PSVNetwerk

Discussieer hier met PSV-supporters over actuele en/of maatschappelijke zaken.
Plaats reactie
Mrs.Unibet
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Been thanked: 15 times

PSVNetwerk

Bericht door Mrs.Unibet » 25 aug 2017, 17:25

PSVNetwerk down in de mooiste tijd van het jaar, afkicken man. Maar ik ben blij dat de bekende gezichten de weg weer hebben gevonden..

Omdat ik toch graag deelneem aan dat gezeik van jullie op de mooiste club ter wereld heb ik overwogen om genderneutraal door het leven te gaan, maar ik dacht dat Mrs. toch wat beter past bij theeleuten en roddelen.

Enfin, nu we toch niet meer gereguleerd worden, kan iemand nu haarfijn uitleggen wat er allemaal aan de hand is op PSVNetwerk? Daarnaast die saga met de dubbelaccounts (gelukkig zijn de hoofdrolspelers ook aanwezig ;)), etc etc. Als je nu 24/7 op het forum aanwezig bent was het wellicht beter te volgen, maar ik leek vooral achter de feiten aan te lopen waardoor ik he-le-maal niets van alle verhalen begreep.

Ik kwam overigens wel via één van jullie alle accountgegevens van AN-leden (mogelijk ook PN-leden?) via Raidforums tegen. Ik heb het document nog niet ingezien, maar wel schrikbarend dat dit (blijkbaar relatief eenvoudig) kan. Het toont in elk geval aan dat het géén loos alarm was en iedereen wel echt daadwerkelijk zijn wachtwoorden moet wijzigen..

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 66 times
Been thanked: 831 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 25 aug 2017, 23:10

Mrs.Unibet schreef:PSVNetwerk down in de mooiste tijd van het jaar, afkicken man. Maar ik ben blij dat de bekende gezichten de weg weer hebben gevonden..

Omdat ik toch graag deelneem aan dat gezeik van jullie op de mooiste club ter wereld heb ik overwogen om genderneutraal door het leven te gaan, maar ik dacht dat Mrs. toch wat beter past bij theeleuten en roddelen.

Enfin, nu we toch niet meer gereguleerd worden, kan iemand nu haarfijn uitleggen wat er allemaal aan de hand is op PSVNetwerk? Daarnaast die saga met de dubbelaccounts (gelukkig zijn de hoofdrolspelers ook aanwezig ;)), etc etc. Als je nu 24/7 op het forum aanwezig bent was het wellicht beter te volgen, maar ik leek vooral achter de feiten aan te lopen waardoor ik he-le-maal niets van alle verhalen begreep.

Ik kwam overigens wel via één van jullie alle accountgegevens van AN-leden (mogelijk ook PN-leden?) via Raidforums tegen. Ik heb het document nog niet ingezien, maar wel schrikbarend dat dit (blijkbaar relatief eenvoudig) kan. Het toont in elk geval aan dat het géén loos alarm was en iedereen wel echt daadwerkelijk zijn wachtwoorden moet wijzigen..
Kun je later even aangeven of mijn naam daar ook bij stond?

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 185 times
Been thanked: 323 times

Bericht door Heruone » 25 aug 2017, 23:45

Zover ik weet verdwenen er een paar dagen voor sluiting een aantal topics op het AN. Daags erna maakte Shoving melding op het forum dat hij zijn gegevens doorgestuurd had gekregen. Enkele uren later was het forum dicht.

Korte samenvatting. Het lapje tekst op de frontpage is volkomen bullshit, aangezien het gewoon te maken heeft met een hack. Bas en de mods ontkennen echter al heel lang dat het forum een backdoor heeft en onveilig is. Sterker nog, toen Willem G een boekje opendeed werd hij geschorst.

De saga met dubbelaccounts is eigenlijk heel simpel. Er was een overeenkomst gevonden in de externe IP's tussen mij en Svalas. Na dagen shitload aan bewijs te leveren, keken Bas en Ronald andermaal naar het "onderzoek" en kwamen ze tot de conclusie dat het onderzoek teveel fouten bevatte en het verdere bewijs (als dat er überhaupt was) niet genoeg was om ons vast te houden.

Bon, ik heb nooit echt een serieuze reactie gegeven over dit alles dus dat doe ik bij deze. Voordeel is dat hier geen Gestapo is die gaat censureren.

Naar mijn mening is heel het forumteam een aanfluiting. Ik kreeg rond 10uur een bericht van Willem G met daarin letterlijk: "2 accounts mag uiteraard niet". Niks geen namen erbij, bewijslast of überhaupt een professioneel format. Een aanfluiting.

