Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
TylerDurdn
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 1728 times
Been thanked: 413 times

Kaarten:

Mark van Bommel

Bericht door TylerDurdn » 15 dec 2019, 01:35

Leuk Interview weer met Hansie, Thijs ook weer lekker bezig.... hopelijk allebei na morgen opgerot (als coach, altijd welkom in de skybox).

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 371 times
Been thanked: 1673 times

Bericht door ShovingNE2 » 15 dec 2019, 08:40

@DeTaurus Ik zie alleen maar mogelijke redenen waarom iets fout gaat. Natuurlijk hebben we wel opbouwers in de selectie. En ja: dat zijn wel de analyses van Van Bommel. Hij steekt zijn kop in het zand, niet alleen voor de camera. Hij vindt het oprecht allemaal verklaarbaar en een tijdelijk iets.
- Ik zou niet willen weten hoe de selectie er uit zou zien als de jeugd geen kans gehad zou hebben. Ik denk dat er zat trainers zijn die het niet aan zou durven om spelers onder de 20 zo in het diepe te gooien.
Als als als. Credits naar Van Bommel, maar er zijn zat trainers die het wel aandurven, geen reden om hem te laten zitten.
Dat het niet slechter kan dan Van Bommel dat is gewoon een drogreden. Stel we gooien Van Bommel de laan uit, wat dan?
Nee? 11 duels slechts 2 overwinningen. Oh wacht sorry 'Europese wedstrijden tellen niet mee in zo'n reeks'. Heb je ooit zoiets debiels gehoord uit de mond van een trainer? Wat zie je in de selectie? Een selectie die knokt voor de trainer? Nee toch? Ze roepen dat ze achter hem staan (wat maar voor een deel van de selectie geldt) maar laten niets zien.

En wat dan? Een nieuwe trainer. Simpel toch. Laten we niet gaan doen of die er niet zijn. En geloof mij: er staan er nu zeker een stuk of 5 op de shortlist hoor. Want wellicht moeten de eerste telefoontjes morgen al gepleegd worden.

Maar het is duidelijk: jij wil lekker aanmodderen met Van Bommel, derde of misschien tweede worden als AZ een dip krijgt en dan ook lekker het derde verloren seizoen met Van Bommel in. Om vervolgens de club nog verder te zien afglijden.

Dankzij een totale staf vol knipmessen en buiglaven. Nee: ik ben niet rauwig als we vandaag afgedroogd worden en Van Bommel vliegt eruit hoor. Ik denk dat de selectie hem vandaag wel eens kon laten vallen. Bewust.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 650 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 15 dec 2019, 08:53

Heeft iemand trouwens al opgemerkt dat bij verlies tegen Feyenoord (ik zeg 80-85% kans erop) we deze competitiehelft netjes onder Willem II als 4e eindigen?

NESTA
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:   ‏‏‎
Has thanked: 181 times
Been thanked: 341 times

Bericht door NESTA » 15 dec 2019, 09:22

Tja, bijna iedereen hier lijkt dat wel in de gaten te hebben. Heb alleen het idee dat ze bij PSV nog niet helemaal wakker zijn en denken dat de schade nog wel gerepareerd kan worden. Heel 2019 is echter 1 grote dalende lijn zonder lichtpuntjes.

Heel irritant ook dat geforceerde beeld willen blijven creëren dat bij PSV alles rustig en kalm blijft. Na vandaag waarschijnlijk weer de bekende smoesjes en een tweetje van Toon dat er nog genoeg vertrouwen en perspectief blijft voor de tweede seizoenshelft. Maar zoals Josef al zegt, we zijn momenteel de concurrent van Willem fucking II.

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 86 times
Been thanked: 194 times

Bericht door Joenepsv » 15 dec 2019, 12:47

Las op vi een stukje dat we dit jaar in 17 uitwedstrijden slechts 6 keer hebben gewonnen. Wel 7 keer gelijk gespeeld. Dit zijn onwerkelijke cijfers. Maar gewoon zo doorgaan.

tirzah
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 46 times
Been thanked: 120 times

Kaarten:

Bericht door tirzah » 15 dec 2019, 12:58

Josef Dettelbacher schreef:
15 dec 2019, 08:53
Heeft iemand trouwens al opgemerkt dat bij verlies tegen Feyenoord (ik zeg 80-85% kans erop) we deze competitiehelft netjes onder Willem II als 4e eindigen?
Maar je weet toch nog van vorig seizoen dat de eindstand na 34 wedstrijden heel anders kan zijn dan na de eerste competitiehelft?

