Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Paco Casal
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 147 times
Been thanked: 124 times

Mark van Bommel

Bericht door Paco Casal » 13 dec 2019, 13:25

Van Bommel en John de Jong leveren allebei een slechte prestatie. De ene groep vindt dat meer de fout van De Jong (want het hangt natuurlijk samen), omdat er een kut selectie staat. De andere groep vindt het de schuld van Van Bommel. De waarheid zal ergens in het midden liggen. Denk ook niet dat we er hier uit gaan komen.

Als het aan mij ligt, ik zie liever De Jong vertrekken dan Van Bommel. De Bruma deal, de absolute blunder(s) met Lato waar je jezelf hebt laten naaien door Valencia en het nalaten van het versterken van de defensie wegen daar zwaar in mee.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 13 dec 2019, 13:25

Paco Casal schreef:
13 dec 2019, 09:08
Er was kritiek op Van Bommel omdat hij Guti, het befaamde '1 mans middenveld' niet opstelde. Diezelfde Guti liet na een minuut of 25 even zien waarom van Bommel die keuzes maakt.

Eerste helft was van een heel droevig niveau, bijna net zo droevig als supporters die hopen dat de eigen club verliest. Bijna. Ligt dat aan de coach, of ligt dat aan het feit dat Viergever en Schwaab je CV's zijn en werkelijk iedere bal op zij of naar de keeper spelen? En wanneer zij een bal naar voren proberen te spelen, dit bijna standaard resulteert in balverlies? Daar ligt het probleem. Kwa-li-teit. Dat komen we te kort. We hebben gewoon kut voetballers op plekken waar de opbouw begint. Daarnaast zijn de spelers die het moeten doen de jonkies. De ervaren krachten kunnen geen leiding geven, want zij hebben alle zeilen bij te zetten om uberhaubt PSV-niveau aan te kunnen tikken. En zelfs dan lukt het ze vaak niet.

Ihattaren die zijn doelpunt met Mark van Bommel viert, zegt m.i. dat het in de groep en het vertrouwen in de trainer wel goed zit. We kunnen wel ouwehoeren over spelers die geen kansen krijgen onder van Bommel, maar Guti en Bruma hebben de kans die ze gisteren gekregen hebben nou niet echt met beide handen aangegrepen, wel?
Hear, hear.

Prima analyse in zes woorden in twee zinnetjes.

"Kwa-li-teit. Dat komen we te kort."

Arme Mark die gisteren weer de elders ook al improductieve Bruma zich keer op keer vast zag lopen, Guti zag blunderen, moest accepteren dat Gakpo alleen bij invalbeurten iets inbrengt maar als basisspeler (nog) flopt.
Die hier nu ook al het verwijt krijgt dat hij als speler ook niet deugde in ons jubileumjaar. Waar houdt het gezeik op?
Die de zware roeiboot moet vooruitzien te krijgen, roeiend met plastic riemen, want fatsoenlijkere hebben we blijkbaar niet.

Voor alle duidelijkheid; deze beginnende coach moet nog leren, maakt fouten en sommige kritiek is terecht, maar de hetze die een aantal mensen voeren tegen de man die Ajax vernederde in de Arena, door bondscoach van Basten (samen met Ruud van Nistelrooy)werd vernederd omdat die de voorkeur gaf aan amsterdamse blaaskaakjes, die nu hier als zogenaamd slechtste :lol: coach ooit wordt weggezet terwijl hij ons PSV met 83 punten bijna kampioen maakte nadat hij met onze A jeugd de titel bij Ajax had weggekaapt, die hetze is te gek voor woorden.

Goed dat de Oost nog verstandige supporters kent die achter de club blijven staan en dat Mo met zijn geweldig gebaar hoop gaf aan ons dat er bij PSV in tijden van tegenslag niet gereageerd wordt als op de walgelijke randstad manier in zulke omstandigheden bij Ajax wel gebeurt.

Hopelijk zijn er drie punten voor ons zondag op deze moeilijke weg terug omhoog.