Na een tijdje zag ik in het gastenboek dat het om Svalas ging. Ik heb een reactie gegeven aan de mods en ben kort daarna ook met Svalas in contact gekomen. Dit deed ik via het acc Dimph. In mijn reactie op de mods heb ik o.a. gevraagd wat de bewijslast inhield, of ik dat nog te zien kreeg, of ik het gehele onderzoek nog te zien kreeg, etc.

Bericht gelezen, 8 uur later nog steeds geen reactie. Op dat moment kookte ik van woede en heb ik met een eerder aangemaakt account gelekt: Kaza-No. Gek genoeg kreeg ik toen wel ineens een reactie. Ditmaal van Wim L: "Ik zal even aan Willem vragen wat het bewijs precies inhoudt en of ik met mag openbaren" of iets in die trend. Later na kreeg ik andermaal reactie van Wim L: "Er is een match in de IP adressen". Wat die match was werd niet verteld, evenals de gegevens die overeen zouden komen.

Ik stond uiteraard met mijn bek vol tanden en vroeg aan de mods welke gegevens ze van mij nodig hebben. Geen antwoord. 12 uur later ben ik alles dan maar zelf gaan screenen, again geen reactie. Andermaal een shitload aan vragen gesteld: mag ik het bewijs zien, etc. ? Geen reactie.

Uiteindelijk een reactie dat Wim L niks meer voor ons kon doen en dat de zaak richting Ronald / Bas ging. Paar uur later waren we vrij.

Over dat onderzoek? Ik vermoed manipulatie. Ik heb mijn twijfels of er überhaupt een onderzoek was, aangezien alle vragen genegeerd werden. Een simpele reactie als "we gaan er naar kijken" zat er zelfs niet in. De mods hebben al mijn vertrouwen verloren en zeker na de waardeloze reden voor mijn huidige schorsing. Er werd / wordt an alle kanten geroepen dat ik een psychopatische gek was / ben. Op het moment dat ik dan wil reageren om mijn onschuld te bewijzen, krijg ik linea directa geel aan mijn broek gesmeerd. Chapeau Hugo. Ik weet niet welk syndroom jij hebt, maar jij zou iig de eerste van velen zijn die ik er uit zou flikkeren.

Bon, ik bezit / bezat inderdaad meerdere accounts. Ik heb daarintegen nooit met meerdere accounts tegelijkertijd een discussie beïnvloed. Fafnir was trouwens ook van mij x)
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Ykhim
Vedette
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 952 times
Been thanked: 1101 times

Bericht door Ykhim » 26 aug 2017, 00:55

De soap rondom dubbelaccounts was schrijnend en belachelijk. Er is een hele lange lijst op te stellen van foute handelingen van de mods en dat is best kwalijk als je het mij vraagt. Sterker nog: als ik zou willen, dan is er best een zaak van te maken. Laster, smaad, schending van privacy op basis van dubieuze redenen, het niet voorleggen van de bewijslast, enzovoorts.

Ik wil PCS best wel geloven als hij zegt dat er een rapport is, maar ik heb het rapport nooit zelf mogen inzien, ook niet toen ik ernaar vroeg. En dan heb ik het nog niet eens gehad over andere vragen die erbij gesteld konden worden: wie heeft opdracht gegeven om zo'n rapport op te stellen? Op basis waarvan is dat gebeurd? Welke personen hebben het rapport onder ogen gehad? Ik heb daar 0,0 over gehoord.

Het hoogtepunt was het totale gebrek aan respect voor mijn privacy. De mods hadden kunnen weten dat een aantal leden gebruik zouden gaan maken van de gelegenheid om karaktermoord te plegen, of in een paar gevallen zelfs erger. Nou ken ik een aantal mensen op het PN ook persoonlijk, maar zulke ontwikkelingen beïnvloeden ook het leven buiten het PN. Daar heb ik last van gehad. Nou kan ik dat best handelen, maar het zet het gedrag van de mods op het PN wel even in een ander daglicht.

