daar heb ik het niet over. We hadden het in dit geval over het Guardado-effect. Daarnaast, het is maar goed dat ze achter Van Aanholt zitten. Dan heb je direct de beste linksback van de Eredivisie en ook nog eens een Brabander!

PSV90
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 59 times
Been thanked: 67 times

Bericht door PSV90 » 27 jan 2020, 13:05

J.B. schreef:
27 jan 2020, 12:42
Faber noemde gisteren twee posities. De linksback (duh) en hij wilde iemand voor in de aanval. Doelpunten noemde hij dat. Dat lijkt me op dit moment ook wel genoeg.
Zei hij aanvaller? Een middenvelder met scorend is ook zeer welkom.

Overigens wel offtopic hier...

Tijn
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 29 times

Bericht door Tijn » 27 jan 2020, 16:29

Zijn laatste beslissingen lijken toch op zijn zachts gezegd erg discutabel. Van Bommel is volledig geflopt en is misschien uit angst wel te lang de hand boven het hoofd gehouden. Nu staat de gehele club in de fik en doet zijn opvolger het ondanks een pretprogramma ook al belabberd. John de Jong moet nu echt snel gaan presteren en Faber ook. Onze selectie leek kwalitatief goed en qua transferwaardes zaten we flink in de lift, maar nu wordt Bergwijn snel verkocht (niet op zijn maximum), is Malen geblesseerd en zit de hele selectie in een wak. Nu moet Toon zich echt bewijzen en snel ook. Dit duurt nu al veel te lang eigenlijk.

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 27 jan 2020, 16:54

Ik hoop dat Toon beseft dat alleen ervaring en kwaliteit PSV nu kunnen redden. De projecten met Bommel en de Jong zijn mislukt. De tent staat in de fik. In de zomer (liefst nog eerder) moet er een ervaren trainer/coach komen. Voor de Jong moet iets anders verzonnen worden. Misschien wel splitsing van zijn functie zoals hij zelf al voorstelde. Dit lulletje rozenwater heeft zich net iets te vaak laten piepelen (Lato, Rodriquez, Lyanco) en heeft 35 miljoen verspild. Ik heb er geen enkel vertrouwen in dat hij nu opeens wel daadkrachtig kan in- en verkopen.

Tot de zomer zou ik de Jong onder curatele stellen. Iedere aan- en verkoop moet door Hiddink goedgekeurd worden. Het is te triest voor woorden dat armlastige clubs als Feyenoord en Willem II beter presteren dan het kapitaalkrachtige PSV.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times
Been thanked: 213 times

Bericht door koetje » 27 jan 2020, 19:12

Gerbrands verdient krediet. Heeft een bewezen trackrecord. Maakt nu ook zijn fouten maar wegsturen lost niets op. De kans is aanwezig dat wat je terugkrijgt van mindere kwaliteit is.

Nu met Bergwijn overigens niet heel goed gemanaged. Had naar buiten maar enkel gezegd dat Bergwijn met een transfer bezig is en het daarbij gelaten. Nu overheerst de emotie bij PSV en komen zowel Bergwijn, Faber als de leiding van PSV er slecht uit. Lachende vierde is Tottenham.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 793 times
Been thanked: 959 times

Bericht door ruuddevil » 28 jan 2020, 06:52

Toon moet samen met Guus na deze transferperiode het technisch kader opnieuw invullen. John de Jong moet naar een rol die beter bij hem past. Dan zoeken we dus een TD en een trainer. En ik zou graag versterking voor de jeugdopleiding en scouting halen van buiten, het mag iets minder ons kent ons. We hebben straks Lozano en Bergwijn verkocht voor 75 mln, maar zijn als club niks opgeschoten en dat potje van Toon komt er op deze manier nooit. Dat moet echt beter.

Fanatic-U-s
Basisspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 29 times

Bericht door Fanatic-U-s » 28 jan 2020, 07:40

koetje schreef:
27 jan 2020, 19:12
Gerbrands verdient krediet. Heeft een bewezen trackrecord. Maakt nu ook zijn fouten maar wegsturen lost niets op. De kans is aanwezig dat wat je terugkrijgt van mindere kwaliteit is.

Nu met Bergwijn overigens niet heel goed gemanaged. Had naar buiten maar enkel gezegd dat Bergwijn met een transfer bezig is en het daarbij gelaten. Nu overheerst de emotie bij PSV en komen zowel Bergwijn, Faber als de leiding van PSV er slecht uit. Lachende vierde is Tottenham.
Zeker verdient Gerbrands krediet, maar hij had wel wat meer naar de voorgrond mogen treden de afgelopen periode. Terwijl hij intern de boel wel degelijk op scherp zet, mensen die met 'm gewerkt hebben zeggen dat hij zonder schroom de pijnpunten benoemt en daarbij niet om de zaakjes heen draait.

In Gerbrands geloof ik zeker, als we die de laan uit willen zullen we daar op termijn spijt van gaan krijgen. Ik hoop wel dat hij komende zomer John de Jong een stapje terug laat zetten en iemand op de TD-stoel zet met wat meer ervaring. Laat hem daar maar mee meekijken om ervaring op te doen.
90 minuten per wedstrijd in kampfmodus

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 114 times
Been thanked: 392 times

Bericht door Massimo » 28 jan 2020, 08:39

Gerbrands heeft absoluut fouten gemaakt, maar noem mij maar eens een betere AD.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 395 times
Been thanked: 154 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 28 jan 2020, 08:42

Jan Reker met Adri van Kraaij als TD😂

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 28 jan 2020, 12:46

PSV90 schreef:
27 jan 2020, 13:05
J.B. schreef:
27 jan 2020, 12:42
Zei hij aanvaller? Een middenvelder met scorend is ook zeer welkom.

