Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 80 times
Been thanked: 177 times

Mark van Bommel

Bericht door Joenepsv » 03 aug 2019, 23:39

Ben er wel klaar mee. Ik ben eigenlijk één van de laatsten die roept om het hoofd van de trainer maar ik heb nog nooit zo'n minkukel als trainer van Psv gezien. Hij heeft werkelijk geen idee waar hij mee bezig is en heeft nog minder idee hoe hij dit elftal aan de praat kan krijgen. We zijn nu vier wedstrijden verder en er klopt helemaal niks van zijn selectiebeleid, zijn opstellingen en zijn wisselbeleid. Fout één vanavond is het niet selecteren van Piroe. Hoezo niet? Is dat weer zo'n achterlijk statement van Bommel ofzo? Hij is na Malen de enige echte centrumspits die wat kan bewerkstelligen in de eredivisie en hij doet het prima bij Jong Psv en op de trainingen. Lekker motiverend voor hem. Fout twee is zijn opstelling. Nu staat ineens Pereiro weer in de basis en Sainsbury die hij nu meer dan een jaar links laat liggen ook. De spelers weten ook niet meer waar ze aan toe zijn. Het ergste is dat hij na een kwartier al Bergwijn en Pereiro van positie laat wisselen. Fout drie vind ik de wissel Boscagli/Guti. Dan heb je nog één wissel en dan zet je het halve elftal om met niks al resultaat. Vooropgesteld vind ik dat Boscagli vanaf het begin had moeten spelen. Maar als je minder dan tien minuten te spelen hebt en gelijk staat tegen een heeeeeel matig Twente doe je een extra aanvaller ofzo. Belachelijke wissel.

Bommel heeft wat mij betreft aangetoond nog niet klaar te zijn voor een topclub of laat staan een club. Ik vind hem oprecht een hele matige trainer. Hij heeft wel de babbels en de uitstraling van een toptrainer maar dat is allemaal schone schijn. Hij is een tactisch onbenul die geen idee heeft wat hij met dit elftal aan moet. Dit wordt nog een heel lang seizoen.

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 195 times
Been thanked: 1093 times

Bericht door ShovingNE2 » 03 aug 2019, 23:39

LucNilis87 schreef:

Maarja... Gerbrands en De Jong gaan hem voorlopig absoluut niet ontslaan dus dit zal wel een verloren seizoen worden.
Dit inderdaad. Als hij gewoon alles uitlegt en niet zijn best doet om met zoveel mogelijk woorden zo min mogelijk te zeggen en er omheen te lullen zou ik er nog minder moeite mee hebben.

PCGC
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 76 times
Been thanked: 136 times

Bericht door PCGC » 03 aug 2019, 23:40

Joenepsv schreef:
03 aug 2019, 23:39
Ben er wel klaar mee. Ik ben eigenlijk één van de laatsten die roept om het hoofd van de trainer maar ik heb nog nooit zo'n minkukel als trainer van Psv gezien. Hij heeft werkelijk geen idee waar hij mee bezig is en heeft nog minder idee hoe hij dit elftal aan de praat kan krijgen. We zijn nu vier wedstrijden verder en er klopt helemaal niks van zijn selectiebeleid, zijn opstellingen en zijn wisselbeleid. Fout één vanavond is het niet selecteren van Piroe. Hoezo niet? Is dat weer zo'n achterlijk statement van Bommel ofzo? Hij is na Malen de enige echte centrumspits die wat kan bewerkstelligen in de eredivisie en hij doet het prima bij Jong Psv en op de trainingen. Lekker motiverend voor hem. Fout twee is zijn opstelling. Nu staat ineens Pereiro weer in de basis en Sainsbury die hij nu meer dan een jaar links laat liggen ook. De spelers weten ook niet meer waar ze aan toe zijn. Het ergste is dat hij na een kwartier al Bergwijn en Pereiro van positie laat wisselen. Fout drie vind ik de wissel Boscagli/Guti. Dan heb je nog één wissel en dan zet je het halve elftal om met niks al resultaat. Vooropgesteld vind ik dat Boscagli vanaf het begin had moeten spelen. Maar als je minder dan tien minuten te spelen hebt en gelijk staat tegen een heeeeeel matig Twente doe je een extra aanvaller ofzo. Belachelijke wissel.

Bommel heeft wat mij betreft aangetoond nog niet klaar te zijn voor een topclub of laat staan een club. Ik vind hem oprecht een hele matige trainer. Hij heeft wel de babbels en de uitstraling van een toptrainer maar dat is allemaal schone schijn. Hij is een tactisch onbenul die geen idee heeft wat hij met dit elftal aan moet. Dit wordt nog een heel lang seizoen.
Amen.
Ook met Unnerstall en Baumgartl gaat het dalijk beter.

