Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 108 times
Been thanked: 373 times

Mark van Bommel

Bericht door Massimo » 20 nov 2019, 21:18

Ik heb absoluut mijn twijfels met hoe Van Bommel in zijn rol als coach naar de spelers toe omgaat, maar vandaag kwam een bericht over Angelino naar buiten opde voetbalsites die positief over Van Bommel was. Ik vind dat dit dan ook moet worden meegenomen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 20 nov 2019, 21:28

"We wonnen nooit meer iets, maar ze hadden het wel gezellig"? ;)

Ik denk dat 't toch dat toepen is.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 650 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 21 nov 2019, 09:08

Tuurlijk had Angelino t naar zn zin. Een bijtertje zoals Sadilek, en qua skills de beste LB van de ED. Precies wat van Bommel zoekt, dus staat zowat als eerste ingevuld in de opstelling.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 21 nov 2019, 10:14

Hoe zou de voetballer van Bommel over de trainer van Bommel oordelen vraag ik me wel eens af, ik denk dat hij hem een ongelofelijke paardelul zou vinden en er totaal niet mee overweg zou kunnen, 2 van die eigenwijze drollen bij elkaar.

grasveld
Nationale topspeler
Has thanked: 71 times
Been thanked: 129 times

Bericht door grasveld » 21 nov 2019, 10:48

Van Bommel zou Van Bommel de Ramselaar benadering geven. Op het tweede plan.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 21 nov 2019, 11:12

Of die van Isi: "Hij doet niet wat ik zeg dus we zijn ontevreden over hem"

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 730 times
Been thanked: 895 times

Bericht door ruuddevil » 23 nov 2019, 09:13

Weinig activiteit hier. Niemand de persco van Lothar gezien? Niks aan de hand volgens Lothar.

Chucky
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 126 times
Been thanked: 111 times

Bericht door Chucky » 23 nov 2019, 09:22

ruuddevil schreef:
23 nov 2019, 09:13
Weinig activiteit hier. Niemand de persco van Lothar gezien? Niks aan de hand volgens Lothar.
Denk dat de meeste forumleden wel uitgeluld en klaar zijn met Lothar. Toon moet hem tegen zichzelf in bescherming brengen en zo snel mogelijk op straat zetten.

Juancho
Legende
Has thanked: 256 times
Been thanked: 524 times

Bericht door Juancho » 23 nov 2019, 10:24

Dat interview van hem is weer onthutsend zwak. Vooral wijze naar excuses. Geen woord over de dramatische periode over heel 2019, over d e ontwikkeling die er niet is.

Al zou je Mark nog een kans willen geven... Hij bewijst keer op keer zelf weer dat hij totaal nog niet geschikt is als hoofdcoach van PSV.

https://www.ed.nl/psv/van-bommel-sommig ... ~a3bccd73/

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1496 times
Been thanked: 869 times

Bericht door J.B. » 23 nov 2019, 11:08

ruuddevil schreef:
23 nov 2019, 09:13
Wees maar niet bang. Morgen weer een wedstrijd, dan wordt het vanzelf wel weer druk hier is mijn voorspelling..
Triplets, it`s all about Triplets..

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 23 nov 2019, 12:19

Morgen winnen we waarschijnlijk wel, thuis, om vervolgens komende weken weer het gepruts te moeten aanzien. En zo kabbelen we door en stellen we belangrijke keuzes maar uit. De interviews van Gerbrands en v. Bommel zeggen genoeg.

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 23 nov 2019, 12:24

Juancho schreef:
23 nov 2019, 10:24
Dat interview van hem is weer onthutsend zwak. Vooral wijze naar excuses. Geen woord over de dramatische periode over heel 2019, over d e ontwikkeling die er niet is.

Al zou je Mark nog een kans willen geven... Hij bewijst keer op keer zelf weer dat hij totaal nog niet geschikt is als hoofdcoach van PSV.

Ach ja het is typisch Bommel in de interview modus... vooral in de verdediging, geen antwoorden geven, alles afdoen met dooddoeners... kun je eigenlijk niks uit aflezen. Altijd jammer dat zo'n coach op dat moment niet beseft dat hij eigenlijk tegen de fans praat, die journalisten zijn in principe alleen maar doorgeefluik.

