Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Plaats reactie
Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 475 times
Been thanked: 418 times

Keeper

Bericht door Sensation » 14 mei 2018, 23:16

Zoet zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Wie zien jullie graag komen?

Laat ik er eentje droppen:

Alex Remiro (spelend bij SD Huesca in LaLiga 2)). Officieel is hij van Bilbao met een contract tot 06-2019. 23 jaar oud 1.92m, 76 wedstrijden ervaring in LaLiga 2 (vorig jaar Levante, dit jaar dus Huesca).

Zijn waarde staat op 1.5mil. Maar zal geen eerste keeper worden bij Bilbao, die hebben daar al Arizaballaga, 23 jaar oud en contract tot fucking 2025. Als tweede keeper de 30 jarige Herrerin met een contract tot 2021. Als die allebei blijven dan heeft Remiro geen kans daar 1e of 2e keeper te worden.

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 55 times
Been thanked: 425 times

Bericht door Ardbeg » 15 mei 2018, 10:29

Mooi om te zien dat je met een keeper komt aanzetten. Ik heb weinig kijk op wat goede keepers zijn. Ik dacht ook dat Tytón een gigantische aanwinst zou zijn. Hoe ben je bij deze uitgekomen?

Pubsted
Jeugdinternational
Clubvoorkeur:
Been thanked: 1 time

Bericht door Pubsted » 15 mei 2018, 10:39

Tyton heeft wel pech gehad met die hoofdblessure en een Advocaat die liever Waterman in de goal wou..

Ik hoop wel dat als Zoet vertrekt er een vervanger komt want met wat er nu achter zit gaan we er zwaar op achteruit.
Daarom

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 115 times
Been thanked: 259 times

Bericht door PCGC » 15 mei 2018, 10:45

Unnerstall en je bent klaar

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 15 mei 2018, 10:46

Ardbeg schreef:Mooi om te zien dat je met een keeper komt aanzetten. Ik heb weinig kijk op wat goede keepers zijn. Ik dacht ook dat Tytón een gigantische aanwinst zou zijn. Hoe ben je bij deze uitgekomen?
LaLiga2 is wel een interessante competitie dus daar zoek ik zo nu en dan samenvattingen van op.

Hier ook een zeer uitgebreid filmpje (wel wat ouder):

Sws vind ik het interessant om keepers te volgen, vorig jaar kwam ik met Mvogo op de proppen die helaas gekocht werd door RB Leipzig voor 5mil. Dit jaar vond ik Pontus Dahlberg een zeer interessante optie, maar dat vond Watford ook die hem van de winter voor een kleine 4mil oppikte en direct terug verhuurde aan Goteborg.

Een andere, zeeeeer interessante keeper is Anton Mitryushkin. Ik heb hem al vaker genoemd maar ik vind dit echt een buitencategorie. 22 jaar oud en aanvoerder van FC Sion. Heeft nog een 1-jarig contract, die pik je voor minder dan 5mil op. Op dit moment is Leeds United geïnteresseerd.

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 15 mei 2018, 11:12

Sensation schreef: LaLiga2 is wel een interessante competitie dus daar zoek ik zo nu en dan samenvattingen van op.

Sws vind ik het interessant om keepers te volgen, vorig jaar kwam ik met Mvogo op de proppen die helaas gekocht werd door RB Leipzig voor 5mil. Dit jaar vond ik Pontus Dahlberg een zeer interessante optie, maar dat vond Watford ook die hem van de winter voor een kleine 4mil oppikte en direct terug verhuurde aan Goteborg.

Een andere, zeeeeer interessante keeper is Anton Mitryushkin. Ik heb hem al vaker genoemd maar ik vind dit echt een buitencategorie. 22 jaar oud en aanvoerder van FC Sion. Heeft nog een 1-jarig contract, die pik je voor minder dan 5mil op. Op dit moment is Leeds United geïnteresseerd.

Tof! Is die Mitryushkin haalbaar? Dju, wat is die Dahlberg dun, haha.
PCGC schreef:Unnerstall en je bent klaar
Weet je dat heel zeker? Enkel gebaseerd op dit seizoen, of?

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 45 times
Been thanked: 566 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 15 mei 2018, 11:49

Ik zie in de Eredivisie eigenlijk geen geschikte opvolger lopen.

Unnerstall zou dan nog het meest in aanmerking komen, maar ik ben bij hem toch huiverig dat hij vorig jaar zijn beste seizoen heeft gekeept en dit niet meer gaat evenaren. Net als dat Jones het één seizoen leuk deed. Unnerstall is eigenlijk te oud voor het aantal wedstrijden ervaring dat hij heeft.

Padt is degelijk voor subtop, maar niet meer dan dat.

