Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 377 times
Been thanked: 1707 times

Mark van Bommel

Bericht door ShovingNE2 » 29 jan 2020, 07:05

Heb je het artikel gelezen: hij kon reageren, maar wilde dat alleen heel kort. Dus je kan niet zeggen dat het hoor- en wederhoor niet is toegepast.

Verder is dit gewoon een bevestiging met wat meer details. Of denk je dat het vervangen van Mart uit de duim gezogen is. Of het verhaal rond Lato, dat hebben we hier ook al meerdere malen geroepen. Sadilek werd zonder dat hij er iets aan kon doen mikpunt: 'stiefzoon'.

Dat hij ellende had met de staf is inmiddels toch al bekend? En dat hij nog veel invloed heeft bij supporters is ook duidelijk en dat er contact is met supporters is niet eens een publiek geheim meer: dat is publiek. Net zoals hij regelmatig contact heeft met spelers.

Het is allemaal gewoon not done en zorgt voor nog meer onrust.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 741 times
Been thanked: 900 times

Bericht door ruuddevil » 29 jan 2020, 07:18

https://www.ad.nl/home/de-geest-van-van ... ~ab93d7c6/

Een column van de enige goede columnist van Nederland.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 377 times
Been thanked: 1707 times

Bericht door ShovingNE2 » 29 jan 2020, 07:23

Ook allemaal verzonnen?

Een splijtzwam was en is het.
Bijna maniakaal trachtte de trainer zijn omgeving te beïnvloeden, te manipuleren, te sturen, te bespelen, te duwen en te trekken. Kampjes vormden zich van vrienden versus vijanden. Het conflictmodel regeerde.

De gemoedelijke familieclub PSV verwerd stilaan tot een soort boksring, gevuld met mensen die helemaal geen zin hadden om te boksen, maar die subtiel en berekend in het gevecht werden getrokken.

Dat mag geen grote verbazing wekken: als speler was Van Bommel al vaker een splijtzwam dan een verbinder.
En deze om het af te maken:
Iedere PSV-insider zal het bevestigen: zijn lijntjes reiken tot in de kleedkamer, tot op de tribunes, tot aan de onderhandelingstafels.

Noosa
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 16 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Noosa » 29 jan 2020, 07:26

Bedankt Shoving!!

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 409 times
Been thanked: 742 times

Bericht door deninho32 » 29 jan 2020, 07:27

Dat zag je ook met dat interview met Derksen in het programma Derksen &.. Toen vertelde hij dat Van Basten hem belde dat hij was gepasseerd. Hij accepteerde dat niet gewoon, maar hij ging al zijn vriendjes uit de selectie bellen en vragen of ze het eens waren met de coach en ze gaven hem allemaal gelijk. Pure manipulatie..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 486 times
Been thanked: 749 times

Bericht door Menno1 » 29 jan 2020, 07:40

Tja je begrijpt nu wel waarom hij door heel Nederland gehaat was. Het is echt een enorme achterbakse en manipulerende lul. Laten we aub blij zijn dat we van die vent af zijn.

Chucky
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 132 times
Been thanked: 113 times

Bericht door Chucky » 29 jan 2020, 07:45

Wat ben ik blij dat we van deze arrogante l*l af zijn. Dat hij fouten niet kon toegeven zag je bijv al bij dat laten lopen van Ambrosini.

Mark, clubicoon af!!

Rudie-10
Regelmatige invaller
Been thanked: 39 times

Bericht door Rudie-10 » 29 jan 2020, 07:48

Ik heb het idee dat Van Bommel zich in allemaal bochten ging wringen toen de resultaten minder werden. Hij kon waarschijnlijk niet geloven dat dit op zijn conto kwam. Ging vooral de schuld bij anderen zoeken. Kan het fout hebben hoor.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 395 times
Been thanked: 154 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 29 jan 2020, 07:56

Het gaat gauw bergafwaarts met zijn heldenstatus.

Fanatic-U-s
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times

Bericht door Fanatic-U-s » 29 jan 2020, 07:56

En dan zijn er nog lui die roepen om het hoofd van John de Jong en Toon Gebrands... Die zitten nu met de gebakken peren van deze narcist.