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 821 times
Been thanked: 1402 times

Bericht door Maikel_91 » 15 dec 2019, 13:03

We kunnen inderdaad aan 't einde zomaar 8e staan als 't zo doorgaat. Heel goed gezien Tirzah.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 15 dec 2019, 13:14

ShovingNE2 schreef:
15 dec 2019, 08:40
@DeTaurus Ik zie alleen maar mogelijke redenen waarom iets fout gaat. Natuurlijk hebben we wel opbouwers in de selectie. En ja: dat zijn wel de analyses van Van Bommel. Hij steekt zijn kop in het zand, niet alleen voor de camera. Hij vindt het oprecht allemaal verklaarbaar en een tijdelijk iets.
- Ik zou niet willen weten hoe de selectie er uit zou zien als de jeugd geen kans gehad zou hebben. Ik denk dat er zat trainers zijn die het niet aan zou durven om spelers onder de 20 zo in het diepe te gooien.
Als als als. Credits naar Van Bommel, maar er zijn zat trainers die het wel aandurven, geen reden om hem te laten zitten.
Dat het niet slechter kan dan Van Bommel dat is gewoon een drogreden. Stel we gooien Van Bommel de laan uit, wat dan?
Nee? 11 duels slechts 2 overwinningen. Oh wacht sorry 'Europese wedstrijden tellen niet mee in zo'n reeks'. Heb je ooit zoiets debiels gehoord uit de mond van een trainer? Wat zie je in de selectie? Een selectie die knokt voor de trainer? Nee toch? Ze roepen dat ze achter hem staan (wat maar voor een deel van de selectie geldt) maar laten niets zien.

En wat dan? Een nieuwe trainer. Simpel toch. Laten we niet gaan doen of die er niet zijn. En geloof mij: er staan er nu zeker een stuk of 5 op de shortlist hoor. Want wellicht moeten de eerste telefoontjes morgen al gepleegd worden.

Maar het is duidelijk: jij wil lekker aanmodderen met Van Bommel, derde of misschien tweede worden als AZ een dip krijgt en dan ook lekker het derde verloren seizoen met Van Bommel in. Om vervolgens de club nog verder te zien afglijden.

Dankzij een totale staf vol knipmessen en buiglaven. Nee: ik ben niet rauwig als we vandaag afgedroogd worden en Van Bommel vliegt eruit hoor. Ik denk dat de selectie hem vandaag wel eens kon laten vallen. Bewust.
Ik zie een hoop frustratie in deze post en in begrijp het heel goed. Het is een beetje een reflex dat je wat wil zien veranderen.

Maar ik denk dat het hoofd koel houden ook heel belangrijk is. Laten we gewoon winnen van Feyenoord, hopen dat AZ punten laat liggen de komende weken en vervolgens aankomende winter of zomer het een en ander repareren. Of dat nou de technische staf of de selectie die aangepast wordt; de focus moet nu echt liggen op minimaal de tweede plek.

Als we geen tweede worden en geen uitzicht hebben op CL en eventuele hoge uitgaande transfers, kunnen we aan de selectie zelf ook weinig veranderen en zal volgend seizoen nooit een succes worden:

Niet zozeer een pleitstuk voor Van Bommel dit. Als in de winter besloten wordt dat hij moet vertrekken, prima. Maar laten we in ieder geval hopen dat we Zometeen winnen.

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Kaarten:

Bericht door cocufan1 » 15 dec 2019, 13:36

Joenepsv schreef:
15 dec 2019, 12:47
Las op vi een stukje dat we dit jaar in 17 uitwedstrijden slechts 6 keer hebben gewonnen. Wel 7 keer gelijk gespeeld. Dit zijn onwerkelijke cijfers. Maar gewoon zo doorgaan.

Daar heb je de VI niet voor nodig om dit te weten.

