Daniël's relatie topic

Discussieer hier met PSV-supporters over actuele en/of maatschappelijke zaken.
Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 814 times
Been thanked: 612 times

Bericht door Sensation » 20 okt 2018, 13:35

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

J.B. schreef:Ik heb z`n ip adres al. Nu nog even wachtwoordje kraken.
Het begin van een relatie ? Of hoe moet ik dat zien in verhouding tot dit topic? :p
#SzoboszlaiForBallonD'Or

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1949 times
Been thanked: 1072 times

Bericht door J.B. » 20 okt 2018, 13:43

Sensation schreef:
Het begin van een relatie ? Of hoe moet ik dat zien in verhouding tot dit topic? :p
Die is er eigenlijk niet. Tenzij hij een topless dating site aan het opzetten is.
Only in it for the money

Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1149 times
Been thanked: 1829 times

Bericht door Maikel_91 » 20 okt 2018, 14:13

J.B. schreef:
Sensation schreef:
Die is er eigenlijk niet. Tenzij hij een topless dating site aan het opzetten is.
Wil je Juancho zo graag topless zien dan? :D

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 20 okt 2018, 18:16

Maikel_91 schreef:
J.B. schreef:
Sensation schreef: Het begin van een relatie ? Of hoe moet ik dat zien in verhouding tot dit topic? :p
Ik wil ook een topless date :D
Only in it for the money

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 886 times
Been thanked: 1171 times

Bericht door ruuddevil » 20 okt 2018, 20:36

J.B. schreef:
Maikel_91 schreef:
J.B. schreef: Die is er eigenlijk niet. Tenzij hij een topless dating site aan het opzetten is.
Ik wil ook een topless date :D
Misschien is Adam zoekt Eva iets voor je? Zie het al voor me, J.B. samen met Dewi.

Juancho
Legende
Has thanked: 401 times
Been thanked: 649 times

Bericht door Juancho » 20 okt 2018, 20:45

En als dat bevalt is de stap naar Temptation Island en vervolgens Ex on the beach ook niet meer zo groot! 8)

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 20 okt 2018, 20:46

Juancho schreef:En als dat bevalt is de stap naar Temptation Island en vervolgens Ex on the beach ook niet meer zo groot! 8)
Nadat ie al deze heeft gehad kan ie aansluiten bij Love Island :lol:

Genoeg dates voor J.B

Juancho
Legende
Has thanked: 401 times
Been thanked: 649 times

Bericht door Juancho » 20 okt 2018, 20:47

Om uiteindelijk uit te komen bij zijn laatste bestemming: het programma "Goedele On Top"!

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 20 okt 2018, 20:52

Of als niks van dit alles gewerkt heeft bij 'Ik heb het nog nooit gedaan'.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 20 okt 2018, 22:30

Vond die Inge de Bruin bij die vips editie er goed uitzien zeg. Die Dewi is trouwens ook niet verkeerd.
Only in it for the money

Ykhim
Vedette
Has thanked: 995 times
Been thanked: 1124 times

Bericht door Ykhim » 20 okt 2018, 22:59

Maikel_91 schreef:Of als niks van dit alles gewerkt heeft bij 'Ik heb het nog nooit gedaan'.
En als je helemaal wanhopig bent geworden, dan kun je nog best meedoen aan Boer Zoekt Vrouw. Het is tegenwoordig goed vertoeven in het Philips Stadion, dus dat zal verder geen probleem zijn.
#WelkomThuisGini

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 20 okt 2018, 23:02

Ykhim schreef:
Maikel_91 schreef:Of als niks van dit alles gewerkt heeft bij 'Ik heb het nog nooit gedaan'.
En als je helemaal wanhopig bent geworden, dan kun je nog best meedoen aan Boer Zoekt Vrouw. Het is tegenwoordig goed vertoeven in het Philips Stadion, dus dat zal verder geen probleem zijn.
Of First Dates :lol:
Dat is helemaal ongemakkelijk altijd.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 66 times
Been thanked: 851 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 21 okt 2018, 08:42

Maikel_91 schreef:
Ykhim schreef:
Of First Dates :lol:
Dat is helemaal ongemakkelijk altijd.
Bij die andere dates op de achtergrond vraag ik me altijd af of dat acteurs zijn, of dates die te saai zijn om opgenomen te worden :D