Het lijkt me niet meer dan terecht als komende thuiswedstrijd vanuit het publiek een statement richting Van Bommel gemaakt gaat worden. Het is hoe dan ook nodig dat we als publiek weer volledig achter PSV gaan staan, resultaten even daar gelaten, zodat de rust wederkeert en mensen weer vertrouwen in de organisatie gaan krijgen.
't wordt weer tijd dat de bal eens gaat rollen...

Rudie-10
Regelmatige invaller

Bericht door Rudie-10 » 29 jan 2020, 08:10

De rest van Nederland lacht ons uit dat wij er nu pas achter komen dat van Bommel een eigenaardige man is.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 374 times

Bericht door Massimo » 29 jan 2020, 08:13

Mart van den Heuvel willen vervangen voor Taco van der Velde.... Jezus...

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 578 times
Been thanked: 485 times

Bericht door Sensation » 29 jan 2020, 08:27

Als die verhalen echt waar zijn; dat hij zich tot aan de kantinebeheerder bemoeit en Mart wilde vervangen dan heeft Van Bommel het echt gedaan bij mij. Ik wilde zijn heldenstatus los zien van zijn resultaten bij ons als trainer, maar als je zo extreem de identiteit en cultuur van onze mooie club wilt vernietigen ben je geen held meer.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 486 times
Been thanked: 749 times

Bericht door Menno1 » 29 jan 2020, 08:29

Fanatic-U-s schreef:
29 jan 2020, 07:56
En dan zijn er nog lui die roepen om het hoofd van John de Jong en Toon Gebrands... Die zitten nu met de gebakken peren van deze narcist.

Het lijkt me niet meer dan terecht als komende thuiswedstrijd vanuit het publiek een statement richting Van Bommel gemaakt gaat worden. Het is hoe dan ook nodig dat we als publiek weer volledig achter PSV gaan staan, resultaten even daar gelaten, zodat de rust wederkeert en mensen weer vertrouwen in de organisatie gaan krijgen.
Thomas Schaling liked ook allemaal tweets over dat V Bommel een enorme splijtzwam is.

Voor degene die nog twijfelden...

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 409 times
Been thanked: 742 times

Bericht door deninho32 » 29 jan 2020, 08:32

Massimo schreef:
29 jan 2020, 08:13
Dat is alleen al reden voor ontslag op staande voet..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Mrs.Unibet
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Been thanked: 15 times

Bericht door Mrs.Unibet » 29 jan 2020, 08:33

ShovingNE2 schreef:
29 jan 2020, 07:23
Ook allemaal verzonnen?

Zeg ik dat? Enkel dat er geen hoor -en wederhoor is toegepast. Jij vindt van wel, maar als iemand weigert te reageren noem ik dat geen wederhoor. Vervolgens ga je verder met hetgeen wat ik al aangaf; je vertrouwt enkel op derden. Overal zal een kern van waarheid inzitten, geloof ik direct, maar ik geloof ook direct dat de eerste mensen die lekken de meest achterbakse wezens uit de organisatie waren en nu ten koste van alles hun eigen hachje redden.

Rudie-10
Regelmatige invaller

Bericht door Rudie-10 » 29 jan 2020, 08:37

Mrs.Unibet schreef:
29 jan 2020, 08:33
ShovingNE2 schreef:
Ook allemaal verzonnen?

Zeg ik dat? Enkel dat er geen hoor -en wederhoor is toegepast. Jij vindt van wel, maar als iemand weigert te reageren noem ik dat geen wederhoor. Vervolgens ga je verder met hetgeen wat ik al aangaf; je vertrouwt enkel op derden. Overal zal een kern van waarheid inzitten, geloof ik direct, maar ik geloof ook direct dat de eerste mensen die lekken de meest achterbakse wezens uit de organisatie waren en nu ten koste van alles hun eigen hachje redden.
Van Bommel kan niet inhoudelijk reageren dus gooit hij het maar op “leugens”.

Mrs.Unibet
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Been thanked: 15 times

Bericht door Mrs.Unibet » 29 jan 2020, 08:41

Rudie-10 schreef:
29 jan 2020, 08:37
Mrs.Unibet schreef:
ShovingNE2 schreef:
Ook allemaal verzonnen?

Hij, net als Gerbrands en De Jong, kunnen makkelijk reageren. Prima dat ze het niet doen, geeft enkel aan dat ze het alle drie het beste met de club voor hebben want reageren is enkel om olie op vuur.