Juancho
Legende
Has thanked: 231 times
Been thanked: 522 times

Bericht door Juancho » 03 aug 2019, 23:41

Lekker Mark! 🍺

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 03 aug 2019, 23:41

Gaan we dit weer krijgen... :mrgreen:
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

LucNilis87
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 38 times
Been thanked: 13 times

Bericht door LucNilis87 » 03 aug 2019, 23:42

En toch doet het pijn, want Van Bommel is als speler wel een absolute PSV-held.

StratumZuid
Nationale topspeler
Has thanked: 1339 times
Been thanked: 452 times

Bericht door StratumZuid » 03 aug 2019, 23:43

Hoeft niet, we hebben ooit zelfs iemand ten onrechte buiten gewerkt als supporters, Fredje. Hij was dan wel een clown op het oog met een spraakgebrek, maar maakte spelers echt beter en had gewoon een duidelijke visie. Mooi dat ie zijn visie nu weer bij zijn roots probeert toe te passen. Het ga hem goed wat mij betreft. Aardig ploegje wel hoor dat Twente, linkerrijtje let maar op. Dat technisch directeurtje heeft kwaliteiten, heeft ie al meerdere keren bewezen.
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 307 times
Been thanked: 399 times

Bericht door Ykhim » 03 aug 2019, 23:47

Hahaha, Fred Rutten was de meest bedroevende PSV-trainer van dit decennium. En we hebben ook Stevens gehad. Met Fred voetbalden we vaak leuk, maar zodra de druk erop kwam, gingen we eraf. Keer op keer op keer op keer. Vooral in uitwedstrijden bij RKC, Roda en Twente. In nog geen 100 jaar zou ik weer zo'n trainer willen zien.

Van Bommel begint inmiddels ook een bedroevend track-record op te bouwen als het om uitwedstrijden gaat. Het valt niet mee, al letterlijk sinds het begin niet. Maar nu blijven ook de zeges buitenshuis uit. Tja...
Shirtsponsor 26 maart-30 april: J.B.

"FAKE NEWS!"

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 30 times
Been thanked: 456 times

Bericht door Josef Dettelbacher » 03 aug 2019, 23:51

Ik zie v Bommel volgende keer bij n gelijkspel voor de camera nog uitleggen dat gelijkspelen moeilijker is dan winnen.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 893 times
Been thanked: 706 times

Bericht door J.B. » 03 aug 2019, 23:52

Ykhim schreef:
03 aug 2019, 23:47
Hahaha, Fred Rutten was de meest bedroevende PSV-trainer van dit decennium
Met stip dus echt wel Huub Stevens. Prove me wrong :mrgreen:
Circle of fifths

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 03 aug 2019, 23:53

Wat alleen al in een ruime week zoal misging:

1) Pereiro afgeketst
2) Supercup verloren
3) Lammers zwaar geblesseerd
4) Uitgeschakeld in CL
5) Eerste competitiewedstrijd gelijk

En hiermee alleen de hoofdpunten benoemd.

Tel daar vorig seizoen bij op en alles valt verkeerd...
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 aug 2019, 23:54

J.B. schreef:
03 aug 2019, 23:52
Huub kreeg geen 3 of 4 seizoenen de kans om aan te modderen. Wie weet had hij in diezelfde periode wél een landstitel gepakt. Jouw beurt :mrgreen:

"FAKE NEWS!"

Brael
Nationale topspeler
Has thanked: 87 times
Been thanked: 163 times

Bericht door Brael » 03 aug 2019, 23:55

Jwoeloe schreef:
03 aug 2019, 23:28
Vraag van Fox: Creëren jullie genoeg kansen?
Mark: Ja, we creëren in ieder geval genoeg mogelijkheden tot kansen en Twente nauwelijks.

Dan haak ik af hoor. Sinds wanneer heeft het zelf creëren van kansen te maken met hoeveel je tegenstander creëert. En mogelijkheden tot kansen zijn nog geen kansen. Ik heb vandaag nauwelijks kansen gezien. Een paar schoten van buiten de 16 en die bal in het begin van de wedstrijd waar Malen net niet bij de rebound kan.

Dan haalt hij later nog aan dat het zo goed ging dat Twente het niet meer kon belopen laat in de tweede helft. Wat hij even vergeet is dat meer dan de helft van de spelers aan hun zijde nog geen hele 90 minuten heeft gemaakt in de voorbereiding. Het is toch niet zo moeilijk om voor de camera te zeggen dat er nog werk aan de winkel is en dat het gewoon niet PSV waardig was?
Laat ik vooropstellen dat ik het vandaag ook dramatisch vond, maar het is natuurlijk wel relevant om aan te geven hoeveel kansen je zelf creëert en hoeveel je tegenstander er creëert. Je kunt er zelf 10 creëren, maar achterin open huis houden waardoor de tegenstander er 20 creëert, of je kunt vanuit een gesloten organisatie 5 kansen bij elkaar spelen, en je tegenstander maar 1 kansje toestaan. Dat laatste is meer de Van Bommel manier. Helaas was het aantal kansen dat PSV vandaag creëerde gewoon te laag, was de afronding niet efficiënt en ging die ene halve kans die Twente kreeg, opnieuw direct erin.