Was bekend dat PSV al sinds januari dit jaar een probleem heeft met uitwedstrijden.
Daardoor verspeelde ze de titel. (Emmen, Ajax, Utrecht, Vitesse)

In de zomer hebben John de Jong en Mark van Bommel dit niet kunnen repareren.

Ik gooi het toch op het ontbreken van een ervaren kracht. Al lukte het ook niet met Luuk de Jong in de selectie.

Misschien is het middenveld Rosario (1,5 jaar eredivisie) Ihattaren (0,5 jaar Eredivisie) en Guti (weinig wedstrijden in 2 jaar) te jong en onervaren? Dat het middenveld een probleem is lijkt me inmiddels wel duidelijk. Ook de vele wisselingen die van Bommel doet op het middenveld om daar de juiste balans te vinden mogen niet baten.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 15 dec 2019, 13:47

DeTaurus schreef:
15 dec 2019, 13:14

Ik zie een hoop frustratie in deze post en in begrijp het heel goed. Het is een beetje een reflex dat je wat wil zien veranderen.
Ah, je wordt om de oren geslagen met allemaal argumenten die hout snijden en dan noem je het maar 'frustratie' en 'een reflex'. DeTaurus: je hebt nul argumenten gegeven waarom Van Bommel het tij zal keren en je begint nu met deze opmerkingen.

'Hoofd koel houden'... als je een andere trainer wil hou je niet je hoofd koel? 11 wedstrijden 2x winst... Oh nee. Europees telt niet mee hè? :lol: :lol: :lol:

Je bent af. Zonder buutvrij. Niet serieus te nemen en waarschijnlijk erg goed bevriend met Van Bommel of de familie.

Hightower
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Bericht door Hightower » 15 dec 2019, 13:47

DeTaurus schreef:
ShovingNE2 schreef:

Maar ik denk dat het hoofd koel houden ook heel belangrijk is. Laten we gewoon winnen van Feyenoord, hopen dat AZ punten laat liggen de komende weken en vervolgens aankomende winter of zomer het een en ander repareren. Of dat nou de technische staf of de selectie die aangepast wordt; de focus moet nu echt liggen op minimaal de tweede plek.

Als we geen tweede worden en geen uitzicht hebben op CL en eventuele hoge uitgaande transfers, kunnen we aan de selectie zelf ook weinig veranderen en zal volgend seizoen nooit een succes worden:

Niet zozeer een pleitstuk voor Van Bommel dit. Als in de winter besloten wordt dat hij moet vertrekken, prima. Maar laten we in ieder geval hopen dat we Zometeen winnen.
Hoe kun je nou zeggen dat je vanmiddag wilt winnen en dan hopen dat AZ punten laat liggen......
Mochten we winnen dan lijkt het me beter dat AZ ook gaat winnen en het verschil met de koploper nog ‘maar’ 7 punten is.

Als ze allebei EL spelen zullen ze ongetwijfeld punten laten liggen.
Het biedt dan weer wat hoop, wel met een andere trainer bij ons dan uiteraard.

El Dante
Talent
Clubvoorkeur:
Been thanked: 9 times

Bericht door El Dante » 15 dec 2019, 13:57

DeTaurus schreef:
ShovingNE2 schreef:

Ben het met je eens over het gewoon even rustig aan doen met Van Bommel. Iedereen doet hier zoals altijd bizar opportunistisch over de potentiële effecten van een trainerswissel. Terwijl het verleden toch echt heeft uitgewezen dat dit zo vaak fout is gegaan en dan zeker in het midden van het seizoen, bij zowel PSV als andere clubs. Volgens mij hadden we voor Cocu ook al een goede 6/7 jaar geen geschikte trainer weten uit te kiezen, dus de kans is ook niet heel groot dat dit nu opeens wel weer gaat lukken. Daarnaast zijn er nu gewoon geen hele goede haalbare trainers beschikbaar, ik moet er in ieder geval niet aan denken dat we een van die vage figuren aan het roer krijgen die in het opvolgers van Bommel topic worden genoemd.