Hightower
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Bericht door Hightower » 29 jan 2020, 08:46

Wat een enorme achterbakse man is het toch ook, jammer dat het zo lang heeft mogen duren voordat hij eruit geknikkerd werd, het is allemaal zo intriest dat je het haast niet kan geloven dat iemand zo'n slecht persoon kan zijn.

v.d. Heuvel vervangen door Taco v.d. Velde, wat een kneus ben je dan.

Ook jammer dat een heel klein gedeelte van de supporters zo beïnvloed worden door hem, het wat al beschamend die spreekkoren tijdens PSV - Zwolle, maar het is nu wel heel triest.

Ik ben bang dat het nog wel even zal duren voordat deze puinhopen opgeruimd zijn. Wat dat betreft wel jammer dat er niet tijdelijk een trainer van buitenaf gehaald is, desnoods van Gaal maar voor de groep gooien, iemand die overal blanco instaat en iedereen weer dezelfde kant op krijgt.

Rudie-10
Regelmatige invaller

Bericht door Rudie-10 » 29 jan 2020, 08:47

Mrs.Unibet schreef:
29 jan 2020, 08:41
Rudie-10 schreef:
29 jan 2020, 08:37
Mrs.Unibet schreef:

Hij, net als Gerbrands en De Jong, kunnen makkelijk reageren. Prima dat ze het niet doen, geeft enkel aan dat ze het alle drie het beste met de club voor hebben want reageren is enkel om olie op vuur.
Het probleem is nou juist dat van Bommel wél reageert, en dat is precies datgene waar ze binnen PSV tegenaan lopen. Van Bommel reageert op een zeer merkwaardige manier en niet met woorden via de media, maar door te storen binnen de vereniging bij de supporters, de spelers en de staf.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 206 times

Bericht door koetje » 29 jan 2020, 08:53

Massimo schreef:
29 jan 2020, 08:13
Als dit waar is al reden genoeg voor ontslag voor mij.

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 443 times
Been thanked: 151 times

Bericht door voskat » 29 jan 2020, 08:55

Rudie-10 schreef:
29 jan 2020, 08:47
Van Bommel reageert op een zeer merkwaardige manier en niet met woorden via de media, maar door te storen binnen de vereniging bij de supporters, de spelers en de staf.
Ik heb moeite om hier beeld van te vormen.
Hoe doet Van Bommel dit dan? Stuurt hij zijn drones opdrachten via whatsapp?

NESTA
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:   ‏‏‎
Has thanked: 182 times
Been thanked: 342 times

Bericht door NESTA » 29 jan 2020, 08:59

Nooit verwacht dat een van de grootste iconen zo snel kon veranderen in een van de grootste gevaren van de club. En dan Mart willen vervangen voor een bevriende journalist. Het begint steeds enger te worden.

Armada
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 124 times

Bericht door Armada » 29 jan 2020, 09:09

NESTA schreef:
29 jan 2020, 08:59
Nooit verwacht dat een van de grootste iconen zo snel kon veranderen in een van de grootste gevaren van de club. En dan Mart willen vervangen voor een bevriende journalist. Het begint steeds enger te worden.
Sorry, maar wat er nu allemaal in de media verschijnt (meerdere bronnen die hetzelfde melden) is erg schadelijk. Altijd vooropstellen: waarvan van Bommel beticht wordt, kan het andere kamp ook. M.a.w. het kan ook oorlog zijn waarbij twee kampen lekken.

ECHTER, zijn deze berichten over Fuhrer Mark zo hardnekkig.... mocht het waar zijn dan twijfel ik serieus aan zijn geestelijke gezondheid. In die zin dat het bijna als een sociopathische controlfreak klinkt, eng.

Opvallend ook dat bijna niemand, ondanks de fikse berichten, vanuit de interne organisatie voor Bommel opkomt. Naast Marwijk (logisch) en Ihattaren (logisch).

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 29 jan 2020, 09:14

Als dit waar is dan is het echt ziek.

Natuurlijk is het oneerlijk dat hij is geslachtofferd na achter gelaten te zijn met deze selectie, maar dat hij de club zo probeert te vernietigen is echt niet goed te praten.

Plaats reactie