Daniël's relatie topic

Discussieer hier met PSV-supporters over actuele en/of maatschappelijke zaken.
Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1153 times
Been thanked: 1838 times

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 16:57

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

tijn0 schreef:Jullie weten dat ze dat niet doen uit luxe of voor de lol? Nou ja, dat zuigen misschien - hopelijk - wel, maar ik doel op de stukjes daarvoor.
Dat weet ik, daarom probeerde ik ook te blijven helpen. Alleen als iemand alle hulp aangereikt krijgt door middel van spoed opvang voor mentale problemen. En ze zegt na een tijdje: Nee ga ik toch maar niet doen want ik ga liever op pad met iemand.
Dan ben je gewoon dom bezig. Toen hield het ook wel op voor mij qua helpen.

Daarbij is er eigenlijk gewoon niet te leven met iemand die leidt aan borderline. Dat is niet gemeen of lullig om te zeggen, maar gewoon een feit. Die zijn mentaal zo impulsief en in de war zo nu en dan dat het gewoon haast onmogelijk is om ermee om te gaan.

tijn0

Bericht door tijn0 » 21 okt 2018, 18:33

Dat is denk ik in veel gevallen inderdaad zo, geen ervaring mee. Maar soms wel goed om te beseffen dat zo iemand er meer last van heeft dan jij.

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 18:56

tijn0 schreef:Dat is denk ik in veel gevallen inderdaad zo, geen ervaring mee. Maar soms wel goed om te beseffen dat zo iemand er meer last van heeft dan jij.
Hm ja borderline is daar misschien wat anders mee. Mensen met borderline zijn namelijk enorm sterk in mensen manipuleren en dingen naar hun hand zetten door middel van de juiste leugens. Ze zorgen ervoor dat ze elke discussie zo draaien dat uiteindelijk alles jouw schuld is. Zijn niet in staat om het vanaf een andere kant te bekijken

Heb me toen een beetje erin verdiept en schrok best wel ervan.

Maar genoeg over psychische aandoeningen, anders kunnen we beter een topic beginnen daarover :D

Tijd voor sappige verhalen, kom maar door met die date verhalen mannen!

tijn0

Bericht door tijn0 » 21 okt 2018, 19:00

Helaas heb ik wat dat betreft niets boeiends te melden. Al sinds jaar en dag vast aan dezelfde. Alle gesprekken die ik bij wijze van hobby met wildvreemde vrouwen voer, eindigen met een minachtende blik van haar kant en een deuk in mijn ego.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 479 times
Been thanked: 920 times

Bericht door deninho32 » 21 okt 2018, 20:28

Je moet ook niet meteen je lul laten zien...
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

tijn0

Bericht door tijn0 » 21 okt 2018, 20:39

Klopt, sinds die metoo discussie is alles anders.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1991 times
Been thanked: 1084 times

Bericht door J.B. » 21 okt 2018, 22:09

deninho32 schreef:Je moet ook niet meteen je lul laten zien...
:lol:
Only in it for the money

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 66 times
Been thanked: 888 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 21 okt 2018, 22:40

Zoals misschien bij een aantal bekend, heb ik een tijdje in Japan gewoond. Om nog enigzins mijn ware identiteit te verhullen, ga ik niet specifiek in op plaatsen.

Ik ben daar qua aandacht nooit te kort gekomen, en hoewel ik nooit de mooiste dames van de avond opdeed, zaten er toch n paar leuke tussen. Ook hele gekke, zoals een vrouw die twee keer mijn leeftijd was. Met haar meegegaan, want op mijn studentenkamertje ging dat vrij lastig met nachtportier enzo. Leuke nacht beleefd, en na weinig geslapen te hebben even onder de douche gesprongen. Kwam ze opeens in paniek de badkamer ingestormd: ik moest meteen weg, want haar man had net beneden bij het appartementencomplex zn auto geparkeerd. Bleek een dag eerder van n business trip terug te zijn gekomen. Ik moest echt meteen weg van dr, dus toen stond ik in mn blote snikkel op de galerij en gooide ze mijn kleren naar buiten nadat ik nog eens op de deur bonste. Toen ik me in het halletje bij de lift stond aan te kleden, kwam hij net uit de lift gestapt. Keek me aan alsof ie water zag branden.