NESTA
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:   ‏‏‎
Has thanked: 164 times
Been thanked: 312 times

Bericht door NESTA » 13 dec 2019, 13:27

De vraag moet zijn wat John de Jong wél geschikt maakt als TD. Niet andersom. En tot nu toe ziet het er niet al te best uit. Dit icm Mark als coach maakt het een mislukt seizoen. Daar zijn ze allebei debet aan vind ik.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1251 times
Been thanked: 813 times

Bericht door J.B. » 13 dec 2019, 13:30

tirzah schreef:
13 dec 2019, 13:25

Voor alle duidelijkheid; deze beginnende coach moet nog leren, maakt fouten
Serieus. Beginnend? We zijn gvd geen stageplek voor beginnende coaches. Buiten dat het z`n tweede seizoen is trouwens. Leren doet ie maar lekker bij VVV. Mag ie over een jaar of 5 es het echte werk gaan proberen.

Lerende coach, laat me niet lachen..
Circle of fifths

GvVleuten
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 98 times
Been thanked: 4 times

Bericht door GvVleuten » 13 dec 2019, 15:10

tirzah schreef:
Paco Casal schreef:
13 dec 2019, 09:08
Er was kritiek op Van Bommel omdat hij Guti, het befaamde '1 mans middenveld' niet opstelde. Diezelfde Guti liet na een minuut of 25 even zien waarom van Bommel die keuzes maakt.

Eerste helft was van een heel droevig niveau, bijna net zo droevig als supporters die hopen dat de eigen club verliest. Bijna. Ligt dat aan de coach, of ligt dat aan het feit dat Viergever en Schwaab je CV's zijn en werkelijk iedere bal op zij of naar de keeper spelen? En wanneer zij een bal naar voren proberen te spelen, dit bijna standaard resulteert in balverlies? Daar ligt het probleem. Kwa-li-teit. Dat komen we te kort. We hebben gewoon kut voetballers op plekken waar de opbouw begint. Daarnaast zijn de spelers die het moeten doen de jonkies. De ervaren krachten kunnen geen leiding geven, want zij hebben alle zeilen bij te zetten om uberhaubt PSV-niveau aan te kunnen tikken. En zelfs dan lukt het ze vaak niet.

Ihattaren die zijn doelpunt met Mark van Bommel viert, zegt m.i. dat het in de groep en het vertrouwen in de trainer wel goed zit. We kunnen wel ouwehoeren over spelers die geen kansen krijgen onder van Bommel, maar Guti en Bruma hebben de kans die ze gisteren gekregen hebben nou niet echt met beide handen aangegrepen, wel?
Hear, hear.

Prima analyse in zes woorden in twee zinnetjes.

"Kwa-li-teit. Dat komen we te kort."

Arme Mark die gisteren weer de elders ook al improductieve Bruma zich keer op keer vast zag lopen, Guti zag blunderen, moest accepteren dat Gakpo alleen bij invalbeurten iets inbrengt maar als basisspeler (nog) flopt.
Die hier nu ook al het verwijt krijgt dat hij als speler ook niet deugde in ons jubileumjaar. Waar houdt het gezeik op?
Die de zware roeiboot moet vooruitzien te krijgen, roeiend met plastic riemen, want fatsoenlijkere hebben we blijkbaar niet.

Voor alle duidelijkheid; deze beginnende coach moet nog leren, maakt fouten en sommige kritiek is terecht, maar de hetze die een aantal mensen voeren tegen de man die Ajax vernederde in de Arena, door bondscoach van Basten (samen met Ruud van Nistelrooy)werd vernederd omdat die de voorkeur gaf aan amsterdamse blaaskaakjes, die nu hier als zogenaamd slechtste :lol: coach ooit wordt weggezet terwijl hij ons PSV met 83 punten bijna kampioen maakte nadat hij met onze A jeugd de titel bij Ajax had weggekaapt, die hetze is te gek voor woorden.

Goed dat de Oost nog verstandige supporters kent die achter de club blijven staan en dat Mo met zijn geweldig gebaar hoop gaf aan ons dat er bij PSV in tijden van tegenslag niet gereageerd wordt als op de walgelijke randstad manier in zulke omstandigheden bij Ajax wel gebeurt.

Hopelijk zijn er drie punten voor ons zondag op deze moeilijke weg terug omhoog.
Arme Mark??? Toen ben ik gestopt met lezen.