Buiten dat hij een flapdrol is voor de camera's en langs de lijn, heeft Van Bommel heeft in mijn optiek wel gewoon echt het voordeel dat hij de ballen heeft jonge jongens uit de eigen academie gewoon voor de leeuwen te gooien, wat ook echt gebagatelliseerd wordt. Ik heb in mijn actieve PSV jaren nog nooit meegemaakt sinds Hiddink (en een halfjaar Cocu ,waarna die op zijn bek ging) dat een trainer zoveel gasten opeens de kans gaf ipv om aankopen te zeuren. Bijvoorbeeld het regelmatig laten spelen van Ihattaren en het het niet halen van een nieuwe spits, maar gewoon met Malen gaan spelen terwijl iedereen hier beweerde dat hij te slecht zou zijn, getuigt van de nodige ballen en inzicht. Die gasten zijn nu circa 60 miljoen waard per stuk, dus voor PSV is dit echt fantastisch. Met een trainerswissel neem je ook het risico om opeens bij een of andere vage barry uit te komen met een compleet andere filosofie, die de gehele jeugdopleiding naast zich neerlegt en heel het beleid waar PSV naartoe heeft gewerkt opeens vergooit...

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1496 times
Been thanked: 869 times

Bericht door J.B. » 15 dec 2019, 13:59

Maikel_91 schreef:
15 dec 2019, 13:03
We kunnen inderdaad aan 't einde zomaar 8e staan als 't zo doorgaat. Heel goed gezien Tirzah.
Een kinderhand..
Triplets, it`s all about Triplets..

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 15 dec 2019, 14:02

El Dante schreef:
15 dec 2019, 13:57
Daarnaast zijn er nu gewoon geen hele goede haalbare trainers beschikbaar,
Oh? Jij hebt de hele trainerscarrousel in beeld? Geen goede trainers beschikbaar? Wat een onzin zeg.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 15 dec 2019, 14:05

ShovingNE2 schreef:
15 dec 2019, 13:47
DeTaurus schreef:

Ah, je wordt om de oren geslagen met allemaal argumenten die hout snijden en dan noem je het maar 'frustratie' en 'een reflex'. DeTaurus: je hebt nul argumenten gegeven waarom Van Bommel het tij zal keren en je begint nu met deze opmerkingen.

'Hoofd koel houden'... als je een andere trainer wil hou je niet je hoofd koel? 11 wedstrijden 2x winst... Oh nee. Europees telt niet mee hè? :lol: :lol: :lol:

Je bent af. Zonder buutvrij. Niet serieus te nemen en waarschijnlijk erg goed bevriend met Van Bommel of de familie.
Laten we even eerlijk zijn. Ik zie niet echt argumenten staan in dat stuk van je.

Heb zelf zo goed mogelijk proberen op te schrijven waarom we moeten hopen op winst. Rationeel is hopen op een verlies gewoon niet. Er is geen enkele garantie dat Van Bommel daarmee vertrekt. Geen enkele garantie dat hij nog een tijd blijft als hij wel wint.

Bovendien is het effect van dat verlies enorm. Dat bericht van mij gaat niet eens om Van Bommel.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 15 dec 2019, 14:06

El Dante schreef:
[...]Van Bommel heeft in mijn optiek wel gewoon echt het voordeel dat hij de ballen heeft jonge jongens uit de eigen academie gewoon voor de leeuwen te gooien, wat ook echt gebagatelliseerd wordt. Ik heb in mijn actieve PSV jaren nog nooit meegemaakt sinds Hiddink (en een halfjaar Cocu ,waarna die op zijn bek ging) dat een trainer zoveel gasten opeens de kans gaf ipv om aankopen te zeuren. Bijvoorbeeld het regelmatig laten spelen van Ihattaren en het het niet halen van een nieuwe spits, maar gewoon met Malen gaan spelen terwijl iedereen hier beweerde dat hij te slecht zou zijn, getuigt van de nodige ballen en inzicht. Die gasten zijn nu circa 60 miljoen waard per stuk, dus voor PSV is dit echt fantastisch. Met een trainerswissel neem je ook het risico om opeens bij een of andere vage barry uit te komen met een compleet andere filosofie, die de gehele jeugdopleiding naast zich neerlegt en heel het beleid waar PSV naartoe heeft gewerkt opeens vergooit...
Tuurlijk, want Bommel bepaalt dat allemaal alleen en een nieuwe trainer zou daar ook weer totale vrijheid in hebben?