Naderhand vroeg ik dr nog per sms of ze dat normaal vond: mij niet vertellen dat ze n man had, en vervolgens mij zo buitenschoppen zonder ook maar n excuusje erna. Toen zei ze dat het mijn schuld was en dat zij dit normaal gesproken nooit doet. Ik mocht haar ook nooit meer contacten..

Toen werd ik pas echt boos, heb ik wat pikante foto's van die avond (ik onherkenbaar) uitgeprint, in een envelopje gedaan, en bij die beste man in de bus gestopt.. Paar maanden later zag ik haar zitten met een andere man, dus volgens mij had het wel effect.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 21 okt 2018, 22:48

Ik heb trouwens ook een keer moeten kotsen. We hadden al n tijdje geflirt, en we wisten dat we die zaterdagnacht samen gingen doorbrengen op n hotelkamer. Heel lief had ze echt n hele picknickmand aan eten en drinken meegenomen. Een van de dingen was echter Lays Cheese Onion. Toen het er wat heftiger aan toe ging, en ze een paar keer vol in mn gezicht zuchtte, trok ik het niet meer en heb ik een kussensloop voor goed geruineerd. Date afgeblazen, daarna nooit meer gezien of gesproken.

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 21 okt 2018, 22:49

Josef Dettelbacher schreef:Zoals misschien bij een aantal bekend, heb ik een tijdje in Japan gewoond. Om nog enigzins mijn ware identiteit te verhullen, ga ik niet specifiek in op plaatsen.

Ik ben daar qua aandacht nooit te kort gekomen, en hoewel ik nooit de mooiste dames van de avond opdeed, zaten er toch n paar leuke tussen. Ook hele gekke, zoals een vrouw die twee keer mijn leeftijd was. Met haar meegegaan, want op mijn studentenkamertje ging dat vrij lastig met nachtportier enzo. Leuke nacht beleefd, en na weinig geslapen te hebben even onder de douche gesprongen. Kwam ze opeens in paniek de badkamer ingestormd: ik moest meteen weg, want haar man had net beneden bij het appartementencomplex zn auto geparkeerd. Bleek een dag eerder van n business trip terug te zijn gekomen. Ik moest echt meteen weg van dr, dus toen stond ik in mn blote snikkel op de galerij en gooide ze mijn kleren naar buiten nadat ik nog eens op de deur bonste. Toen ik me in het halletje bij de lift stond aan te kleden, kwam hij net uit de lift gestapt. Keek me aan alsof ie water zag branden.

Naderhand vroeg ik dr nog per sms of ze dat normaal vond: mij niet vertellen dat ze n man had, en vervolgens mij zo buitenschoppen zonder ook maar n excuusje erna. Toen zei ze dat het mijn schuld was en dat zij dit normaal gesproken nooit doet. Ik mocht haar ook nooit meer contacten..

Toen werd ik pas echt boos, heb ik wat pikante foto's van die avond (ik onherkenbaar) uitgeprint, in een envelopje gedaan, en bij die beste man in de bus gestopt.. Paar maanden later zag ik haar zitten met een andere man, dus volgens mij had het wel effect.
:lol: :lol: Prachtig verhaal. Nog even gezwaaid toen je d'r zag?

Je bent als Westerse man sowieso heel snel gewild in Aziatische landen ofniet?
Vrienden van mij hebben een half jaar in Hongkong gewoond en hun leidinggevende was verliefd geworden op een van die twee jongens en zat hem echt maandenlang via whatsapp te stalken.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 21 okt 2018, 23:03

Maikel_91 schreef:
Josef Dettelbacher schreef:Zoals misschien bij een aantal bekend, heb ik een tijdje in Japan gewoond. Om nog enigzins mijn ware identiteit te verhullen, ga ik niet specifiek in op plaatsen.

:lol: :lol: Prachtig verhaal. Nog even gezwaaid toen je d'r zag?

Je bent als Westerse man sowieso heel snel gewild in Aziatische landen ofniet?
Vrienden van mij hebben een half jaar in Hongkong gewoond en hun leidinggevende was verliefd geworden op een van die twee jongens en zat hem echt maandenlang via whatsapp te stalken.
Ik heb nog genoeg gekke verhalen om te delen, die bewaar ik voor n andere keer :D

nou, ik moet het beeld nuanceren. Er zijn genoeg vrouwen die er niks van moeten hebben, en er zijn erbij die er wél wat van moeten hebben, maar vooral op de mooiboys vallen. Er zijn zat westerse jongens daar die helemaal niks klaar spelen. Van die wereldvreemde types die sociaal gehandicapt zijn en nog geen drie zinnen spreken op n avond. Daar zitten ze ook in Azië niet op te wachten.