Ren Höek
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1486 times
Been thanked: 482 times

Bericht door Ren Höek » 13 dec 2019, 15:10

Brael schreef:
13 dec 2019, 13:06
Hij heeft zich toch stevig laten piepelen door Valencia in de zaak Toni Lato.
Waarom?
PSV had het gelijk aan haar zijde en had daarom een rechtszaak kunnen aanspannen, maar hiervan heeft PSV afgezien (alsof De Jong hierover alleen beslist). Waarna Lato gratis gehuurd kon worden als compensatie.
Heeft bovendien blijkbaar niet voor elkaar gekregen om marktconforme prijzen te betalen voor middelmatige voetballers.
Wie bepaalt de marktwaarde en de kwaliteiten van de spelers?

Brael
Nationale topspeler
Has thanked: 110 times
Been thanked: 199 times

Bericht door Brael » 13 dec 2019, 15:17

Ren Höek schreef:
13 dec 2019, 15:10
Brael schreef:
13 dec 2019, 13:06
Hij heeft zich toch stevig laten piepelen door Valencia in de zaak Toni Lato.
Waarom?
PSV had het gelijk aan haar zijde en had daarom een rechtszaak kunnen aanspannen, maar hiervan heeft PSV afgezien (alsof De Jong hierover alleen beslist). Waarna Lato gratis gehuurd kon worden als compensatie.
Waardoor je vervolgens met een speler zit die hier een maandje of 9 verblijft, en die bovendien met een fysieke achterstand binnenkomt. Voordat je zo'n jonge jongen hebt laten wennen aan alles hier in Nederland, moet hij alweer ongeveer vertrekken. Daarnaast stem je er ook nog mee in dat hij geen wedstrijdritme op mag doen bij Jong PSV.

Bovendien was Lato niet gratis.

In alle opzichten een slechte deal, voor alle partijen overigens.
Ren Höek schreef:
13 dec 2019, 15:10
Heeft bovendien blijkbaar niet voor elkaar gekregen om marktconforme prijzen te betalen voor middelmatige voetballers.
Wie bepaalt de marktwaarde en de kwaliteiten van de spelers?
Dat is mijn inschatting. Ik vind Bruma zijn transfersom niet waard, net zoals ik Boscagli nog geen 500 euro waard vind. Dat Baumgartl de beste verdediger is die je voor 10 miljoen kunt halen maak je mij ook niet wijs, en Doan is een twijfelgeval wat betreft transfersom vs toegevoegde waarde.

Ren Höek
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1486 times
Been thanked: 482 times

Bericht door Ren Höek » 13 dec 2019, 15:27

Brael schreef:
13 dec 2019, 15:17
Waardoor je vervolgens met een speler zit die hier een maandje of 9 verblijft, en die bovendien met een fysieke achterstand binnenkomt. Voordat je zo'n jonge jongen hebt laten wennen aan alles hier in Nederland, moet hij alweer ongeveer vertrekken.
Een 22 jarige international van Jong Spanje (waarin hij de voorkeur kreeg boven Angelino) met o.a. 38 wedstrijden bij Valencia in de benen. Kom op zeg, we hebben niet over een 18 jarige Braziliaan die nog nooit in Europa is geweest.

Lato is al lange tijd fit, maar krijgt nooit een kans. Dan kan hij ook niet laten zien beter te zijn dan Sadilek (al kan ik me echt niet voorstellen dat hij slechter is).
Daarnaast stem je er ook nog mee in dat hij geen wedstrijdritme op mag doen bij Jong PSV.
Daar stemde PSV niet mee in, dat kreeg men te horen nadat Lato 1 of 2 keer had meegespeeld bij Jong PSV.
Maar dat is nogal een vaag en onduidelijk verhaal.
Dat is mijn inschatting.
Dan moet je het niet brengen als een feit.
Daarbij is al meerdere malen aangegeven dat de kans zeer groot is dat spelers (dus ook de aankopen) momenteel veel slechter presteren door Van Bommel. Ze begonnen namelijk allemaal goed, om daarna steeds slechter te gaan presteren. Zoals bijna elke speler bij PSV. Dat vind ik geen toeval.