De ontwikkeling van Jurjus, daar sta ik echt van te kijken. Vond dat echt een talent, en was heel enthousiast over zijn komst. Zijn reflexen zijn nog steeds in orde, maar hij komt op mij over alsof het een onzekere jongen is. Iemand die onder druk te lang nadenkt, en uiteindelijk niet kiest voor wat ie eigenlijk had willen doen. Ik geloof nog wel in een comeback op latere leeftijd, maar niet bij PSV.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 101 times
Been thanked: 344 times

Bericht door Massimo » 15 mei 2018, 12:05

Heel benieuwd wie de opvolger van Zoet gaat worden. Unnerstall vind ik interessant. Heeft ook de fysieke eigenschappen om een goede keeper te zijn en nog beter te worden. Maar dit kan inderdaad zijn max zijn en misschien wel boven zijn max zoals met Jones vorig seizoen. Padt is ok, maar zie ik niet beter worden en minder dat Zoet. Gaat ook niet de ervaring brengen als keeper van Groningen en af en toe derde keeper bij Oranje die je nodig hebt die Zoet afgelopen seizoen wel kon brengen. Bij Jurjus zag je bij De Graafschap dat hij nog grote stappen moest en vooral zwak was bij hoge ballen. Desalniettemin begreep ik dat PSV voor 5 ton de gok waagde in de hoop dat hij zich beter zou ontwikkelen. Lijkt ook een goede kop op te zitten. Zijn ontwikkeling valt inderdaad echter bar tegen.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 15 mei 2018, 12:22

Ardbeg schreef:
Ja, puur op dit seizoen. En op die ene wedstrijd tegen Real.
50-75% van je achterhoede gaat wijzigen. Dan moet je geen jong gastje vanuit het buitenland halen om meteen eerste keeper te worden, dat werkt niet imho.
Unnerstall heeft ervaring, kent de Eredvisie en het belangrijkste, hij kan goed keepen. Ik vind hem echt een tweede Gomes.

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 15 mei 2018, 12:25

Ardbeg schreef:
Sensation schreef: LaLiga2 is wel een interessante competitie dus daar zoek ik zo nu en dan samenvattingen van op.

Tof! Is die Mitryushkin haalbaar? Dju, wat is die Dahlberg dun, haha.
Mitryushkin is zeker haalbaar. Contract loopt nog 1 jaar, Sion is geen topclub in Zwitserland (8e dit seizoen), hij is (nog) geen Russisch international (was wel de vaste keeper bij -21, -19, -17 en -16). Daarnaast heeft Sion hem destijds voor een paar ton opgehaald bij Spartak Moskou.

Ik denk dat je hem voor max 4 miljoen wel binnen hebt. Dan heb je een zeer allround keeper die pas 22 is, goede leiderschapskwaliteiten heeft en alle Russische nationale jeugdelftallen heeft doorlopen. Dit is op termijn gewoon een Russisch international.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 613 times
Been thanked: 787 times

Bericht door ruuddevil » 15 mei 2018, 12:26

De ontwikkeling van Jurjus valt inderdaad vies tegen. Vond het destijds een prima gokje, in mijn worst case scenario werd hij een keeper van Vitesse of Utrecht niveau. Realiteit is dat hij zelfs bij Roda niet opvalt. In ieder geval niet in positieve zin.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 15 mei 2018, 12:27

En een 22 jarige knul, die geen woord Nederlands of Engels spreekt moet onze verdediging, die op 2-3 plaatsen vernieuwd is, leiden? Gaat je veel punten kosten in het begin...

Smeets14
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 275 times
Been thanked: 53 times

Bericht door Smeets14 » 15 mei 2018, 12:35

PCGC schreef:En een 22 jarige knul, die geen woord Nederlands of Engels spreekt moet onze verdediging, die op 2-3 plaatsen vernieuwd is, leiden? Gaat je veel punten kosten in het begin...
En hoe weet je zo zeker dat hij geen woord Engels kan?

Sensation
Internationale topspeler

Bericht door Sensation » 15 mei 2018, 12:51

PCGC schreef:En een 22 jarige knul, die geen woord Nederlands of Engels spreekt moet onze verdediging, die op 2-3 plaatsen vernieuwd is, leiden? Gaat je veel punten kosten in het begin...
Ten eerste: Zolang Schwaab blijft denk ik dat hij degene is die leiding moet gaan geven aan de verdediging.

Ten tweede: Mitryushkin speelt nu twee jaar bij FC Sion, waarbij hij het afgelopen seizoen aanvoerder was. Denk je dat hij dan alleen Russisch praat? De verdedigers met de meeste wedstrijden in het afgelopen seizoen was een Albanees, twee Zwitsers, een Braziliaan en een Braziliaan/Duitser. Ik denk dat geen van hen ook maar één woord Russisch verstaat.