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 23 nov 2019, 12:36

Intussen is Elfrink in oorlogsmodus:

Mark van Bommel mag zich gelukkig prijzen dat hij bij PSV werkt
https://www.ed.nl/psv/mark-van-bommel-m ... ab9936759/

Als Mark van Bommel zich niet kan vinden in een aantal externe artikelen, kan hij het als lezer in de toekomst in slechte tijden misschien beter bij de verslagen op PSV.nl houden. Daar kan hij zelf of via zijn perschef Thijs Slegers altijd aanpassingen in laten aanbrengen.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 23 nov 2019, 12:39

En terecht, die uitspraken van Mark en ook vaak hoe hij zich voor de camera gedraagt voor/na een wedstrijd... tis om je kapot voor te schamen. Niks uithangbord voor de club. Mark begint gewoon een heel vervelend ventje te worden. Hij had lekker na Willem 2 zelf moeten opstappen, net zoals Stam zonder afkoopsom. Dan ben je een heer en laat je zien dat PSV op 1 staat. Vanaf moment dat hij na die nederlaag tegen Willem 2 weer de meest idiote dingen uitkraamde wist je al... dit kan alleen maar slecht aflopen. Niet alleen voor hem als trainer maar toch ook wel een beetje als held als voetballer. Ik weet dat die 2 dingen zoveel mogelijk gescheiden moeten worden, maar als ik voor mezelf praat schaam ik me gewoon voor alles wat er al een tijdje rondom/in de club gebeurt waarbij v. Bommel een hele grote invloed op heeft. En nu gaat de media dus ook een stuk meer kritischer zijn, en terecht! Gezien hoe Mark nu al reageert wordt het nog lachen als het echt een keer gaat botsen.
Laatst gewijzigd door Juancho op 23 nov 2019, 12:42, 2 keer totaal gewijzigd.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 400 times
Been thanked: 733 times

Bericht door deninho32 » 23 nov 2019, 12:40

Goed stukje moet ik zeggen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

StratumZuid
Nationale topspeler
Has thanked: 1341 times
Been thanked: 452 times

Bericht door StratumZuid » 23 nov 2019, 13:15

Was gisteren viavia met de kleine bij de rondleidingen in het stadion voor oud medewerkers van Rabobank. Toen we bij de 'kunstwerken' van Harold Aspers met PSV legends aankwamen werd elke speler per doek besproken door de gids.

Mark van Bommel; 'Tegenwoordig trainer van PSV, was een goede voetballer' :lol:
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 730 times
Been thanked: 895 times

Bericht door ruuddevil » 23 nov 2019, 13:56

Uitstekend artikel van Elfrink. Lothar zat erbij alsof het volstrekt normaal was is PSV zo’n slechte serie neerzet. Ik hoop dat De Jong en Gerbrands iets verder kijken dan alleen de interactie tussen groep en staf, maar ook naar de ontwikkeling van het team.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 108 times
Been thanked: 373 times

Bericht door Massimo » 23 nov 2019, 15:43

Inderdaad een goed stuk van Elfrink en gelukkig kijkt hij ook wat verder kijkt dan het laatste blok. Van Bommel praat louter wartaal na de wedstrijden. Je hoeft na een gelijkspel of nederlaag je team of een speler niet af te branden, maar je mag wel zeggen wanneer het slecht was, net als dat je dat mag doen als het goed was. Cocu zei weinig in interviews, maar was zelden op onzin te betrappen zonder zijn team onnodig te beschadigen. Bij Van Bommel heb ik steeds het idee dat ik een andere wedstrijd heb gezien, wat voor pech er nu weer was en dat er ook heeeel veeeel kwaliteit bij de tegenstander loopt. Elke keer hoor ik dat er heel veel mogelijkheden waren dat een kans had kunnen worden. Nou dat hoor ik ook al een jaar, dus misschien wordt het tijd daar iets aan te doen dat uit die volgens hem vele momenten wat een kans had kunnen worden er ook daadwerkelijk een stuk meer kansen uit zullen voortkomen.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 23 nov 2019, 18:09

ziege maar ook zagge schreef:
23 nov 2019, 12:24
Juancho schreef:
23 nov 2019, 10:24

Ach ja het is typisch Bommel in de interview modus... vooral in de verdediging, geen antwoorden geven, alles afdoen met dooddoeners... kun je eigenlijk niks uit aflezen. Altijd jammer dat zo'n coach op dat moment niet beseft dat hij eigenlijk tegen de fans praat, die journalisten zijn in principe alleen maar doorgeefluik.
Dat stukje over Afellay...