Brael
Nationale topspeler

Bericht door Brael » 13 dec 2019, 15:51

Ren Höek schreef:
13 dec 2019, 15:27
Een 22 jarige international van Jong Spanje (waarin hij de voorkeur kreeg boven Angelino) met o.a. 38 wedstrijden bij Valencia in de benen. Kom op zeg, we hebben niet over een 18 jarige Braziliaan die nog nooit in Europa is geweest.

Lato is al lange tijd fit, maar krijgt nooit een kans. Dan kan hij ook niet laten zien beter te zijn dan Sadilek (al kan ik me echt niet voorstellen dat hij slechter is).
21 toen hij hier aankwam. Die dus de taal niet spreekt, moet wennen aan het team, aan de speelwijze, en aan het land. Die in het begin, toen we hem het hardste nodig hadden, niet fit was. Die ook geen toekomst heeft bij PSV, wat bewust of onbewust zowel bij hemzelf als bij de technische staf zal meespelen. Als je bij een 3-0 voorsprong mag kiezen tussen Boscagli inbrengen die hier nog 4 jaar zit, of Lato inbrengen die hier in mei de deur achter zich dicht trekt, is het niet zo gek dat de keus dan wat sneller op Boscagli valt.
Hetzelfde geldt voor Lato zelf. Hij zal, bewust of onbewust, mogelijk toch wat minder gemotiveerd zijn om zich aan te passen, om Nederlands te leren etc., als hij weet dat hij over een half jaartje weer terug naar Spanje mag.
Ren Höek schreef:
Daarnaast stem je er ook nog mee in dat hij geen wedstrijdritme op mag doen bij Jong PSV.
Daar stemde PSV niet mee in, dat kreeg men te horen nadat Lato 1 of 2 keer had meegespeeld bij Jong PSV.
Maar dat is nogal een vaag en onduidelijk verhaal.
Daar stemt PSV dus wel mee in, anders hadden ze hem wel vaker laten meespelen bij Jong PSV, he. Het is niet zo dat Valencia alles bepaalt wat PSV wel en niet mag doen met Toni Lato, zoiets gaat in onderling overleg. Blijkbaar accepteert PSV de wens van Valencia hierin, en dat noemt men instemmen.
Ren Höek schreef:
Dat is mijn inschatting.
Dan moet je het niet brengen als een feit.
Daarbij is al meerdere malen aangegeven dat de kans zeer groot is dat spelers (dus ook de aankopen) momenteel veel slechter presteren door Van Bommel. Ze begonnen namelijk allemaal goed, om daarna steeds slechter te gaan presteren. Zoals bijna elke speler bij PSV. Dat vind ik geen toeval.
Ik breng het niet als feit, volgens mij is dit forum juist de plek om onze mening te verkondigen. Dat jij mijn mening voor feit aanziet, kan ik dan wel weer goed begrijpen ;)

Maar begonnen alle aankopen goed? Begon Boscagli goed? Begon Lato goed? Onzin.
Baumgartl heeft inderdaad een goede periode gekend, Mitroglou heeft 2x een goed half uur gehad, Bruma heeft als momentenvoetballer een paar goede momenten gehad in het begin, en Doan speelt al sinds zijn komst gewoon degelijk. Boscagli en Lato zijn nooit goed begonnen. Dus dat is een zwaar overtrokken mening, dat alle aankopen goed begonnen en zijn weggezakt.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 13 dec 2019, 16:20

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364346

Van Bommel ziet voordelen in de tegenvallende prestaties van PSV de afgelopen tijd. Dat zien Ajax en AZ ook Mark.
Wat een gezwam weer, het enige voordeel dat ik zie is dat ik momenteel wedstrijden van PSV ga laten schieten (gisteren niets gezien) en wat nuttigs in die tijd ga doen in plaats van me te ergeren aan dat kutvoetbal wat PSV laat zien.

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 45 times
Been thanked: 573 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 13 dec 2019, 16:25

@Brael sla het topic Boscagli er eens op na rond 27 juli. Mensen hier waren lovend over hem, dus overall een prima eerste indruk achtergelaten. Baumgartl idem dito. Bruma was het doeltreffendste selectielid in de playoff fase. Toni Lato kan best een kutpot hebben gespeeld de eerste keer, maar mag het bij je debuut? Volgens die logica had Matthijs de Ligt ook niet meer opgesteld moeten worden in Oranje, of bij Juve. Ik heb het al eerder aangehaald: als spelers direct bij aanvang al worden bedankt na een ongelukkige start, dan was ons succesjaar 2005 met Park, Lee en Gomes nooit mogelijk geweest.