Andersom gezegd: als gemiddeld/doorsnee type jongen kun je n eind komen, maar je moet wel met vrouwen om kunnen gaan.

tijn0

Bericht door tijn0 » 22 okt 2018, 06:42

Laat dan maar...

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 22 okt 2018, 10:18

Japanese vrouwtjes scoren. Goed bezig zou ik zeggen :D
Only in it for the money

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1069 times
Been thanked: 823 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 22 okt 2018, 11:01

Josef Dettelbacher schreef:Toen werd ik pas echt boos, heb ik wat pikante foto's van die avond (ik onherkenbaar) uitgeprint, in een envelopje gedaan, en bij die beste man in de bus gestopt.. Paar maanden later zag ik haar zitten met een andere man, dus volgens mij had het wel effect.
Jouw gekrenkte ego was jou dus wel haar huwelijk waard. Wraakzuchtig!

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 22 okt 2018, 13:13

ziege maar ook zagge schreef:
Josef Dettelbacher schreef:Toen werd ik pas echt boos, heb ik wat pikante foto's van die avond (ik onherkenbaar) uitgeprint, in een envelopje gedaan, en bij die beste man in de bus gestopt.. Paar maanden later zag ik haar zitten met een andere man, dus volgens mij had het wel effect.
Jouw gekrenkte ego was jou dus wel haar huwelijk waard. Wraakzuchtig!
Ik heb weinig morele bezwaren tegen een gezellige avond, maar ik werk sowieso niet graag mee aan vreemdgaan. Als ik het had geweten dat ze getrouwd was, dan was ik uberhaupt niet meegegaan :)

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 22 okt 2018, 13:32

Bij een vrouw van twee keer je eigen leeftijd is dat m.i. toch echt nogal een realistisch scenario... Ik vind dat ze hier mogelijk nogal zwaar gestraft is voor haar foutieve aanname dat jij wel doorhad hoe het zat. Vreemdgaan is nl. misschien moreel verwerpelijk maar tegelijkertijd ook de normaalste zaak van de wereld, in Japan is discretie daarbij misschien nog wel belangrijker dan op welke andere plaats dan ook (kan ik me zo voorstellen). Japanse huwelijken zijn trouwens relatief vaak seksloos: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf9be53d/

Als ik jou was had ik gewoon een weekje 'Day Tripper' oid op m'n playlist gezet :wink:

Maar idd, ze had het hoe dan ook ff kunnen en moeten melden.

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 22 okt 2018, 15:05

Als je zo stoer bent om vreemd te gaan moet je ook stoer zijn en de consequenties ervaren.

Karma is a bitch.

Prima gehandeld om die man te informeren. Waarschijnlijk was het niet de 1e keer dat ze vreemd ging. En nu kan ze in ieder geval geen gebruik meer maken van haar man die waarschijnlijk hard werkt om zichzelf en haar te onderhouden.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 22 okt 2018, 15:14

ziege maar ook zagge schreef:Bij een vrouw van twee keer je eigen leeftijd is dat m.i. toch echt nogal een realistisch scenario... Ik vind dat ze hier mogelijk nogal zwaar gestraft is voor haar foutieve aanname dat jij wel doorhad hoe het zat. Vreemdgaan is nl. misschien moreel verwerpelijk maar tegelijkertijd ook de normaalste zaak van de wereld, in Japan is discretie daarbij misschien nog wel belangrijker dan op welke andere plaats dan ook (kan ik me zo voorstellen). Japanse huwelijken zijn trouwens relatief vaak seksloos: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf9be53d/

Als ik jou was had ik gewoon een weekje 'Day Tripper' oid op m'n playlist gezet :wink:

Maar idd, ze had het hoe dan ook ff kunnen en moeten melden.
Toegegeven, ik was 20 en kon me niet zo goed verplaatsen in gevolgen als dat ik dat nu zou kunnen. Zou t nu niet meer zo doen. Evenwel stond ik naakt buiten en moest ik het maar uitzoeken. Hopelijk heeft t haar wel wat menselijkheid bijgebracht.