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 10:59

Josef Dettelbacher schreef: Dat is helemaal ongemakkelijk altijd.
Bij die andere dates op de achtergrond vraag ik me altijd af of dat acteurs zijn, of dates die te saai zijn om opgenomen te worden :D[/quote]

Dat zijn mensen die zich hebben opgegeven om daar gewoon wat te gaan eten, soort figuranten.
Ze moeten het 'restaurant' toch gevuld hebben haha.
Sommige dates die ze uitzenden zijn al zo saai en ongemakkelijk dat ik me afvraag of het überhaupt erger zou kunnen :lol:

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 21 okt 2018, 11:53

Ah ja. Daten is over het algemeen nogal een jungle. Toen ik nog vrijgezel was heb ik dat een lange tijd gedaan. Alles wel meegemaakt, van one night stands (altijd leuk) tot types die je na een lunch met een klotesmoes (m`n parkeergeld moet in m`n auto en dan niet meer terugkomen) laten zitten met de rekening.

Andersom heb ik ook wel eens een dame laten zitten in Den Bosch. Had een date gepland, maar had de avond ervoor nogal veel gedronken met een mega kater als gevolg. Werd veel te laat wakker natuurlijk. Had geen zin om af te bellen. Die dag is de telefoon heel veel gegaan. Ik nam natuurlijk niet op (echt slecht) en had daarna een voicemail die niet zo heel vriendelijk was. Dat ik beter van een brug af kon springen.

Ook hele saaie types gehad. Een accountantvrouwtje dat werkelijk anderhalf uur lang niets zei maar wel een vervolgdate wilde.

Ben blij dat ik dat gehad heb eigenlijk.. Als ik er over nadenk is er eigenlijk nooit een serieuze relatie uit voorgekomen. Hoe zit dat bij de rest hier qua ervaringen met daten?
Only in it for the money

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 14:05

Ooit met iemand gedate die op de 2e date even vertelde dat ze borderline had. Ik dacht toen: Hoe erg kan borderline nou zijn.
Toch best wel heel erg bleek, wat een drama was dat zeg. Ze had zelf ook 't idee dat ze een kind moest krijgen om te 'genezen'. Toen ik liet merken dat ik 't daar niet mee eens was en ik 3 dates iets te vroeg vond om zulke dingen te bespreken werd ik heel rap ingeruild voor een andere jongen van wie ze een kind wilde :lol:

Laatste zocht ze weer contact want ze miste me zo. Maar was er heel rap vanaf.

Dit is wel een van de extremere verhalen, maar kan zo een pagina voltypen met bijzondere ervaringen met vrouwen hoor :D

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 886 times
Been thanked: 1171 times

Bericht door ruuddevil » 21 okt 2018, 14:16

Dat is best bijzonder, dat ze je miste na 3 dates. Heb je wel indruk gemaakt.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 21 okt 2018, 14:24

Borderliners, nooit aan beginnen.
Only in it for the money

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 14:29

J.B. schreef:Borderliners, nooit aan beginnen.
Ja die les heb ik op de harde manier geleerd. Vrouwen zonder dit soort issues zijn al lastig zat. Maar dit spande echt de kroon.

Ik sprak toen later nog eens een vriendin van haar. Toen kwamen opeens heel wat leugens naar boven en wat aparte verhalen.

Nu achteraf kan ik er wel om lachen. 't is ook altijd wat met vrouwen.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 21 okt 2018, 14:34

Borderliners zijn er goed in om je constant een spiegel te moeten voorhouden. Dat heb ik gemerkt (namelijk ook via een korte maar hevige relatie). Je moest op eieren lopen bij haar. Stemming kon ineens totaal zonder enige reden omslaan. Mevrouw was ook in staat midden in de nacht d`r biezen te pakken en de straat op te gaan waarna ze me besloot te bellen (leuk als je de volgende dag moet werken en het is 3 uur s nachts) dat ze verdwaald was en of ik haar kon oppikken. Ik met m`n stomme kop dat nog gedaan ook, was ze nergens meer te bekennen.

Na drie weken besloot ze maar bij me in te trekken. Was ik in eerste instantie wel voor, wantja, ze was een lekker ding en de sex was grandioos.