Overigens heb ik na mijn vertrek van het netwerk letterlijk niks gelezen over het feit dat ik keihard bedreigd ben door mensen van het AN (mods wisten dit), die op de een of andere manier aan mijn gegevens zijn gekomen. Namen kan ik niet geven (al heb ik wel wat vermoedens), maar als ik dat stuk van T-Bag op het AN las, dan kan ik over de mensen aldaar maar één ding denken: hypocriet tuig dat de onschuld aantrekt, maar zelf absoluut niet brandschoon is. En dan nog Ailon bedreigen ook. Laat me niet lachen.
#WelkomThuisGini

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2245 times

Bericht door ShovingNE2 » 26 aug 2017, 11:51

Prima om over het netwerk te discussiëren, logisch ook aangezien we er allemaal een verleden hebben. Maar laten we proberen de ellende en het moddergooien daar te houden en niet teveel deze kant op te laten komen. Gewoon hier met een schone lei starten. Wat daar gebeurd is, is wat mij betreft water onder de brug.

Waar Mrs.Unibet het over heeft zag ik op Twitter voorbijkomen:

https://raidforums.com/Thread-Ajax-Netwerk-to
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 27 aug 2017, 17:42

Heeft iemand Killer al uitgenodigd. Is nog een opvallende afwezige.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1049 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 27 aug 2017, 23:09

Goed jullie hier te zien mannen, klasse actie Shoving!

Ailon
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Sjaak Swart Dementinos
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Bericht door Ailon » 27 aug 2017, 23:22

Josef Dettelbacher schreef:Heeft iemand Killer al uitgenodigd. Is nog een opvallende afwezige.
Zeker.
En eerlijk gezegd zie ik ook nog Massimo graag komen
Nada mesmo em cidade proletária

Deep Throat
Ballenjongen
Clubvoorkeur:

Bericht door Deep Throat » 28 aug 2017, 01:31

En RIO: geen PSV forum zonder RIO. Al zal hij net zo onmogelijk te traceren zijn als ikzelf op social media.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 28 aug 2017, 07:51

Ailon schreef:
Josef Dettelbacher schreef:Heeft iemand Killer al uitgenodigd. Is nog een opvallende afwezige.
Zeker.
En eerlijk gezegd zie ik ook nog Massimo graag komen
Goed punt idd!

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 319 times
Been thanked: 637 times

Bericht door PCGC » 29 aug 2017, 08:57

ShovingNE2 schreef: Gewoon hier met een schone lei starten. Wat daar gebeurd is, is wat mij betreft water onder de brug.
Hier ben ik (en ook Willem G heb ik het vermoeden :wink:) het helemaal mee eens.

Iemand die nog eventuele vragen heeft (dubbele accounts, het lek etc.) kan dat via PB naar mij doen, ik probeer alles zo eerlijk mogelijk te beantwoorden. Dan laten we dit topic lekker houden over wie we nog terug willen?

*

Ik zie graag killer terugkomen, brengt wat leven in de brouwerij en ik kon altijd genieten van zijn schrijfsels.
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 29 aug 2017, 17:50

Tello en Erwin Koeman voor de exotische scoutingsrapporten :lol:

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 185 times
Been thanked: 323 times

Bericht door Heruone » 29 aug 2017, 17:55

Ik heb een vraagje Willem. Wat houdt het lek precies in? En hoe is het mogelijk dat er überhaupt nog een is.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 319 times
Been thanked: 637 times

Bericht door PCGC » 30 aug 2017, 00:59

Zie PM.
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Gast

Bericht door Gast » 30 aug 2017, 22:25

Ik heb hem uitgenodigd, maar hij ziet het helaas niet zitten om hierheen te komen.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 31 aug 2017, 08:04

Nicolaas Luther schreef:
Ik heb hem uitgenodigd, maar hij ziet het helaas niet zitten om hierheen te komen.
Heeft ie ook gezegd waarom? Te klein? Wacht ie op netwerk? Is ie klaar met forummen?

Killer, je blijft welkom indien je je bedenkt!

(Later meer..) :(

Gast

Bericht door Gast » 31 aug 2017, 12:31

Josef Dettelbacher schreef:
Nicolaas Luther schreef:
Heeft ie ook gezegd waarom? Te klein? Wacht ie op netwerk? Is ie klaar met forummen?

Killer, je blijft welkom indien je je bedenkt!

(Later meer..) :(
Hij wacht op het andere PSV Netwerk.

RaJitsu
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 18 times
Been thanked: 33 times

Bericht door RaJitsu » 31 aug 2017, 13:42

Conservatief mannetje. Blijft ook lekker afhankelijk van het Ziggo-aanbod als het om films en series gaan bijv. Is hem te lastig, al die verandering.

Dat het gevoel heel snel bijna hetzelfde is, kan hij niet bij.

Juancho
Legende
Has thanked: 401 times
Been thanked: 648 times

Bericht door Juancho » 31 aug 2017, 18:05

Maar wacht Killer op het oude PN dan? Tot die weer in de lucht gaat? Weet hij wel dat wij met zijn allen daar niet meer terug keren?