Jona
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Been thanked: 9 times

Bericht door Jona » 13 dec 2019, 16:30

tirzah schreef:

Dit gaat wel heel makkelijk door de bocht hè. Ten eerste beoordelen we hem niet meer als voetballer, maar als trainer (hoewel je toch het gevoel hebt dat hij op dit middenveld nog prima mee zou kunnen). Ten tweede: het hoge aantal punten in zijn eerste seizoen kwam voort uit de eerste seizoenshelft, waarbij we ook een flink aantal keren mazzel hebben gehad. Dat betekent ook dat héél 2019 eigenlijk slecht was (m.u.v. de paar eerste potjes dit seizoen, waarin Mo en Malen doorbraken). Hij is nu anderhalf jaar aan het werk en er is op geen enkele manier lijn te trekken in het spel. Dat is toch absurd? Hij geeft 'leiding' aan een miljoenenorganisatie en er is geen enkele vorm van visie! En als dat er dan niet is - bij Feyenoord is er ook al twintig jaar geen voetbalvisie meer - dan moet iedereen toch de plaggen uit de grond trappen? Maar er is geen enkele beleving in het team, laat staan dat men voor elkaar door het vuur gaat. Dit is een rotte groep en De Jong heeft zeker niet geweldig gepresteerd, maar met dit materiaal mag je nooit 9 keer punten verspelen in 11 wedstrijden, met een aantal totale blamages ertussen.

Brael
Nationale topspeler

Bericht door Brael » 13 dec 2019, 16:38

Josef Dettelbacher schreef:
13 dec 2019, 16:25
@Brael sla het topic Boscagli er eens op na rond 27 juli. Mensen hier waren lovend over hem, dus overall een prima eerste indruk achtergelaten. Baumgartl idem dito. Bruma was het doeltreffendste selectielid in de playoff fase. Toni Lato kan best een kutpot hebben gespeeld de eerste keer, maar mag het bij je debuut? Volgens die logica had Matthijs de Ligt ook niet meer opgesteld moeten worden in Oranje, of bij Juve. Ik heb het al eerder aangehaald: als spelers direct bij aanvang al worden bedankt na een ongelukkige start, dan was ons succesjaar 2005 met Park, Lee en Gomes nooit mogelijk geweest.
Dus wacht, Boscagli speelt een redelijke eerste pot (op een behoorlijk zware fout in de beginfase na), en dat telt dan als "een goede start". Dat hij daarna steeds verder wegzakt, is Van Bommels schuld blijkbaar.
Als Toni Lato een kutpot speelt als start, mag hij daar niet op worden afgerekend.
Laten we wel even consequent blijven: het is of het een, of het ander. Of je mag wel op je start worden afgerekend, of niet. Maar je kunt niet een speler die goed begint daar wel op beoordelen, en een speler die slecht begint, niet.

Kortom, een aantal leden praat hier zolang over elke situatie totdat het de schuld is van Van Bommel. Of je nu slecht start en daarna weinig kansen meer krijgt: Van Bommels schuld. Of je nu redelijk goed start en daarna wegzakt: Van Bommels schuld.

Nee, Van Bommel kan genoeg dingen beter doen, maar wat betreft Lato moet je gewoon inzien dat die nooit gepresteerd heeft, nooit voldaan heeft en dat het (achteraf) gewoon een foute inschatting is geweest om hem te huren.

En dat alle spelers zo geweldig begonnen, en daarna wegzakken, is gewoon aantoonbaar zwaar overdreven. Een aantal aankopen mist gewoon kwaliteit, en dat is John de Jong aan te rekenen.