Overigens wel offtopic hier...
Alle topics lopen door elkaar heen. Weet soms ook niet waar ik nou weer zit te posten..
Circle of fifths

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 28 jan 2020, 18:26

Eerlijk gezegd heb ik het totaal gehad met Toon Gerbrands.

Dat ie boeken schrijft en zo zijn visie op besturen deelt vind ik alleen maar prijzenswaardig, dat ie Slegers de club als het Kremlin laat dichttimmeren ben ik het zwaar mee oneens net als met zijn waardeloze idee dat je als sporter gewoon schijt moet mogen hebben aan mensenrechten, maar hee, als hij de club goed runt wil ik dat allemaal door de vingers zien.

Maar wat wil de realiteit: PSV komt onder zijn ogen en zelfs rechtstreeks door zijn beslissingen in een gigantische crisis terecht die niet onderdoet voor de slechtste periodes uit de totale clubgeschiedenis. Daarmee zijn zijn boekjes op slag een stuk minder geloofwaardig, is dat totalitaire gedoe compleet onzinnig en is zijn inschattingsvermogen op gebied van sportbestuur(ders) gewoon heel erg slecht gebleken. Dat ie ook goede dingen gedaan heeft, tsja zelfs de beursgorilla haalt een gemiddelde koerstwinst. De huidige situatie is m.i. simpelweg niet vergeeflijk, dit had onder zijn leiding onmogelijk moeten zijn.

Dat er nu overal geroepen wordt dat we een vacuüm moeten voorkomen, prima. De andere kant van de zaak is dat het bijzonder veel lijkt op falende politici die besluiten desondanks op het pluche te blijven zitten en dus weigeren verantwoordelijkheid af te leggen voor de ellende die onder hun leiding heeft kunnen ontstaan.

Ik geloof wel dat het voor PSV moeilijker is om zich vanuit het niks weer op te bouwen dan met het huidige bestuur. Maar de conclusie moet m.i. desalniettemin zijn: Toon's tijd is op. Dus ruim vooral je rotzooi op, en dat mag ook best een jaar lang duren, maar daarna moet het 'schluss' zijn.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 29 jan 2020, 09:28

Bij het niet-voetbalgedeelte is uitstekend werk geleverd de afgelopen jaren. Financieel sprongen gemaakt, veel transferbudget vrijgemaakt, mooie ontwikkelingen doorgemaakt.

Dat Gerbrands veel op zijn bord krijgt betreffende het voetbalgedeelte is niet fair. Des te meer omdat de aanstelling en beoordeling van de directie (technisch directeur ook) de verantwoordelijkheid is van de RvC. Deze moeten erop toezien dat de directieleden juist aangesteld en beoordeeld worden.

De aanname dat Gerbrands alleen voor dit alles verantwoordelijk is, dat is nogal een zwart-wit benadering.

Op weg naar nr 25
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 127 times
Been thanked: 68 times

Bericht door Op weg naar nr 25 » 29 jan 2020, 11:19

Iedereen maakt fouten, ook de bewierrookte vd Sar, Overmars, de preses van Real Madrid enzovoort. Mensen afrekenen op een fout en meteen eruit willen flikker, waarom ?Het gaat erom hoe je problemen oplost, hoe je met rechte rug je eigen fouten oplost en ervan leert. Ja, Gerbrands heeft de Jong en Van Bommel aangesteld, John voldoet niet helemaal en Mark is een oneglooflijke narcist gebleken die met iedereen ruzie kreeg. Toon heeft ingegegrepen, Mark eruit, Hiddink erbij om hem te voorzien van advies hoe te herstructureren en men gaat nu bekijken hoe de rol van John anders te vormen, waarschijnlijk terug naar hoofdscout en een andere persoon ernaast.
Ik lees enkel, Toon schrijft boekjes en heeft fouten gemaakt, dus moet eruit.. waanzin.. echt waanzin.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 29 jan 2020, 11:27

ziege maar ook zagge schreef:
28 jan 2020, 18:26
Dat ie boeken schrijft en zo zijn visie op besturen deelt vind ik alleen maar prijzenswaardig, dat ie Slegers de club als het Kremlin laat dichttimmeren ben ik het zwaar mee oneens
Blijkt na het stukje van Elfrink dat dat vooral megalomane gek Mark is geweest die er een soort `fort` van heeft gemaakt. Slegers deed dan dus wat Mark wilde. Want zoals Mark het wilde, zo moest het gaan.
Circle of fifths

Lorenzo von Matterhorn
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 247 times
Been thanked: 105 times

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 29 jan 2020, 12:08

Op weg naar nr 25 schreef:
29 jan 2020, 11:19
Iedereen maakt fouten, ook de bewierrookte vd Sar, Overmars, de preses van Real Madrid enzovoort. Mensen afrekenen op een fout en meteen eruit willen flikker, waarom ?Het gaat erom hoe je problemen oplost, hoe je met rechte rug je eigen fouten oplost en ervan leert. Ja, Gerbrands heeft de Jong en Van Bommel aangesteld, John voldoet niet helemaal en Mark is een oneglooflijke narcist gebleken die met iedereen ruzie kreeg. Toon heeft ingegegrepen, Mark eruit, Hiddink erbij om hem te voorzien van advies hoe te herstructureren en men gaat nu bekijken hoe de rol van John anders te vormen, waarschijnlijk terug naar hoofdscout en een andere persoon ernaast.
Ik lees enkel, Toon schrijft boekjes en heeft fouten gemaakt, dus moet eruit.. waanzin.. echt waanzin.
Mooi gezegd.

Plaats reactie