Daar geloof ik dus helemaal niks van. John en Mark hebben ongetwijfeld van de zomer samen gezeten en heel goed op een rijtje gezet welk materiaal bruikbaar is en welk materiaal niet. We hebben toevallig net een goede lichting, dus er was wel wat om mee te werken.

Een nieuwe trainer kun je gewoon de opdracht geven om jeugdspelers in te passen, cést simple. Heb je daar geen zin in dan ga je maar naar Ajaks ofzo.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 15 dec 2019, 14:08

Hightower schreef:
15 dec 2019, 13:47
DeTaurus schreef:
ShovingNE2 schreef:

Hoe kun je nou zeggen dat je vanmiddag wilt winnen en dan hopen dat AZ punten laat liggen......
Mochten we winnen dan lijkt het me beter dat AZ ook gaat winnen en het verschil met de koploper nog ‘maar’ 7 punten is.

Als ze allebei EL spelen zullen ze ongetwijfeld punten laten liggen.
Het biedt dan weer wat hoop, wel met een andere trainer bij ons dan uiteraard.
Ik kan niet in de toekomst kijken en daarom is bepalen wat het meest gunstige resultaat voor ons is, heel lastig. Zelf denk ik dat de kansen op de eerste plek heel klein zijn, al weet je het nooit in het voetbal.

Ik zei dat ik hoop dat AZ de komende weken punten laat liggen. Dat is sowieso gunstig voor ons.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1496 times
Been thanked: 869 times

Bericht door J.B. » 15 dec 2019, 14:09

Mark heeft vandaag zn einde stage examen. Ik wens m veel succes maar zie het somber in..
Triplets, it`s all about Triplets..

El Dante
Talent
Clubvoorkeur:

Bericht door El Dante » 15 dec 2019, 14:09

ShovingNE2 schreef:
15 dec 2019, 14:02
El Dante schreef:
Daarnaast zijn er nu gewoon geen hele goede haalbare trainers beschikbaar,
Oh? Jij hebt de hele trainerscarrousel in beeld? Geen goede trainers beschikbaar? Wat een onzin zeg.
Nee tuurlijk niet, beetje overdreven opgeschreven inderdaad vanuit mijn kant. Maar wat ik voorbij zag komen in dat topic, daar werd ik niet heel warm van, dat bedoelde ik vooral. Al lijkt het me wel sterk dat onze John, na zijn fenomenale optreden deze zomer, opeens met een perfect geschikte kandidaat voor de trainerspositie op de proppen komt. Of iemand die beter is dan Van Bommel

cocufan1
Nationale topspeler
Been thanked: 166 times

Kaarten:

Bericht door cocufan1 » 15 dec 2019, 14:10

Het zal mee een reet roesten wat Ajax en AZ doen.

Het gaat er momenteel alleen maar om dat PSV zelf de punten pakt. Verder hoeven we niet eens na te denken wat beter is wie van de bovenstaanden verliest.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 15 dec 2019, 14:12

ziege maar ook zagge schreef:
15 dec 2019, 14:06
El Dante schreef:
[...]Van Bommel heeft in mijn optiek wel gewoon echt het voordeel dat hij de ballen heeft jonge jongens uit de eigen academie gewoon voor de leeuwen te gooien, wat ook echt gebagatelliseerd wordt. Ik heb in mijn actieve PSV jaren nog nooit meegemaakt sinds Hiddink (en een halfjaar Cocu ,waarna die op zijn bek ging) dat een trainer zoveel gasten opeens de kans gaf ipv om aankopen te zeuren. Bijvoorbeeld het regelmatig laten spelen van Ihattaren en het het niet halen van een nieuwe spits, maar gewoon met Malen gaan spelen terwijl iedereen hier beweerde dat hij te slecht zou zijn, getuigt van de nodige ballen en inzicht. Die gasten zijn nu circa 60 miljoen waard per stuk, dus voor PSV is dit echt fantastisch. Met een trainerswissel neem je ook het risico om opeens bij een of andere vage barry uit te komen met een compleet andere filosofie, die de gehele jeugdopleiding naast zich neerlegt en heel het beleid waar PSV naartoe heeft gewerkt opeens vergooit...
Tuurlijk, want Bommel bepaalt dat allemaal alleen en een nieuwe trainer zou daar ook weer totale vrijheid in hebben?