Tenminste, de meesten die nu hier zijn kiezen toch 10x liever voor of dit forum of de nieuwe site waar Shovi ons straks naar toe leidt? :D

Wat mij betreft kom ik nooit meer op dat oude forum, al was het alleen maar om die eigenaren geen cent meer te gunnen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1049 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 31 aug 2017, 19:08

Killer komt vanzelf wel, twijfel ik geen moment aan. Geduld is een schone zaak.

Maar wat PN betreft: dat heeft tienduizenden leden, wij doen 'het' vooralsnog met 79. Om niet te spreken van alle functies die we daar tot onze beschikking hadden - nieuws, games, rankings etc. Kortom, ik snap dat dat vooralsnog nogal veel appeal heeft...

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 31 aug 2017, 19:27

ziege maar ook zagge schreef:Killer komt vanzelf wel, twijfel ik geen moment aan. Geduld is een schone zaak.

Maar wat PN betreft: dat heeft tienduizenden leden, wij doen 'het' vooralsnog met 79. Om niet te spreken van alle functies die we daar tot onze beschikking hadden - nieuws, games, rankings etc. Kortom, ik snap dat dat vooralsnog nogal veel appeal heeft...
Maar ook daar zal de 80/20 regel voor een deel wel gelden. Als we uiteindelijk op 200 man zitten hier, en dat zal bij extra promotie zo gehaald zijn, is er hier genoeg leven in de brouwerij. Laat PN de frontpage only posters en de incidentele bezoekers maar houden. HIER is het straks voor de forumliefhebber te doen. En dan geloof ook ik dat Killer wel komt, en dan mag ie z'n forummaten lapzwans, sjos en rio ook meenemen.

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Kapsalon Döner
Has thanked: 480 times
Been thanked: 297 times

Bericht door Grasmat » 31 aug 2017, 20:00

Wat het is: netwerk had natuurlijk weet ik hoeveel duizend leden, maar hoeveel echt vaste veelposters zullen het zijn geweest? Een man of 100, 150 maximaal? Als je al ziet hoeveel daarvan er nu al hier zitten, is het de vraag of je er veel mensen van gaat missen.

Kleinschalig is helemaal geen nadeel, zolang de kern gewoon actief post. Dus aan ons simpelweg de taak om de boel levend te houden en ik heb zo'n vermoeden dat er dit seizoen weer genoeg is om over te praten. Positief dan wel negatief.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 31 aug 2017, 20:09

Grasmat schreef:Wat het is: netwerk had natuurlijk weet ik hoeveel duizend leden, maar hoeveel echt vaste veelposters zullen het zijn geweest? Een man of 100, 150 maximaal? Als je al ziet hoeveel daarvan er nu al hier zitten, is het de vraag of je er veel mensen van gaat missen.

Kleinschalig is helemaal geen nadeel, zolang de kern gewoon actief post. Dus aan ons simpelweg de taak om de boel levend te houden en ik heb zo'n vermoeden dat er dit seizoen weer genoeg is om over te praten. Positief dan wel negatief.
Elke keer als ik kijk wie er online zijn, zie ik ook een aantal "gasten". Vermoedelijk mensen die het wel interessant vinden, maar de kat uit de boom kijken. Gaat hier qua drukte echt wel in orde komen.

JanPietersen
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur:

Bericht door JanPietersen » 01 sep 2017, 12:05

Ik wil PN wel een compliment geven dat ze ondanks de lek van de gegevens uit het grote nieuws zijn gebleven :)

Gast

Bericht door Gast » 01 sep 2017, 14:20

Juancho schreef:Maar wacht Killer op het oude PN dan? Tot die weer in de lucht gaat? Weet hij wel dat wij met zijn allen daar niet meer terug keren?

Tenminste, de meesten die nu hier zijn kiezen toch 10x liever voor of dit forum of de nieuwe site waar Shovi ons straks naar toe leidt? :D

Wat mij betreft kom ik nooit meer op dat oude forum, al was het alleen maar om die eigenaren geen cent meer te gunnen.
Haha, ik vind het hier ook wel leuk. Het is hier misschien wat beperkter, maar verder is er weinig veranderd tov. het andere PSV Netwerk.

Ik snap er overigens nog steeds niks van. Ze komen niet met redenen naar buiten. Het enige wat wordt gezegd is dat leden andere leden willen beschadigen. Het enige dat ik weet, is dat het daar momenteel een grote klerezooi is.

Plaats reactie