Uiteindelijk werd het toch wat benauwend allemaal, en ze hield me in alles in de gaten. Dacht dat ik vreemdging. Speelde toen ook in een band, dus ze ging altijd mee. Repetities, optredens, tot frustratie van alles en iedereen..

Heb het vier keer met d`r uitgemaakt, ze ging maar niet weg bij me. UIteindelijk de politie moeten bellen om d`r onder begeleiding het huis uit te krijgen. Nooit meer iets van vernomen.

Goddank..
Only in it for the money

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 14:39

J.B. schreef:Borderliners zijn er goed in om je constant een spiegel te moeten voorhouden. Dat heb ik gemerkt (namelijk ook via een korte maar hevige relatie). Je moest op eieren lopen bij haar. Stemming kon ineens totaal zonder enige reden omslaan. Mevrouw was ook in staat midden in de nacht d`r biezen te pakken en de straat op te gaan waarna ze me besloot te bellen (leuk als je de volgende dag moet werken en het is 3 uur s nachts) dat ze verdwaald was en of ik haar kon oppikken. Ik met m`n stomme kop dat nog gedaan ook, was ze nergens meer te bekennen.

Heb het vier keer met d`r uitgemaakt, ze ging maar niet weg bij me. UIteindelijk de politie moeten bellen om d`r onder begeleiding het huis uit te krijgen. Nooit meer iets van vernomen.

Goddank..
Ja van die rare acties hebben ze. En opeens boos. Ik moest constant verhalen aanhoren over hoe ze ruzie had met alles en iedereen. Hoe ze soms niet meer wilde leven enzo. Was ook oprecht bezorgd dan dus probeerde te helpen. Ze zou ook opgenomen worden zodat ze directe hulp kreeg enzo.
Opeens zegt ze doodleuk: Nee ga niet meer in opname ik kan 't wel zelf.

Dat en 't feit dat ze 't bed deelde met een andere gozer was voor mij reden genoeg om m'n handen er volledig van af te trekken.

Toen ze laatst dus weer contact zocht zei ze ook serieus: Je mag me niet kwalijk nemen wat ik toen allemaal heb gedaan en gezegd. :lol:

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 21 okt 2018, 14:49

Wees blij dat je er vanaf bent. Sommigen trouwen daarmee, ik ken voorbeelden. Die gasten komen nergens meer anders wordt vrouwtje boos.
Only in it for the money

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 14:51

J.B. schreef:Wees blij dat je er vanaf bent. Sommigen trouwen daarmee, ik ken voorbeelden. Die gasten komen nergens meer anders wordt vrouwtje boos.
Ja ben ik ook echt. Eigenlijk 't moment dat ik er vanaf was voelde als een opluchting. Want ik was non stop bezig met haar gedoe voor d'r oplossen en aanhoren hoe ze niet uit bed kon komen want d'r leven was zo kut en weet ik wat nog meer.
Vreselijk.

Sommige vrouwen zuigen echt 't leven uit je.

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 266 times

Bericht door Joenepsv » 21 okt 2018, 15:12

Sommige vrouwen zuigen er ook wel meer uit :D

tijn0

Bericht door tijn0 » 21 okt 2018, 16:25

Jullie weten dat ze dat niet doen uit luxe of voor de lol? Nou ja, dat zuigen misschien - hopelijk - wel, maar ik doel op de stukjes daarvoor.

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 16:57

tijn0 schreef:Jullie weten dat ze dat niet doen uit luxe of voor de lol? Nou ja, dat zuigen misschien - hopelijk - wel, maar ik doel op de stukjes daarvoor.
Dat weet ik, daarom probeerde ik ook te blijven helpen. Alleen als iemand alle hulp aangereikt krijgt door middel van spoed opvang voor mentale problemen. En ze zegt na een tijdje: Nee ga ik toch maar niet doen want ik ga liever op pad met iemand.
Dan ben je gewoon dom bezig. Toen hield het ook wel op voor mij qua helpen.

Daarbij is er eigenlijk gewoon niet te leven met iemand die leidt aan borderline. Dat is niet gemeen of lullig om te zeggen, maar gewoon een feit. Die zijn mentaal zo impulsief en in de war zo nu en dan dat het gewoon haast onmogelijk is om ermee om te gaan.

Plaats reactie