Daar geloof ik dus helemaal niks van. John en Mark hebben ongetwijfeld van de zomer samen gezeten en heel goed op een rijtje gezet welk materiaal bruikbaar is en welk materiaal niet. We hebben toevallig net een goede lichting, dus er was wel wat om mee te werken.

Een nieuwe trainer kun je gewoon de opdracht geven om jeugdspelers in te passen, cést simple. Heb je daar geen zin in dan ga je maar naar Ajaks ofzo.
Het gebeurt wel vaker dat zaken die Van Bommel’s verantwoordelijkheid niet zijn (aanloopbeleid) aan Van Bommel toegeschreven worden. Nu worden goede dingen die wel onder zijn verantwoordelijkheid vallen toegeschreven aan iemand anders. Zo kan je alles wijten aan de trainer.

Laten we De Jong verantwoordelijk houden voor de technische zaken en de samenstelling van de selectie en Van Bommel verantwoordelijk houden voor de opstellingen etc. Dat maakt het wel wat makkelijker om ze te beoordelen.

Ik vraag mij af of De Jong de doorbraak van de talenten ook zo had voorzien, getuige het aantrekken van Mitroglu, Doan en Bruma voor in totaal tientallen miljoenen.
Je zou verwachten dat deze posities als zwak bestempeld zijn, als er zulke kostbare aankopen gedaan zijn.

DeTaurus
Nationale topspeler

Bericht door DeTaurus » 15 dec 2019, 14:13

cocufan1 schreef:
15 dec 2019, 14:10
Het zal mee een reet roesten wat Ajax en AZ doen.

Het gaat er momenteel alleen maar om dat PSV zelf de punten pakt. Verder hoeven we niet eens na te denken wat beter is wie van de bovenstaanden verliest.
Eens, daar moet de focus liggen. Als is het gevoel hebben dat we dichterbij komen wel beter natuurlijk. Denk dat we daar zelf ook makkelijker van gaan voetballen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 15 dec 2019, 14:17

Het is andersom he: the proof is in the pudding en de pudding is wanprestatie, een handvol mensen zoekt naar lichtpuntjes die ze vervolgens overdreven op het conto van Bommel plakken.

Bovendien: bottom line is dat hij met die doorstromende jeugd nog steeds niet presteert dus zo geweldig zijn die keuzes ook niet! 60 miljoen per stuk daarnaast zoals El Dante suggereert, daar kan ik alleen maar om lachen als een boer met kiespijn. No way dat wij die bedragen gaan vangen en helemaal niet als we geen Europese etalage van enig belang hebben.

El Dante
Talent
Clubvoorkeur:

Bericht door El Dante » 15 dec 2019, 14:22

ziege maar ook zagge schreef:
15 dec 2019, 14:06
El Dante schreef:

Tot op zekere hoogte ja, technisch directeur en trainer zijn echt geen gestroomlijnde machine die volledig op 1 lijn zitten. Je gaat mij niet vertellen dat Marcel Brands het echt helemaal top vond dat Advocaat alleen maar met oude rotten speelde een jaar lang, met oa een Depay die al regelmatig speelde onder Rutten en Cocu daarvoor en een jaar lang ongeveer stil heeft gestaan toen. Of dat als een technisch directeur de gemiddelde trainer even vriendelijk verzoekt om een of andere gozer van 16 een kans te geven omdat hij het zo leuk doet in de O19 voor drie wedstrijden, de trainer niet vriendelijk bedankt. De keuzes van de trainer doen er echt ook wel toe hoor en met een beetje standvastige types (wat nou net juist veel voorkomt in de voetballerij), zelfs behoorlijk veel. Zoveel dat het ook zomaar kan stroken met het beleid dat je probeert te voeren.
Laatst gewijzigd door El Dante op 15 dec 2019, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.

TylerDurdn
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 1728 times
Been thanked: 413 times

Kaarten:

Bericht door TylerDurdn » 15 dec 2019, 14:22

Onder Cocu hebben er meer dan 20 jeugdspelers hun debuut gemaakt. Dus ook onder Cocu kregen ze de kans.

Lothar moet zijn tactiek aan de spelersgroep aanpassen en niet andersom.

Plaats reactie