StratumZuid
Nationale topspeler

Bericht door StratumZuid » 03 aug 2019, 23:56

Echt niet hoor wat mij betreft moest hij het niet doen met Derijck? Heeft Gini afgeleerd alleen maar te lopen met de bal. Was dramatisch toen die hier kwam. Kijk waar hij nu speelt. Het was niet mijn favoriete trainer zeker niet, niet genoeg personality en geen echte winnaarsmentaliteit. Altijd nog meer coach dan van Bommel, dat is gewoon geen trainer. En hem gaan we lekker laten zitten en toekijken?

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 03 aug 2019, 23:56

Ondanks Fred wonnen we met 10-0 van Feyenoord. Die vond het bij 2-0 al welletjes en remde zijn spelers zelfs af.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 03 aug 2019, 23:56

Ykhim schreef:
03 aug 2019, 23:54
J.B. schreef:
03 aug 2019, 23:52
Huub kreeg geen 3 of 4 seizoenen de kans om aan te modderen. Wie weet had hij in diezelfde periode wél een landstitel gepakt. Jouw beurt :mrgreen:
10-0 tegen rotjeknor onder wie ook alweer? :mrgreen:
Circle of fifths

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 03 aug 2019, 23:58

J.B. schreef:
03 aug 2019, 23:56
10-0 tegen rotjeknor onder wie ook alweer? :mrgreen:
2-6 Twente-thuis. 4-1 Ajax-uit. 0-3 Feyenoord-thuis. 3-0 Groningen-uit. 4-2 NAC-uit. 3-1 NAC-uit. Wie ook alweer? :mrgreen:

Vooruit, ik zie dat we ook onder Stevens 4-1 in Amsterdam verloren. Streep die maar weg dan :mrgreen:

"FAKE NEWS!"

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 04 aug 2019, 00:00

Dat weet dus niemand meer, die tien nul echter.. :mrgreen:
Circle of fifths

Ykhim
Vedette

Bericht door Ykhim » 04 aug 2019, 00:00

Noem je me nu een nobody? :evil:

"FAKE NEWS!"

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 04 aug 2019, 00:00

Goed geheugen heb je Ykhim. Desondanks graag ervoor over gehad. In het bejaardentehuis zal ik zelfs nog kwijlen. :)

Tomm
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 12 times
Been thanked: 20 times

Bericht door Tomm » 04 aug 2019, 00:01

Stel ze gooien vBommel eruit. Zie het niet gebeuren en heb daar nog wel begrip voor ook (ondanks weinig vertrouwen in de ommekeer van deze ellende). Wie ga je voor de groep zetten? Trainers die nu nog vrij zijn is vaak ook niet zonder reden. Vind je wel iemand dan mag die er dus ook rauw aan, zonder enige voorbereiding. Opportunistisch gokken op ‘verandering is beter’ lijkt me niet iets waar toon zijn goedkeuring voor geeft.

StratumZuid
Nationale topspeler

Bericht door StratumZuid » 04 aug 2019, 00:05

Ik had een ander voorbeeld moeten pakken haha

Voijke
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 60 times

Bericht door Voijke » 04 aug 2019, 00:08

Tomm schreef:
04 aug 2019, 00:01
Stel ze gooien vBommel eruit. Zie het niet gebeuren en heb daar nog wel begrip voor ook (ondanks weinig vertrouwen in de ommekeer van deze ellende). Wie ga je voor de groep zetten? Trainers die nu nog vrij zijn is vaak ook niet zonder reden. Vind je wel iemand dan mag die er dus ook rauw aan, zonder enige voorbereiding. Opportunistisch gokken op ‘verandering is beter’ lijkt me niet iets waar toon zijn goedkeuring voor geeft.

zo snel gedacht: van Gaal

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 04 aug 2019, 00:08

Ykhim schreef:
04 aug 2019, 00:00
Noem je me nu een nobody? :evil:
Hoog uit een psv nerd :mrgreen:
Circle of fifths

StratumZuid
Nationale topspeler

Bericht door StratumZuid » 04 aug 2019, 00:10

Tomm schreef:
04 aug 2019, 00:01
Ik snap deze gedachte goed, zeker bij toch wel een soort van icoon in de PSV historie. Maar dan moeten we ook accepteren dat het tijden niet veel meer gaat worden, ik zie het juist steeds minder worden. Ik herinner me de hoge pressie in het begin ook nog wel vaag, maar het wordt steeds minder en minder, zelfs tot het punt nu dat het wel lijkt of ie roulette speelt met de invulling van zijn heilige systeem. Ik zie geen aanknopingspunten meer en geloof me ik zou willen dat het zo was. Bommel als speler is echt een van m'n helden bij PSV en dat blijft ook zo.

Plaats reactie