Paco Casal
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 147 times
Been thanked: 124 times

Bericht door Paco Casal » 13 dec 2019, 16:41

Brael schreef:
13 dec 2019, 16:38
Dus wacht, Boscagli speelt een redelijke eerste pot (op een behoorlijk zware fout in de beginfase na), en dat telt dan als "een goede start". Dat hij daarna steeds verder wegzakt, is Van Bommels schuld blijkbaar.
Als Toni Lato een kutpot speelt als start, mag hij daar niet op worden afgerekend.
Laten we wel even consequent blijven: het is of het een, of het ander. Of je mag wel op je start worden afgerekend, of niet. Maar je kunt niet een speler die goed begint daar wel op beoordelen, en een speler die slecht begint, niet.

Kortom, een aantal leden praat hier zolang over elke situatie totdat het de schuld is van Van Bommel. Of je nu slecht start en daarna weinig kansen meer krijgt: Van Bommels schuld. Of je nu redelijk goed start en daarna wegzakt: Van Bommels schuld.

Nee, Van Bommel kan genoeg dingen beter doen, maar wat betreft Lato moet je gewoon inzien dat die nooit gepresteerd heeft, nooit voldaan heeft en dat het (achteraf) gewoon een foute inschatting is geweest om hem te huren.

En dat alle spelers zo geweldig begonnen, en daarna wegzakken, is gewoon aantoonbaar zwaar overdreven. Een aantal aankopen mist gewoon kwaliteit, en dat is John de Jong aan te rekenen.
Hear Hear.

Mark van Bommel is na de zondebok. Alle problemen zijn op dit moment schuld van 'Lothar' (zegt men bespottelijk, een clubicoon nota bene).

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 421 times
Been thanked: 699 times

Bericht door Menno1 » 13 dec 2019, 16:41

Who cares day hij 3 keer scoorde in de Arena? Dat was toen geweldig maar is dat een vrijbrief om hier de boel af te laten breken?

Als ik op mijn werk 15 jaar geleden een goede dag had geeft mij dat ook niet een vrijbrief om 18 maanden maar wat aan te kloten.

Mark is vergif voor PSV. In elk opzicht op dit moment. Hij zet ons voor lul met zijn optredens en uitspraken. We hebben sinds de ijstijd geen uit wedstrijd gewonnen; laat staan een cruciale uit wedstrijd. En we moeten hopen dat Ajax gaat winnen zondag om 2e plek nog een beetje in zicht te houden maar de kans is groter dat we 4e of 5e worden op dit moment; die afstand is namelijk kleiner.

Wat een afgang

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 13 dec 2019, 16:42

Ik vind ook dat er te veel wordt afgeschoven op Van Bommel.

Natuurlijk gaat het zeker niet perfect, maar zelfs het aankoopbeleid of dingen van de periode voordat Van Bommel coach was zie ik hem hier soms aangerekend worden. Dat vind ik ongelofelijk.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 421 times
Been thanked: 699 times

Bericht door Menno1 » 13 dec 2019, 16:44

Paco Casal schreef:
13 dec 2019, 16:41
Brael schreef:

Hear Hear.

Mark van Bommel is na de zondebok. Alle problemen zijn op dit moment schuld van 'Lothar' (zegt men bespottelijk, een clubicoon nota bene).
Zijn we vergeten dat vorig seizoen de tweede competitie helft ook kut met peren was? Dat was met Luuk (op 10) , Lozano (afgebroken) en Angelino nog.

RIO
Nationale topspeler
Has thanked: 133 times
Been thanked: 277 times

Bericht door RIO » 13 dec 2019, 16:45

Ze hebben ervaring in winnen nodig. Dat lukt niet echt met jou aan het roer ouwe
Mo money, Mo honey

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 13 dec 2019, 16:49

Brael schreef:
13 dec 2019, 16:25

Niet voor het eerst toon je je een meester in het verkeerd interpreteren danwel verdraaien van iemands woorden.

ik zei letterlijk "een prima eerste indruk achtergelaten". Dat is letterlijk een start, een begin. Tegelijk nooit de ruimte gekregen om wedstrijdritme op te mogen doen. Heeft hij al eens 3* achter elkaar in de basis mogen starten? En dat vind ik (en zo te zien nog wel meer leden) vreemd, wanneer er elementen van gewenst spel aanwezig zijn.