Klopt wat je zegt. Ik kende relatief veel buitenlandse mannen die er buiten de deur wat op na hielden, omdat ze thuis alleen nog maar vader en moedertje speelden. Heel bizar contrast, van alles is mogelijk tot slechts een kusje, op je verjaardag.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 22 okt 2018, 16:10

Nouja, als je wat langer bij elkaar bent dan wordt de passie wat minder. Ook omdat je in een sleur terecht komt. Zeker als er ook nog kinderen bij komen kijken.
Only in it for the money

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 818 times
Been thanked: 615 times

Bericht door Sensation » 22 okt 2018, 18:25

J.B. schreef:Nouja, als je wat langer bij elkaar bent dan wordt de passie wat minder. Ook omdat je in een sleur terecht komt. Zeker als er ook nog kinderen bij komen kijken.
Wie laat dan ook z’n kinderen kijken bij de seks :?
#SzoboszlaiForBallonD'Or

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 22 okt 2018, 22:09

Josef Dettelbacher schreef:Zou t nu niet meer zo doen. Evenwel stond ik naakt buiten en moest ik het maar uitzoeken. Hopelijk heeft t haar wel wat menselijkheid bijgebracht.
Ze leek als ik het zo hoor idd wel bijzonder weinig empathie met jouw lot te hebben gehad.
Ik stelde me zo voor dat ze intussen wellicht al flink met d'r vent in de shit zat en jouw woede het laatste was wat ze kon gebruiken.
Het was vast ook wel een typetje :wink:

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 22 okt 2018, 23:50

Sensation schreef:
J.B. schreef:Nouja, als je wat langer bij elkaar bent dan wordt de passie wat minder. Ook omdat je in een sleur terecht komt. Zeker als er ook nog kinderen bij komen kijken.
Wie laat dan ook z’n kinderen kijken bij de seks :?
Geweldig :lol:
Only in it for the money

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2127 times
Been thanked: 796 times

Bericht door Ren Höek » 23 okt 2018, 08:32

Heb je zelf kinderen of gok je hier maar wat?
De passie wordt inderdaad wat minder, maar dat is normaal. Maar waarom je in een sleur terecht zou moeten komen is mij een raadsel, dat is wel heel negatief gedacht.
Een goede relatie betekent dat je er samen aan blijft werken, het gaat niet vanzelf. Helemaal in het geval van kinderen, aangezien dat nogal wat inhoudt. Maar als je er samen moeite voor blijft doen hoeft het echt niet zo ingewikkeld te zijn en is een sleur makkelijk te vermijden. Communicatie is 'key'.

tijn0

Bericht door tijn0 » 23 okt 2018, 09:13

Men bekijkt het ook nogal eens vanuit diens eigen perspectief. Zelf kan ik zeggen dat een kleintje niet geweldig is voor je libido, want ik ben 's avonds vaak moe. Dat we dan nog maar 6 in plaats van 7 keer per week wilde seks hebben, ervaar ik dan niet als vervelend, want ik wil zelf al niet.

Daarentegen ken ik geen groter geluk dan een gezellig momentje met het gezin. Nou ja, 29 april 2007 was nog mooier.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 23 okt 2018, 10:22

@Ren. Nee, maar ik heb wel een lange relatie (7 jaar nu). Ik vind het nu fijner om lekker te knuffelen en tegen elkaar aan te liggen. Qua sex zijn we geen konijnen meer in ieder geval. Dat was toch vooral de eerste paar jaar zo.
Only in it for the money

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2127 times
Been thanked: 796 times

Bericht door Ren Höek » 23 okt 2018, 11:36

Hahaha, dat wordt er niet beter op zodra/als er kinderen komen :smile: :cry:
Maar dat de kwantiteit afneemt is normaal, daarentegen zou de kwaliteit toe moeten nemen. Dat bedoel ik met het tegengaan van een sleur, dat vind ik te negatief en dat is relatief eenvoudig te voorkomen.
tijn0 schreef:Dat we dan nog maar 6 in plaats van 7 keer per week wilde seks hebben, ervaar ik dan niet als vervelend, want ik wil zelf al niet.
:lol: :sleep: :pul:

Plaats reactie