" In juni had hij veel progressie gemaakt en hij oogde heel volwassen. We (John de Jong en Van Bommel, red.) hebben hem toen een contract aangeboden. Toen hij binnenkwam, was hij nog niet top. Dat wisten we. Hij maakt grote stappen, maar ik vind hem nu niet goed genoeg. En de stappen die hij nu maakt, had ik sneller verwacht."

Hij oogde heel volwassen..

Ik vind hem nu niet goed genoeg, ik had het sneller verwacht..

Ibi zal het leuk vinden om dit te moeten horen/lezen. Prachtige formulering van Mark weer..

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 477 times
Been thanked: 746 times

Bericht door Menno1 » 23 nov 2019, 18:21

Ach ja. Op 3-4 spelers na zal die hele selectie of volledig klaar met hem zijn of hem op zijn minst niet meer serieus nemen.

Ik snak echt naar een andere trainer. Als daar weer een nederlaag voor nodig is tegen Heerenveen, then so be it. Dit is niet meer houdbaar; dodelijk voor de lange termijn. En eigenlijk ook voor de korte

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 23 nov 2019, 19:44

"Het belangrijkste is dat er een idee achter zit bij ons. Het plan naar onze wedstrijden toe was duidelijk en de spelers hebben een houvast. Ze gaan niet zomaar het veld in met het idee dat je toevallig wint." aldus Mark van Bommel.
Wat een onzin verkoopt die man, hij gelooft het echter zelf wel wat hij zegt ben ik bang, tevens pleit hij zichzelf even vrij met dit soort teksten,, er zit een idee achter, het plan was duidelijk, ze hebben een houvast en daarmee winnen ze niet toevallig, hij bedoeld dus eigenlijk dat de spelers er geen kut van kunnen aangezien hij ze goed geprepareerd heeft voor de wedstrijden, het is allemaal niet de schuld van Mark dat het seizoen waarschijnlijk volgende week er op een bekertje na al zo goed als op zit.

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 23 nov 2019, 20:00

Het houvast van spelers is een systeem wat niet voor ze te belopen is, waarin ze dus alleen maar kunnen falen.

Houvast is niet voldoende Mark. Spelers, fans en de club hebben perspectief nodig. JIj kunt ze dat niet bieden, daarvoor heb je duidelijk niet genoeg kijk op het spelletje.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 477 times
Been thanked: 746 times

Bericht door Menno1 » 23 nov 2019, 20:28

De teksten zijn niet eens slecht. Sterker nog: het klopt. Alleen: het ontbreekt er in de realiteit juist daar aan. Er zijn geen patronen. Geen houvast.

Ik hoop echt dat van Bommel die wedstrijd tegen Linz 5 keer heeft terug gezien. Team had werkelijk geen idee. Nul. Fuck all.

SRF
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Bericht door SRF » 23 nov 2019, 20:57

Menno1 schreef:
23 nov 2019, 20:28
De teksten zijn niet eens slecht. Sterker nog: het klopt. Alleen: het ontbreekt er in de realiteit juist daar aan. Er zijn geen patronen. Geen houvast.

Ik hoop echt dat van Bommel die wedstrijd tegen Linz 5 keer heeft terug gezien. Team had werkelijk geen idee. Nul. Fuck all.
De teksten zijn niet slecht, maar passen gewoon totaal niet bij alles wat iedereen gewoon kan zien: PSV voetbalt niet met een plan en de spelers lijken haast allemaal met hun ziel onder de arm op het veld te staan.

Het vertrek van Van Bommel zou voor het grootste deel van de spelersgroep een hoop spanning wegnemen volgens mij. En dan zul je zien dat de spelers weer gaan floreren. Dat gaat mét Van Bommel echt nooit meer gebeuren.

milansandro
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 518 times
Been thanked: 207 times

Bericht door milansandro » 23 nov 2019, 21:37

Inmiddels 14 punten achter op Ajax en 8 op AZ met 1 wedstrijd minder gespeeld...
Laat deze cijfers eens tot je doordringen...en het is pas november..
Deze coach heeft compleet gefaald....maar hij zit nog steeds hier...
Ongelooflijk eigenlijk...

Plaats reactie