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 15 mei 2018, 13:03

PCGC schreef: Ik vind hem echt een tweede Gomes.
Gewoon nee. Echt niet.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 719 times
Been thanked: 1255 times

Bericht door Maikel_91 » 15 mei 2018, 13:14

PCGC schreef:
Ardbeg schreef:
Ja, puur op dit seizoen. En op die ene wedstrijd tegen Real.
50-75% van je achterhoede gaat wijzigen. Dan moet je geen jong gastje vanuit het buitenland halen om meteen eerste keeper te worden, dat werkt niet imho.
Unnerstall heeft ervaring, kent de Eredvisie en het belangrijkste, hij kan goed keepen. Ik vind hem echt een tweede Gomes.
De keeper van VVV een 2e Gomes noemen. Je moet het maar durven.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Concordia (res parvae crescunt)
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 15 mei 2018, 13:24

Maikel_91 schreef:De keeper van VVV een 2e Gomes noemen. Je moet het maar durven.
PCGC openlijk afvallen. Ook dat moet je maar durven! :D
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 719 times
Been thanked: 1255 times

Bericht door Maikel_91 » 15 mei 2018, 13:28

Mercer schreef:
Maikel_91 schreef:De keeper van VVV een 2e Gomes noemen. Je moet het maar durven.
Oooh nee is niet mijn bedoeling iemand af te vallen. Vind het alleen een bijzonder gewaagde uitspraak om Unnerstal een 2e Gomes te noemen
:D

Ardbeg
Internationale topspeler

Bericht door Ardbeg » 15 mei 2018, 13:31

Maikel_91 schreef:
Mercer schreef:
Oooh nee is niet mijn bedoeling iemand af te vallen. Vind het alleen een bijzonder gewaagde uitspraak om Unnerstal een 2e Gomes te noemen
:D
Het is niet eens gewaagd. Het is vooral absoluut niet waar.

Lorenzo von Matterhorn
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 223 times
Been thanked: 85 times

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 15 mei 2018, 14:53

We kunnen Gomes een jaartje halen. Wat moet die kosten?
Pikken we Unnerstahl op voor gratis, hebben we toch iets achter de hand als Gomes het niet meer kan.

Ik wil Gomes 1.0 EN Gomes 2.0!

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 415 times
Been thanked: 690 times

Bericht door Menno1 » 15 mei 2018, 15:03

Ik zou Unnerstall ook wel willen zien. Aan de andere kant vind ik hem ook vooral interessant omdat hij gratis is. Was hij 5 miljoen waard, dan ging ik toch weer twijfelen, wat natuurlijk nooit goed is.

Rajkovic vind ik ook nog steeds een heel interessante optie. Speelt bij Tel Aviv.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 368 times
Been thanked: 500 times

Bericht door Ykhim » 15 mei 2018, 15:28

Caíque (Braziliaanse keeper van 20), door mij en anderen al eerder genoemd, vind ik ook het bekijken waard. Kost gezien zijn contract ook bijna niks.
Shirtsponsor 1 mei-1 juni: Mercer

"Uw shirtsponsor is verlopen, hier ben ik weer!"

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 415 times
Been thanked: 690 times

Bericht door Menno1 » 15 mei 2018, 15:40

Ykhim schreef:Caíque (Braziliaanse keeper van 20), door mij en anderen al eerder genoemd, vind ik ook het bekijken waard. Kost gezien zijn contract ook bijna niks.
Dat vind ik eigenlijk niet veel bijzonders. Oogt spectaculair maar pakte niks klem. Meer een soort atletische volleyballer. Ik denk niet dat hij veel rustbrengt in een verdediging.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 15 mei 2018, 16:39

Mercer schreef:
Wordt eens tijd dat ik wat afval! Bedankt dus! :wink:

Ik had het ook gewoon anders moeten verwoorden, natuurlijk is Unnerstall (nog) geen Gomes niveau, maar hij heeft wel heel veel dezelfde kwaliteiten als OGG: groot en lang, uitstekende lijnkeeper, maakt onmogelijke saves en heeft een prima uitstraling.
Ik zou het meteen met hem aandurven in Eredivisie en CL, want ook op dat niveau heeft ie zich bewezen.

Henkie
Bankzitter
Clubvoorkeur:

Bericht door Henkie » 15 mei 2018, 16:48

Unnerstal is echt heel goed en kost niks. Daardoor kan je je team verder versterken en ben je netto beter uit. Er is geen keeper die echt veel beter is dat het 7 miljoen kan rechtvaardigen.

Plaats reactie