Van Toni Lato is al vaker gezegd dat ie te weinig heeft mogen laten zien om uberhaupt te kunnen inschatten hoe goed hij is en er wat van te vinden. Dus nee, die mag je niet afrekenen op basis van die speelminuten. Misschien is ie wel echt ruk, maar daar kun je gewoon niet stellig over zijn.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 13 dec 2019, 16:53

Het opstellen van Lato zal vast wel overwogen zijn, gezien de zwakte van wat er nu staat.

Blijkbaar is beoordeeld dat hij gewoon echt niet goed genoeg is. Laten we er vanuit gaan dat dit ook klopt, hoe kan je dit de trainer aanrekenen? Als hij hem had opgesteld zou de kritiek weer zijn dat hij een nietsnut opstelt.

Brael
Nationale topspeler

Bericht door Brael » 13 dec 2019, 17:01

Dus aan de ene kant vind je dat Boscagli op basis van 85 redelijke minuten vaker had moeten spelen. Kortom, je beoordeelt Boscagli hier op (minder dan) 1 wedstrijd.
Aan de andere kant vind je dat Lato niet beoordeeld mag worden op de paar wedstrijdjes die hij bij (Jong) PSV gespeeld heeft.

Dat is niet consequent, en dat lijkt vooral naar: alles op het bordje van Van Bommel schuiven.

Overigens heeft Boscagli in september 3 wedstrijden in de basis gestaan, al waren dat inderdaad geen 3 wedstrijden op rij. Als je zijn topic in september naleest, is de tendens volledig gedraaid. Blijkbaar was zijn eerste indruk dus redelijk positief, maar de tweede (uitgebreidere) indruk totaal niet meer. Dus tot zover je argument over Boscagli.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 13 dec 2019, 17:03

Wat zijn discussies hier persoonlijk zeg.

Lijkt soms eerder op advocaten die elkaars schriften onderuit proberen te halen dan op voetbalfans die lekker over voetbal willen praten.

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 13 dec 2019, 17:04

DeTaurus schreef:
13 dec 2019, 16:53

Blijkbaar is beoordeeld dat hij gewoon echt niet goed genoeg is. Laten we er vanuit gaan dat dit ook klopt, hoe kan je dit de trainer aanrekenen?
Schwaab zat al bij het uwv, is door MvB op persoonlijke titel teruggehaald. Luuk de Jong op 10, Isimat voor de camera afserveren, vasthouden aan Hendrix/Rosario, een aanvoerder aanstellen die nooit speelt, te lang vasthouden aan Zoet, een Australiër meenemen die dezelfde aandoening als Lucille Werner heeft, Catic brengen terwijl er andere opties zijn.

Om maar even wat te noemen.. Nee sorry, aannemen dat iets klopt is voor mij bij MvB een gepasseerd station.

Josef Dettelbacher
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 13 dec 2019, 17:06

DeTaurus schreef:
13 dec 2019, 17:03
Wat zijn discussies hier persoonlijk zeg.

Lijkt soms eerder op advocaten die elkaars schriften onderuit proberen te halen dan op voetbalfans die lekker over voetbal willen praten.
Ja jammer eigenlijk dat dat gebeurt. Ik heb dat verder met niemand anders op het forum.

Brael
Nationale topspeler

Bericht door Brael » 13 dec 2019, 17:07

13 dec 2019, 17:04
DeTaurus schreef:
13 dec 2019, 16:53

Blijkbaar is beoordeeld dat hij gewoon echt niet goed genoeg is. Laten we er vanuit gaan dat dit ook klopt, hoe kan je dit de trainer aanrekenen?
Schwaab zat al bij het uwv, is door MvB op persoonlijke titel teruggehaald. Luuk de Jong op 10, Isimat voor de camera afserveren, vasthouden aan Hendrix/Rosario, een aanvoerder aanstellen die nooit speelt, te lang vasthouden aan Zoet, een Australiër meenemen die dezelfde aandoening als Lucille Werner heeft, Catic brengen terwijl er andere opties zijn.

Om maar even wat te noemen.. Nee sorry, aannemen dat iets klopt is voor mij bij MvB een gepasseerd station.
Wie had jij aanvoerder gemaakt van de huidige selectie, en waarom?
En ben je het met me eens dat er eigenlijk geen enkele speler is in de huidige selectie, die een PSV-niveau-waardige aanvoerder is?

Plaats reactie